Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 40 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 9:46

Geniet van je dag morgen Tsjip I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Joli86 do 21 jun 2012 - 20:06

Vandaag een hele fijne dag tsjip!

Even een update over mijn voorbereidingen....
De band die we in gedachten hadden kan helaas niet, balen! Nu dus druk op zoek naar een anderen... Willen die zsm rond hebben.
gistereavond bij de feestlocatie geweest, gesprek liep goed en zijn helemaal enthousiast. Meteen maar alles vast gelegd voor diner, receptie en het feest!
Nog steeds op zoek naar een cameraman. Hebben nu van vrienden een telefoonnr gekregen die bij hun bruiloft heeft gefilmd, we gaan hem vanavond bellen!

Nog 2 uurtjes geduld voor onze afspraak bij de bruidsmode zaak! Spannend!! Mama en schoonmama gaan met me mee! smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Shisha do 21 jun 2012 - 20:08

Balen Justme! Lijkt mij best lastig om een band te vinden, moet toch een klik mee zijn.
Maar wel heel veel plezier met trouwjurken passen vandaag! Dat vond ik toch wel 1 van de leukste dingen hihi! :cheering:
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Joli86 do 21 jun 2012 - 20:10

Shisha schreef:Balen Justme! Lijkt mij best lastig om een band te vinden, moet toch een klik mee zijn.
Maar wel heel veel plezier met trouwjurken passen vandaag! Dat vond ik toch wel 1 van de leukste dingen hihi! :cheering:

Lijkt mij ook wel het allerleukste van de voorbereidingen! Ik ben er al helemaal klaar voor!
Kan iemand de klok even 2 uurtjes vooruit zetten? Laughing
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Emma_ do 21 jun 2012 - 21:23

Een geweldige dag vandaag Tsjip! Geniet ervan!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  vlinder-2011 do 21 jun 2012 - 22:43

Caribbeanlover schreef:
Birgit schreef:Wil je net de cd voor de ceremonie gaan branden, slaat de twijfel toe haha.
Nu een ander openingsnummer gekozen.

Onze 3 nummers zijn nu
1. Leona Lewis - A moment like this (we hadden eerst All my life van K Ci & Jojo)
2. Do - I will
3. Bill Medley & Jennifer Warnes - Time of my life

Vind je nr 1 niet mooier in orginele versie! Vraagteken doet het niet vandaar. Nr 3 lijkt me niet echt geschikt, maar je moet het zelf weten. Follow you van Do is ook mooi en nr 2 hadden wij, erg mooi.

caribbeanlover: waarom moet jij in elk topic altijd commentaar hebben??

Tsjip: veel plezier vandaag!!

Hier nog 1 week!!!!!!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  sanne-84 vr 22 jun 2012 - 7:14

Super veel plezier morgen!!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:26

Ik ben benieuwd hoe je dag is geweest Tsjip!! smile

Gast
Gast

Bericht  Tsjip zo 24 jun 2012 - 5:22

Zo nu maar even de tijd nemen om een verslag te typen!

Wij hebben echt een geweldige dag gehad! Wat is trouwen leuk!!

Na een nacht van maar 2 uur slaap zijn we om 7 uur opgestaan. Lekker gedoucht en daarna samen ontbeten. Om 8 uur werd mijn vriend opgehaald door zijn vader en toen kwam hier de visagiste. Mijn zusje en haar vriend waren er inmiddels ook. Om half 9 kwam de kapster en tussendoor kwam ook de fotograaf. Het was toen al erg gezellig met z'n allen. De fotograaf liep steeds wat rond en maakte overal detailfoto's van. Rond half 10 ging hij naar mijn vriend. Toen was ook mijn kapsel klaar en ben ik met mijn zusje naar boven gegaan om mijn jurk aan te trekken!

Om kwart over 10 hebben we mijn vriend een berichtje gestuurd dat ik klaar was dus hij mocht komen. Toen vond ik het wel heel spannend worden! Ik hoorde hem al van ver aankomen (luidruchtige auto) en even werd ik zenuwachtig. Mijn vader deed de deur open en even later mocht ik dan eindelijk naar beneden komen. En WAUW wat is dat een mooi moment wanneer je elkaar voor de eerste keer ziet!
Even rustig koffie gedronken met z'n allen en toen zijn we naar het park gegaan voor de foto's. Naast dat park zit een middelbare school en we hadden me toch bekijks! Oh ik voelde me geweldig op dat moment. Tijdens de reportage hebben we ontzettend veel plezier gehad en het weer was super. Er waren mooie wolken, soms kwam even de zon en ook waaide het soms even stevig. Volgens de fotograaf het mooiste weer wat je maar kunt hebben! Inmiddels was het kwart voor 12 en de reportage was klaar. De eerste daggasten waren al bij ons thuis en toen kon het pas echt beginnen! Er kwamen alleen maar complimenten binnen over hoe we eruit zagen. Echt geweldig!

Kwart voor 1 zijn we naar het gemeentehuis vertrokken. De daggasten eerst. Wij zijn nog heel even lekker samen thuis gebleven. Even een klein momentje samen haha! Kort daarna zijn we ook naar het gemeentehuis vertrokken. Alle daggasten stonden al klaar en onder luid gejuich stapte ik de auto uit. De speech van de ambtenaar was erg leuk. Veel gelachen in dat half uurtje. En tsja dan ben je ineens getrouwd!

Ondertussen hoorde ik al dat mijn klas buiten stond te wachten. En ja hoor daar stonden ze dan met allemaal mooie bogen en rozenblaadjes. Ze waren ineens stil toen wij het gemeentehuis uitkwamen. Daarna nog even met ze gekletst en toen door naar de feestlocatie met z'n allen. Daar stond de bruidstaart al te wachten. Taart aangesneden, geproost en geluisterd naar het liedje van de kinderen. Rond 15.00 uur is mijn klas weer gegaan en zijn we lekker bij de daggasten gaan zitten. Om 16.30 kwam de soep en om 18.00 konden we aan tafel. Heerlijk gegeten en ook weer veel schik gehad.

Na het eten hadden we een uur over en dat was best even lekker. In die tijd hebben de daggasten ook even de tijd gehad om op onze wc-deur te schrijven. Om 20.00 kwam de fotograaf een paar foto's brengen van overdag. Deze hebben we getoond op grote schermen. Zo kon iedereen een indruk van de dag krijgen. Oooh wat zijn die paar foto's al mooi!
Tussen het feliciteren door heb ik steeds naar de schermen staan turen. Eigenlijk zou de fotograaf daarna meteen weer gaan maar hij is gebleven tot half 11. Vrienden hadden geregeld dat we ingepakt werden met wc-rollen en serpentines en daar wilde hij graag foto's van hebben! Prima! Het feliciteren ging erg snel waardoor het feest om 21.15 al officieel geopend werd! En een feest was het!! Van begin tot eind was het helemaal geweldig! Echt iedereen ging uit z'n dak en we werden overspoeld door complimenten. Maar dan is het zomaar ineens kwart voor 1... Het feest is echt afgelopen.... Pfoeh wat vliegt dat toch om!

Het was echt een supermooie dag! We kijken er erg mooi op terug. Precies zoals wij wilden. Lekker gezellig, ontspannen, informeel en veel tijd om lekker te kletsen en te feesten. Totaal geen haast of drukte gehad. Geweldig!

En nu... Nu kijken we elkaar alleen maar heel verliefd aan haha! We zijn echt heerlijk aan het nagenieten. Iedereen waarschuwde over een 'zwart gat' na zo'n dag maar dat ervaar ik helemaal niet zo. Het is jammer dat het geregel voorbij is maar we hebben nu een geweldige dag meegemaakt!

Gisteren de wc-deur opgehaald en toen kwamen ze ook nog met de usb-stick van de fotograaf aan. Ja met de foto's erop! Dus fotograaf een berichtje gestuurd of we de foto's eraf mochten halen en het mocht! Dus we hebben lekker al zo'n 30 foto's van de dag Very Happy Ik zal er even een paar plaatsen.

** Nu even weer weg! Wink **

Meiden, geniet van de laatste voorbereidingen! En ik hoop dat jullie net z'n mooie dag mogen ervaren!

Laatst aangepast door Tsjip op zo 24 jun 2012 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Shisha zo 24 jun 2012 - 5:40

Wauw Tsjip! Wat zagen jullie er geweldig uit! En wat een leuk verslag! Het klinkt echt als een geweldige dag! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 5:49

Klinkt als een geweldige dag Tsjip I love you

Gast
Gast

Bericht  Jolanda zo 24 jun 2012 - 5:59

Wow wat een mooie foto's! EN klinkt als een super geslaagde dag!
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 6:17

Mooi bruidspaar, mooie beschrijving van de dag en mooie foto's Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 24 jun 2012 - 7:24

Ik had de foto's al op fb gezien (niet allemaal trouwens) maar jullie zagen er prachtig uit!
Volgens mij heeft mjjn vriend dezelfde stropdas als jouw man!
Jouw boeket was ook een voorbeeld die ik had opgeslagen :-)
Die paarse paraplu moet ik ook nog kopen
Goede smaak heb je :-p
Gefeliciteerd!!!!!!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 7:43

Klinkt allemaal echt super Tsjip! Zo te horen hebben ook jullie genoten! En wat zagen jullie er mooi uit.
Dat zwarte gat heb ik na drie weken trouwens nog steeds niet ervaren hoor Wink

Gast
Gast

Bericht  Emma_ zo 24 jun 2012 - 7:51

Wauw, klinkt echt geweldig Tsjip! En jullie zagen er echt prachtig uit!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=29778

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud