Het kersverse relatie topic
+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Laatst aangepast door Rush op wo 30 nov 2011 - 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja je kunt altijd proberen af te spreken dat ie dan een uurtje gaat rijden om z'n gevoel even kwijt te kunnen (hoewel dat ook gevaarlijk kan zijn) of dat ie zich even terugtrekt met de laptop in de slaapkamer ofzo. Je woont dan wel samen, maar kan me best voorstellen dat je af en toe wat tijd alleen nodig hebt, en je hoeft ook niet constant op de bank samen te zitten praten ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee daarom. Normaal ging hij ook te autorijden (niet te racen hoor) maarja die auto is weg en hij heeft met deze auto geen plezier er meer in. Dus die auto komt weer terug en dan heeft hij tenminste weer plezier in het rijden. Zodra hij in de auto van z`n vader stapt dan zie je hem gewoon stralen, dat vind ik zo fijn om te zien. En in z`n vorige auto had hij dat ook, dus die komt gewoon terug, zijn droom.
Rush- Lady Post-a-lot
Dus elke keer dat iets niet goed gaat in zijn leven, mag jij het ontgelden? Hope not.
Rush, mijn man voetbalde al 23 jaar.. afgelopen maart heeft hij zijn knieband gescheurd waardoor hij niet kon voetballen, hij is pas geopereerd en heeft nog een herstel van 9 maanden tot hij weer een balletje mag trappen.. in totaal 1.5 jaar geen voetbal voor iemand die zijn hele leven om het voetbal heen bouwde, maar hij heeft het niet 1x op mij afgereageerd en ook zijn gevoel is nooit minder geworden etc.
In de soort relatie die jij zit, zou ik me niet veilig en geborgen voelen. Je kan niet zo met iemand van wie je zegt te houden omgaan.. Ik zou daarom het hem goed in zijn oren knopen, voor jou wordt het op deze manier ook niet makkelijk om van hem te blijven houden en nog belangrijker, begrip voor zijn situatie op te brengen.
Iedereen heeft wel eens een offday, dat kan maar ik vind het niet leuk dat je na 6maanden zulke dingen hebt om mee te dealen!
Succes hoor, ik snap het aan de ene kant wel maar aan de andere kant, laat niet met je sollen.. ook niet door hem!
Rush, mijn man voetbalde al 23 jaar.. afgelopen maart heeft hij zijn knieband gescheurd waardoor hij niet kon voetballen, hij is pas geopereerd en heeft nog een herstel van 9 maanden tot hij weer een balletje mag trappen.. in totaal 1.5 jaar geen voetbal voor iemand die zijn hele leven om het voetbal heen bouwde, maar hij heeft het niet 1x op mij afgereageerd en ook zijn gevoel is nooit minder geworden etc.
In de soort relatie die jij zit, zou ik me niet veilig en geborgen voelen. Je kan niet zo met iemand van wie je zegt te houden omgaan.. Ik zou daarom het hem goed in zijn oren knopen, voor jou wordt het op deze manier ook niet makkelijk om van hem te blijven houden en nog belangrijker, begrip voor zijn situatie op te brengen.
Iedereen heeft wel eens een offday, dat kan maar ik vind het niet leuk dat je na 6maanden zulke dingen hebt om mee te dealen!
Succes hoor, ik snap het aan de ene kant wel maar aan de andere kant, laat niet met je sollen.. ook niet door hem!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Iedereen heeft inderdaad wel eens een offday, maar dit is wel heel veel meer dan gewoon een offday.
Ik laat ook echt niet met me sollen, maar ik snap best dat je het kwijt moet als gewoonweg alles (op 1 ding na) al een geruime tijd klote is en er ook steeds meer bij komt. En nee, dat hoef ik niet altijd te ontgelden, maar de manieren waarop hij het voorheen kwijt kon, die zijn er nu niet. En ik snap wel dat je het dan anders kwijt moet, maar dat deed hij dus op de verkeerde manier en dat heb ik heel goed in z`n oren geknoopt. En z`n gevoel voor mij is dus ook helemaal niet minder geworden, maar hij zit er gewoon doorheen.
Ik laat ook echt niet met me sollen, maar ik snap best dat je het kwijt moet als gewoonweg alles (op 1 ding na) al een geruime tijd klote is en er ook steeds meer bij komt. En nee, dat hoef ik niet altijd te ontgelden, maar de manieren waarop hij het voorheen kwijt kon, die zijn er nu niet. En ik snap wel dat je het dan anders kwijt moet, maar dat deed hij dus op de verkeerde manier en dat heb ik heel goed in z`n oren geknoopt. En z`n gevoel voor mij is dus ook helemaal niet minder geworden, maar hij zit er gewoon doorheen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ben het toch wel een beetje eens met 2ckc2.
Ik hoop echt voor je dat het praten elke keer helpt Rush. maar hij moet jou niet gaan meetrekken in zijn problemen. Jullie relatie is nog zo pril, dan zou het toch vooral leuk moeten zijn? tuurlijk is dat moeilijk als er zoveel rots gebeurd in zijn leven, maar dan nog.
Ik heb 3 jaar een relatie gehad waarin hij al zijn problemen op mij af reageerde en mij er in mee trok en dat is gewoon echt heel slecht voor jezelf uiteindelijk.
Ik hoop echt voor je dat het praten elke keer helpt Rush. maar hij moet jou niet gaan meetrekken in zijn problemen. Jullie relatie is nog zo pril, dan zou het toch vooral leuk moeten zijn? tuurlijk is dat moeilijk als er zoveel rots gebeurd in zijn leven, maar dan nog.
Ik heb 3 jaar een relatie gehad waarin hij al zijn problemen op mij af reageerde en mij er in mee trok en dat is gewoon echt heel slecht voor jezelf uiteindelijk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Hoewel ik het heel vervelend voor je vriend vind dat het zo slecht gaat allemaal, ben ik het helemaal met CKC eens. Jij bent er ook nog in deze relatie, je hoeft niet alles voor hem op te vangen. Dat hij zich af en toe kut voelt dat is meer dan te begrijpen, maar als elke keer jullie relatie daar zo van onder vuur komt te liggen..
Mijn vriend is in augustus geopereerd aan zijn kruisbanden en meniscus, hij leefde net zoals CKC haar man echt voor zijn sport (in zijn geval dan basketbal) en zijn werk in de horeca. Dat kon hij opeens allebei niet meer. Daarna zijn er nog een paar verschrikkelijke dingen gebeurd binnen zijn familie. Hij heeft zich echt wel enorm kut gevoeld en is soms minder gezellig geweest, maar dat heeft hij nooit op mij betrokken. Hij zei juist steeds dat hij zo blij was dat ik er tenminste nog was en voor hem zorgde. En mijn vriend is ook echt geen prater hoor..
Ik snap heel goed dat je begrijpt waar het vandaan komt bij hem en dat je hem daar ook in verdedigd. Ik oordeel daar ook verder niet over, maar ik vind wel dat je ook aan jezelf moet denken .
Mijn vriend is in augustus geopereerd aan zijn kruisbanden en meniscus, hij leefde net zoals CKC haar man echt voor zijn sport (in zijn geval dan basketbal) en zijn werk in de horeca. Dat kon hij opeens allebei niet meer. Daarna zijn er nog een paar verschrikkelijke dingen gebeurd binnen zijn familie. Hij heeft zich echt wel enorm kut gevoeld en is soms minder gezellig geweest, maar dat heeft hij nooit op mij betrokken. Hij zei juist steeds dat hij zo blij was dat ik er tenminste nog was en voor hem zorgde. En mijn vriend is ook echt geen prater hoor..
Ik snap heel goed dat je begrijpt waar het vandaan komt bij hem en dat je hem daar ook in verdedigd. Ik oordeel daar ook verder niet over, maar ik vind wel dat je ook aan jezelf moet denken .
Gast- Gast
Oh ik denk ook echt wel aan mezelf. Ik krijg een beetje het idee dat jullie het 10x erger ervaren dan ik om eerlijk te zijn. We hebben nog nooit ruzie gehad, hij is nog nooit boos op me geweest en andersom ook niet. Hij is alleen stil in plaats van dat hij praat en ik hoop dat dat nu is veranderd.
Hij trekt me echt niet mee in zijn problemen, hij kan zich alleen niet zo goed uitten.
Hij trekt me echt niet mee in zijn problemen, hij kan zich alleen niet zo goed uitten.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Oh ik denk ook echt wel aan mezelf. Ik krijg een beetje het idee dat jullie het 10x erger ervaren dan ik om eerlijk te zijn. We hebben nog nooit ruzie gehad, hij is nog nooit boos op me geweest en andersom ook niet. Hij is alleen stil in plaats van dat hij praat en ik hoop dat dat nu is veranderd.
Jij weet het natuurlijk het best, maar als iemand door zijn relatie een middag naar huis moet omdat het niet goed gaat, dan weet ik niet hoe erger ik het maak dan dat het is.
Sorry als ik een beetje geirriteerd over kom haha, maar ik zat er gisteren zelf gewoon doorheen, niet alleen door dit, maar mijn best vriendje heeft kanker vertelde hij me gisterenochtend en hij ligt nu onder het mes.
Ik heb er nogal een drama van gemaakt, maar ik wil niet dat jullie denken dat ik nu een tiran van een vent heb, want hij is ook heel blij met mij en met m`n steun en dat zegt hij ook heel vaak, alleen hij praat niet en daar heb ik dan weer last van en op een gegeven moment komt het er dan uit. Dan praat hij dus wel, maar dan zegt hij ook wel eens dingen waar hij spijt van krijgt, zoals over dat gevoel. Hij kan dan een beetje hard zijn.
Maargoed, beter gaan we gewoon weer terug on topic. :-)
Ik heb er nogal een drama van gemaakt, maar ik wil niet dat jullie denken dat ik nu een tiran van een vent heb, want hij is ook heel blij met mij en met m`n steun en dat zegt hij ook heel vaak, alleen hij praat niet en daar heb ik dan weer last van en op een gegeven moment komt het er dan uit. Dan praat hij dus wel, maar dan zegt hij ook wel eens dingen waar hij spijt van krijgt, zoals over dat gevoel. Hij kan dan een beetje hard zijn.
Maargoed, beter gaan we gewoon weer terug on topic. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben heel gevoelig, helaas.2CKC2 schreef:
Jij weet het natuurlijk het best, maar als iemand door zijn relatie een middag naar huis moet omdat het niet goed gaat, dan weet ik niet hoe erger ik het maak dan dat het is.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik denk ook niet dat je vriendje een tiran is. Ik denk alleen dat het niet fijn is dat jij gister het gevoel kreeg dat je relatie over was, door hoe je vriend deed, terwijl het eigenlijk niets met jou te maken heeft dat hij zich zo voelt..
Gast- Gast
Ja en dat is dus het stomme, want ik wist gisteren ook donders goed dat m`n relatie niet over was en ook niet over zou zijn. Maar ik ben dan gewoon een emotiebom. Ik heb geen moment serieus gedacht dat hij het uit zou maken ofzoiets.
Rush- Lady Post-a-lot
Powerbabe schreef:Ik denk ook niet dat je vriendje een tiran is. Ik denk alleen dat het niet fijn is dat jij gister het gevoel kreeg dat je relatie over was, door hoe je vriend deed, terwijl het eigenlijk niets met jou te maken heeft dat hij zich zo voelt..
+1
En van wat ik gisteren heb gelezen was jij uiteindelijk degene die veel meer last had van zijn problemen dan hijzelf. Jij was helemaal overstuur en bang dat de relatie over was, terwijl hij zijn problemen gewoon verdringt en zijn bui op jou loslaat. Op die manier bepaalt hij inderdaad nogal de sfeer in huis. Maar hopelijk gaat 't nu weer beter!
Marin- Lady Post-a-lot
Haha duidelijk, ik ben een dramaqueen, want zo voelde ik me niet. Ja, pas na dat slechte nieuws van m`n beste vriend, toen was ik overstuur.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja dat kan ik me voorstellen, dat dat je opbreekt. Dat is ook heel heftig.
On topic heb ik eigenlijk niet zo heel veel te melden trouwens behalve dat ik al twee dagen constant vlinders in m'n buik heb en m'n vriend en ik ontzettend veel heen en weer smsen en het echt heel goed gaat en we zo veel zin hebben om elkaar morgen weer te zien
On topic heb ik eigenlijk niet zo heel veel te melden trouwens behalve dat ik al twee dagen constant vlinders in m'n buik heb en m'n vriend en ik ontzettend veel heen en weer smsen en het echt heel goed gaat en we zo veel zin hebben om elkaar morgen weer te zien
Marin- Lady Post-a-lot
Haha oke. Nouja als jij maar weer gelukkig en blij bent! Dat van je beste vriend is trouwens ook heftig zeg, jeetje! Sterkte!
En nu weer over op zoetsappige zaken .
En nu weer over op zoetsappige zaken .
Gast- Gast
Ik ben blij want ik heb m`n vriend z`n zusje met Sinterklaas en we hebben ook bijna alle cadeautjes al gekocht.
Vanavond nog even het centrum in voor chocolade letters (in de hoop dat de goede letters er nog zijn) en naar de Action voor kerstballen, eindelijk!
Vanavond nog even het centrum in voor chocolade letters (in de hoop dat de goede letters er nog zijn) en naar de Action voor kerstballen, eindelijk!
Rush- Lady Post-a-lot
Wat erg van je beste vriend. Dat is uiteraard ook niet leuk en een schep bovenop maar ik denk echt niet dat je vent een tiran is. Wel denk ik dat hij tot een groep mensen behoord die erg sfeerbepalend zijn.. Zo van, als hij vrolijk is ben jij dat ook, maar als hij een dip heeft dan jij ook.. Sommige mensen zijn gewoon zo.
Ik weet niet wat normaal is hoor als iemand een dip heeft, maar daar word ik niet vrolijker van, bij niemand niet. Ik ga dan niet vrolijk op de bank honderduit zitten kletsen terwijl diegene naast me met een nors gezicht tv kijkt. Of dat nou m`n moeder, m`n vriend of de buurman is.2CKC2 schreef:Wat erg van je beste vriend. Dat is uiteraard ook niet leuk en een schep bovenop maar ik denk echt niet dat je vent een tiran is. Wel denk ik dat hij tot een groep mensen behoord die erg sfeerbepalend zijn.. Zo van, als hij vrolijk is ben jij dat ook, maar als hij een dip heeft dan jij ook.. Sommige mensen zijn gewoon zo.
Of is dat vreemd?
Rush- Lady Post-a-lot
Leuk Rush! Ik kan ook echt niet meer wachten tot Sinterklaas!
Laatst aangepast door Joy_ op do 1 dec 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Daar ben ik het niet mee eens, CKC. Je hebt nog altijd zelf in de hand of jij je mee laat slepen door het gevoel van een ander, en of je de sfeer láát bepalen.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik weet niet wat normaal is hoor als iemand een dip heeft, maar daar word ik niet vrolijker van, bij niemand niet. Ik ga dan niet vrolijk op de bank honderduit zitten kletsen terwijl diegene naast me met een nors gezicht tv kijkt. Of dat nou m`n moeder, m`n vriend of de buurman is.2CKC2 schreef:Wat erg van je beste vriend. Dat is uiteraard ook niet leuk en een schep bovenop maar ik denk echt niet dat je vent een tiran is. Wel denk ik dat hij tot een groep mensen behoord die erg sfeerbepalend zijn.. Zo van, als hij vrolijk is ben jij dat ook, maar als hij een dip heeft dan jij ook.. Sommige mensen zijn gewoon zo.
Of is dat vreemd?
Ik ben ook heel gevoelig voor stemmingswisselingen van anderen. Dus dat herken ik wel van je. Maar neemt niet weg dat hij dat dan maar over je heen kan gooien, hij kan daarin ook wat meer rekening met jou houden. Ook dat is leren in een relatie, hoe je met elkaars emoties en gevoelens om gaat wat dat soort dingen betreft. Maar daarom allang goed dat je het er over hebt, dan wordt dat vast gauw duidelijker.
Marin- Lady Post-a-lot
Nou het is vooral, ik kan er gewoon echt niet tegen als iemand stil is. En hij is heel vaak stil, ook als er echt niets aan de hand is.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb helemaal niet gevolgd wat er allemaal aan de hand is Rush maar ik wil je wel eventjes sterkte wensen, en ik hoop dat jij en je vriend er goed uitkomen en het leuk blijven houden
@Joy: leuk gedicht
@Joy: leuk gedicht
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: