Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  sanne-84 zo 6 nov 2011 - 4:25

Emma_ schreef:
mzcharlotte schreef:Inge, ik vind dat je je vader echt op zo'n onwijs lieve, schattige manier gaat vragen om je weg te geven. Echt heel lief van je.

+ 1

ook +1

ik wil al 2 dagen eens kijken voor trouwkaarten etc, maar het komt er maar niet van..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Emma_ zo 6 nov 2011 - 4:27

Nog heel even dan angel

Ik heb hem weer weggehaald! Voor degene die hem nu gemist hebben: PM me maar even dan geef ik wel een link!

Laatst aangepast door Emma_ op zo 6 nov 2011 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  sanne-84 zo 6 nov 2011 - 4:29

WOW!!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Raven zo 6 nov 2011 - 4:31

echt mooi.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Emma_ zo 6 nov 2011 - 4:39

Ja, ik ben er ook echt nog steeds superblij mee! Ik mag de jurk alleen pas weer in maart aan Sad

Mijn vriend en ik denken erover om twee vriendinnen van mij als volwassen bruidsmeisjes te vragen. Zij zijn alle twee erg betrokken bij onze bruiloft. Zijn beste vriend is ceremoniemeester. Verder mag ons neefje (dan 3,5 jaar) de ringen brengen. Ik wil mijn vriendinnen dan vragen voor het aankleden van de trouwlocatie en feestlocatie, ook mijn ouders ondersteunen bij het aankleden van hun huis, één van hen mijn boeket vasthouden gedurende de ceremonie, één van hen beheren van het gastenboek, één van hen zorgen dat alle gasten bij binnenkomst op de feestlocatie op de foto gaan, etc. Zijn er hier nog meer dames die overwegen om volwassen bruidsmeisjes te vragen voor alle bovenstaande taken?

Mijn vriend en ik betalen dan natuurlijk hun outfits.

Laatst aangepast door Emma_ op zo 6 nov 2011 - 4:44; in totaal 1 keer bewerkt

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  sanne-84 zo 6 nov 2011 - 4:40

Emma_ schreef:Ja, ik ben er ook echt nog steeds superblij mee! Ik mag de jurk alleen pas weer in maart aan Sad

I know;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 4:55

Zo ik moest weer even bij lezen hoor

Ik ga morgen het gemeentehuis is bellen voor onze ondertrouw datum. Hadden bedacht om 28 december in ondertrouw te gaan (zijn dan 2,5 jaar samen en zijn beide vrij die dag).

@ Sanne-84, ik heb mijn getuige gevraagd door een tekst te drukken op een shirtje en die mijn nichtje (2) aan te trekken. De reactie van mijn zus was erg leuk. Mijn broertje heb ik gevraagd door middel van een collega van foto's van ons van vroeger en nu door de jaren heen en hierbij had ik een klein kaartje met een gedichtje. Hij had het niet zien aankomen, maar was erg vereerd.

@ Emma_, helaas heb ik de jurk gemist Sad Oh hij staat er weer smile Super mooie jurk Emma! Jammer hé dat je nog een aantal maanden moet wachten voor je hem weer aan mag (hier hetzelfde probleem Wink

Hier inmiddels de tweede box met kaarten gehaald, maar vriend en ik komen er nog niet echt uit. Ik heb een mooie kaart gezien, maar vriend vond andere kaarten mooi. Ben nu nog beetje verder aan het kijken op internet, maar het is best lastig (vooral omdat die ene kaart nu in mijn kop zit :P)

Gister op het verjaardagsfeest van mijn CM'er kwam hun buurman draaien. Hij is onze DJ op de feestavond en we zijn echt blij met hem. Hebben gister weer lekker kunnen genieten van zijn muziek en hebben nog even het een en ander doorgenomen (qua muziek, opbouw etc.) Hij gaf zelf ook aan dat hij graag een keer mee wilde naar de locatie en dat we gewoon vast bedrag (2011 tarief) betalen en alles wat we er nog bij willen we daar niets extra's voor hoeven te betalen. Komt dus helemaal goed met de muziek op de feestavond smile

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 di 8 nov 2011 - 3:24

zo ben weer een opluchting verder.
was even langs de bruidszaak gegaan voor info over de schoenen (dan kan ik vandeweek op zoek op internet waar ik ze het beste wilde halen) en vroeg meteen naar mn jurk. want als ik die google op de naam die op mn rekening staat, dan krijg ik een andere jurk te zien... dus dacht nu; toch maar meteen vragen. bleek dat idd op de rekening de verkeerde naam stond (wel de goede prijs etc) weet nu wel hoe mn jurk heet, en die een op internet opgezocht. weet je wat grappig is; de jurk op google bij afbeeldingen zoeken, dan krijg je verschillende dames in dezelfde jurk te zien!

verder hebben we op internet gekeken naar kaarten, hebben er een paar besteld, nu 2 binnen, morgen hopenlijk de andere 3, en dan kiezen maar.

verder hebben we wat info opgevraagd over bruidstaarten. ik denk dat het allemaal niet heel veel uitmaakt, maar 1 bakker werkt samen met een ijsboer (dus kunnen we ook bruidsijstaart laten maken) en daar krijgen we ook 10% korting. heb alleen nog geen mail terug.

en verder vluchtig gekeken naar bedankjes, willen hier niet teveel geld aan uitgeven. maar kwam op internet gelukspoppetjes tegen, een bruidspaar (vond ik wel grappig) of een engeltje (ook leuk, en mn vriend heet ook E.ngelen) denk dat we de laatste pakken (waren 30 cent per stuk) en dan kaartje eraan met bijpassende tekst.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 4:18

Ik ben afgelopen weekend naar de L&M geweest en had me er veel van voorgesteld, dus het viel een beetje tegen.
Wel een hele uitgebreide modeshow, maar echt op winkels uit die omgeving gericht.
Ik had gehoopt er nog wat ideeën op te doen voor bedankjes en sierraden, voor de bedankjes hebben we weer wat dingen gevonden om over na te denken, veel ringen maar verder weinig sierraden dus dat was wel jammer. 3 Stand met ringen, maar ik zoek nog een leuke armband en oorbellen :-)

Ik heb wel wat dingen gekregen waar ik misschien nog iemand anders blij mee kan maken ...

L&M terugkomkaart t.w.v. €14,50 geldig voor
12-13 nov in Zwolle
14-15 jan Groningen
21-22 jan Eindhoven
28-29 jan Arnhem
04-05 feb Rotterdam
25-26 feb Utrecht

Bon 15% korting bij Juwelier Ton van Grinsven ('s Hertogensbosch)

Bon voor €100 aan accessoires bij aankoop van een jurk/ €75 bij een trouwkostuum (Ann & John, Eindhoven)

Tijdschrift Bruidegom (had ik al een keer gekocht) t.w.v. €4,95

Tijdschrift Bruidsblinkers (had ik al een keer gekocht) t.w.v. €3,50

Tijdschrift Feestelijk vieren (had ik al een keer gekocht) t.w.v. €4,95

Mocht er interesse zijn, laat het me dan weten smile

Laatst aangepast door Birgit op di 8 nov 2011 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Tsjip di 8 nov 2011 - 4:50

Birgit schreef:Ik ben afgelopen weekend naar de L&M geweest en had me er veel van voorgesteld, dus het viel een beetje tegen.
Wel een hele uitgebreide modeshow, maar echt op winkels uit die omgeving gericht.
Ik had gehoopt er nog wat ideeën op te doen voor bedankjes en sierraden,
voor de bedankjes hebben we weer wat dingen gevonden om over na te denken, veel ringen maar verder weinig sierraden dus dat was wel jammer. 3 Stand met ringen, maar ik zoek nog een leuke armband en oorbellen :-)

Ik heb wel wat dingen gekregen waar ik misschien nog iemand anders blij mee kan maken ...

12-13 nov in Zwolle
14-15 jan Groningen
21-22 jan Eindhoven
28-29 jan Arnhem
04-05 feb Rotterdam
25-26 feb Utrecht

Bon voor €100 aan accessoires bij aankoop van een jurk/ €75 bij een trouwkostuum (Ann & John, Eindhoven)

Dit had ik dus precies zo! Het was leuk en we hebben het gezellig gehad maar heel nuttig vonden wij het ook niet.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Chantal1984 di 8 nov 2011 - 5:03

Birgit schreef:Ik ben afgelopen weekend naar de L&M geweest en had me er veel van voorgesteld, dus het viel een beetje tegen.
Ik had gehoopt er nog wat ideeën op te doen voor bedankjes en sierraden, voor de bedankjes hebben we weer wat dingen gevonden om over na te denken, veel ringen maar verder weinig sierraden dus dat was wel jammer. 3 Stand met ringen, maar ik zoek nog een leuke armband en oorbellen :-)

12-13 nov in Zwolle
14-15 jan Groningen
21-22 jan Eindhoven
28-29 jan Arnhem
04-05 feb Rotterdam
25-26 feb Utrecht

Ik ben misschien nog van plan om naar de beurs in Arnhem te gaan.....

Wat wil je voor de terugkomkaart hebben?

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 5:05

Je mag de terugkomkaart zo van me overnemen, ik heb hem tenslotte ook gekregen.
Als je je gegevens doorstuurt doe ik hem morgen op de post.

Gast
Gast

Bericht  Chantal1984 di 8 nov 2011 - 5:11

Birgit schreef:Je mag de terugkomkaart zo van me overnemen, ik heb hem tenslotte ook gekregen.
Als je je gegevens doorstuurt doe ik hem morgen op de post.

Oh dat is helemaal leuk. Dank je wel! Scheelt een hoop op zo; n dagje beurs! Heb je een pm gestuurd.

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Shisha di 8 nov 2011 - 21:58

Nou we hebben de proefdruk van de trouwkaart binnen maar we zijn er toch nog niet helemaal tevreden over. Hij is net te donker en daardoor een beetje moeilijk te lezen. Ik ben nu met een ander ontwerp bezig dus even kijken hoe dat wordt.

Gister ben ik met mijn moeder en schoonmoeder de stad in geweest voor sieraden bij de trouwjurk (en ik kon gelijk weer even mijn jurk aan!) maar ik vind het wel moeilijk hoor! Ik kon eigenlijk niks vinden wat ik echt geweldig vond.
Hebben jullie al een idee qua sieraden?

Oh en nog een tip: Bij de lucardi hebben ze nu de aanbieding van 2e trouwring voor 1 euro. Ik zag er wel een paar tussen zitten die ik mooi vond dus van de week mijn vriend maar even mee slepen. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 2:24

Shisha schreef:Nou we hebben de proefdruk van de trouwkaart binnen maar we zijn er toch nog niet helemaal tevreden over. Hij is net te donker en daardoor een beetje moeilijk te lezen. Ik ben nu met een ander ontwerp bezig dus even kijken hoe dat wordt.

Gister ben ik met mijn moeder en schoonmoeder de stad in geweest voor sieraden bij de trouwjurk (en ik kon gelijk weer even mijn jurk aan!) maar ik vind het wel moeilijk hoor! Ik kon eigenlijk niks vinden wat ik echt geweldig vond.
Hebben jullie al een idee qua sieraden?

Oh en nog een tip: Bij de lucardi hebben ze nu de aanbieding van 2e trouwring voor 1 euro. Ik zag er wel een paar tussen zitten die ik mooi vond dus van de week mijn vriend maar even mee slepen. :P

Ik ben van de week bij een vriendin geweest en ik mag haar sieraden de volgende keer dat ik mijn jurk aan heb passen om te kijken hoe dat staat. Ze waren wel erg mooi dus ben benieuwd.

Oh dat is goedkoop haha. Vrijdag is er ook een aanbieding bij de Siebel, 22% korting op de trouwringen. Dus ik denk dat wij vrijdag even gaan kijken.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 9 nov 2011 - 3:13

Ik kreeg de aanbieding van Siebel ook in mijn mail binnen.

Twijfel nog een beetje wanneer ik het gedicht aan mijn vader ga geven; met sinterklaas (maar dat vieren we niet echt) of met zijn verjaardag (2e kerstdag is mijn vader jarig)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Sjirafje wo 9 nov 2011 - 3:18

Het ziet er naar uit dat ik ook het komende jaar ga trouwen........alleen moet hij mij nog vragen, hahahaha! Very Happy
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 3:19

Sjirafje schreef:Het ziet er naar uit dat ik ook het komende jaar ga trouwen........alleen moet hij mij nog vragen, hahahaha! Very Happy

Haha alvast gefeliciteerd dan! Een omgedraaide versie Wink

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 9 nov 2011 - 23:18

Wat leuk Sjirafje! Very Happy

Ik ben gister voordat ik moest werken nog even de stad in geweest en ik heb een mooi sieradensetje gevonden! Very Happy En we hebben de trouwringen uitgezocht!
Ook de fotograaf staat nu vast dus bijna alles is nu geregeld. Dus wat mij betreft mag het snel 1 Juni zijn. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha do 10 nov 2011 - 0:50

Mijn vriend is boven bezig dus ik heb snel even een foto van het sieradensetje gemaakt:

trouwtopic 2012 1436301628_6_UCeN
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Raven vr 11 nov 2011 - 6:45

spannend morgen ga ik jurken passen... Weet echt niet waarmee ik thuis ga komen. Over twee weken heb ik nog in een andere winkel een afspraak.

Het komt nu steeds dichterbij.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Chantal1984 vr 11 nov 2011 - 6:51

Shisha schreef:Wat leuk Sjirafje! Very Happy

Ik ben gister voordat ik moest werken nog even de stad in geweest en ik heb een mooi sieradensetje gevonden! Very Happy En we hebben de trouwringen uitgezocht!
Ook de fotograaf staat nu vast dus bijna alles is nu geregeld. Dus wat mij betreft mag het snel 1 Juni zijn. :P

Welke fotograaf hebben jullie? Wij zijn namelijk nog druk op zoek naar een fotograaf en vind het zo lastig.

Leuke sieraden trouwens! Denk dat het allemaal bij elkaar erg mooi staat!

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Miss G vr 11 nov 2011 - 7:14

Mooie sieraden Shisha!
Ik heb al een tijdje niets meer geschreven maar ik heb afgelopen zondag mijn jurk opgehaald en ook meteen daar mijn schoenen gekocht.
Wij gaan (als het goed is) 8 december in ondertrouw want dan kennen we elkaar 8 jaar. En ik heb save the date kaartjes besteld, zat te twijfelen maar ik ga ze toch maar versturen aangezien we in het pinksterweekend trouwen.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  mzcharlotte vr 11 nov 2011 - 7:21

Hoe en wanneer lopen jullie je schoenen in?

Mijn flat heeft een houten vloer dus dat is niet echt een optie. Het is vrij koud om ermee buiten te lopen en mijn werk is eigenlijk ook niet echt een optie (chemisch lab), stel dát er iets mis gaat. Ik denk dat ik toch voor het laatste moet gaan.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Shisha vr 11 nov 2011 - 7:22

Chantal1984 schreef:
Shisha schreef:Wat leuk Sjirafje! Very Happy

Welke fotograaf hebben jullie? Wij zijn namelijk nog druk op zoek naar een fotograaf en vind het zo lastig.

Leuke sieraden trouwens! Denk dat het allemaal bij elkaar erg mooi staat!

Mijn moeder zit bij een cameraclub en heeft daar rondgevraagd of iemand interesse had om de foto's te maken. Dus nu hebben we een kennis van mijn moeder die de foto's doet. Hij is er tot het einde van het feest bij en we betalen 150,- euro! Very Happy

We hebben vandaag ook de proefdrukken van de trouwkaarten binnen gekregen dus nu moeten we gaan kiezen. Ik vind ze alle 3 erg mooi en mijn vriend twijfelt tussen 2 dus dat gaat nog lastig worden haha!

Raven: Veel plezier morgen! Geniet er van, het is echt zo leuk om jurken te passen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud