Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 33 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Shisha za 26 mei 2012 - 21:30

Gefeliciteerd Geesje! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad en ik wens jullie een hele mooie toekomst!
Het weer was iig super.

Ik kijk nog steeds iedere dag naar de weersvoorspelling en het ziet er niet goed uit. Staat nu 13 graden met regen. :nopompom:
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Inge za 26 mei 2012 - 22:35

Geesje gefeliciteerd!
Benieuwd naar jullie dag!

Shisha komt goed!!! Het weer heb je helaas niet in de hand, maar wat voor weer het ook zal zijn het wordt een stralende dag

Woensdag mijn jurk weer passen :-)

Vandaag de trouwkaarten schrijven :-) zijn nu onderweg naar maarssen daar hebben mijn ouders een stacaravan aan het water! Zusje en haar vriend komen ook, zusje is cm voor de leuke dingen! Zij gaan in de kaart een brief doen met geen idee wat er in staat :-p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha za 26 mei 2012 - 22:43

Ja ik ben nu al foto's aan het kijken om inspiratie op te doen voor regenfoto's. Kan ook erg mooi zijn! Very Happy
We merken het vanzelf wel haha!

Leuk Inge! Ben benieuwd wat die brief dan is. Bij ons zijn ze ook vanalles aan het regelen wat wij niet mogen weten. Spannend hoor!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge za 26 mei 2012 - 22:51

Haha erg hè, wel onwijs leuk :-) maar ben zo nieuwsgierig!

Leuke regenlaarzen aan :-)
Ook mooie binnenlocatie op het oog voor foto's?

Gister dagje Walibi geweest! Mij elk uur ingesmeerd omdat ik niet wilde verkleuren, over poosje paar keer zonnebank voor gelijkmatig kleuren!
Vandaag ook wel de zon in maar dan in tankini en dan de bandjes afrollen en ook goed insmeren! Wil niet verbranden :-o

Vrijdag boeket besteld :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 23:58

Shisha schreef:Ja ik ben nu al foto's aan het kijken om inspiratie op te doen voor regenfoto's. Kan ook erg mooi zijn! Very Happy
We merken het vanzelf wel haha!

Leuk Inge! Ben benieuwd wat die brief dan is. Bij ons zijn ze ook vanalles aan het regelen wat wij niet mogen weten. Spannend hoor!

Hier 12 graden!! En veel bewolking trouwtopic 2012 - Pagina 33 1371890812 Maar mag niet meer kijken van mijn vriend Wink
Wij hebben dus alleen geen binnen locatie kunnen vinden. Hebben evt. wel iets achter de hand, maar weet niet of ik dat nou zo geweldig vind. Maar goed zolang het droog is kunnen we gewoon buiten foto's maken natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 28 mei 2012 - 2:47

De voorspelling blijft slecht. Sad
Ik hoop echt dat het weer even een paar dagen verschuift. Het hoeft niet zulk weer als dit te zijn maar een beetje warmte en zon zou wel fijn zijn.
We zitten nu ook wel te twijfelen over de bbq. Bah. Sad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G di 29 mei 2012 - 1:53

Even snel: onze trouwdag was echt geweldig, perfect! Ik heb er geen woorden voor, het was gewoon echt fantastisch!
Ik krijg nu nog steeds van iedereen te horen hoe geweldig het feest was, en dat ze hier nog jaren over blijven praten haha!

Ik ga straks richting Rome voor een paar daagjes, dus wanneer we terug zijn, zal ik uitgebreid verslag brengen van onze dag en natuurlijk een foto posten!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 20:36

Oh het gaat hiet nu echt opschieten. Nog twee dagen.
Gister heb ik mijn jurk nog 1 keer aangehad en hij zat prima. Daarna kon ik hem direct gestreken en wel meenemen smile
Dus hij hangt nu bij mijn ouders thuis.

Vandaag nog de laatste dingen regelen en de tassen pakken en dan hoop ik dat we niets vergeten zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 20:37

Spannend Shisha en Mila. Allebei alvast een hele fijne dag gewenst, jullie stralen toch wel, wat het weer ook doet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 21:39

Marin schreef:Spannend Shisha en Mila. Allebei alvast een hele fijne dag gewenst, jullie stralen toch wel, wat het weer ook doet.
Thanks! Komt zeker goed vrijdag smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 1:40

Heel veel plezier Shisha en Mila, geniet ervan! En jullie zullen toch wel stralen, ongeacht het weer!

Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan en ik heb besloten de naam van mijn vriend aan te nemen. Over minder dan 2 maanden is het al zover. Vrijdag mag ik mijn jurk weer aan en de uitnodigingen zijn besteld. Ik heb de teksten voor de kerkdienst al bijna af en de muziek is uitgekozen. Vind het heel leuk en speciaal allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 1:44

Ben benieuwd wat voor muziek en teksten je uiteindelijk gekozen hebt, Ecrits! Leuk dat je zijn naam aan gaat nemen, denk je dat je er aan moet wennen?
Dat zou ik als ik ooit ga trouwen ook graag willen, ook al rijmt het op mijn voornaam. Vond ik eerst stom, maar ik zou het toch graag willen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 1:51

Marin schreef:Ben benieuwd wat voor muziek en teksten je uiteindelijk gekozen hebt, Ecrits! Leuk dat je zijn naam aan gaat nemen, denk je dat je er aan moet wennen?
Dat zou ik als ik ooit ga trouwen ook graag willen, ook al rijmt het op mijn voornaam. Vond ik eerst stom, maar ik zou het toch graag willen.

Nou Marin erger dan hoe ik ga heten kan echt niet. Kijk maar op facebook wat de combinatie wordt. Maar ja ik word zijn vrouw en wil zijn naam dragen. Ik heb een tekst van Kierkengaard, een gedicht van Shakespeare, tekst uit de bijbel en ik wil eigenlijk nog een sprookje of een alinea uit een sprookje, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.

In de kaart staat een stukje uit het nummer All I need van Air: All In All There's Something To Give,
All In All There's Something To Do,
All In All There's Something To Live,
With You

We draaien als ik aan de arm van mijn vader de kerk ik kom The Verve: bittersweet symphony instrumentaal. Daarnaast wordt er in de kerk just say yes en you are my joy van snowpatrol gedraaid en ook be here now van Ray de laMontagne en Air- All I need.

In het stadshuis (maar dat doen we een dag eerder met familie) Oasis- Wonder wall, just say yes snow patrol en de soundtrack van Amelie.

Het openingsnummer van het feest wordt I've got so much love to give van Thomas Banglater

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 2:00

Ja, ik weet de combinatie, nou ja.. Het is niet bijster origineel misschien, maar het staat wel mooi, en ik snap gewoon de gedachte heel erg goed dat je zijn naam wilt dragen. Ik heb dat ook. Dan misschien maar stom als ik de telefoon aan neem.

Mooi, ben erg benieuwd naar de teksten (vooral van Kierkegaard en Shakespeare). Vind de tekst van Air ook erg mooi. Zo'n prachtig, rustig nummer. Ik heb niks meer voor je kunnen vinden helaas, wel even gekeken.
Veel muziek! Past bij je!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 3:05

De liefde is het mooiste sierraad van de geliefden, maar het besluit is een kracht in het hart van wie onvolmaakt is. Dat de liefde alles overwint is dus het besluit van het huwelijk. Ja, ze overwint alles. Maar het is wel zo dat ze omkomt in tegenspoed als er geen besluit is om haar vast te houden. In het alledaagse ontaardt ze als er geen besluit is om haar nieuwe moed te geven. Ze wordt verstikt door vermeende gewichtigheid als er geen besluit is om haar ootmoedig te maken. De liefde blijft maar het besluit is haar verblijfplaats, die maakt dat ze blijft. Het beminnen is verfrissend, en vluchtig, maar het besluit is de fles waarin het bewaard kan blijven. De liefde blijft; wanneer het besluit meegaat leidt ze je door het leven, maar als het besluit niet de leiding heeft, verdwaald ze. Ze geeft het leven betekenis, als het besluit haar van dag tot dag vertaalt. Ze is toereikend voor een heel leven, als het besluit haar vasthoudt. Ze grijpt het eeuwige, indien een besluit haar dan een plaats heeft bereid. Ze overwint alles, als het besluit meegaat op de dag van de strijd – en de laatste eer is de enige.”
Søren Kierkegaard in “God zoeken, liefde en dood” p.77

Sonnet 18

Shall I compare thee to a summer’s day?
Thou art more lovely and more temperate:
Rough winds do shake the darling buds of May,
And summer’s lease hath all too short a date:

Sometime too hot the eye of heaven shines,
And often is his gold complexion dimm’d:
And every fair from fair sometime declines,
By chance, or nature’s changing course untrimm’d;

But thy eternal summer shall not fade,
Nor lose possession of that fair thou ow’st,
Nor shall death brag thou wander’st in his shade,
When in eternal lines to time thou grow’st;

So long as men can breathe, or eyes can see,
So long lives this, and this gives life to thee.

Sonnet 18

Zal ik je met een zomerdag vergelijken?
Veel zachter en veel zonniger ben jij.
Te snel weer moet de tijd van zomer wijken;
De wind striemt soms de bloesems al in mei.

Het hemeloog kan soms verblindend zijn,
En dikwijls is zijn schijn van korte duur,
Waardoor de glans van schoonheid weer verdwijnt
Door 't lot of door de loop van de natuur.

Jouw zomer zal voor eeuwig zomer blijven,
En nooit jouw pracht verloren laten gaan;
De dood zal jou niet in zijn schaduw krijgen,
Wanneer jij in mijn zinnen blijft bestaan.

Zolang als er nog iemand leest en leeft,
Zolang leeft ook de zin die leven geeft.

Er wordt in het Nederlands gelezen, dat is wel jammer van Shakespeare, maar degene die leest wil niet lezen in het Engels en ik vind hem gelukkig ook mooi in het Nederlands.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 3:17

Mooi! Ik vind het eerste stuk van Kierkegaard best lastig, maar de tweede helft echt prachtig. Deze zin vind ik mooi: Het beminnen is verfrissend, en vluchtig, maar het besluit is de fles waarin het bewaard kan blijven.

De tekst van Shakespeare ken ik inderdaad. Ook in het Nederlands klinkt die erg mooi, zachter.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  vlinder-2011 wo 30 mei 2012 - 3:22

Degene die vrijdag gaan trouwen veel plezier!

Hier nog minder dan een maand! Spannend spannend. Gisteravond op de feestlocatie geweest en bij de band die was aan het oefenen. Was echt helemaal super! Ben zo ontzettend blij met onze band, echt een goede feestband en helemaal onze smaak. Zometeen naar de fotograaf en vrijdag naar de bloemist. Leuk leuk leuk! trouwtopic 2012 - Pagina 33 281626781
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  sanne-84 wo 30 mei 2012 - 3:31

nu begint het voor meerdere ook d ichtbij te komen, spannend!!

shisha en mila, heel veel plezier vrijdag. geen idee wat het weer gaat doen (bij mij was het ook nog mooier dan ze voorspelt hadden) maar hoe dan ook; geniet!

geesje; ben benieuwd naar jou foto's!

fotograaf heeft het fotoboek klaar en gisteravond naar ons doorgemaild, en alle foto's. heb ze nog niet gekeken, ga dat vanavond doen met manlief. ben benieuwd! wel heb ik alvast de foto van ons en oma van man gevraagd en laten afdrukken, zodat we die het weekend aan haar kunnen geven met haar verjaardag.
en verder kan ik wel wennen aan mn naam, maar zeg ik toch nog wel ooit mn meisjesnaam of 'vriend' ipv man. alleen op het werk moeten we de medicatie aftekenen met de initialen, en dat zit er nog niet in haha

owja voor mensen die het idee hadden om wegwerpfototoestelletjes ergens neer te leggen; hebben wij ook gedaan, maar aan de foto's heb je weinig (en zijn nog wel best prijzig om te laten afdrukken)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Suus wo 30 mei 2012 - 6:41

Shisha en Mila, heel veel plezier alvast vrijdag! Very Happy

Wij hebben morgen weer een afspraak met onze weddingplanner, we willen te veel... Het past niet binnen ons budget helaas, dus we moeten morgen even kijken hoe we het op gaan lossen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge wo 30 mei 2012 - 6:48

Shisha en Mila... geniet geniet geniet... van jullie laatste dag voor de bruiloft en nog meer van de dag zelf :-)

Vandaag mijn jurk weer aangehad... I love you
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip wo 30 mei 2012 - 7:11

Hallo allemaal!
Na maanden van alleen maar werken, eten, verbouwen, slapen en weer werken, eten, verbouwen, slapen zijn we afgelopen weekend verhuisd. Nu dus eindelijk weer eens tijd om te reageren. Alles wel met veel plezier mee gelezen! Wink

Eerst: Sanne, Loes, Raven en Geesje: Van harte gefeliciteerd!!
Mila en Shisha: Alvast heel veel plezier vrijdag! Met het weer komt het vast wel goed. En regen op je trouwdag schijnt geluk te brengen toch? Wink

Verder komt het hier ook echt heel dichtbij joh. Het aftellen is echt begonnen. Vrijdag nog maar 3 weken :shock: Hier zijn de kaarten de deur uit, we zijn in ondertrouw gegaan en de afspraak met de babs staat gepland. Ook heb ik vorige week besloten om ook mijn klas uit te nodigen. Omdat het maar een tijdelijke baan is twijfelde ik of ik het wel moest doen namelijk.

Verder is hier op trouwgebied erg weinig gebeurd de laatste maanden. De komende weken moeten we nog veel doen maar dat is alleen maar leuk! We hebben er eindelijk weer tijd voor Very Happy

@ Inge: Hoe zat de jurk? Je had 'm een stuk kleiner besteld of niet? En nog altijd blij met je keuze?

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Inge wo 30 mei 2012 - 7:29

Tsjip, drukdrukdruk geweest dus :-) Schiet echt al op he :-)

Ja ben er nog steeds helemaal blij mee.
1 maat kleiner besteld. Toen ik jurk kocht was ik al 35 kilo kwijt en nu 40 kilo
Wil er nog paar kilo af maar dat kan gewoon,
Tsjip, op jouw trouwdag heb ik de laatste pas van mijn jurk :-)

Zal later op de avond de jurk even snel plaatsen (nu eerst hardlopen)

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip wo 30 mei 2012 - 7:56

Inge schreef:Tsjip, drukdrukdruk geweest dus :-) Schiet echt al op he :-)

Ja ben er nog steeds helemaal blij mee.
1 maat kleiner besteld. Toen ik jurk kocht was ik al 35 kilo kwijt en nu 40 kilo
Wil er nog paar kilo af maar dat kan gewoon,
Tsjip, op jouw trouwdag heb ik de laatste pas van mijn jurk :-)

Zal later op de avond de jurk even snel plaatsen (nu eerst hardlopen)

Oh dat is fijn dat je nog steeds kunt afvallen! En natuurlijk fijn dat je er nog steeds blij mee was. Very Happy Dus jij kijkt ook uit naar de 22e Wink Ik voelde mij tijdens de eerste keer passen ook weer super in mijn jurk. Ik mag 'm 15 juni voor de laatste keer passen en dan krijg ik 'm mee.

En ik open dit topic nu weer vaker want ik ben wel weer benieuwd naar je jurk!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Inge wo 30 mei 2012 - 8:46

Leuk :-)
Idd ik kijk ook uit naar de 22 :-D en de 15e mijn proefkapsel :-)

Jurk.
Hoop alleen in ieder geval nog wat van mijn bovenkant (armen, schouders) af te krijgen

*weg*

Laatst aangepast door Inge op wo 30 mei 2012 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ wo 30 mei 2012 - 8:53

Mooie jurk Inge. Hij staat je prachtig! Ik vind trouwens niets mis met je schouders en armen!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende