Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 23:13

Ja, ik ben ook heel blij!

We ouwehoeren `s avonds nu lekker en het is allemaal een stuk leuker, zoals het hoort te zijn en zoals het was.

De auto staat te koop en de andere auto komt bijna weer terug. Allemaal leuke vooruitzichten.

Ik moet alleen nog steeds wennen aan het feit dat iemand 'om niks' stil kan zijn. Maar ik ben natuurlijk ook stil als ik TV kijk, alleen merk ik dat niet van mezelf. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:17

Goedzo! lekker houden zo! Geniet gewoon lekker van elkaar.

Ik ben nu bij mijn vriend thuis. Hij is aan het werk.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 23:18

En hoe voelt dat om daar te zijn terwijl hij er niet is?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:20

Rush schreef:En hoe voelt dat om daar te zijn terwijl hij er niet is?

Saai! Hij woont nog thuis hè! Dus ik zit nu op zijn slaapkamer te computeren. ZIjn moeder werkt en broertje ligt ziek op bed.

Als we binnenkkort samenwonen heb ik natuurlijk mijn eigen spulletjes en een huishouden. Dan zal ik me vast minder vervelen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 23:23

Ohjaaa, is ook zo. Ja dat lijkt mij ook saai.

Ik vond het heel onwennig om in m`n vriend z`n huis te zijn, alleen. Nu heb ik daar natuurlijk geen moeite meer mee, haha.

Er staan nu ook meer spulletjes van mij en het is allemaal wat gezelliger met kaarsjes enzo. Dat vind hij ook leuk hoor, maar hij was er nooit aan toe gekomen. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:30

Rush schreef:Ohjaaa, is ook zo. Ja dat lijkt mij ook saai.

Ik vond het heel onwennig om in m`n vriend z`n huis te zijn, alleen. Nu heb ik daar natuurlijk geen moeite meer mee, haha.

Er staan nu ook meer spulletjes van mij en het is allemaal wat gezelliger met kaarsjes enzo. Dat vind hij ook leuk hoor, maar hij was er nooit aan toe gekomen. Rolling Eyes

haha, mannen! smile

Wanneer wij gaan samenwonen (jan/feb?) dan zoeken we samen de vloer etc. uit. En een groot deel van mijn inboedel wordt hergebruikt. Ik denk dat ik me dus sowieso wel thuis zal voelen dan!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 23:34

Dat lijkt me ook zo leuk! Wanneer m`n vriend het huis gekocht heeft, krijgen we een hele grote douche en wordt de trap verplaatst zodat dat stuk van de beneden verdieping helemaal anders wordt, ik heb daar zo`n zin in. Ondanks dat het ontzettend veel geld gaat kosten haha.

Maar eerst krijgen we hopelijk nog een nieuwe keuken. M`n schoonouders willen ook een nieuwe keuken en m`n schoonvader wil dat wat korting regelen omdat hij dan ineens 2 keukens koopt. Ben benieuwd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:42

Rush schreef:Dat lijkt me ook zo leuk! Wanneer m`n vriend het huis gekocht heeft, krijgen we een hele grote douche en wordt de trap verplaatst zodat dat stuk van de beneden verdieping helemaal anders wordt, ik heb daar zo`n zin in. Ondanks dat het ontzettend veel geld gaat kosten haha.

Maar eerst krijgen we hopelijk nog een nieuwe keuken. M`n schoonouders willen ook een nieuwe keuken en m`n schoonvader wil dat wat korting regelen omdat hij dan ineens 2 keukens koopt. Ben benieuwd!

Dat is inderdaad wel handig die keukens! Dat scheelt aanzienlijk in de prijs waarschijnlijk! Misschien kun je in Duitsland kijken? Daar zijn de keukens sowiezo wat goedkoper!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 23:50

Goede tip! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:51

De rest van het huis verbouwen lijkt me trouwens ook leuk! Dan wordt het echt eigen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 23:52

Ja, meneer de architect van destijds hield van kleine ruimtes waar je net geen zak mee kan (en een douche waar je je kont amper in kan keren). :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:58

Rush schreef:Ja, meneer de architect van destijds hield van kleine ruimtes waar je net geen zak mee kan (en een douche waar je je kont amper in kan keren). :P

haha, vroeger was dat hokkerige sowieso 'modern'. (vroeger-modern :P) Maar zolang er mogelijkheden zijn om het te vergroten, lijkt er niets aan de hand!

Wij hebben ook naar een huis gekeken met een relatief kleine woonkamer en badkamer. Maar er zijn wel mogelijkheden!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 6 dec 2011 - 1:14

Rush schreef:

Ik vond het heel onwennig om in m`n vriend z`n huis te zijn, alleen. Nu heb ik daar natuurlijk geen moeite meer mee, haha.

Ik vond het wat onwennig de eerste paar dagen om alleen daar te zijn, maar ook al gauw heel vertrouwd. Juist doordat ik alleen was, kon ik wat beter m'n eigen weg en draai vinden, en dat is juist wel heel fijn geweest. Nu weet ik waar alles staat en pak ik gerust alles.

Rush, leuk dat jullie echt verbouw plannen (ook al is het over een tijdje) hebben!

Ik kan ook niet wachten om het huis van m'n vriend wat gezelliger te maken. Gebeurt steeds meer. Hij heeft net nieuwe eetkamer stoelen. De vorige vond ik niet zo mooi, deze wel. En binnenkort gaat ie z'n mooie messenstrip aan de wand in de keuken hangen, en hij heeft net die tandenborstelhoudertjes van me gekregen. En dan nog een mooie foto van zijn reis aan de muur en dan is het toch al een stuk meer aangekleed. En als ik er dan bij kom te wonen, gaan we het denk ik echt wel aanpakken en komen ook wel spullen van mij bij. En ik ben uiteraard heel gezellig Wink

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 6 dec 2011 - 1:17

Amazzonia schreef:Even een hele snelle reactie voor Joy, kan je weer lekker slapen.. en sexen Wink Als je een combinatiepil slikt zoals bv de microgynon, diane, yasmin etc. kan je gewoon 1 pil vergeten per strip. Maakt niet meer uit in welke week het is, zolang het maar niet je eerste strip ever is zegmaar! Je had niet eens een MAP hoeven halen, maar nu zit je helemaal save. Dus don't worry smile

Moest als apothekers.assistente toch even aan mn plicht voldoen op de late avond nerdangel

Hee amazzonia, lees dit nu pas. Super thanks! Maar dat komt dan niet overeen met wat er in de bijsluiter en op de website anticonceptievergeten.nl stond. Maar voor 't zekere maar 't onzekere nemen inderdaad, ik ben liever iets te veilig dan ineens met kind. Als het nou over een jaar was ofzo, kijk, dan vind ik alweer anders. Dan is het nog niet geplanned, maar dan wonen we in principe al wel samen en zijn we langer samen. Nu vind ik het echt nog veel te vroeg.

Rush, fijn dat het beter gaat trouwens, goed zo smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 6 dec 2011 - 1:37

Joy, beginnen jullie samenwoon plannen vorm aan te nemen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 6 dec 2011 - 1:49

Nee we hebben 't er eigenlijk nooit echt concreet over, alleen meer van 'goh later als we een huis hebben willen we dit en dit'. Ik ben er zelf nogal stellig in dat ik niet wil samenwonen totdat ik een goede, concrete baan heb. Idealiter is dat dus in zijn regio, en niet dat ik na drie maanden in DH werken dan wéér een nieuwe baan kan gaan zoeken of vervolgens jaren heen en weer naar DH kan reizen. Dus stel dat ik over paar maanden een goede baan heb, dan denk ik dat we het er eens concreter over gaan hebben, het liefst verhuis ik in de lente of de zomer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  liqueje di 6 dec 2011 - 1:56

Rush schreef:Ohjaaa, is ook zo. Ja dat lijkt mij ook saai.

Ik vond het heel onwennig om in m`n vriend z`n huis te zijn, alleen. Nu heb ik daar natuurlijk geen moeite meer mee, haha.

Er staan nu ook meer spulletjes van mij en het is allemaal wat gezelliger met kaarsjes enzo. Dat vind hij ook leuk hoor, maar hij was er nooit aan toe gekomen. Rolling Eyes

Wat fijn dat jullie het nu zo goed hebben samen en dat jullie de problemen hebben overwonnen.
Dit klinkt me heel bekend, mijn vriend woont ook in een hele andere stad en moet vooral wennen aan de locatie.
Veel meer lawaai en andere mentaliteit van mensen.
Zijn huisje is ook echt zijn huisje begin me er wel steeds meer op mijn gemak te voelen en ga er ook naar toe als hij er nog niet is.
Maar is nog wel zijn huisje vind niet alles praktisch ingericht maar ga het niet aanpassen.
Hij is wel van plan om een grote verbouwing te doen, het is een oud studentenhuis woont hij al vanaf zijn studententijd en nu ook gekocht.
paar weken geleden hebben we samen naar keukens gekeken en vraagt altijd mijn mening of ik het mooi vind.
Wel leuk dat hij mij er zo bij betrekt en wat betreft smaak zitten we op 1 lijn.
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme di 6 dec 2011 - 5:34

Leuke verhalen allemaal, fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat smile.

Hier ook een leuk weekend gehad? Geen Sint gevierd, we vieren het met kerst. Zaterdag hebben we met mijn ouders een spe gespeeld, was erg gezellig. Zondag zijn we met mn ouders, zus en haar man naar Snowworld geweest. Mn vriend ging voor het eerst snowboarden en hij vond het helemaal geweldig!

Verder zie ik m morgen weer, voor t weekend nog geen echte plannen. Volgende week gaan we van za avond tot zondag avond naar Duesseldorf, naar de kerstmarkten I love you. Eerste nachtje samen weg en ik heb er echt zin in!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 11:50

Joy_ schreef:
Amazzonia schreef:Even een hele snelle reactie voor Joy, kan je weer lekker slapen.. en sexen Wink Als je een combinatiepil slikt zoals bv de microgynon, diane, yasmin etc. kan je gewoon 1 pil vergeten per strip. Maakt niet meer uit in welke week het is, zolang het maar niet je eerste strip ever is zegmaar! Je had niet eens een MAP hoeven halen, maar nu zit je helemaal save. Dus don't worry smile

Moest als apothekers.assistente toch even aan mn plicht voldoen op de late avond nerdangel

Hee amazzonia, lees dit nu pas. Super thanks! Maar dat komt dan niet overeen met wat er in de bijsluiter en op de website anticonceptievergeten.nl stond. Maar voor 't zekere maar 't onzekere nemen inderdaad, ik ben liever iets te veilig dan ineens met kind. Als het nou over een jaar was ofzo, kijk, dan vind ik alweer anders. Dan is het nog niet geplanned, maar dan wonen we in principe al wel samen en zijn we langer samen. Nu vind ik het echt nog veel te vroeg.


Klopt, het staat idd anders in de bijsluiter. Maar ik gebruik de NHG (huisartsenstandaard). De fabrikanten hebben dit nooit overgenomen maar er is genoeg bewijs/onderzoek naar gedaan dat je op de NHG kunt vertrouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 2:20

Ah dus van 't weekend zou 't ook niet met condoom hoeven eventueel? Alhoewel ik m'n vriend denk ik niet zo ver krijg, die wil echt 100% veiligheid (nou ja 99% dan).

MiddleMe, wat leuk dat jullie naar een kerstmarkt gaan! Dat zal vast heel gezellig, romantisch en knus zijn. Lekker aan de gluhwijn samen smile Leuk van 't snowboarden trouwens! Hoop zo dat de wintersport met m'n schoonfamilie doorgaat!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Error wo 7 dec 2011 - 5:03

Even gewoon een algemene vraag, aan jullie allemaal, voor degene die hierop willen reageren.

Ik lees al best een tijdje mee in dit topic en ondanks dat jullie relaties niet meer allemaal heel pril zijn ben wel ik benieuwd naar dat hele begin, de eerste dagen/weken. Ik heb in al mijn vorige relaties (nja niet dat dat er veel waren ofzo) echt in dat hele begin zo'n soort angst gekregen. Kan het niet zo goed omschrijven maar ik was totaal niet mezelf. Echt op die punten dat het net serieus is of serieus gaat worden... Hebben jullie hier ook last van gehad en hoe heeft dit zich opgelost? Valt dit onder bindingsangst haha? :P
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 5:05

Hoi smile

Nee ik had dat eigenlijk niet. Ik kan het ook niet uitleggen, maar het voelde gewoon echt goed en ik wist gewoon zeker dat dit het was. Ook ging het zo snel, dat ik amper tijd had om angstig te voelen haha. Het was binnen een week gewoon echt al knetter serieus, dus die twijfels heb ik nooit gehad. Ook hebben we nooit van die 'spelletjes' gespeeld, van wachten met smsen of hard to get spelen. Het was gewoon duidelijk, punt. Maar kan me wel voorstellen dat je het hebt hoor, ik vind dat op zich niets raars.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Error wo 7 dec 2011 - 5:09

Hmm, dan is het gewoon wachten op de ware denk ik, zal ook vast wel goedkomen als ik al die leuke verhalen in dit topic lees Wink
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme wo 7 dec 2011 - 5:38

Joy_ schreef:Hoi smile

Nee ik had dat eigenlijk niet. Ik kan het ook niet uitleggen, maar het voelde gewoon echt goed en ik wist gewoon zeker dat dit het was. Ook ging het zo snel, dat ik amper tijd had om angstig te voelen haha. Het was binnen een week gewoon echt al knetter serieus, dus die twijfels heb ik nooit gehad. Ook hebben we nooit van die 'spelletjes' gespeeld, van wachten met smsen of hard to get spelen. Het was gewoon duidelijk, punt. Maar kan me wel voorstellen dat je het hebt hoor, ik vind dat op zich niets raars.

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Ringling wo 7 dec 2011 - 5:40

Middleme schreef:
Joy_ schreef:Hoi smile

Nee ik had dat eigenlijk niet. Ik kan het ook niet uitleggen, maar het voelde gewoon echt goed en ik wist gewoon zeker dat dit het was. Ook ging het zo snel, dat ik amper tijd had om angstig te voelen haha. Het was binnen een week gewoon echt al knetter serieus, dus die twijfels heb ik nooit gehad. Ook hebben we nooit van die 'spelletjes' gespeeld, van wachten met smsen of hard to get spelen. Het was gewoon duidelijk, punt. Maar kan me wel voorstellen dat je het hebt hoor, ik vind dat op zich niets raars.

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten...

Idem hier. Dat is ook mijn ideaalbeeld. Dat alles vanzelf gaat en je je niets druk hoeft te maken....
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 10 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum