Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Trouwtopic 2013

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 8:52

Echt heel leuk gemaakt inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Fearie do 21 feb 2013 - 20:11

We gaan as zaterdag onze trouwringen bestellen en nu vraag ik me af of je de ringen meteen volledig moet betalen. Of volstaat een aanbetaling ook, en dan het restbedrag bij ophalen van de ringen?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje do 21 feb 2013 - 21:56

Fearie, wij mochten zelf kiezen of we meteen het hele bedrag wilden betalen of alleen een aanbetaling.

Wij hebben een aanbetaling gedaan van 375 euro en de rest betalen we bij het ophalen van de ringen.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Sam do 21 feb 2013 - 22:16

Fearie schreef:We gaan as zaterdag onze trouwringen bestellen en nu vraag ik me af of je de ringen meteen volledig moet betalen. Of volstaat een aanbetaling ook, en dan het restbedrag bij ophalen van de ringen?

Ik hoor pas in het 2014 topic, maar wij hebben 25% aanbetaald en de rest bij het ophalen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje vr 22 feb 2013 - 0:38

Waar hebben jullie het gastenboek besteld / gekocht?
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Fearie vr 22 feb 2013 - 3:08

Appeltje schreef:Waar hebben jullie het gastenboek besteld / gekocht?

Nog niet gedaan, want ik ga het idee jatten van Linda met die foto lijst.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Fearie vr 22 feb 2013 - 3:09

Sam schreef:
Fearie schreef:We gaan as zaterdag onze trouwringen bestellen en nu vraag ik me af of je de ringen meteen volledig moet betalen. Of volstaat een aanbetaling ook, en dan het restbedrag bij ophalen van de ringen?

Ik hoor pas in het 2014 topic, maar wij hebben 25% aanbetaald en de rest bij het ophalen.

Dank je, ik denk dat een 25% aanbetaling voldoende is. Ik wist het even niet zeker :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  LindaK vr 22 feb 2013 - 19:34

Fearie schreef:
Appeltje schreef:Waar hebben jullie het gastenboek besteld / gekocht?

Nog niet gedaan, want ik ga het idee jatten van Linda met die foto lijst.

Leuk!!

Minoessepoes, leuk dat jullie zo blij zijn met de ringen!!

Appeltje, heb je al een keuze gemaakt tussen de 2 schoenen?

Mikki, fijn dat je jurk gewoon dicht kan smile (Ik zag je lopen gisteren op school...moest werken in groep 8 smile)

Aziraphale, ik heb je cadeau gezien, superleuk!! Mooi gedaan!


Wij hebben de m&ms binnen, echt superleuk!
We zijn bezig met nadenken over de opening van de avond...wat een gedoe, haha!
En dit weekend gaan we weer even zitten om te bekijken wat er nog gedaan moet worden smile



LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje vr 22 feb 2013 - 20:21

Linda, ik heb toch voor het eerste paar gekozen! Ze zijn inmiddels besteld en onderweg.. ik vond uiteindelijk het eerste paar toch iets vrouwelijker staan.

Wat leuk dat jullie de m&ms binnen hebben!

Ik ga vandaag kijken / informeren voor een bruidsboeket Very Happy
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Mikki vr 22 feb 2013 - 23:03

Aziraphale; wat een leuk cadeautje!
Lindak; wat grappig! Mijn oudste dochter zit daar op school, en ik mocht luizenkammen gisteren!
Trouwringen hebben wij nog niet aanbetaald. Eerst gaat hij een ontwerp en offerte maken. Maandag komt de cateraar, en verder hebben we nog weinig geregeld. Bruidsboeket moet ik ook eens naar gaan kijken inderdaad.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje ma 25 feb 2013 - 0:51

Ik heb superleuke ideeen voor het bruidsboeket nu, binnenkort gaan we terug om wat te bestellen. Ik vind lichtroze rozen mooi in combinatie met witte rozen. Maar lelies heb ik ook gezien en die vind ik ook heel mooi.. even kijken nog Very Happy

Een vraagje, doen jullie op de bruiloft iets van een woordje / dankwoordje of iets dergelijks? Is dat gebruikelijk?
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Minx ma 25 feb 2013 - 3:24

Ik ben ooit op een bruiloft geweest en daar lag bij binnenkomst een gastenboek en een stapel papier. Op die papieren moest je bij de maand waarin je jarig was je naam en datum zetten. Tijdens het feest zijn er toen 12 foto's gemaakt. Van elke maand 1 met daarop de mensen die die maand jarig waren. Vond dat ook wel een heel leuk idee. Want dat zijn vaak wel de mensen die op je kalender staan en het is wel grappig dat iedereen er dan met foto op staat.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  minoessepoes ma 25 feb 2013 - 3:55

Wij hebben zaterdag ons vrijgezellenfeestje gehad! Ik was echt overdonderd, had namelijk geen feestje verwacht omdat we zo klein trouwen. Schok me echt rot en moet ook huilen van schrik.
Mijn ouders zouden koffie komen drinken en daarna naar mijn tante gaan (ouders wonen hier 2uur reizen vandaan) die twee bezoeken combineren ze wel vaker dus daar zocht ik niks achter. Maar mijn ouders zaten dus in het complot. Helaas ben ik ziek en lag ik met flinke bronchites op de bank, de meiden hebben het programma dus afgezegd en zijn met wijn en lekkere hapjes gekomen. Ze hadden cup cakes gebakken en knapzajes bij zich met een foto van ons omdat ik dat ook welerns gemaakt heb met een weekendje weg. We zijn nog wel tapas gaan eten nog even de kroeg in gegaan, maar dat was eigenlijk al over mijn grens heen.

Mijn vriend moest zondag om 6.45 uur werken, ze hadden zelfs geregeld dat hij dus niet hoefte te werken, al zijn collega's wisten er van. Hij is in een varkenspak gehezen en ze hebben een rondleiding op de wallen gehad, zijn daarna ook tapas gaan eten en flink wezen stappen. Omdat de meeste van ver kwamen hadden ze een slaapplek geregeld in het Amsterdamse kantoor van 1van de jongens, de meiden sliepen daar ook.

Alles bij elkaar een onvergetelijke dag en een enorme verrassing.

Ik werd net gebeld door de dame van de gemednte die ons gaat trouwen. Ze belt vandaag voor het eerst en wil deze week nof afslreken, tijdens kantooruren en de laatste afspraak op de dag doet ze om 4uur. Wij werken beide full-time en kunnen nieg zomaar weg, dus ik heb nog geen idee hoe we dat gaan regelen. Ik vind het maar vreemd.

Weten jullie wat er precies in dat gesprek besproken wordt?

Ondanks dat ik me helaas echt niet lekker voelde hebbdn we beide echt een onvergetelijke dag gehad
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  minoessepoes ma 25 feb 2013 - 3:58

Excuses voor de schrijffouten. Ik heb het verstuurd vanaf mijn mobiel en dat schrijft niet zo lekker. Ik krijg het ook niet meer aangepast.

Wij hebben trouwens geen gastenboek met onze 13gasten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  LindaK ma 25 feb 2013 - 4:03

Minoessepoes, wat een verrassing!! Wat jammer dat je ziek was joh...Wel leuk dat ze het programma hebben omgegooid en jullie allebei een leuke dag hebben gehad!
Wat vreemd van die ambtenaar...
Bij ons worden de afspraken 's avonds gepland, er wordt dan besproken hoe de ceremonie een beetje in z'n werk gaat en de ambtenaar vraagt wat dingen aan het bruidspaar om zo de toespraak persoonlijk te kunnen maken. Tenminste, zo deed mijn moeder het smile en volgens mij doen haar collega's het ook zo!

Ik ga morgen mijn jurk passen!! Spannend hoor!!
We hebben ook een idee voor de opening van het feest, dus dat gaan we nu uitwerken smile
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  minoessepoes ma 25 feb 2013 - 4:20

Spannend Linda, morgen je jurk passen!!

Ik vond het ook vreemd van die ambtenaar, ze zei ook twee keer in een gesprek van een paar minuten dat ze al de respectabele leeftijd van 70had bereikt en dat ze dus geen avond afspraken meer deed. Mijn vriend had laatst al gebeld naar de gemeente omdat we nog niet gebeld waren en we al over 2.5week trouwen. Nu belt ze dus eindelijk en dan moet er deze week nog een afspraak komen tijdens kantooruren. Geen idee nog hoe we dat gaan regelen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  baboeska ma 25 feb 2013 - 4:21

Minoessepoes wat super leuk dat ze een vrijgezellen feest voor jullie hadden georganiseerd! Wel jammer dat je ziek was.

Raar inderdaad van die ambtenaar. Lijkt me toch logisch dat als je fulltime werk je niet binnen een week een afspraak kunt maken, en dan ook nog tijdens kantoor uren. Onze ambtenaar komt over een paar weken bij ons thuis, op een avond om het een en ander te bespreken, hoe de ceremonie in zn werk gaat en om ons persoonlijk te leren kennen zodat ze dat in haar toespraak kan gebruiken.

Spannend Linda! Hopelijk pakt het passen van je jurk bij jou beter uit dan bij mij Wink

Appeltje: Ik denk wel dat mijn vriend ( of ik ) een kort dankwoordje zegt. Waarschijnlijk voor het eten. Om iedereen te bedanken voor zijn/haar komst en een gezellige avond te wensen.

Wij hebben vandaag de proefdruk van de kaart binnen. Gelukkig is ie mooi geworden. Nu kunnen we ze dus bestellen en dan einde van de week versturen. Mn vriend en ik hebben alleen 1 meningsverschil. M'n vriend had de kaart ontworpen ( hij is ontwerper ), en ik de tekst bedacht. Nu had ie zonder dat ik het wist ( foei Wink) een aanpassing gemaakt in de tekst.
Ik had bedacht : " Aansluitend is er op dezelfde locatie een bbq ".
Mn vriend had van dezelfde, diezelfde gemaakt.
Wat vinden jullie? Het moet toch echt " dezelfde" zijn toch?
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Zonnetje ma 25 feb 2013 - 10:42

@Minoessepoes: wat leuk dat er een vrijgezellenfeest voor jullie geregeld was! Jammer dat je ziek was, maar gelukkig heb je toch nog een heel leuke dag gehad!
Vreemd zeg van die ambtenaar! Hier nemen ze vier weken van tevoren contact met je op en kunnen ze ook gewoon 's avonds afspreken.
@Appeltje: over een dankwoordje hebben we nog helemaal niet nagedacht. Misschien bedanken we de mensen wel gewoon een voor een als ze naar huis toe gaan.
@Linda: veel plezier morgen met passen!
@Baboeska: volgens mij is het 'dezelfde'.
@ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij laten mensen als gastenboek een wens op een witte steen schrijven. Deze willen we in een grote glazen vaas in de woonkamer neer gaan zetten na de bruiloft. We hebben dus geen gastenboek.

We zijn vrijdag op de locatie geweest waar we gaan trouwen. Echt leuk om het nogmaals te zien nu we al veel beter weten hoe we alles aan gaan pakken. De eigenaar van de locatie/cateraar was alleen wat nors. Hij vond het een raar idee dat ik als het avondfeest begint om 20 uur koffie en thee met daarbij een klein gebakje/petit four wil serveren. Hij zei dat bijna niemand in juli om die tijd koffie of thee wil en dat je daar een zitfeest door krijgt. Dat kan wel zijn, maar veel familie en vrienden van ons komen van ver en willen echt wel eerst koffie of thee of iets fris met wat lekkers erbij, ook al kan het 30 graden zijn (maar ook 16). Echt raar dat hij daar zo zijn mening in doordrukte. Ik heb op een gegeven moment gezegd dat hij kon zeggen wat hij wil, maar dat wij dit graag willen op ons feest, punt.

Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jullie dit aanpakken? Wel of geen koffie/ thee- ronde als mensen dat willen en wel of geen gebak(je) bij het begin van het avondfeest?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Mikki ma 25 feb 2013 - 21:10

Lindak; veel plezier met passen van je jurk! Haha, een leuke openingsdans bedacht?
Minoessepoes; wat leuk, je vrijgezellenfeest gehad! Jammer dat je ziek was, maar fijn dat het toch een leuke dag was. Wat vreemd van die ambtenaar. Hier kregen we met de ondertrouw het visitekaartje mee van onze ambtenaar. Die bellen we dan zelf voor een afspraak, zo'n twee weken van tevoren. Dat kon ook gewoon 's avonds hier.
Appeltje; uhm,over een dankwoordje hebben we nog niet nagedacht eigenlijk.
Zonnetje; wij hebben rond 4 uur/half 5 de bruidstaart, en dan rond half 6/6 uur een bbq. Daarna gaan alle kinderen naar huis en beginnen we met een rondje koffie/thee. Zonder gebak, want dan is iedereen net klaar met eten! Ik gok erop dat er daarna nog wel wat stukjes komen, dus dat wordt vanzelf geen zitfeest. Gisteren is de cateraar geweest. We hebben zelf een pakket kunnen samenstellen, en hij had nog wat andere ideeen wat we nog moesten regelen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje ma 25 feb 2013 - 22:09

minoessepoes: wat balen dat je ziek was op je vrijgezellenfeest! Maar gelukkig was het dus toch nog een leuke dag ondanks dat!

baboeska: volgens mij moet het dezelfde zijn idd, ik vind dat in ieder geval wel mooier staan Wink

Zonnetje: wat leuk dat jullie weer op de locatie zijn geweest. Jammer dat de eigenaar zo nors was. Ik vind het juist helemaal niet raar om eerst koffie/thee met een gebakje te serveren. Wij trouwen ook op 5 juli en wij doen ook eerst om 20.00 uur koffie/thee met soesjes.
Ik denk dat de meeste mensen dat juist wel lekker vinden, ook al is het inderdaad warm buiten dat maakt niet uit.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  minoessepoes di 26 feb 2013 - 7:06

Ja het was echt balen dat ik ziek was. Mijn moeder en de dames hadden er ook echt stress over gehad omdat een andere datum niet meer kon en ze mij ook niet alleen thuis wilde laten terwijl mijn vriend zo'n leuke dag had. Maar ze hebben het prima opgelost zo. Het was echt zo'n verrassing!

Mijn vriend heeft de ambtenaar gebeld en gaf aan dat hij woensdag vrij kon nemen en toen had ze al andere mensen gepland. Maar nu was volgende week geen probleem meer. We moeten naar haar huis voor het gesprek aan de andere kant van Amsterdam, ik ben benieuwd!

Zonnetje, wat vreemd, je zou toch denken dat de klant koning is. Ik vind beginnen met een kopje koffie niet meer dan normaal eigenlijk.

Linda, blij met je jurk??

Appeltje, ik heb nog niet nagedacht over een dank woordje, zal het er eens met mijn vriend over hebben. Misschien vind ik het wel leuk om iedereen even te danken tijdens het eten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  minoessepoes di 26 feb 2013 - 7:10

Mikki, hebben jullie het diner samengesteld met de cateraar? Helemaal naar wens allemaal?

Azi, hoe staat het met jullie voorbereidingen? Alles al bijna klaar om het vliegtuig te nemen?

@all, hebben jullie al muziek uitgezocht voor de ceremonie? Zo ja, ik ben nieuwsgierig waar jullie voor kiezen!!

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  baboeska di 26 feb 2013 - 7:39

Wij zijn gister even met de muziek voor tijdens de ceremonie bezig geweest, best lastig.
We hebben nog geen definitieve keuze gemaakt maar de volgende nummers maken een kans:

Avond-Boudewijn de Groot
Make you feel my love - Adele
Mag ik dan bij jou - Claudia de Breij
Nothing's real but Love - Rebecca Ferguson

Waarschijnlijk kiezen we 3 liedjes uit bovenstaande 4.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  LindaK di 26 feb 2013 - 7:51

Jaaaa ik ben blij met m'n jurk smile In plaats van schouderbandjes wordt m'n jurk een haltermodel, helemaal mooi! Dunne bandjes was niet mooi en brede ook niet, haha! Ben blij met deze oplossing, m'n moeder en een vriendin waren ook direct enthousiast.
Hij is helemaal afgespeld nu, dus over een paar weken hoop ik dat 'ie perfect zit smile

Baboeska, ik vind dezelfde ook mooier...
Mooi liedje van Claudia de Breij!!

Zonnetje, leuk nog een keer naar de locatie! Ik was laatst lunchen bij onze locatie, ook zo leuk haha! Wat maf dat 'ie eigenaar zo reageerde, jullie bepalen toch hoe of wat? Ik kan me voorstellen dat jullie eerst koffie enzo willen aanbieden.
Wij doen geen koffieronde, al is iedereen vrij om het te bestellen haha!

Mikki, welke ambtenaar hebben jullie?
Ja we hebben iets bedacht voor de opening smile We nemen vooraf wat dingen op op video en dat laten we dan afspelen en daarna komen wij binnen...of zoiets haha!

Minoessepoes, ben benieuwd naar het gesprek met de ambtenaar...
Wij hebben 3 nummer uitgezocht voor de ceremonie. We komen binnen op een instrumentaal nummer uit Love Actually, tijdens het tekenen Love you more van Racoon. Als we het kasteel verlaten willen we Feel The love van Rudimentall, maar wie weet komt er in de komende maanden opeens nog wat anders voorbij smile




LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje di 26 feb 2013 - 8:36

Linda, fijn dat je blij bent met je jurk! Als het goed is komen deze week mijn schoenen binnen, dan ga ik mijn jurk ook weer passen, dit keer dus met schoenen Very Happy

baboeska, wij hebben al wel een beetje nagedacht over de muziek maar nog geen keuze gemaakt. Ons ''lijstje'':
Marco Borsato - Engel van mijn hart
Clouseau - Altijd heb ik je lief
Westlife - You raise me up
Do - Angel by my side

Ik vind Phil Collins met True Colors ook zo mooi, maar ik weet niet goed of de tekst wel toepasselijk is..

Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij vind ik ook prachtig! Very Happy
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum