Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 14 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Shisha ma 23 jan 2012 - 11:01

Ik heb helaas de foto gemist Jolanda. Sad Maar aan de reacties te lezen is hij prachtig! Very Happy

Tsjip: Leuk idee als gastenboek!

Ik ben inmiddels al weer druk geweest met de trouwkaart en heb nu een ontwerp waar we allebei tevreden mee zijn. Is het toch nog goed gekomen haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Raven ma 23 jan 2012 - 19:03

@ tjip leuk idee als gastenboek,

Wij hebben als gastenboek een lijst met daarin een breed passepartout en daarin een foto van ons. We laten iedereen zijn handtekening en naam op het passe partout zetten. Niets anders want dan wordt het lelijk. Later plaatsen we een foto van onze trouwdag erin.

Wij hebben onze bedankjes besteld op www.bedankjes.nl. Wat het is kan ik niet vertellen ik weet dat vriendinnen van mij hier op het forum zitten en die komen ook naar de bruiloft. Maar de foto's volgen wel zodra we getrouwd zijn.

Organza zakjes vind ik een erg leuk idee, maar het wordt erg vaak gedaan en wij willen alles anders dan anderen. Vinden we leuk. Betaal je natuurlijk wel wat meer, maar dat hebben we er voor over.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  sanne-84 ma 23 jan 2012 - 21:48

Wat is er weer flink geschreven!
Shisha, fi jn dat jullie er nu wel uit zijn
Inge, druk weekend voor de boeg, maar wel leuk
Jolanda, ook ik heb je jurk gemist, dus ben erg benieuwd na de trouwerij
Tsjip, originele gastenboek!

Wat wij doen met gasteboek weten we nog niey. Ik vind een spiegel wrl leuk, maar mn vriend houdt meer van een ' echt' gasten boek, dua ff kijken of ik nog origineel kan zijn.
Bedankjes weten we iok, zal ze binnenkort eens bestellen. Worden geluks engeltjes. Weet alleen nig niey wst ik op t kaartje zal zetten.
Owja hier is de taart o ok al besteld :d
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:40

Zo er is wer lekker veel geschreven.

@ Jolanda, helaas heb ik je jurk gemist, ben benieuwd! Maar als ik de reacties lees is hij erg mooi.

Ja de organzazakjes worden wel vaak gedaan, maar goed heb ze nog bij geen een anders bruiloft van vrienden/familie gehad en ik vind dat het niet mega duur hoeft ze zijn, dus mooie tussenweg denk ik zo.
Ik heb via een site redelijk goedkope organzazakjes en die kan je in allerlei kleuren bestellen. Daar wil ik ook de kaartjes en snoepjes bestellen dus dat scheelt dan weer dat ik niet meerdere keren verzendkosten hoef te betalen.

Voor het gastenboek heb ik wel al wat ideeen opgedaan, maar ik moet het er binnenkort met mijn aanstaande Wink over hebben wat hij leuk vind. De bedankjes en gastenboek etc. is niet zo zijn ding dus daar mag ik lekker mijn gang in gaan smile Het liefst zou ik een wensboom willen (staat leuk in de ruimte) en dat de gasten dan een kaartje kunnen schrijven met een gelukswens bijvoorbeeld en deze in de boom hangen smile Maar ik heb nog geen geschikte, betaalbare wensboom gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip di 24 jan 2012 - 0:37

Een echt gastenboek was voor mij geen optie. Zo'n boek komt in de kast te staan en that's it. Als we niet waren verhuisd had ik denk ik onderstaande foto op canvas laten drukken en daar iedereen op laten schrijven. Maar dat had ik nog met mijn vriend moeten overleggen. Net als Mila is mijn vriend daar ook niet zo mee bezig. Wink Met deze foto hebben we het trouwens ook aan iedereen verteld. Net na het aanzoek in het zand geschreven Very Happy

Laatst aangepast door Tsjip op zo 29 jan 2012 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 0:54

Dat is ook leuk Tsjip!

Gast
Gast

Bericht  Tsjip di 24 jan 2012 - 2:58

Dit is ons voorbeeldhartje. (Even snel gezaagd en geverfd maar we wilden toen een idee hebben) Het kaartje zal op onderstaande foto gaan lijken:

De foto van onze ringen is nog niet scherp genoeg maar in deze stijl is onze trouwkaart. Toevallig kwam ik hetzelfde lettertype tegen bij Picasa vandaar dat we ze nu zelf gaan maken. Anders betalen we € 0,75 per kaartje dus daar wil ik wel wat meer tijd aan besteden om het zelf te doen!

Laatst aangepast door Tsjip op zo 29 jan 2012 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Tsjip di 24 jan 2012 - 3:04

Mila schreef:Dat is ook leuk Tsjip!

Maar er zijn ook zoveel leuke ideeën! Qua ideeën zou ik wel 5x kunnen trouwen. Die wensboom waar jij het over hebt zag ik ook een paar keer voorbij komen. Stop je na die tijd de kaartjes in een boek of zet je de hele boom ergens in huis neer?

Qua bedankjes vond ik ook een heleboel dingen leuk! Flessenopener, bierviltjes, een paar paracetamolletjes, vliegenmepper of een ontbijtpakketje voor de volgende ochtend. Deze dingen zijn hier voorbij gekomen en vond ze erg leuk. Toch passen de hartjes wel leuk bij ons omdat we er een webwinkeltje in hebben!

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 3:19

Tsjip schreef:
Mila schreef:Dat is ook leuk Tsjip!

Maar er zijn ook zoveel leuke ideeën! Qua ideeën zou ik wel 5x kunnen trouwen. Die wensboom waar jij het over hebt zag ik ook een paar keer voorbij komen. Stop je na die tijd de kaartjes in een boek of zet je de hele boom ergens in huis neer?

Qua bedankjes vond ik ook een heleboel dingen leuk! Flessenopener, bierviltjes, een paar paracetamolletjes, vliegenmepper of een ontbijtpakketje voor de volgende ochtend. Deze dingen zijn hier voorbij gekomen en vond ze erg leuk. Toch passen de hartjes wel leuk bij ons omdat we er een webwinkeltje in hebben!

Ja heb ook nog een paar andere ideeen, is zoveel leuks! Ik zou de boom het liefst nog een tijd laten staan dan en als die gaat vervelen de kaartje inplakken idd.

Ja ook voor de bedankjes zoveel ideeen. Leuk dat jullie iets hebben gekozen, wat echt bij jullie hoort (door winkeltje)

Gast
Gast

Bericht  Jolanda di 24 jan 2012 - 3:39

Erg leuk Tsjip jullie bedankje! Ik vind dat idee om een foto op canvas af te laten drukken en dat als gastenboek te gebruiken erg leuk ook! Die ga ik onthouden. Ben wel bang dat ie op een gegeven moment misschien ergens op zolder achter een schot belandt misschien. Maar ik gooi hem in de groep.

Marcel denkt echt wel overal in mee, dus dat is wel leuk ook.

Mijn schoonzusje had een groot ei waar je met een stift je naam op schreef en een gastenboek. Buren van haar hadden een oude deur van hunzelf bij de feestlocatie gezet, dus het was wat veel allemaal (3 keer je naam en een verhaaltje bedenken).

Ik ga nog maar eens even navragen aan onze wierook-man hoe ver hij al is met het idee voor onze bedankjes van de speksteen olifantjes. Ik wordt ongeduldig whahaha.

Vragen jullie trouwens echt cadeau's voor jullie huwelijk of vragen jullie een envelopje?
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 3:56

Jolanda schreef:Erg leuk Tsjip jullie bedankje! Ik vind dat idee om een foto op canvas af te laten drukken en dat als gastenboek te gebruiken erg leuk ook! Die ga ik onthouden. Ben wel bang dat ie op een gegeven moment misschien ergens op zolder achter een schot belandt misschien. Maar ik gooi hem in de groep.

Mijn schoonzusje had een groot ei waar je met een stift je naam op schreef en een gastenboek. Buren van haar hadden een oude deur van hunzelf bij de feestlocatie gezet, dus het was wat veel allemaal (3 keer je naam en een verhaaltje bedenken).

Ik ga nog maar eens even navragen aan onze wierook-man hoe ver hij al is met het idee voor onze bedankjes van de speksteen olifantjes. Ik wordt ongeduldig whahaha.

Vragen jullie trouwens echt cadeau's voor jullie huwelijk of vragen jullie een envelopje?

Ik vind het niet zo erg hoor dat hij alleen bij de bedankjes zoiets heeft van dat regel je maar. Ik vind het erg leuk om te doen en wordt er lekker vrij ingelaten. Verder denk hij overal prima in mee smile

Wij gaan voor het wel bekende envelopje. Hebben bijna alles voor in huis en zouden eigenlijk ook niet weten wat we moeten vragen. Waarschijnlijk vragen we aan beide ouders wel gewoon een kado. Van mijn ouders weten we al dat we een tent mogen gaan uitzoeken. We houden erg van kamperen en willen een grotere tent gaan aanschaffen, dus mooi kado leek ons zo (hadden het er vorig jaar over dat we er bijna 1 hadden gekocht en toen vroeg mijn moeder of we dat als kado zouden willen krijgen smile

Gast
Gast

Bericht  Inge di 24 jan 2012 - 4:19

Wat een leuke ideeen en dingen allemaal.

Als gastenboek doen wij een videozuil waar iedereen een boodschap in kan spreken (de hele avond kan dit).
Wil eigenlijk ook nog iets als een spiegel of zoiets, maar dat is wel raar 2 dingen.

Zijn druk bezig met de huwelijksreis, we hopen dat het gaat worden: LA, Frans Polynesië en Hong Kong

Wij zetten ook een envelop op de kaart

Laatst aangepast door Inge op di 24 jan 2012 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Jolanda di 24 jan 2012 - 4:20

Wij doen hetzelfde idd, van de ouders een kado en de rest een envelopje. Wij hebben voor in huis ook alles wel. Moeten nog wel iets gaan bedenken, maar dat komt wel goed.
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tsjip di 24 jan 2012 - 4:22

Jolanda schreef:Erg leuk Tsjip jullie bedankje! Dankjewel! Ik vind dat idee om een foto op canvas af te laten drukken en dat als gastenboek te gebruiken erg leuk ook! Die ga ik onthouden. Ben wel bang dat ie op een gegeven moment misschien ergens op zolder achter een schot belandt misschien. Maar ik gooi hem in de groep.

Maar ik denk dat dat met de meeste 'gastenboeken' wel gaat gebeuren uiteindelijk. Of het nu een canvasdoek is, een spiegel of een wensboom.

Wij zetten ook een envelopje op de kaart. Toch is geld geven hier in de omgeving vrij standaard... Ach ja het komt er ook maar klein op te staan.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 4:27

Ik heb eigenlijk jullie hulp even nodig dus als jullie zin hebben om even mee te denken? :-)

Dit was in 1e instantie de tekst:
Wij houden niet van sketches/toneelstukjes;
we vinden jullie aanwezigheid het mooiste geschenk.

Ik wil dit graag op de kaart maar ik vind de 2e regel niet zo leuk (bovendien staat daarboven al een cadeautip waardoor je eigenlijk 2x over een geschenk praat). Hoe kun je dit netjes verwoorden?

Misschien:
Wij houden niet van sketsches/toneelstukjes;
we hopen dat jullie hier respect voor hebben.

Vind ik zelf weer een beetje bot overkomen. Of:

Sketches/toneelstukjes vinden wij niet zo leuk (/fijn?),
wij vinden het al heel fijn (/leuk?) als u aanwezig kunt zijn.

Ik ben echt met die tekst aan het stoeien smile
Dat is de enige reden waarom de kaart bij ons nog niet geregeld is. De offerte en proefdruk is binnen, nu de definitieve tekst nog.

A.s. zaterdag gaat mijn vriend voor een pak op stap en een week later nog een keer.
23 Februari ga ik mijn jurk nog een keer passen, wat is de tijd snel gegaan sinds juni!

Het theater heeft toegezegd dat er foto's gemaakt mogen worden (tenzij er boekingen binnen komen), maar niet in de zalen. Hier moesten we €45 per uur voor betalen, met een minimum van 3 uur.

Verder heb ik Wolkie Talkies besteld, ik viel onder de eerste 500 die dat gekocht hebben dus is nog niet veel gedaan :-)
We hebben de poppetjes voor op de taart inmiddels ook binnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 4:32

O ja, nog iets Embarassed

Ik heb mijn collega's vandaag de tekt laten lezen en zij vonden dat alles in rijm moest of alles zonder rijm.
Is het iets waar jij je aan zou storen?

*Namen in het groot*
Gaan elkaar het Ja woord geven!

En wel op vrijdag 29 juni 2012 om 14.00 uur,
in * te *.

Wij hopen dit samen met jullie tot een onvergetelijke
dag te maken en vinden het daarom erg fijn, als jullie
om 13.15 uur bij het huis, van het bruidspaar kunnen zijn.

Na het Ja woord zijn jullie van harte welkom bij
................ (naam feestlocatie),
................ (adres en plaats feestlocatie).

Dan volgt na de taart en een toast op ons huwelijk, het diner.
Eten jullie dan gezellig met ons mee?

Ook op onze receptie (van 19:00 tot 20:00 uur) en op het
feest (vanaf 20:30 uur) zijn jullie van harte uitgenodigd!

Voor mijn gevoel is het om en om en kan het eigenlijk heel goed, wat vind jij?

Gast
Gast

Bericht  Inge di 24 jan 2012 - 4:43

lastig... ik ga er even over denken

Onderstaande hebben wij op onze trouwsite staan:

Wij willen van begin tot eind genieten van de muziek en de gasten
en de avond niet laten onderbreken voor/door stukjes
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Inge di 24 jan 2012 - 4:45

Birgit schreef:O ja, nog iets Embarassed

Ik heb mijn collega's vandaag de tekt laten lezen en zij vonden dat alles in rijm moest of alles zonder rijm.

*Namen in het groot*

in * te *.

Ik vind het heel goed kunnen
Lijkt beetje op de voorbeeld tekst die ik nu ook heb (op het stukje van de receptie na
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Rizzo di 24 jan 2012 - 5:05

Inge schreef:Wat een leuke ideeen en dingen allemaal.

Als gastenboek doen wij een videozuil waar iedereen een boodschap in kan spreken (de hele avond kan dit).
Wil eigenlijk ook nog iets als een spiegel of zoiets, maar dat is wel raar 2 dingen.

Zijn druk bezig met de huwelijksreis, we hopen dat het gaat worden: LA, Frans Polynesië en Hong Kong

Vrienden van ons hadden dit, ik vond het echt super lache! Heb de dvd ook gezien, eerst probeert iedereen nog iets serieus en aan het eind van de avond is het alleen maar dom geouwehoer Very Happy . Maar daar moet je ook van houden natuurlijk..
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Inge di 24 jan 2012 - 5:45

Moezellini schreef:

Vrienden van ons hadden dit, ik vond het echt super lache! Heb de dvd ook gezien, eerst probeert iedereen nog iets serieus en aan het eind van de avond is het alleen maar dom geouwehoer Very Happy . Maar daar moet je ook van houden natuurlijk..
Dat is precies wat ik hoop dat er gebeurd.
Waar de zuil komt te staan heb je ook vlak bij de toiletten, dus hopelijk spreken mensen na een bakkie ook wat in :-D
Ga het ook benoemen wanneer ik alle gasten bedank voor hun komst, dat ze zeker het 1 en ander in moeten spreken :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Rizzo di 24 jan 2012 - 5:55

Inge schreef:
Moezellini schreef:

Dat is precies wat ik hoop dat er gebeurd.
Waar de zuil komt te staan heb je ook vlak bij de toiletten, dus hopelijk spreken mensen na een bakkie ook wat in :-D
Ga het ook benoemen wanneer ik alle gasten bedank voor hun komst, dat ze zeker het 1 en ander in moeten spreken :-D

Zij hadden hem idd ook bij de wcs staan. Ze hebben genoeg leuk beeldmateraal voor als er in de toekomst meer vrienden gaan trouwen haha!
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Jolanda di 24 jan 2012 - 6:06

@Birgit: ik vind dat hij prima kan hoor!

Ik vind het 'stukje' over de stukjes van INge ook een goeie!
Deze kwam ik ook nog tegen: aangezien het bruidspaar het feestgedruis zo min mogelijk wil onderbreken, hebben ze liever geen stukjes
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 6:16

Die laatste vind ik meer geschreven uit het oogpunt van de ceremoniemeester en die hebben we nou net niet :P

Gast
Gast

Bericht  Jolanda di 24 jan 2012 - 6:17

Birgit schreef:Die laatste vind ik meer geschreven uit het oogpunt van de ceremoniemeester en die hebben we nou net niet :P

Das waar Wink Maar hij is nog wel om te bouwen naar de wij-vorm:

aangezien wij het feestgedruis zo min mogelijk wil onderbreken, hebben we liever geen stukjes
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mizz_S di 24 jan 2012 - 7:06

Birgit schreef:O ja, nog iets Embarassed

*Namen in het groot*

in * te *.

Ik breek even in in jullie topic! Ik ben dan al wel getrouwd in 2011 maar vind het wel leuk om mee te lezen!
On topic: Bij dit stukje moet je wel de komma's weghalen Birgit. Verder zou ik me er niet aan storen dat het niet allemaal rijmt.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud