Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 25 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Shisha wo 18 apr 2012 - 4:36

Normaal wel maar die griep is nu ongeveer een maand geleden. Er is daarna wel weer wat bijgekomen maar zit niet meer op mijn oude gewicht.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 wo 18 apr 2012 - 4:39

Dan mag je genieten van slagroontaart haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha wo 18 apr 2012 - 4:40

Inderdaad haha! En anders koop ik gewoon kipfiletjes. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 wo 18 apr 2012 - 4:43

Niks mis mee, die zitten er bij mij al in haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha wo 18 apr 2012 - 5:06

Haha ja ik krijg er ook nog een korset onder aan dus misschien is het wel een goed idee. Anders hou ik helemaal niks meer over. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 wo 18 apr 2012 - 8:34

Binnen een uur hadden we alles doorgesproken. Eerst feestlocatie dweer bekeken (was voor mij 3 jaar geleden haha) veel qua versiering doen we niet, ga alleen op zoek naar helium ballonnen, om daar reisjes van te maken, die kunnen e dan de hele v dag door gebruiken.
Daarna menu, valt toch tegen. hebben keus uit 2, maar net als.vooraf is de keuze tussen soep/garnalen/carpaccio moeilihk, dus hebben gekozen voir een amuse van verschillende gerechtjes. Hoofd is snel vlees/vis/kip, mar welke van de 2 kies je? En kabeljauw/zalm zijn de gamgbare vissoorten, maar ook degene die ik t minst lekker vind. Dus toch voor roodbaars gekozen.
En mn chocoladetoetje stond er niet bij... Dus ik zei dat en was geen pribleem:) ben nenieuwd wat haha. Hij zei al voor de gein 3 soorten chocolafedingen (hoezo zoet!) Maar dat maakt mij niet uut hoor:p
Hapjes 'savonds was ook geen probleem, waren we zo uit..
Enigste nafeel is dat we de hotelivernachting van hun krijgen, maar de bruidssuite al bezet was. Vind ik wel erg jammer, marja denk dat we hier weinig mee kunnen (het id sowieso een chiquer hotel, dys kamers zullen zeker goed genoeg zijn, maja je trouwt maar 1x) Tu
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje wo 18 apr 2012 - 9:55

Sanne je heeft veel woorden die niet goed zijn...typte je op je telefoon??? Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  sanne-84 wo 18 apr 2012 - 10:02

Ibbeltje schreef:Sanne je heeft veel woorden die niet goed zijn...typte je op je telefoon??? Wink
Ja:s *haat aan de touchscreen*
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Raven wo 18 apr 2012 - 18:56

Wat is er alweer veel gebeurd sinds mijn laatste bezoek.

@ Sanne, leuk dat je je jurk hebt. Ik heb de mijne alleen in de winkel aangehad en daarna niet meer. Nu ik de conversatie tussen jou en Shisha lees denk ik dat ik hem nog even moet passen. trouwtopic 2012 - Pagina 25 561177 Het eten klinkt erg lekker. Wij vonden dat ook erg moeilijk. Je weet niet echt wat andere echt lekker vinden en dan moet je een keuze gaan maken, maar ik denk dat het helemaal in de smaak valt bij iedereen.

@Shisha als je niet tevreden bent over de make up moet je het echt niet doen. Ik had ook bij iemand de make up laten doen en was er erg ontevreden over. Het was te dik en teveel. Ook niet zoals ik normaal ben. Mijn familie en vriendinnen vonden het ook niet mooi bij mij.
Toen heb ik na lang twijfelen een afspraak gemaakt bij iemand anders en daar zat het gelijk perfect. Ik ben zo blij dat ik daarvoor gekozen heb anders had ik me heel de bruiloft ongemakkelijk gevoeld door alleen maar make up die niet bij mij past.

@ Geesje, vreemd hoor van je schoonouders. Ik zou me er niet te druk om maken. Als ze weg willen na het eten doen ze het maar. Anders is ook heel je avond verpest als er een paar van die sjaggie mensen zitten.
Het is alleen erg vervelend dat het je schoonouders zijn. Ook niet zo leuk voor je vriend natuurlijk.

Vanavond komt de ambtenaar van burgerlijke stand langs. Dan ga ik morgen de feest en eet locatie bellen om door te geven met hoeveel we komen. En de DJ ga ik morgen ook nog mailen. Dan zijn we helemaal klaar. Ik heb er zin in...
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Shisha do 19 apr 2012 - 7:56

Goed bezig Raven! Begin je al kriebels te krijgen? Schiet nu echt op he!

Het eten klinkt goed hoor Sanne! Maar wel jammer dat de bruidssuite al bezet is! Heeft toch wel wat.

En ik heb bij de proef make-up ook al aangegeven dat het niet mijn smaak was. Het is een alles in 1 prijs bij de kapper en mijn ouders betalen dit dus om dan nu nog iemand anders te vinden/zoeken... Maar ze nam het commentaar wel goed op dus ik kreeg het idee dat er wel geluisterd werdt.
Ik zal zo even een foto uploaden. Mijn moeder had daarna foto's gemaakt van het totaalplaatje zodat ik het nog terug kon kijken. Het haar ben ik nog steeds blij mee!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha do 19 apr 2012 - 8:02

Haal hem zo wel weer weg.

Weg!

Laatst aangepast door Shisha op do 19 apr 2012 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G do 19 apr 2012 - 8:27

Mooi Shisha, ook leuk om een gedeelte van je jurk te zien ziet er ook mooi uit!

Ik ben ook benieuwd wat ze bij mij gaan doen met make up, ik hou helemaal niet van oogschaduw en lippenstift.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  sanne-84 do 19 apr 2012 - 8:28

Mooi shisha!
Ik weet niet hoe je er ' normaal' uit ziet, maar vind de ogen niet te donker, wel wat te bruin (IK persoonlijk dan he)
Maar verder is t een mooi plaatj!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Inge do 19 apr 2012 - 8:44

Shisha iik vind het erg mooi, maar je moet je er zelf prettig bij voelen

ik heb volgende week vrijdag mijn proefmake-up
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Shisha do 19 apr 2012 - 9:03

Dank u, dank u! Very Happy

Ik vond het bruine zelf ook niet zo en ik doe het zelf ook bijna nooit boven mijn oogleden (soms een licht kleurtje) dus het lijkt gelijk zo veel dan. En ik wil toch wel gewoon mijzelf zijn en op mijzelf lijken haha! En ik vond het jammer dat ze geen paarse oogschaduw hadden (vriend heeft een paard overhemd dus leek mij leuk om dat in mijn make up terug te laten komen) maar ik heb zelf nog een mooie liggen dus ik denk dat ik die dan mee neem.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 9:09

Inge schreef:Shisha iik vind het erg mooi, maar je moet je er zelf prettig bij voelen

Inge, wanneer ga je ook alweer trouwen?

Gast
Gast

Bericht  Inge do 19 apr 2012 - 9:13

Jolicious schreef:
Inge schreef:Shisha iik vind het erg mooi, maar je moet je er zelf prettig bij voelen

Inge, wanneer ga je ook alweer trouwen?

13 juli

duurt nog even ;-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  sanne-84 zo 22 apr 2012 - 8:30

net weer wat doorgesproken met mn aanstaande haha.
hebben nu besloten hoe en wat met gastenboek, dus kan daarmee aan de slag. alleen had hij eigenlijk liever geen goedkope (hebben nu een fotoalbum van de hema voor een tientje) maar een echte leren.. scheelt ff 100 euro..
verder dagprogramma doorgesproken, ook op wat kleinere dingen. moeten nog wel wat dingetjes geregeld worden, zoals wie hangt wanneer versiering op ed). deze nu ook doorgemaild naar ouders en ceremoniemeester.

waar we alleen niet uitkomen zijn de liedjes tijdens de ceremonie, en op de avond (opening en afscheid). hij is daar eigenlijk helemaal niet van, en ik hoor bijna nooit waar een liedje precies over gaat haha. en hij wil geen openingsdans, en ik wel haha (hoeft geen officiele, maar zeker wel iets!)
heb hem nu lijstje gestuurd, dus mag ie nog ff over nadenken;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Raven ma 23 apr 2012 - 4:52

@ sanne dat maakt toch helemaal niet uit hoe duur een gastenboek is. Het gaat toch om het uiterlijk en de kwaliteit. Of bedoelde je vriend geen goedkoop uiterlijk?
Wij hebben een gewoon boek waar ze in mogen tekenen. Anders en toch heel erg leuk.

Nu begin ik toch wel wat kriebels te krijgen... pfff paas ik nog wel in mijn jurk etc. Ik wissel meestal 1 a 2 kilo in mijn gewicht en nu ben ik 1 kilo zwaarder dan bij het passen. In mijn kleren merk ik het helemaal niet dus natuurlijk ook niet in de jurk en dan toch help!!!
En ik word moe van mijn schoonzus. Haar vriend is onze ceremoniemeester. Hij hoeft bijna niets te doen alleen zorgen dat iedereen hem volgt van de ene naar de andere locatie. En als er vragen zijn worden die aan hem gesteld. Dus we geven hem wel door over waar wij zijn op welk moment.
Nu waren wij laatst daar begint mijn schoonzus een heel draaiboek te maken met taken voor mij en mijn vriend etc.
Ik weet echt wel wat ik nog moet doen zit allemaal in mijn hoofd. Zij hoeft echt niet alles te gaan beslissen het is niet haar bruiloft pffff.
Ik stuur ook alleen haar vriend smsjes en mails. Die is gewoon superrelaxed zo van schema waarvoor als ze mij zeggen waar ze op welk moment zijn onthou ik het wel. En anders schrijf ik het in mijn agenda dan is het wel goed.

Pfff ik wordt daar wel een beetje moe van, maar goed nog ff.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Emma_ di 24 apr 2012 - 5:17

Raven: jij bent echt al aan het aftellen. Spannend! Jammer van je schoonzus. Ik zou ook gewoon lekker doen waar jij jezelf prettig bij voelt en haar echt geen lijstjes laten maken nee.

Hoe staat het bij iedereen met de voorbereidingen?

Mijn vriend en ik hebben deze week vakantie en we hebben ook echt deze week uitgetrokken om weer een heleboel zaken te regelen. We hebben vandaag de bloemen laten vastleggen. Morgen gaan we naar de bakker om de bruidstaart uit te kiezen. We willen ook deze week de muziek voor tijdens de ceremonie gekozen hebben en we hebben gisteren de bedankjes besteld. Het schiet allemaal aardig op dus!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 7:42

Ik heb een hele hoop gemist smile

@Geesje: wat een nare situatie bij jullie, jammer dat ze niet gewoon blij kunnen zijn en er een leuke dag van maken, hoe lang hij ook duurt.

@Raven: wat vervelend zo'n schoonzus die zich ineens met dingen gaat bemoeien. Ik zou daar ook moe van worden.

Wij hebben inmiddels een receptieboek gekozen en klaar liggen
http://dantasimport.nl/elegance-zwart-gepersonaliseerd-p-2504.html

Ik heb lang getwijfeld over een ringkussen of een doosje, maar het is toch een doosje geworden
http://dantasimport.nl/ringendoosje-zwart-satijn-p-3039.html

Ik zit er aan te denken om ook de enveloppendoos van deze serie te bestellen
http://dantasimport.nl/enveloppendoos-elegance-zwart-p-2380.html toch vind ik hem erg duur!

Ik had eerst dit in gedachten, maar lijkt me toch een beetje te zwaar.
trouwtopic 2012 - Pagina 25 1343499014_5_ayNf-1

Jullie nog een goed alternatief voor de enveloppen die je krijgt?

Dit zijn onze bedankjes
trouwtopic 2012 - Pagina 25 Article12445766
Op de doosjes staat 'tof dat je er was'.
We hebben hier 3 taarten van besteld en toen kreeg ik de vraag of ik het leuk vond als ze meerdere verdiepingen maakten.
Prima, dus nu zijn het een paar doosjes meer en hebben we een taart van 3 lagen. Omdat ze bang waren dat het zou beschadigen tijdens het vervoer hebben ze hem persoonlijk thuis afgeleverd. Dat vond ik wel een bloemetje waard smile.
Hij ziet er echt heel leuk uit, helaas was de topper uitverkocht waardoor we het nu met een andere moesten doen maar de service is super!

Wat heb ik verder nog te melden? Mijn proefkapsel en proefmake-up worden volgende week dinsdag gedaan.

Ik heb de bruidstaart nog iets aangepast, we wilden namelijk in 1e instantie een strik bovenop de taart maar ik was bang dat het te massaal zou worden. Nu heb ik doorgegeven dat ik liever roosjes heb, dit was gelukkig geen probleem.

Afgelopen week zijn we voor schoenen voor mijn vriend weggeweest. Er zou nog een nieuwe collectie komen toen we er voor het pak waren maar daarna hebben we er niet meer aan gedacht. Ze moeten wel besteld worden omdat ze niet op voorraad waren maar dan is de outfit van mijn vriend nu ook compleet.

Ik mag zelf 1 juni mijn jurk op gaan halen, dat wordt vroeg vertrekken en file rijden denk ik. Maar ik heb er natuurlijk heel veel zin in!

De ambtenaar heeft nog geen contact opgenomen maar dat zal waarschijnlijk niet zolang meer duren.

Ik heb afgelopen zaterdag bij een verzekeringskantoor geinformeerd naar een bruiloftsverzekering.

Het enige dat we nu nog moeten regelen zijn de ballonnen. Er zijn bedrijven die met 6 ballonnen op een tafel werken, maar ook bedrijven die met minder werken. Wat vinden jullie leuker?
trouwtopic 2012 - Pagina 25 Heliumballonnen-op-tafel-6-e0

trouwtopic 2012 - Pagina 25 Lrg-586-img_1549

of deze tafeldecoratie
http://www.creeezy.nl/nl/products/category/259/261/index.html
http://www.creeezy.nl/nl/products/category/335/339/index.html

Ik vind die met 6 ballonnen wel erg druk!

Gast
Gast

Bericht  Emma_ di 24 apr 2012 - 8:11

@ Birgit: Wij laten een enveloppendoos maken bij http://www.uniekenveloppendoos.nl/ Wij zijn hier 65 euro voor kwijt inclusief een bijpassend ringendoosje.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sanne-84 di 24 apr 2012 - 8:15

@Birgit, je moet dat zelf mooi vinden. wij hebben zelf al weinig aan versiering, vinden wij niet nodig. hebben alleen spotlampen van de dj (in kleur) en de dj heeft een verlichte statafel. verder een paar trosjes balonnen (6x7) en dat was het (en dat laatste vond mn vriend nog niet eens nodig)

wij hebben ook geen enveloppendoos, en gebruiken het ringendoosje wat we erbij hebben gekregen (is ook netjes)

de trouwambtenaar heeft bij ons ook nog geen contact opgenomen, gebeurt max 2 weken van te voren. dus ik wacht nog een paar daagjes!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 8:18

En hoeveel lagen heb je dan gekozen Emma?
Voor hoeveel gasten is dat ongeveer?

Laatst aangepast door Birgit op di 24 apr 2012 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Emma_ di 24 apr 2012 - 8:21

Wij hebben deze enveloppendoos. Hij staat bij de "exclusieve enveloppendozen". Alleen wordt die van ons paars wat nu op deze foto roze is. Wij hebben ongeveer 100 gasten in totaal en de doos is 50 cm hoog.

trouwtopic 2012 - Pagina 25 1295465625_resized

Laatst aangepast door Emma_ op di 24 apr 2012 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud