Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 27 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 3:04

Graag gedaan!
Wel toevallig dat we hetzelfde dachten over Breda smile.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Raven zo 29 apr 2012 - 18:54

Hoop wel dat het droog blijft donderdag.

Op vrijdag was de voorspelling 21 graden een 25% kans op regen. Daarna werd het 13 graden en heel veel kans op regen toen werd het 16 graden en 30% kans op regen. en nu is het helemaal erg heel de dag regen en 15 graden...

Hopelijk wordt het toch een beetje redelijk weer. Gelukkig hebben we wel een binnen locatie om foto's te maken. Maar mijn jurk zal wel erg smerig worden trouwtopic 2012 - Pagina 27 1371890812
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 21:37

Raven schreef:Hoop wel dat het droog blijft donderdag.

Op vrijdag was de voorspelling 21 graden een 25% kans op regen. Daarna werd het 13 graden en heel veel kans op regen toen werd het 16 graden en 30% kans op regen. en nu is het helemaal erg heel de dag regen en 15 graden...

Hopelijk wordt het toch een beetje redelijk weer. Gelukkig hebben we wel een binnen locatie om foto's te maken. Maar mijn jurk zal wel erg smerig worden trouwtopic 2012 - Pagina 27 1371890812
De voorspellingen voor eind van de week zien er idd niet gunstig uit. Hopelijk veranderd het toch nog een beetje in positieve zin. Is alles klaar voor de grote dag?

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 29 apr 2012 - 21:43

Raven schreef:Hoop wel dat het droog blijft donderdag.

Hopelijk trekt het nog bij! Maar paar dagen terug werd voor vandaag ook regen opgegeven en dat werd ook bijgesteld naar mooi weer
Ik duim voor droog weer

Jammer Birgit
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Miss G zo 29 apr 2012 - 21:50

Raven: ik hoop dat het weer toch gaat meevallen, ik ga er in iedergeval voor duimen!

Afgelopen zaterdag heb ik mijn vrijgezellenfeest gehad. Ik heb altijd gezegd op 28 april is het, maar uiteindelijk was het toch nog een grote verassing doordat alles zo raar ging dat ik echt dacht dat het niet die dag meer zou zijn.

Die avond ging ik uiteten met 2 vriendinnen (dit doen we vaker dus dat vond ik niet raar) en toen kwamen we het restaurant binnen en toen zag ik iedereen zitten! Zo leuk, was echt helemaal van slag haha! Mijn zusje had ook nog de radio gesmst, dus werd ook nog terug gebeld dus ben ook nog op de radio geweest.
Daarna hebben we met zijn alle een fotoshoot gedaan voor een kalender, ook echt heel leuk en steeds verkleden in verschillende thema's.
En daarna zijn we nog een drankje gaan doen in het stadje.
Dus was helemaal top!

Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Raven ma 30 apr 2012 - 0:08

@ Geesje, klinkt als een superleuke dag!

Wij zijn voor de rest helemaal klaar met de voorbereidingen. We zijn nu buiten alles aan het poetsen zodat het er helemaal weer mooi uitziet.
Dus het is nu alleen nog hopen op mooi weer.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Shisha ma 30 apr 2012 - 1:13

Ik ga ook duimen voor mooi weer Raven! Spannend hoor, nog maar 4 dagen! Very Happy

Dat is wel balen Birgit! Wel al gelijk een andere datum geprikt?

Klinkt als een geslaagd vrijgezellenfeestje Geesje!

Ik zat ook al te denken aan ballondecoraties voor op tafel. En we hebben een offerte gekregen voor de aankleding (stoelhoezen en tafelkleden met lopers) en dat zou ons 400 euro gaan kosten. En dat gaan we dus niet doen!
Ik heb nog even met de locatie gebelt en ze hebben ook bordeauxrode tafelkleden i.p.v. groene dus dan passen we de aankleding daar op aan. Dus witte met donkerrode ballonnen.
Of weten jullie nog een andere kleur die mooi bij bordeauxrood past? Zilver misschien?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 6:08

@Raven: wie weet valt het weer mee, koninginnedag werd ook ineens goed dus wie weet?
@Geesje: klinkt als een leuke dag!
@Shisha: we hebben inderdaad een nieuwe datum geprikt - 22 mei
Bordeauxrood lijkt me een lastige kleur om te combineren. Heb je in de buurt geen winkel met ballonnen zodat je eventueel wat ballonnen naast elkaar kunt leggen voor het effect? Wat vind je van transparante ballonnen (eventueel met een afbeelding erop)?

trouwtopic 2012 - Pagina 27 1307_1518

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 30 apr 2012 - 6:39

Geen idee. Ik zal eens gaan googlen! Er zal hier vast wel wat zitten dus binnenkort maar eens even kijken dan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 ma 30 apr 2012 - 8:34

@raven, ik ga ook voor je duimen! dat de temperatuur iets minder is is niet erg, zolang t maar droog is..
@geesje, leuk dat het zo'n verassing was! en dat het geslaagd was

mijn aanstaande denkt dat hij het volgende week heeft. hij zei; ik durf er haast vergif op in te nemen. helaas kon ik hem daar niet op vastpakken, want dat zou teveel opvallen, maar hij heeft het dus pas een week later (de laatste zaterdag) haha
morgen hebben we gesprek met de BABS. ben benieuwd. net een lijstje ingevuld, maar de rest vullen we morgen wel aan. in hoeverre willen zij de eerste ontmoeting en huwelijksaanzoek weten?? kwam erachter dat mn vriend al vrij weinig meer weet van de 1e ontmoeting hihi (is ook al bijna 10 jr geleden)

nu ga ik weer verder met mn bedankjes!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 8:36

Kan jullie aanstaande wel goed beschrijven waarom hij met je wil trouwen? Ik geloof dat de mijne moeite heeft om het te omschrijven smile.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 ma 30 apr 2012 - 8:40

haha hier ook niet;) reactie; tja waarom trouwen mensen? 90% trouwt. gewoon, omdat je van elkaar houdt;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Raven di 1 mei 2012 - 4:42

dank je wel dat iedereen voor me wilt duimen!!

En wij wisten ook niet zo goed waarom we houden gewoon van elkaar en willen heel ons leven bij elkaar blijven. De Bab vroeg wel wat door en zei dat hij wel genoeg had om te vertellen. Ik ben benieuwd.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sanne-84 wo 2 mei 2012 - 9:09

Gesprek met de.babs was wel gezellig.
sommige dingen waren wel moeilijk, vooral voor vriendlief die nogal gesloten kan zijn, dat had zij ook al snel door haha. Ook soms ideeen en tips gegeven, en besproken hoe we de vader van vriend herdenken (eben benoemen+kaarsje). Wel fijn dat ze meedacht
Verde had ze een goed beeld van ons, en wordt t niet al te serieus. Ben benieuwd, heb er zin in!

Raven, spannend!! Geniet en have fun, dan doen wij de zonnedans voor je!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 9:19

@ Geesje, kinkt als een leuk vrijgezellenfeest smile
@ Raven, Heel veel plezier morgen, geniet ervan en ik duim dat het weer ook een beetje zijn best doet.

Ik heb vanmiddag mijn proef make-up en kapsel gehad. Was een hele gezellige meid dus ondertussen heerlijk zitten kletsen en was helemaal blij met het eind resultaat. Ze had ook een hele mooie ketting + armband hangen (waar ik nog naar opzoek was) dus hier ga ik nog even over nadenken, maar denk wel dat ik het ga doen smile Moet er dan alleen nog mooie oorbellen bij zoeken, maar dat komt denk ik wel goed.

En dan nog een mooi verhaal vanavond..
Vanavond kwam er een vriendin langs en die gaat binnenkort ook trouwen dus daar waren we heerlijk over aan het babbelen. Toen ging ze vertellen hoe haar jurk er uit zag. Dat klonk (behalve de kleur) wel een beetje als mijn jurk, dus ik vroeg van welk merk is je jurk. Bleek het dus om het zelfde merk te gaan en ze zei hij staat vaak in de blaadjes. Dus ik zei oh de mijne ook! Dus wij in de blaadjes kijken en ik sla hem open en ze zegt dat is hem! Is het dus precies dezelfde haha. Alleen zij heeft de jurk met een kleurtje en ik gewoon in het ivoor. Daarnaast heb ik er een kraag op laten zetten en zij heeft de strapless variant en een rits en ik heb een veter. Dus even elkaars foto's bekeken en stond haar ook echt prachtig. Heel de avond konden we het niet begrijpen dat we uit al die jurken precies dezelfde jurk hebben uitgekozen! Very Happy Echt grappig (we hebben overigens geen gezamenlijke vrienden dus geen probleem en daarin tegen ziet het er uiteindelijk toch best anders uit door model en kleurtje). Alleen toen ze vertelde hoe die er uitzag zat mijn vriend er naast en die had ook wel door dat we dezelfde jurk hadden denk ik, dus toen maar even in een andere kamer verder gekletst Wink Maar goed met die beschrijving weet hij denk ik nog niet wat ik precies heb, dus maak me daar niet zo druk om.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 9:20

sanne-84 schreef:Gesprek met de.babs was wel gezellig.
sommige dingen waren wel moeilijk, vooral voor vriendlief die nogal gesloten kan zijn, dat had zij ook al snel door haha. Ook soms ideeen en tips gegeven, en besproken hoe we de vader van vriend herdenken (eben benoemen+kaarsje). Wel fijn dat ze meedacht
Verde had ze een goed beeld van ons, en wordt t niet al te serieus. Ben benieuwd, heb er zin in!

Raven, spannend!! Geniet en have fun, dan doen wij de zonnedans voor je!

Wanneer ging jij nou precies trouwen? Wij weten niet helemaal of we zelf contact moeten zoeken met de BABS, aangezien we over een maand trouwen en ik onregelmatig werk, dus ook niet alle avonden kan. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 2 mei 2012 - 9:29

wow das een apart verhaal van dezelfde jurken!! op zoveel jurken, en dan allebei dezelfde uitzoeken.. ik weet dat een vriendin van me die 3 weken later trouwt iig een andere heeft haha.

wij trouwen alweer over precies 2 weken. Babs heeft eind vorige week contact opgenomen. ook logisch dat het wat later is, omdat zij jullie nog wel wat moet kunnen herinneren voor het schrijven van de ceremonie.
en duurde bij ons een uurtje. wij hadden om 17uur dat gesprek, en hadden evt erna nog iets anders kunnen afspreken (want ook ik zit met onregelmatige diensten, en dingen die 'savonds in huis moeten gebeuren, maar tis me op heden nog goed gelukt. alleen wacht ik nog op de dj)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ wo 2 mei 2012 - 9:38

Mila: Dat is toevallig zeg dat jullie dezelfde jurk hebben!

Bij ons neemt de BABS ook ongeveer twee weken voor de bruiloft contact met ons op. Ik ben benieuwd! Dat duurt voor ons nog een paar weken.

We gaan deze week de trouwkaarten verzenden. We zijn nu eindelijk helemaal uit de tekst (we hebben het diverse keren laten aanpassen) alleen twijfel ik nu weer of het duidelijk genoeg is voor de gasten die we niet de gehele dag uitnodigen. We hebben namelijk het volgende op deze kaarten gezet:

Eerst een stukje met dat we gaan trouwen + de datum.
Jullie zijn uitgenodigd voor:

Huwelijksvoltrekking locatie + tijd

Feestavond locatie + tijd

Is het duidelijk genoeg dat het dus niet om de gehele dag gaat?

En wat doen jullie met de uitnodiging voor mensen zonder partner? Hebben jullie daarvoor speciaal een versie laten maken met "we nodigen jou uit" in plaats van "we nodigen jullie uit"? Of denk ik nu weer te moeilijk?

Ahh ik twijfel echt steeds overal over!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 9:49

@Mila, dat is gek! Wel fijn dat ze toch nog van elkaar verschillen anders zou je het misschien altijd met de ander blijven associeren :-)

@Emma, ik weet even niet meer hoe het er bij ons precies op stond maar als je de naam of namen duidelijk op de envelop vermeld moet dat toch geen rare situaties opleveren? Ik neem tenminste aan dat mensen niet zomaar iemand anders meebrengen.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 2 mei 2012 - 9:53

Emma_ schreef:Mila: Dat is toevallig zeg dat jullie dezelfde jurk hebben!

Bij ons neemt de BABS ook ongeveer twee weken voor de bruiloft contact met ons op. Ik ben benieuwd! Dat duurt voor ons nog een paar weken.

We gaan deze week de trouwkaarten verzenden. We zijn nu eindelijk helemaal uit de tekst (we hebben het diverse keren laten aanpassen) alleen twijfel ik nu weer of het duidelijk genoeg is voor de gasten die we niet de gehele dag uitnodigen. We hebben namelijk het volgende op deze kaarten gezet:

Eerst een stukje met dat we gaan trouwen + de datum.
Jullie zijn uitgenodigd voor:

Huwelijksvoltrekking locatie + tijd

Feestavond locatie + tijd

Is het duidelijk genoeg dat het dus niet om de gehele dag gaat?

En wat doen jullie met de uitnodiging voor mensen zonder partner? Hebben jullie daarvoor speciaal een versie laten maken met "we nodigen jou uit" in plaats van "we nodigen jullie uit"? Of denk ik nu weer te moeilijk?

Ahh ik twijfel echt steeds overal over!

wij hadden de indeling iets anders, hadden de zin 'jullie zijn uitgenodigd' ná de huwelijksvoltrekkingstijd, en voor de feestavond.
dus:
gedichtje
..+.. gaan trouwen
op datum + plaats+tijd voltrekking

en dan je bent uitgenodigd voor feestavond

en hadden in de je vorm, en niet jullie
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ wo 2 mei 2012 - 9:54

Birgit schreef:@Mila, dat is gek! Wel fijn dat ze toch nog van elkaar verschillen anders zou je het misschien altijd met de ander blijven associeren :-)

@Emma, ik weet even niet meer hoe het er bij ons precies op stond maar als je de naam of namen duidelijk op de envelop vermeld moet dat toch geen rare situaties opleveren? Ik neem tenminste aan dat mensen niet zomaar iemand anders meebrengen.

Ik bedoel de tekst in de trouwkaart. Daar hebben we nu staan: "We nodigen jullie uit voor:". Maar we hebben ook een aantal mensen zonder partner in onze vriendenkring. Ik vraag me af of we dan geen trouwkaart moeten laten drukken met: "We nodigen je uit voor:". Volgens mij leg ik het heel slecht uit, maar ik weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven. We zetten idd op de envelop duidelijk voor wie de uitnodiging is.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Emma_ wo 2 mei 2012 - 9:58

Sanne: hmm dat kan inderdaad ook. Alleen mijn vriend is bang dat als we niet specifiek ook voor de feestgasten op de kaart zetten dat ze ook zijn uitgenodigd voor de huwelijksvoltrekking dat ze zich dan bezwaard voelen om naar de huwelijksvoltrekking te komen, terwijl we dit natuurlijk wel hartstikke leuk vinden! Ik ga er nog even over nadenken. (Al wil ik wel echt eind deze week de kaarten gaan versturen aangezien we nog maar 8 weken voor de bruiloft zitten).

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 10:03

Wij hebben vermeld waar en hoelaat we trouwen en dat we de gasten graag op onze receptie/ons feest zien. Tekst: we zien u graag.......

Als de daadwerkelijke trouwtijd erbij staat mag je er als gast vanuit gaan dat je welkom bent.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 2 mei 2012 - 10:36

Birgit schreef:Wij hebben vermeld waar en hoelaat we trouwen en dat we de gasten graag op onze receptie/ons feest zien. Tekst: we zien u graag.......

Als de daadwerkelijke trouwtijd erbij staat mag je er als gast vanuit gaan dat je welkom bent.

Inderdaad.
Wij krijgen nu ook opmerkingen dat mebsen willen komen, prima!
Scheelt denk ik wel of je alleen voor gemeente, of ook voor kerk trouwt. Kerk is nmi toch veel toegankelijker voor iedereen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  vlinder-2011 do 3 mei 2012 - 3:14

Wij hadden gewoon: U bent van harte welkom .....

Hebben onze trouwkaarten inmiddels verstuurd en krijgen allemaal leuke reacties.. Very Happy

En dinsdag trouwjurk weer aan!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud