Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Trouwtopic 2013

Bericht  flower ma 2 jan 2012 - 20:52

Gezien ik niet in het trouwtopic 2012 pas start ik een trouwtopic 2013
Zijn er nog meer meiden die gaan trouwen in 2013?

Wij willen in mei 2013 gaan trouwen, zijn nu bezig ons te orienteren wat we willen..
WIj weten wel dat we onze dag niet te groot willen en het net wat anders willen doen dan de gemiddelde bruiloften.



flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  slaatje ma 2 jan 2012 - 21:08

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Hebben jullie al een datum geprikt en heeft hij je al gevraagd?

Ik hoor niet in dit topic, omdat wij op 12-12-12 gaan trouwen, maar wens je wel alvast veel plezier met de voorbereidingen e.d.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  flower ma 2 jan 2012 - 21:32

JIj ook gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wat een mooie datum hebben jullie gekozen!!

Mijn vriend heeft mij afgelopen zomer gevraagd!
Wij denken aan de datum 24 mei, we zijn nu aan het orienteren waar we willen trouwen om deze datum vast te laten leggen.

flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  slaatje ma 2 jan 2012 - 21:48

Spannend en mooi gevoel he, om gevraagd te worden?

Het vastleggen kan je pas een jaar van te voren doen. Dus als je zeker wilt zijn van de datum, dan kun je vanaf 24 mei 2012 bellen om de datum vast te leggen. Je zou bijvoorbeeld al wel locaties kunnen gaan bekijken en offertes op laten stellen, maar vastleggen zou ik pas doen als je zeker weet dat jullie datum nog vrij is bij de gemeente.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Tsjip di 3 jan 2012 - 0:25

Gefeliciteerd met je trouwplannen Flower!!

En het vastleggen is in iedere gemeente anders. Bij de ene kun je pas een jaar ervoor de datum vastleggen, bij de andere pas bij de ondertrouw maar er zijn ook gemeentes waarbij je het al jaren ervoor kunt vastzetten. Dus ik zou het gewoon even navragen bij de gemeente waar je wil trouwen.

Iig alvast veel plezier met alle voorbereidingen. De tijd gaat echt heel snel Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  flower di 3 jan 2012 - 2:00

Bedankt Tsjip!

IK heb vanochtend een mail gestuurd naar de gemeente met de vraag hoelang van te voren je de datum kan vastleggen.

Slaatje en Tsjip, jullie ook veel plezier met de voorbereidingen.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  slaatje di 3 jan 2012 - 2:20

flower schreef:Bedankt Tsjip!

IK heb vanochtend een mail gestuurd naar de gemeente met de vraag hoelang van te voren je de datum kan vastleggen.

Slaatje en Tsjip, jullie ook veel plezier met de voorbereidingen.

Dank je, ik krijg er nu al de zenuwen van. Haha. Hoop voor je dat je het in jullie gemeente evt al vast kan leggen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  flower di 3 jan 2012 - 2:51

Oh Slaatje ik snap je zenuwen.
Ik ben best wel een stress kip, vandaar dat wij ruimde tijd hebben genomen om alles rustig te regelen.
Jullie al een idee hoe je dag eruit gaat zien?

De gemeente belde net al terug, we kunnen nu al een datum vastleggen voor 2013.
WIj moeten alleen nog samen bekijken waar we willen trouwen in onze gemeente, we hebben onze zinnen gezet op de boot en daarna een high tea te doen op de boot. IK heb al een mail gestuurd naar het bedrijf die dat regelt of dat mogelijk is.. ben benieuwd!!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 3:40

Ik hoop dat ik mij midden mei hier ook mag melden. Maar ik moet eerst afwachten of mijn vriend ja gaat zeggen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  flower di 3 jan 2012 - 3:57

Oh spannend Ostara dat je je vriend gaat vragen!
Weet je al hoe je hem gaat vragen?
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  slaatje di 3 jan 2012 - 4:12

Dat is fijn dat je de datum al vast kan leggen.

Willen een soort van low budget bruiloft doen. Wel gewoon met dag en avond gasten, zaalhuur, diner en feest. Maar mijn aanstaande en ik vinden allebei dat het er niet perfect super romantisch uit hoeft te zien om alsnog een mooie dag te hebben. Ik heb altijd met weinig geld rond moeten kopen, altijd op zoek geweest naar leuke koopjes en vind het eigenlijk wel een mooie afsluiten van een moeilijke periode om die trend nog even voort te zetten....Een stresskip ben ik dus ook heel erg, maar weet zeker dat het allemaal wel goed gaat komen. Jullie al ideeeen hoe en wat jullie willen?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  flower di 3 jan 2012 - 4:58

slaatje schreef:Dat is fijn dat je de datum al vast kan leggen.

Willen een soort van low budget bruiloft doen. Wel gewoon met dag en avond gasten, zaalhuur, diner en feest. Maar mijn aanstaande en ik vinden allebei dat het er niet perfect super romantisch uit hoeft te zien om alsnog een mooie dag te hebben. Ik heb altijd met weinig geld rond moeten kopen, altijd op zoek geweest naar leuke koopjes en vind het eigenlijk wel een mooie afsluiten van een moeilijke periode om die trend nog even voort te zetten....Een stresskip ben ik dus ook heel erg, maar weet zeker dat het allemaal wel goed gaat komen. Jullie al ideeeen hoe en wat jullie willen?

Een dure bruiloft hoeft niet altijd een mooie bruiloft te zijn! En als je goed rondkijkt kan je flink besparen!

Wij willen ook niet een te dure bruiloft, wij willen 's middags een high tea doen en daar dan ongeveer 60 mensen uit nodigen. 's avonds willen we dan met de beste vrienden/familie uit eten dit zal ongeveer 20 man zijn.
We zagen gister dat je kon trouwen op een boot, dat lijkt ons wel wat! en dan daar aan sluitend een high tea op de boot. Maar aan de andere kant vind ik ons gemeentehuis ook wel wat hebben en dan daarna naar de boot voor de high tea.. keuzes en dilema's zat haha!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 5:35

flower schreef:Oh spannend Ostara dat je je vriend gaat vragen!
Weet je al hoe je hem gaat vragen?

Ja, en dat zal rond 1 mei zijn. Duurt nog wel even maar komt ook heel snel dichtbij. Vind het wel heel spannend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Lash za 5 mei 2012 - 7:05

flower schreef:Gezien ik niet in het trouwtopic 2012 pas start ik een trouwtopic 2013
Zijn er nog meer meiden die gaan trouwen in 2013?

Wij willen in mei 2013 gaan trouwen, zijn nu bezig ons te orienteren wat we willen..
WIj weten wel dat we onze dag niet te groot willen en het net wat anders willen doen dan de gemiddelde bruiloften.




Hier nog iemand die gaat trouwen in 2013. Ik ben afgelopen week ten huwelijk gevraagd door mijn vriend op vakantie. Was een erg leuk aanzoek!

Wij willen ook in mei (of juni) 2013 gaan trouwen en zijn ook bezig met ons te orienteren. We hebben nog geen datum. Hopelijk kunnen we die binnenkort prikken. Eerst even nagenieten van onze mooie vakantie en eens kijken wat er allemaal nu op ons af gaat komen en waar we allemaal aan moeten denken. Spannend, maar we hebben er veel zin in!
Lash
Lash
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 8:00

@Lauwsz, gefeliciteerd!!

Ik heb mijn vriend dinsdag ten huwelijk gevraagd. Tuin heb ik vol glazen potjes met kaarsjes gezet. Vijver lag vol drijfkaarsen en een stel fakkels. Was echt super mooi.

Waarschijnlijk gaan wij september- of oktober 2013 trouwen. Wij bekijken ons dat eind van het jaar. Wij oriënteren ons nu op alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 8:57

.


Laatst aangepast door Pippa op ma 16 jul 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Lash za 5 mei 2012 - 20:06

@ Ostara, Wat ontzettend leuk dat je je vriend ten huwelijk hebt gevraagd! Had het gelezen in jouw topic, leuk! Vond je het niet ontzettend spannend? Ikzelf ben wat dat betreft wat traditioneler en mijn vriend ook, dus ik wachtte op een aanzoek van mijn vriend! Gelukkig is die gekomen en aan het begin van onze vakantie in NYC dus hebben we de week daarna lekker kunnen wegdromen op vakantie. Nu echt gaan plannen!



@ Pippa, Leuk he, dat kletsen erover en over hoe je zo'n dag voor je ziet? Mijn vriend en ik hebben dat ook vaak genoeg gedaan en nu mogen we eindelijk echt gaan plannen! Heb je al een idee wanneer jij jouw aanzoek kan verwachten? Willen jullie de bruiloft groots gaan vieren?
Lash
Lash
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 1:39

Pippa schreef:Ik mag hier nog niet officieel komen, ben nog niet gevraagd, maar we hebben plannen om volgend jaar november te trouwen I love you Net nog over liggen kletsen en weten beide hoe we het voor ons zien qua dag, qua kleding, etc..... Erg leuk om over te praten! Maar ik moet van mijn vriend het aanzoek afwachten, daar wil hij me, dit jaar, mee verrassen.

Gaaaaaf Pippa! En jou kennende gaat het tot in de puntjes en details geregeld worden smile Als je nog namen van meerdere fotografen nodig hebt, let me know! Ken er een heleboel in de omgeving hier en je kunt altijd oriënteren smile En anders alleen maar websites kijken, toch? Veel succes met regelen iig! (ik heb afgelopen donderdag hier in de stad een bruiloft mogen fotograferen, zó gaaf!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  flower zo 6 mei 2012 - 7:50

Gefeliciteerd Ostera en Lauwsz dat jullie ook gaan trouwen in 2013!

Weten jullie al in grote lijnen hoe jullie dag eruit gaat zien of echt nog aan het brainstormen?

24 mei (precies een jaar voordat we gaan trouwen) gaan we op meerdere locaties kijken hoe het er dan bij staat.. tegelijk om te kijken waar we foto's willen maken. Deze tip hadden via iemand gekregen en dat vond ik wel heel slim, het verschilt nogal per maand welke bloemen/bomen e.d. in bloei staan
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Tazz zo 6 mei 2012 - 8:08

Wij gaan trouwen op 1-3-2013. We zouden eerst in 2012 gaan trouwen maar vanwege een verhuizing hebben we dat uitgesteld.

We willen ook een alternatieve bruiloft met wat traditionele aspecten. We gaan over een maand op vakantie en daar onze jurk en pak laten maken. En waarschijnlijk ook de kleren voor de kinderen.

Ik heb al voor meerdere fotografen gekeken want dit is erg belangrijk voor mij dat er goede foto's gemaakt worden. Hebben jullie nog goede adressen?

We vinden het wel heel moeilijk om een dag indeling te maken zeker omdat er veel familie van ver komt. Waarschijnlijk gezamelijk ontbijten, dan aankleden, opmaken etc, foto's maken, trouwen, diner met daggasten en dan feest. We hebben geen receptie.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 9:49

.


Laatst aangepast door Pippa op ma 16 jul 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 9:50

.


Laatst aangepast door Pippa op ma 16 jul 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 2:52

Ik kan lekker neuzen. Birgit en Shally hebben mij wat tijdschriften gestuurd. Dus kan al heerlijk wegdromen op de bank met de boekjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Lash zo 20 mei 2012 - 6:36

Wij zijn inmiddels al bij verschillende locaties wezen kijken. Zitten leuke locaties tussen, maar de prijzen vallen mij toch een beetje tegen. Bij een locatie twijfel ik ook of de zaal niet te groot is. Daar willen wij nog een keer naar toe om nogmaals de zaal te bekijken.

Komende week gaan we ook nog bij in ieder geval een, hopelijk twee, locaties kijken. Deze zullen waarschijnlijk iets goedkoper zijn dat degene die we al hebben bekeken. Wel lastig om er dan alsnog objectief in te gaan omdat je al leuke locaties hebt gezien!
Lash
Lash
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  flower wo 23 mei 2012 - 21:33

Wij hebben inmiddels weer nieuwe ideeen..

Een hele tijd hadden we het idee voor smiddags een high tea en s avonds voor 20 man uitgebreid uit eten.. Het nadeel hiervan is dat je van de high tea al best vol kan zitten..

Nu kwamen wij op het idee om een grote luxere bbq te doen voor 75 man.. ipv de high tea
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum