Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 26 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Joss1 di 24 apr 2012 - 8:23

Ik ga dan voorlopig/misschien helemaal niet trouwen, maar lees stiekem wel met jullie mee. Ik krijg bij die foto met 3 ballonnen meer een verjaardags, dan een bruiloftsgevoel.
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 8:25

Wat een leuke site Emma!
Ik vind deze wel leuk (zonder de ringen) maar heb volgens mij gewoon een dure smaak Embarassed

trouwtopic 2012 - Pagina 26 1306847270_resized

@Joss: bedankt voor je antwoord smile

Laatst aangepast door Birgit op di 24 apr 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Emma_ di 24 apr 2012 - 8:29

Birgit schreef:Wat een leuke site Emma!
Ik vind deze wel leuk maar heb volgens mij gewoon een dure smaak Embarassed
http://www.uniekenveloppendoos.nl/galerij/index.html#2.35

@Joss: bedankt voor je antwoord smile

Ja, ik vind het ook een leuke site. Ik had de eigenaresse gemaild met een aantal vragen en kreeg ook supersnel antwoord van haar. Je kan ook zelf bedenken wat je precies wilt hebben en zij maakt dan schetsen voor de enveloppendoos. Dan heb je precies wat je wilt natuurlijk.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Emma_ di 24 apr 2012 - 9:36

Hebben jullie al liedjes gekozen voor tijdens de huwelijksvoltrekking? Mijn vriend en ik komen er echt niet uit. We hebben al zoveel liedjes geluisterd maar nog niets gevonden wat we allebei mooi vinden. Hebben jullie nog tips?

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 10:23

Ik heb qua liedjes al 10x gewisseld, maar 1 bleef er in de top 3 - Time of my life uit Dirty Dancing.
Deze wordt gedraaid als we het kerkje verlaten.

Bij binnenkomst All my life van KC & Jojo en tijdens het tekenen hebben wij Do met I will.
Mijn vriend vind alles best dus dat is makkelijk :-)
Ik had eerst 2 nederlands talige nummers maar die vind ik er toch niet helemaal bij passen.

Gast
Gast

Bericht  vlinder-2011 di 24 apr 2012 - 22:51

ook vanaf deze kant eindelijk weer eens een reactie.. zijn niet zoveel met de bruiloft bezig, meer druk met werk..

ook weinig geregeld de laatste tijd dus.. Over twee weken gaan we de kaarten versturen dus daar nog wat mee bezig..

Wij hebben nu als liedjes:

I don't know much - Aaron Neville

I will come to you (acoustic) - Hanson

How do I live without you - Celine Dion

Wat ik ook een erg mooi nummer vind is Ilse de Lange - You are the dream maar deze hebben we niet gekozen
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Shisha do 26 apr 2012 - 2:08

Wij zijn ook nog bezig met de muziek maar we komen er niet echt uit. Zo lastig!

Volgende week hebben we een afspraak met de abtenaar om alles door te nemen. En we zijn nog aan het kijken voor decoratie (ballonnen enzo) voor in de orangerie.
En dan schiet het al wel op. Nog 5 weken en 1 dag! bounce
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 5:13

Ben even niet zo actief geweest hier dus moest weer even bijlezen smile

@ Raven, en hoe was het gesprek met de BABS? Ik zat hier van de week over na te denken. Nemen hun zelf contact met ons op en hoe lang van te voren is dat meestal?

@ Geesje, wat vervelend dat je schoonouders opeens zo moeilijk gaan doen. Hier ook wat last gehad van schoonmoeder die het niet helemaal eens was met wie we voor het feest en de receptie hadden uitgenodigd. We hadden van te voren gezegd dat we fam. van zijn moeder alleen voor de receptie gingen uitnodigen, omdat we ze de afgelopen 3 jaar 1 hooguit 2 keer hebben gezien. Na uitleg leek ze dit te begrijpen, maar toen belde haar zus en die vroeg is er geen feest? En toen zei ze dus oh zijn jullie daar niet voor uitgenodigd? Nou lekker dus... en toen was zijn moeder boos en zei wat denk je nou dat ze voor 1,5 uur gaan komen!! Sorry..!! Mijn bek viel open. Ze zijn gewoon bij femeentehuis en kerk ook welkom. Vond de reactie van mijn schoonmoeder respectloos. We hebben het verder zo gelaten en merken wel of ze komen, graag of niet hoor. Wij laten onze dag er in ieder geval niet door verpesten.

@ Shisha, helaas je foto gemist. Mooi dat ze de opmerkingen wel goed oppikte. Ik heb volgende week mijn proefkapsel en proefmake-up. Ben erg benieuwd. Jij hebt dus al contact gehad met de BABS. Hier nog niets gehoord, trouwen op de zelfde dag dus ben benieuwd wanneer hij/zij langs komt.

@ Birgit, Leuk dat ringendoosje. Ik kwam het vorige week ook tegen, vind hem erg leuk. Hier er ook nog niet helemaal uit wat we gaan doen met de ringen. Kussentjes vind ik wel leuk, maar sommige vind ik erg groot. Ik vond het idee van een wit rotan hart met daaraan roze linten en daaraan de ringen ook erg leuk, maar vriend vond dat niet zo. Dus gaan we nog even verder over nadenken. Enveloppedoos mogen we lenen van vrienden, dus daar hoeven we niet achteraan.

Leuk die trossen ballonnen. Wij gaan dat ook doen. Feestlocatie heeft niet veel meer nodig, maar we zetten een stuk of zes trossen met heliumballonnen neer (op de grond). Hier hebben we doorzichtige ballonnen met just married, metallic parelmoer en metallic licht roze.

Doen jullie eigenlijk iets van een openingsdans? Ik vind het er wel bij horen, maar vriend is niet zo van het (ingestudeerd) dansen Wink. Lastig dus, ben er nog niet uit.
Qua muziek tijdens de ceremonie zijn we er uit. Binnenkomst: Only time van Enya (vinden we heel mooi nummer), tekenen: Ik hoor bij jou van Marco Borsato en bij het verlaten van gemeentehuis Beautiful day van U2.
Voor de binnenkomst in de kerk (weggeven door vader) ben ik er denk ik bijna uit, moet alleen het nummer zien te gaan inkorten, want duurt 5 min.

Gast
Gast

Bericht  Raven do 26 apr 2012 - 7:25

Mila schreef:Ben even niet zo actief geweest hier dus moest weer even bijlezen trouwtopic 2012 - Pagina 26 561177

@ Raven, en hoe was het gesprek met de BABS? Ik zat hier van de week over na te denken. Nemen hun zelf contact met ons op en hoe lang van te voren is dat meestal?

Hij heeft contact met ons opgenomen ongeveer een maand van te voren. Maar je kunt natuurlijk altijd zelf bellen om een afspraak te maken.
Het was een hartstikke leuk gesprek we hebben flink gelachen. Hij neemt al onze wensen mee in zijn praatje en maakt er iets moois van. Ben erg benieuwd wat hij gaat vertellen...

Wij hebben ook geen openingsdans we kunnen allebei niet echt goed dansen. Maar we doen wel iets anders wat kan ik nog niet vertellen er lezen hier ook vriendinnen van mij mee op het forum....

En voor de rest die ook met de liedjes voor de ceremonie zit. Wij hebben er ook erg lang over gedaan om iets te kiezen maar zijn er erg tevreden over. Toen we gisten de cd gingen testen in de zaal kreeg ik wel traantjes in mijn ogen pfff. Zag ons zelf al helemaal daar staan. Mijn vriend kreeg er zelfs tranen van in zijn ogen. Al zeggen mijn zusjes dat hij eerder zal huilen dan ik op de bruiloft haha.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:31

Raven schreef:
Wij hebben ook geen openingsdans we kunnen allebei niet echt goed dansen. Maar we doen wel iets anders wat kan ik nog niet vertellen er lezen hier ook vriendinnen van mij mee op het forum....

PM? Ben nou wel nieuwsgierig wat jullie gaan doen, misschien kan ik er nog ideeen uit opdoen.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 26 apr 2012 - 8:36

Mila schreef:
Raven schreef:

PM? Ben nou wel nieuwsgierig wat jullie gaan doen, misschien kan ik er nog ideeen uit opdoen.

+ een hele grote 1
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sanne-84 do 26 apr 2012 - 20:42

hoi meiden
de kaarten zijn alweer even uit de deur, en hebben er opogeschreven dat ze voor 1 mei moeten laten weten of ze komen.
nu hebben we van weinig mensen iets gehoord, alleen mensen die je toevallig tegenkwam.
maar daarbij dus ook nog geen enkele afmelding, terwijl ik weet dat er 1 oom al niet kan (maar heeft dat niet tegen mij gezegd)
ik hoef toch niet iedereen achterna te lopen? maar moet wel paar dagen vantevoren aangeven bij de feestlocatie hoeveel mensen er komen.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha do 26 apr 2012 - 22:21

Lastig Sanne. Maar misschien dat je dan ook gewoon geen afmeldingen hebt?
Wij hebben al zo'n 10 daggasten die zich afgemeld hebben (paar komen wel 's avonds) en een paar avondgasten die niet kunnen.

En ik ben nog steeds opzoek naar decoratie. Ik wil eigenlijk nog steeds iets met een kleurthema maar ik heb gekeken naar stoelhoezen en die dingen zijn echt achterlijk duur qua huur. Tafelkleden e.d. vallen nog wel mee maar voor alleen de hoezen zijn we al zo'n 250,- euro kwijt. :affraid: Maar zonder die hoezen is het natuurlijk niet echt af.
We zitten te denken aan wit met paars/lila. (witte hoezen met paarse strik, witte tafelkleden met paarse loper en dan witte en paarse ballonnen) Op de locatie hebben ze zelf stoelen met bordeaurode bekleding en groene tafelkleden... Tja, wat past daar nou bij!
Dus ik ben druk met het internet afspeuren om te kijken of het goedkoper kan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 27 apr 2012 - 0:36

Lastig sanne

Voor sommige schiet het nu echt heel erg op! Spannend

Vandaag mijn proef make-up gehad, echt heel mooi maar vind het toch war te heftig denk
Ze had een donkere paars gebruikt en echt heel mooi staat ook mooi maar toch wat te heftig
Eind mei ga ik nog een keer en dan voor eventueel parelmoer/natuurtint of lila
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 1:33

sanne-84 schreef:hoi meiden
de kaarten zijn alweer even uit de deur, en hebben er opogeschreven dat ze voor 1 mei moeten laten weten of ze komen.
nu hebben we van weinig mensen iets gehoord, alleen mensen die je toevallig tegenkwam.
maar daarbij dus ook nog geen enkele afmelding, terwijl ik weet dat er 1 oom al niet kan (maar heeft dat niet tegen mij gezegd)
ik hoef toch niet iedereen achterna te lopen? maar moet wel paar dagen vantevoren aangeven bij de feestlocatie hoeveel mensen er komen.
Lastig is dat hé! Wij hebben tot nu toe 1 officieele afmelding gehad, maar hoorde ook al dat er een oom en tante op vakantie zijn dan. Ben benieuwd of die zich dan ook nog even afmelden en niet alleen dat je het via via hoort. Bij ons hebben ze tot 8 mei de tijd om af te melden en daarna moeten we het ook doorgeven op de locatie.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 27 apr 2012 - 3:25

Mila schreef:
Lastig is dat hé! Wij hebben tot nu toe 1 officieele afmelding gehad, maar hoorde ook al dat er een oom en tante op vakantie zijn dan. Ben benieuwd of die zich dan ook nog even afmelden en niet alleen dat je het via via hoort. Bij ons hebben ze tot 8 mei de tijd om af te melden en daarna moeten we het ook doorgeven op de locatie.

dat is hier dus ook.
prima als er verder niemand afgemeld wordt, maar doordat ik dus weet dat er 1 oom+tante niet kunnen, maar zich nog niet officieel hebben afgemeld, weet ik dus niet hoe het met de rest zit....

@shisha, 10 daggasten afgemeld vind ik wel veel.. hoeveel heb je er in totaal? en waren dat directe familieleden? want degene die je als daggast hebt zijn in mijn ogen wel speciaal, en die wisten dus ook al eerder dan de kaarten wanneer de bruiloft is (en zullen er ook redelijk veel aan doen om dan te kunnen komen)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha vr 27 apr 2012 - 3:32

sanne-84 schreef:
Mila schreef:

dat is hier dus ook.
prima als er verder niemand afgemeld wordt, maar doordat ik dus weet dat er 1 oom+tante niet kunnen, maar zich nog niet officieel hebben afgemeld, weet ik dus niet hoe het met de rest zit....

@shisha, 10 daggasten afgemeld vind ik wel veel.. hoeveel heb je er in totaal? en waren dat directe familieleden? want degene die je als daggast hebt zijn in mijn ogen wel speciaal, en die wisten dus ook al eerder dan de kaarten wanneer de bruiloft is (en zullen er ook redelijk veel aan doen om dan te kunnen komen)

We zaten op 71. Een oom en tante van N zijn met vakantie en van een nicht van hem krijgen de kinderen (4) geen vrij van school. Van mij is 1 tante met vakantie en een neef + vrouw + kinderen kunnen alleen 's avonds. Nu zitten we dus op 60 overdag.
Best wel wat afmeldingen ja en we hebben nog 5 weken te gaan maar ik hoop dat dit het was!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 vr 27 apr 2012 - 3:34

71 daggasten?? ik vond 25 al redelijk wat;)
maar dan is het ook wel logisch dat je er iets meer hebt idd.
van de 25 hebben wij er misschien 1, een tante die is opgenomen en nog niet weet of ze er dan al uit is.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 vr 27 apr 2012 - 10:16

Yoehoe we hebben wel een bruidssuite:D
Ik mailde de eigenaar van de feestlocatie om aan te geven dat een gewone kamer ook goed was, mits we dan een ontbijt op bed ofzo konden krijgen. Toen mailde hij terug dat hij een bruidssuite in een ander hotel had kunnen regelen. Weet niet welk hotel, is een verassing. Hij brengt ons dan.
Ben benieuwd. T ander hotel had als voordeel dat t tegenover de feestlocatie zat, dit heeft ook wel iets.
Hoewel, vanwege.mn 'eis' ocer de bruidssuite voel ik me wel een bitchy bruid
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 2:40

Wij hebben tot nu toe 2 afmeldingen: 1 voor de receptie en 1 voor het feest.
Als je niks hoort mag je er vanuit gaan dat mensen komen, ik ga daar zelf niet meer achteraan.
Tot nu toe heel weinig aangezien er tegen ons gezegd is dat 20% meestal afzegt. Ze hebben bij ons tot 1 juni de tijd.

Als het aan mijn vriend lag zouden we ook een openingsdans doen, maar ik kan niet dansen en heb er ook geen zin in haha.
Ik zit zelf aan een opening met confetti te denken, de feestloctie vind dit geen probleem. De dj had het over van die poppers die je dan door vrienden open kunt laten trekken maar ik neig toch meer naar een confettikanon. Lijkt me spectaculairder en ik denk dat het er ook leuker en feestelijker uit ziet dan een paar vrienden die aan de zijkant met zo'n ding klaar staan. Het idee van een lintje doorknippen spookt ook nog steeds door mijn hoofd smile.

Vandaag zijn we op pad geweest voor ballondecoraties. We zijn nu uitgegaan van 4 tafeldecoraties (1 voor thuis en 3 voor de feestlocatie) en 2 zuilen met ballonnen. Ballonnen op tafel zijn er 3 per decoratie: 2 fuchsia en 1 transparante hartballon met opdruk (in 1e instantie een hart, mocht dit niet mogelijk zijn dan staat er een vlinder op de ballon). De zuilen hebben een grote fuchsia ballon aan de bovenkant en de rest is fuchsia/zwart.

Ik heb vandaag ook de broodjes voor de lunch besteld. De gasten zijn om 13.00 uur bij ons en om 14.00 trouwen we.
De trouwlocatie is vlakbij ons dus eerst nog even de gelegenheid om samen een broodje te eten.

@Sanne: wat netjes van die bruidssuite en wat een luxe dat je ook nog gebracht wordt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Raven za 28 apr 2012 - 5:05

Bij ons zijn er alleen afzeggingen van collega's en eentje van de daggasten.

@Sanne, wel netjes geregeld van ze. Mooie oplossing. En ik vind niet dat je een bitchy bruid bent, je hebt toch recht op een bruidssuite als je trouwt. Dat doe je immers maar een keer.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Emma_ za 28 apr 2012 - 21:23

Birgit: waar ben je geweest voor de ballondecoraties? Wij zijn namelijk in Breda geweest bij Deco 076 maar vonden dat we niet echt heel erg super behandeld werden en ik vond ze ook vrij prijzig. Waar zijn jullie geweest en hoe lagen de prijzen daar?

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 1:07

Wij zijn bij Creeezy in Roosendaal geweest, werden we al heel leuk ontvangen!
We zijn een paar weken terug ook bij deco geweest en ik had ook niet zo'n fijn gevoel bij die vrouw.
Mijn vriend vond het eigenlijk wel prima, maar op mijn verzoek toch ergens anders gaan kijken. We zijn nu net geen €100 kwijt en zaten in Breda bijna op het dubbele en €20 bezorgkosten wat we nu niet kwijt zijn. Bovendien werkten ze daar aleen met tafeldecoraties van 6 ballonnen, dat vond ik veel te druk. In Roosendaal gaat het vanaf 3 en ze als je zelf een idee of ontwerp hebt maken ze dit helemaal voor je.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 1:08

Helaas moet mijn kapster/visagiste met spoed naar de tandarts dus dat gaat dinsdag niet door Sad .

Gast
Gast

Bericht  Emma_ zo 29 apr 2012 - 3:01

Jammer Birgit dat dinsdag niet doorgaat! Bedankt voor je antwoord over de ballonnen. Ik denk dat wij daar ook een kijkje gaan nemen!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende