Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush do 12 jan 2012 - 1:30

Ik snap het Marin! Wat vindt je vriend ervan als hij je 'moet' onderhouden als je nu wel bij hem intrekt? Het is misschien niet heel romantisch om samen te gaan wonen uit praktische overwegingen, maar erg is het ook niet. Zo is het bij ons ook gegaan. Thuis kon gewoon niet meer en mn eigen huisje was wel een droom, maar ik zou er toch weinig zijn en een hoop geld weggooien dan. Dit was de beste oplossing en romantisch is het ook wel geworden haha.

Bespreekbaar maken is toch wel de enige optie, maar dat is moeilijk, daar heb ik ook lang tegenaan gehikt!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 1:36

*


Laatst aangepast door Marin op di 24 jan 2012 - 1:19; in totaal 2 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 1:46

Maar jij vindt het niet de meest logische stap omdat je je dan lekker kunt laten onderhouden en dat vind ik wel een verschil. Jij wil gewoon lekker samenwonen omdat je zo gek op je vriend bent en graag bij hem bent. Dat de praktische overwegingen ook positief uitpakken als je bij hem gaat wonen, dat is dan toch een mooie bijkomstigheid? Dat zou het banen zoeken in die zin ook makkelijker maken want dan weet je dat je gewoon in die regio moet zoeken. ipv dat je eerst iets in de buurt van DH zoekt en dan weer iets in de buurt van Amsterdam moet gaan zoeken..

Ik zou me ook niet al te druk maken over je schoonfamilie, die zien vanzelf wel dat je niet van plan bent je te laten onderhouden als je een baan vindt, want dat is immers wel de planning! Dus ga vooral af op jullie gevoel samen, bespreek het met hem. Je kunt toch uitleggen dat je het lastig vind in welke buurt je precies met solliciteren.. Dat is een mooie aanleiding voor het hele gesprek lijkt me en dan kun je gaandeweg ook uitleggen hoe jij er uberhaupt over denkt (over het samenwonen) en er achter komen wat hij er van vindt!

Succes smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Bliss do 12 jan 2012 - 2:01

@ Marin: lastig! Je zit nu een beetje in een vicieuze cirkel: je wilt eigenlijk niet samenwonen voor je een baan hebt, maar een baan vinden (in DH) vóór je gaat samenwonen is ook niet ideaal. Ik zou in elk geval met hem het gesprek eens goed aangaan en zeggen waar je zelf mee zit. Dat je je niet wilt laten onderhouden, maar dat je ook niet weet hoe je het nou wel het beste aan kunt pakken. Aangezien je toch over niet al te lange tijd bij hem in wilt trekken, zou ik me nu qua banen richting op regio Amsterdam. Stel dat je ineens al vrij snel een baan kunt vinden in die buurt, dan is t toch ook geen ramp als je iets eerder bij hem komt wonen?
En over je schoonfamilie zou ik me geen zorgen maken hoor. Je was toch al goedgekeurd smile en daarbij snappen ze heus wel dat jij dit zelf ook geen ideale situatie vindt!
Succes & we hebben t er anders vanavond nog wel ff over!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 2:02

*


Laatst aangepast door Marin op di 24 jan 2012 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 2:04

*


Laatst aangepast door Marin op di 24 jan 2012 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 2:29

Haha, waarom is het erg als je vriend zijn haar heel kort doet?

Komt echt wel goed hoor Marin, dat weet ik zeker. De gesprek dat komt vast een keer heel natuurlijk op gang en als het gesprek eenmaal loopt komen jullie vast samen tot een oplossing. En je zult zien dat als er 1 knoop is doorgehakt, dat dan opeens alles begint te rollen en je niet meer zo vast zit smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 2:35

*


Laatst aangepast door Marin op di 24 jan 2012 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Xanna do 12 jan 2012 - 2:49

Eerlijk gezegd ben ik van mening dat je niet moet gaan samenwonen omdat het financieel allemaal makkelijker zou zijn. Je geeft zelf ook al aan dat je eigenlijk wil gaan samenwonen omdat je van hem houdt, graag bij hem wil zijn en je echt je leven met iemand voor de rest van de tijd wil delen. De hele financiële en praktische kant speelt daar ook in mee, maar naar mijn idee moet dat niet de hoofdreden zijn (waar het volgens mij nu toch wel grotendeels om draait, aangezien jij de huur niet meer kan betalen en hij jou zal moeten onderhouden, tot het moment dat je een baan gevonden hebt).
Het is een lastig verhaal, zeker nu je op zoek bent naar een baan. En zoals hierboven al wel gezegd zou ik gewoon met hem bespreken welke opties er voor jullie samen zijn. Bedenk je wel dat je nog maar krap 6 maanden samen bent, nu wil dat niet altijd wat zeggen, maar er verandert zo'n hoop wanneer je nu al bij hem intrekt, zonder jezelf te kunnen onderhouden en de stress hebt van het zoeken naar een baan. Stel dat, je weet maar nooit, het loopt alsnog fout, dan zit je zonder huis, zonder vaste baan, zonder geld. Wat zouden de opties geweest zijn als je nu geen relatie had gehad?
Als ik jou was zou ik het inderdaad eerst met hem eens goed bespreken (hoelang is hij bereid en in staat om alle kosten voor jou op zich te nemen?) Misschien kunnen jullie tot een compromis komen door jouw banenjacht meer op zijn regio te richten en zodra je een vaste baan hebt, bij hem in te trekken? Tot die tijd zou ik doorzoeken naar bijbaantjes, zodat je je vaste lasten zelf kunt betalen. Maar ik vraag mij wel af of je vaste lasten dan zo ontzettend hoog zijn of je inkomsten zo laag?

Misschien is mijn situatie niet helemaal vergelijkbaar, maar ik ben ook vrij vlot (na drie maanden) vrijwel helemaal bij mijn vriend gaan wonen. Ook in mijn situatie was het voordeliger om bij hem in te trekken aangezien ik de kosten voor mijn appartement ook iedere maand net rond kreeg (doe een fulltime master en werk 3 dagen per week, dus moest mij al maanden beroepen op mijn spaargeld). Maar ondanks dat heb ik nog 9 maanden mijn huis aangehouden, puur omdat ik wilde samenwonen met het idee er aan toe te zijn (dus meer dan alleen maar fijn om elkaar elke dag te zien en te spreken) en voor de rest van mijn leven mijn leven met iemand te delen. Persoonlijk voelt het niet fijn als ik van mijn vriends geld zou moeten leven. Maar dat idee is ook ieder voor zich natuurlijk.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 12 jan 2012 - 3:09

*


Laatst aangepast door Marin op di 24 jan 2012 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid do 12 jan 2012 - 4:49

Ik snap je dilemma Marin. Had eigenlijk hetzelfde als jij, maar ik had dan geen eigen huis. Ik ben bij hem gaan logeren en uiteindelijk niet meer weg gegaan, was totaal niet gepland eigenlijk. Maar we kwamen samen al wel snel tot de conclusie dat ik hier veel meer kans heb op werk dan waar ik eerst woonde. Dus tja deels praktisch en grotendeels gewoon omdat het fijn is om bij elkaar te zijn.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush do 12 jan 2012 - 4:51

Natuurlijk ben ik ook bij m`n vriend gaan wonen omdat we dat graag wilden en dat fijn vonden, maar het is ook gewoon praktisch heel erg handig!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  TwistedAngel do 12 jan 2012 - 7:15

bounce jahoooeee nog steeds verliefd!!! hahaha srry maar ben zo blij
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass do 12 jan 2012 - 7:35

Mijn/onze plannen voor 2012 bestaan voornamelijk uit veel leuke dingen doen. Verder ga ik dit jaar afstuderen en daarvoor waarschijnlijk verhuizen. Ook hij maakt dit jaar zijn opleiding af.

Misschien ga ik mee op skivakantie en we willen ook wel samen op vakantie, maar het moet financieel en tijdtechnisch dan ook haalbaar zijn!

Ik heb me inmiddels wel ingeschreven bij de woningbouw in zijn omgeving (gister gedaan). Mocht ik die kan op willen, dan maak ik in ieder geval enige kans tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben. Misschien doe ik er nooit wat mee, maar dan toch. Mocht ik besluiten in die regio te gaan werken, dan heb ik er ook woonruimte nodig. Ik wil voorkomen dat ik bij schoonouders moet gaan wonen (zoals de zoon van zijn vaders vriendin nu doet), zo'n situatie brengt uiteindelijk alleen maar problemen met zich mee.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Wasmachine zo 15 jan 2012 - 3:23

Samenwonen, ik heb het al 2,5 keer gedaan, is ook alle keren niet goed gegaan en ik dacht altijd, ik begin er nooit meer aan!
Maar nu kriebelt het toch, vooral ook omdat het 'veilig' is want wij kunnen helemaal niet samenwonen. Hij woont nog thuis (is een stukje jonger dan ik hihi) waar ik ook veel zit (heb het enorm getroffen met schoonfamilie) en ik woon in een anti kraak huis. Er is geen geld, en geen ruimte, en dan wil ik het ineens. Maar ach, onze tijd kom vast nog wel.

En waar ik wel een beetje van sta te kijken, we hebben het al een aantal keer serieus over trouwen gehad. Ik had altijd zo'n instelling van NEE, al die polonaise, maar ik wil het opeens zo graag! Misschien zijn het nog de beginkriebels, maar overall voelt het gewoon ontzettend sterk en goed, iets wat ik in mijn vorige lange relaties (3) nooit heb gehad. Dus ja, ik zit tussen mijn onderzoeksopdrachten door sneaky sneaky trouwjurken te kijken Embarassed Laughing
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme zo 15 jan 2012 - 18:31

Hahaha Wasmachine, klinkt bekend! Hier nog een waar al over trouwen enzo gesproken wordt, iets wat ik me bij andere scharrels/ exen nooit voor kon stellen, maar nu wel en de gedachte voelt goed!

Gister naar de Vakantiebeurs geweest, dan begint het toch echt te jeuken om lekker met zn tweeen weg te gaan smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush zo 15 jan 2012 - 21:19

Ja samen op vakantie, dat lijkt me ook echt leuk! M`n vriend wil alleen niet vliegen, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 15 jan 2012 - 23:45

Rush schreef:Ja samen op vakantie, dat lijkt me ook echt leuk!

Ja ik kan ook echt niet wachten! We hebben natuurlijk al wel een klein stedentripje gemaakt, maar echt op reis samen lijkt me fantastisch. Volgens mij zijn we een heel goed team samen Very Happy

We hebben ook echt een heerlijk weekend gehad! Zoals je al kon zien in m'n Urbex topic zijn we ergens foto's gaan maken in een verlaten fabriek. Echt zo gaaf. En zo leuk om dat samen te doen met z'n tweetjes. Ergens vind ik het steeds zo suf dat we 'samen een hobby' hebben, maar het is ook echt gewoon heel erg leuk om dat samen te kunnen delen. En dan daarna lekker op de bank de foto's bewerken. Ja... Life's good.



Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Wasmachine zo 15 jan 2012 - 23:52

Jaaa samen weg lijkt me ook heerlijk!
Ik ben in de tijd dat we wat hebben wel weggeweest, maar zonder hem. 1 keer met 2 vriendinnen naar Berlijn, en met Oud en Nieuw naar Londen met 4 vrienden. En ik heb het onwijs goed gehad en hem bijna niet gemist, maar toch zou het met hem nog leuker zijn geweest. Maar we gaan volgende maand naar Ethiopie, daar kan ik echt niet op wachten!

En Marin, wat tof, ik urbexte ook heel veel afgelopen jaar, nu iets minder maar het blijft een enorme kick. Mijn NYE trip naar Londen was ook deels urbex smile En waarom zou het suf zijn om dezelfde hobby te hebben? Mijn vriend en ik zijn beide fotograaf en ik vind het heerlijk! Bij ons staat het ook op 1 dus we snappen elkaar volledig als we elkaar niet kunnen zien door een shoot die ineens gepland wordt of een last minute fototrip die ik kan doen (ik bedenk/word vaak gevraagd mee te gaan op een tripje naar Parijs oid en ga dan vaak de volgende dag ook weg). Ook als ik midden in de nacht wakker word met een idee en ik vertel het hem zegtie, zullen we het nu maar gelijk doen? En zo komt het voor dat we om 3 u snachts nog de hort op gaan. Ik zou het niet anders willen, bij vorige relaties liep ik hier in vast omdat mijn ex vriendjes de impulsiviteit niet goed begrepen.

En samen foto's editen, love it! Niets is mooier dan uiteindelijk trots aan elkaar laten zien wat we hebben gemaakt. Onze stijlen liggen ver uit elkaar dus het is geweldig om te zien hoe verschillend de beelden kunnen zijn van 1 locatie smile
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 15 jan 2012 - 23:58

Aaaah wat leuk om te lezen joh Wasmachine! Ik vind het echt herkenbaar om te lezen en leuk dat er nog een foto-koppel is hier op 't forum haha. Super leuk smile Kom trouwens ook mee kletsen in het fotografie topic als je wilt! Kan je mooi even vertellen van je foto tripjes! Klinkt echt heel erg goed!

Maar inderdaad, het voelt zo suf, maar eigenlijk vind ik het echt heel erg leuk om dit met elkaar te kunnen delen. We kunnen elkaar op zo'n moment ook heel goed met rust laten en onze eigen foto's laten maken, en zo leuk om dan later terug te zien wat de ene heeft gezien en de ander net gemist, en vice versa. We maken veel dezelfde foto's maar toch ook weer hele andere. Was wel heel grappig, we liepen terug naar de auto (die hadden we stukje verderop gezet, je weet maar nooit) en in de verte zagen we nog een mooie fabriek met prachtig licht en reflectie in het water en hoppa, we bleven op exact hetzelfde moment stil staan Wink Zo grappig is dat dan smile

En inderdaad lekker 's avonds met de laptop op schoot, ik tegen hem aan geleund foto's bewerken. Eigenlijk kan je 't gewoon niet mooier hebben, het klopt gewoon smile Fijn dat jullie elkaar daarin ook gewoon begrijpen. Midden in de nacht is wel heel impulsief maar juist zo gaaf, en fijn dat je dat dan kan delen.

Zo en nou moet ik helaas weer naar huis, lange reis terug weer maar donderdag zie ik 'm alweer voor onze anniversary Very Happy

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Wasmachine ma 16 jan 2012 - 0:28

Haha klopt helemaal wat je zegt! Ik ga het fotografie topic eens opzoeken smile zie je daar dan wel weer smile fijne dag!
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme ma 16 jan 2012 - 5:29

Zal ik me dan ook maar in de fotografiesferen melden? Mijn vriend werkt in de professionele fotografie en ik merk dat ik ook steeds meer geinteresseerd raak in composities en dergelijke... Kan ook best redelijk foto's maken, maar heb geen spiegelreflex.. Met mijn compactcamera (Samsung WB650) gaat het ook best haha. En als ik een SR wil gebruiken kan ik er van hem wel een lenen smile

En voor wat betreft vakantie en vliegen: mijn vriend heeft het niet zo op vliegen ivm eerdere ervaringen met turbulentie, maar met mij durft hij het wel aan zegt hij I love you
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass ma 16 jan 2012 - 7:31

Whiieeeh, hij zei vanmorgen: "Je weet toch dat ik van je houd... "

Dat voelt toch wel erg fijn smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 16 jan 2012 - 7:35

Lief! Hadden jullie dat nog niet eerder gezegd dan? Maar blijft bijzonder smile

Ik zag gisteren in de auto een nummerbord GL-PP-(nummer). Toen zei ik: Grote Lul PP.
Vriend moest ontzettend hard lachen en zei 'God, I love you!'

Very Happy

's Avonds liet ik ook een hele grote boer en zei ie dat weer Wink
(ik ben niet altijd even charmant bij hem haha sorry maar wel erg fijn dat dat kan)


Leuk dat jouw vriend ook fotografeert, Middleme. En joh, ik ben ook begonnen met een compact camera en mijn meest bekende en prijswinnende foto is daarmee gemaakt. Je kunt altijd kijken of het echt je interesse heeft en met je vriend kijken of je er meer mee wilt gaan doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass ma 16 jan 2012 - 7:52

Marin schreef:Lief! Hadden jullie dat nog niet eerder gezegd dan? Maar blijft bijzonder smile


Nog niet expliciet uitgesproken, ik zeg ook niet zo snel iets. Maar ik had al wel hartjes gestuurd Wink


Laatst aangepast door GreenGrass op ma 16 jan 2012 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 24 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum