Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus

+7
Marin
Lejow
Zonnetje
Susan
vlinder-2011
Jasmine
Shopelle
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus Empty N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus

Bericht  Shopelle di 3 jul 2012 - 6:33

Ik ben heel benieuwd welke cadeaus pas getrouwde stellen (of getrouwde stellen) het meest waarderen. Binnenkort gaat mijn zwager trouwen en ik wil graag ideeën op doen.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus Empty Re: N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus

Bericht  Jasmine di 3 jul 2012 - 7:11

Wij hadden de welbekende envelop. Stond ook op de kaart als cadeautip.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus Empty Re: N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus

Bericht  vlinder-2011 di 3 jul 2012 - 7:26

De envelop maar dan wel leuk ingepakt, b.v. een rietenhart met in het midden de namen geschreven op krijtbord. Wij hadden ook 2 geldbomen en nog vele andere cadeaus.. Erg leuk en toch krijg je dan geld.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 8:29

wij waren het meest blij met geld.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 9:53

Gewoon geld smile Als ik ga trouwen en we zetten het bekende envelopje op de kaart, hoop ik dat we ook echt geld krijgen, en niet een of ander cadeau voor in huis ofzo. Dat is echt zo persoonlijk namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 3 jul 2012 - 20:26

Ik zou ook geld geven en dat leuk inpakken (en dan bedoel ik leuk voor het bruidspaar, niet dat ze het bedrag in losse muntjes van 5 cent uit een kaars moeten pulken of een andere hilarische grap).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 0:11

Het liefst geld, want we willen op reis. We hebben dat in de brief van de ceremoniemeester laten zetten. Wij sparen voor een reis naar Z.Afrika. Ik vind het ook leuk om mooie planten/ kleine boompjes te krijgen. Dingen voor in huis hoeft van mij niet zo, we hebben alles al en smaak is heel persoonlijk natuurlijk.

Carrie, trouwplannen?

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje wo 4 jul 2012 - 0:18

Wij zouden ook het liefste geld krijgen, bijvoorbeeld om een mooie reis van te betalen of iets van te kopen voor in huis.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 0:37

Ecrits schreef:Het liefst geld, want we willen op reis. We hebben dat in de brief van de ceremoniemeester laten zetten. Wij sparen voor een reis naar Z.Afrika. Ik vind het ook leuk om mooie planten/ kleine boompjes te krijgen. Dingen voor in huis hoeft van mij niet zo, we hebben alles al en smaak is heel persoonlijk natuurlijk.

Carrie, trouwplannen?

Nou, een klein beetje wel, maar moet nog gevraagd worden smile Ik denk niet dat het nog jaren gaat duren nee, en ondertussen ben ik er stiekem al een beetje over aan het fantaseren Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 0:38

Carrie schreef:
Ecrits schreef:Het liefst geld, want we willen op reis. We hebben dat in de brief van de ceremoniemeester laten zetten. Wij sparen voor een reis naar Z.Afrika. Ik vind het ook leuk om mooie planten/ kleine boompjes te krijgen. Dingen voor in huis hoeft van mij niet zo, we hebben alles al en smaak is heel persoonlijk natuurlijk.

Carrie, trouwplannen?

Nou, een klein beetje wel, maar moet nog gevraagd worden smile Ik denk niet dat het nog jaren gaat duren nee, en ondertussen ben ik er stiekem al een beetje over aan het fantaseren Very Happy

Oh wat leuk! Jij wordt ongetwijfeld een prachtig bruidje. Ik vind het hele trouwen en alles eromheen nog leuker dan dat ik had gedacht. Al vraag ik me nog steeds af waarom mensen ruim een jaar plantijd nodig hebben. Ik hoop dat je snel gevraagd wordt.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 4 jul 2012 - 0:44

Carrie schreef:

Carrie, trouwplannen?

Bekend probleem laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 0:47

Een vriendin van mij had iets leuks. Zij hadden een website (geefeenreis.nl) en daar stonden allerlei dingen die je ze cadeau kon geven voor op reis. En er stonden allemaal leuke dingen bij, duurdere dingen zoals (een deel van) de tickets, maar ook gewoon biertje bij een leuke locatie etc. Dus dat is leuk, want zo krijg je toch geld voor je reis maar hebben mensen wel echt iets specifieks cadeau gegeven.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 4 jul 2012 - 1:11

Powerbabe schreef:Een vriendin van mij had iets leuks. Zij hadden een website (geefeenreis.nl) en daar stonden allerlei dingen die je ze cadeau kon geven voor op reis. En er stonden allemaal leuke dingen bij, duurdere dingen zoals (een deel van) de tickets, maar ook gewoon biertje bij een leuke locatie etc. Dus dat is leuk, want zo krijg je toch geld voor je reis maar hebben mensen wel echt iets specifieks cadeau gegeven.

Dat had een bruidspaar wat ik ken ook gedaan. Vond ik ook wel erg leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Floor wo 4 jul 2012 - 1:14

Powerbabe schreef:Een vriendin van mij had iets leuks. Zij hadden een website (geefeenreis.nl) en daar stonden allerlei dingen die je ze cadeau kon geven voor op reis. En er stonden allemaal leuke dingen bij, duurdere dingen zoals (een deel van) de tickets, maar ook gewoon biertje bij een leuke locatie etc. Dus dat is leuk, want zo krijg je toch geld voor je reis maar hebben mensen wel echt iets specifieks cadeau gegeven.

Dat heb ik inderdaad ook wel eens gezien, dat lijkt me leuk om het op die manier te vragen.
Wij hadden kregen voornamelijk gewoon geld, daar waren we ook het meeste blij mee. We kregen ook dollars omdat we met onze huwelijksreis naar Amerika gingen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Guus wo 4 jul 2012 - 1:29

Carrie, trouwplannen?

Wij willen ook graag naar zuid Afrika op huwelijksreis!

Dus voor ons ook erg graag een bijdrage daarvoor smile (vandaar dat het bij ons een jaar duurt... Niet om te plannen maar om te sparen haha)

@Carrie, zo was het bij mij een paar maanden geleden ook smile kan snel gaan ineens Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:01

Zuid Afrika is echt fantastisch en het lijkt me als huwelijksreis ook echt te gek.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:18

Lejow schreef:
Carrie schreef:

Carrie, trouwplannen?

Nou, een klein beetje wel, maar moet nog gevraagd worden N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus 561177 Ik denk niet dat het nog jaren gaat duren nee, en ondertussen ben ik er stiekem al een beetje over aan het fantaseren Very Happy

Bekend probleem N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus 394967

Ah, zie het niet echt als een probleem hoor, ik wacht gewoon rustig af smile Ik weet dat het goed komt!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:19

Ecrits schreef:
Carrie schreef:

Carrie, trouwplannen?

Nou, een klein beetje wel, maar moet nog gevraagd worden N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus 561177 Ik denk niet dat het nog jaren gaat duren nee, en ondertussen ben ik er stiekem al een beetje over aan het fantaseren Very Happy

Oh wat leuk! Jij wordt ongetwijfeld een prachtig bruidje. Ik vind het hele trouwen en alles eromheen nog leuker dan dat ik had gedacht. Al vraag ik me nog steeds af waarom mensen ruim een jaar plantijd nodig hebben. Ik hoop dat je snel gevraagd wordt.

Dank je! Nou en jij zal er vast helemaaaal prachtig uit zien! Kijk al uit naar de foto's op Facebook!

Gast
Gast

Bericht  Guus wo 4 jul 2012 - 2:32

Powerbabe schreef:Zuid Afrika is echt fantastisch en het lijkt me als huwelijksreis ook echt te gek.

Jaaaaaa ik heb er zo'n zin in!

We hebben nu drie weken in November in gedachte, dat schijnt zowel een goede tijd te zijn qua temperatuur als walvissen die erg hoog op mijn verlanglijstje staan I love you

Die reis wordt me al het bezuinigen waard haha, nu maar hopen dat we het kunnen bolwerken!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Paper Crown wo 4 jul 2012 - 2:41

Wij hadden ook een envelopje. We hebben dat ook van iedereen gekregen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:41

Carrie zo ging het bij mij trouwens ook. Dus wie weet.... Jij bent wel echt een bruidje, dus trouwen moet je! Het is ook echt een leuke tijd, wij hebben echt genoten van de voorbereidingen. Ik had daar nooit bij stil gestaan, maar het moment dat je in ondertrouw bent en weet dat je echt voor elkaar gaat kiezen is heel erg leuk.

Wat leuk om te horen dat meer van jullie Z.Afrika als bestemming hebben. Wij gaan in feb/ maart 3 weken. Of eind maart als ik 30 word. Dan wil ik namelijk niet thuis zijn. Omdat we de week voor we gaan trouwen naar Z.Frankrijk gaan, zit het er qua vakantiedagen niet in, na de bruiloft weer ruim 3 weken weg te gaan. Dat hebben we dus nog in het verschiet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:49

Ecrits schreef:Carrie zo ging het bij mij trouwens ook. Dus wie weet.... Jij bent wel echt een bruidje, dus trouwen moet je! Het is ook echt een leuke tijd, wij hebben echt genoten van de voorbereidingen. Ik had daar nooit bij stil gestaan, maar het moment dat je in ondertrouw bent en weet dat je echt voor elkaar gaat kiezen is heel erg leuk.

Wat leuk om te horen dat meer van jullie Z.Afrika als bestemming hebben. Wij gaan in feb/ maart 3 weken. Of eind maart als ik 30 word. Dan wil ik namelijk niet thuis zijn. Omdat we de week voor we gaan trouwen naar Z.Frankrijk gaan, zit het er qua vakantiedagen niet in, na de bruiloft weer ruim 3 weken weg te gaan. Dat hebben we dus nog in het verschiet.

Jaa toch, ik hoor gewoon een bruidje te zijn! Very Happy Wat gaaf trouwens dat jullie naar Zuid Afrika willen, daar wil ik zelf ook heeeel graag naar toe. waarom wil je niet thuis zijn wanneer je 30 wordt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 2:52

Carrie schreef:
Ecrits schreef:Carrie zo ging het bij mij trouwens ook. Dus wie weet.... Jij bent wel echt een bruidje, dus trouwen moet je! Het is ook echt een leuke tijd, wij hebben echt genoten van de voorbereidingen. Ik had daar nooit bij stil gestaan, maar het moment dat je in ondertrouw bent en weet dat je echt voor elkaar gaat kiezen is heel erg leuk.

Jaa toch, ik hoor gewoon een bruidje te zijn! Very Happy Wat gaaf trouwens dat jullie naar Zuid Afrika willen, daar wil ik zelf ook heeeel graag naar toe. waarom wil je niet thuis zijn wanneer je 30 wordt?

Ik vind het niet zo leuk om 30 te worden. Dan ga je nooit meer terug naar de 20. 't Klinkt ook zo oud. En ik denk dat ik het veel minder erg vind om 30 te worden als ik in de zon zit met een wijntje, dan thuis in de kou.

Maar jij hoort inderdaad een bruidje te zijn, past bij jou. Wordt vast heel leuk! Denk dat jouw vriend jou ook graag als bruidje ziet en wil dat jij zijn vrouw wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:04

Ecrits schreef:
Carrie schreef:

Ik vind het niet zo leuk om 30 te worden. Dan ga je nooit meer terug naar de 20. 't Klinkt ook zo oud. En ik denk dat ik het veel minder erg vind om 30 te worden als ik in de zon zit met een wijntje, dan thuis in de kou.

Maar jij hoort inderdaad een bruidje te zijn, past bij jou. Wordt vast heel leuk! Denk dat jouw vriend jou ook graag als bruidje ziet en wil dat jij zijn vrouw wordt.

Ja, dat zei hij gister nog tegen me! (niet in jouw mooie woorden haha)

Van het 30 worden begrijp ik je wel. Ik vond het niet heel erg, maar toch ook een beetje gek. Zo volwassen, zo 'oud' nooit meer een twintiger zijn. Maar hey, ik voelde er helemaal niks van, en moet me nog regelmatig legitimeren voor wijn/sigaretten dus ik vind het best Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:53

Goochempie schreef:
Powerbabe schreef:Zuid Afrika is echt fantastisch en het lijkt me als huwelijksreis ook echt te gek.

Jaaaaaa ik heb er zo'n zin in!

We hebben nu drie weken in November in gedachte, dat schijnt zowel een goede tijd te zijn qua temperatuur als walvissen die erg hoog op mijn verlanglijstje staan I love you

Die reis wordt me al het bezuinigen waard haha, nu maar hopen dat we het kunnen bolwerken!

N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus 3079029344 November is top. Ik was er eind november tot begin januari en het was echt heeeeerlijk! Mag ik mee? Als ehmm huwelijkreispersoneel? Haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: