trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: trouwtopic 2012
sanne-84 schreef:Tekst wordt ook klein gedichtje, 2zinnen. En de rest is gewoon. We zagen wel: startscgit vior huwelijk wordt gegeven om. En aangeziwn mn vriend schiet vonden we dat wel'n tiepasselijk. Verder hebben we 1 tejst voor iedereen, en doen we er voor de daggasten kaartjes in.
En wij zijn ook net begonnen, en hopen ook voor debruiloft klaar te z ijn. Ach uiteindelijk blijkt een bruiloft regelem toch wel mee te vallen
uhm? bijzondere tekst..... Ik denk dat je te snel hebt willen typen met een telefoon haha, maar de boodschap is duidelijk!
Ik vind het tot nu toe allemaal erg meevallen met de dingen die we moeten regelen.
We zijn het samen ook wel snel eens dus dat scheelt denk ik ook wel.
Vanavond trouwjurken kijken ben benieuwd!
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Hier gaat het regelen eigenlijk ook prima. Zijn het ook snel eens en alles is tot nu toe erg makkelijk gegaan. Ik vraag me dan ook echt af of hier de bruiloftsstress nog wel komt waar iedereen het altijd voor heeft. Als wij nu zeggen dat we het regelen van onze bruiloft makkelijk vinden dan zeggen de meesten ooooooh jullie worden nog wel druk en wacht maar af en meer van dat soort opmerkingen... Wij maken ons gewoon nooit heel druk en ik vraag me ook af of dit nog wel komt!
En dingen waar we even niet uitkomen zoals de kaarten en de muziek stellen we uit. Met dat soort dingen hebben wij gewoon tijdsdruk nodig!
@ Sanne: Je berichtje is niet heel erg duidelijk Maar ik ben wel benieuwd naar je tekst. Wij doen waarschijnlijk ook losse kaartjes voor de daggasten dus ik ben wel benieuwd wat jij op de kaart zet.
@ Jolanda: Veel plezier vanavond!! Geniet ervan. Ga je ook jurken passen of blijft het alleen bij kijken?
En dingen waar we even niet uitkomen zoals de kaarten en de muziek stellen we uit. Met dat soort dingen hebben wij gewoon tijdsdruk nodig!
@ Sanne: Je berichtje is niet heel erg duidelijk Maar ik ben wel benieuwd naar je tekst. Wij doen waarschijnlijk ook losse kaartjes voor de daggasten dus ik ben wel benieuwd wat jij op de kaart zet.
@ Jolanda: Veel plezier vanavond!! Geniet ervan. Ga je ook jurken passen of blijft het alleen bij kijken?
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had mn gedichtje nog niet geschreven hier. Bedoelde alleen dat er een kort gedichtje bij kwam die uit 2 zinnen bestaat;) maar die staat op de comp die nu niet aan staat
En idd vele zeggen, ow verbouwen en trouwen?? Da wordt stressen. Maar hoewel ik me er wel druk om kan maken valt t idd kei mee!
En jolanda, idd jurken kijken of ook passen?
En idd vele zeggen, ow verbouwen en trouwen?? Da wordt stressen. Maar hoewel ik me er wel druk om kan maken valt t idd kei mee!
En jolanda, idd jurken kijken of ook passen?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik denk ook wel passen Ben benieuwd of er iets leuks bij zit.... haha
Jolanda- Fluisteraar
Want passen is toch wel veel leuker dan kijken!
dus veel plezier!
dus veel plezier!
sanne-84- Ratel
Veel plezier vanavond Jolanda!
Hier schiet het wel aardig op. We zijn van de week bij de gemeente geweest waar we gaan trouwen en we hebben een trouwboekje uitgezocht, de ambtenaar en de tijd staat vast dus nu kunnen we ook weer verder met de kaarten.
Maar die tekst inderdaad... Voor de daggasten hebben we nu maar nu moeten we nog kaartjes voor de avondgasten.
Oh, en we kunnen volgende week de trouwringen ophalen.
Hier schiet het wel aardig op. We zijn van de week bij de gemeente geweest waar we gaan trouwen en we hebben een trouwboekje uitgezocht, de ambtenaar en de tijd staat vast dus nu kunnen we ook weer verder met de kaarten.
Maar die tekst inderdaad... Voor de daggasten hebben we nu maar nu moeten we nog kaartjes voor de avondgasten.
Oh, en we kunnen volgende week de trouwringen ophalen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dit wordt waarschijnlijk onze tekst voor op de kaart:
ZIJ IN JURK, HIJ IN PAK, NU GAAT HET ER ECHT VAN KOMEN
RINGEN , GEMEENTEHUIS , DE DAG VAN ONZE DROMEN
de namen
Het startschot voor ons huwelijk wordt op
woensdag 16 Mei 2012 om *** uur
gegeven in ****
.
U bent om 20.30 uur van harte welkom op
onze feestavond in *****
Wilt u ons voor woensdag 9 mei even laten weten of u kunt komen,
op de dag van onze dromen.
was aan het denken voor een klein gedichtje over ons 'verleden' (dat we onlangs even uit elkaar zijn geweest, maar nu zeker weten dat dit het is) maar kon er geen bedenken
ZIJ IN JURK, HIJ IN PAK, NU GAAT HET ER ECHT VAN KOMEN
RINGEN , GEMEENTEHUIS , DE DAG VAN ONZE DROMEN
de namen
Het startschot voor ons huwelijk wordt op
woensdag 16 Mei 2012 om *** uur
gegeven in ****
.
U bent om 20.30 uur van harte welkom op
onze feestavond in *****
Wilt u ons voor woensdag 9 mei even laten weten of u kunt komen,
op de dag van onze dromen.
was aan het denken voor een klein gedichtje over ons 'verleden' (dat we onlangs even uit elkaar zijn geweest, maar nu zeker weten dat dit het is) maar kon er geen bedenken
sanne-84- Ratel
Whoeiii, gisteren geslaagd voor een jurk!! Weer een streepje op het lijstje
Vriendlief zit naast me, dus even geen foto of uitleg over de jurk, maar wilde het wel even kwijt Ze had niet een enorme collectie, maar hij is zooo mooi . Het was bij een coupeuse thuis die een collectie van zo'n 40 jurken had, en dus maar 1 exemplaar per soort. Ze koopt 'oude' collecties en faillisementsjurken op. Mijn jurk hangt nu apart met mijn naam erop. We hebben nu afgesproken dat ik in juni weer langs kom voor de doorpas, dan gaat ze hem op een paar puntjes aanpassen. Dan kan ik hem daarna meteen ophalen. Ik vind het een heerlijk gevoel dat ie er gewoon is en niet nog ergens met een container vandaan moet komen!
Nu op zoek naar een trouwpak... dat wordt ook nog een leuke... *zucht*
Vriendlief zit naast me, dus even geen foto of uitleg over de jurk, maar wilde het wel even kwijt Ze had niet een enorme collectie, maar hij is zooo mooi . Het was bij een coupeuse thuis die een collectie van zo'n 40 jurken had, en dus maar 1 exemplaar per soort. Ze koopt 'oude' collecties en faillisementsjurken op. Mijn jurk hangt nu apart met mijn naam erop. We hebben nu afgesproken dat ik in juni weer langs kom voor de doorpas, dan gaat ze hem op een paar puntjes aanpassen. Dan kan ik hem daarna meteen ophalen. Ik vind het een heerlijk gevoel dat ie er gewoon is en niet nog ergens met een container vandaan moet komen!
Nu op zoek naar een trouwpak... dat wordt ook nog een leuke... *zucht*
Jolanda- Fluisteraar
Gefeliciteerd! Fijn gevoel he! Ik ben wel heel erg benieuwd naar je jurk!
Shisha- Ratel
Jolanda, gefeliciteerd met je jurk
Ben benieuwd :-D
Ben benieuwd :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oh zucht...
Ik wou de trouwkaarten gaan bestellen maar nu heeft meneer zich toch bedacht. We hebben de kaart zelf ontworpen en hij vond de foto's die we hebben gebruikt toch niet zo leuk.
Dus nu kunnen we weer opnieuw gaan ontwerpen maar hij heeft dus geen flauw idee wat hij dan wel wil.
Fijn zo'n vent haha!
Ik wou de trouwkaarten gaan bestellen maar nu heeft meneer zich toch bedacht. We hebben de kaart zelf ontworpen en hij vond de foto's die we hebben gebruikt toch niet zo leuk.
Dus nu kunnen we weer opnieuw gaan ontwerpen maar hij heeft dus geen flauw idee wat hij dan wel wil.
Fijn zo'n vent haha!
Shisha- Ratel
Oeh Jolanda fijn dat je ook je jurk hebt gevonden!!
En Shisha balen dat je vriend toch weer is gaan twijfelen... Ook handig dat ie zelf geen andere ideeën heeft haha! Dat had de mijne met de tekst. Hij vond het niet wat maar zelf met iets komen lukt 'm ook niet Uiteindelijk zal het allemaal vast wel goed komen toch?
En Shisha balen dat je vriend toch weer is gaan twijfelen... Ook handig dat ie zelf geen andere ideeën heeft haha! Dat had de mijne met de tekst. Hij vond het niet wat maar zelf met iets komen lukt 'm ook niet Uiteindelijk zal het allemaal vast wel goed komen toch?
Tsjip- Prater
@ Shisha, balen zeg dat jullie er uit waren, maar hij nu weer twijfelt...
Wij zijn wel uit de kaart, maar ik twijfel nog een beetje over de tekst. En de linkerkant is nog erg leeg, dus daar zou ik nog wat willen hebben staan. Ga er binnenkort weer eens naar kijken.
Ik weet niet meer wie het vroeg over de bedankjes, maar ik ga denk ik organzazakjes bestellen en deze vullen met kleine witte en roze pepermunt hartjes met daaraan een kaartje. Op zich redelijk simpel en niet al te duur. Zat eerst ook te denk aan een fotomagneet erbij, maar dan zit je er weer mee dat ze dat dan per koppel mee moeten nemen (wat moet je met twee dezelfde magneten) en dan moet je dat weer er bij gaan zeggen. Dus met deze bedankjes heb ik dat probleem niet en kan iedereen er een meenemen.
Aanstaande zaterdag gaan we even bij onze feestlocatie kijken met onze CM'ers ben benieuwd wat ze er van vinden. Ook gaat de DJ misschien mee, dan kan hij meteen kijken voor de ruimte en de afstemming van de muziek (dak loopt in een nok, dus dat zal met muziek ook wel weer anders klinken).
Wij zijn wel uit de kaart, maar ik twijfel nog een beetje over de tekst. En de linkerkant is nog erg leeg, dus daar zou ik nog wat willen hebben staan. Ga er binnenkort weer eens naar kijken.
Ik weet niet meer wie het vroeg over de bedankjes, maar ik ga denk ik organzazakjes bestellen en deze vullen met kleine witte en roze pepermunt hartjes met daaraan een kaartje. Op zich redelijk simpel en niet al te duur. Zat eerst ook te denk aan een fotomagneet erbij, maar dan zit je er weer mee dat ze dat dan per koppel mee moeten nemen (wat moet je met twee dezelfde magneten) en dan moet je dat weer er bij gaan zeggen. Dus met deze bedankjes heb ik dat probleem niet en kan iedereen er een meenemen.
Aanstaande zaterdag gaan we even bij onze feestlocatie kijken met onze CM'ers ben benieuwd wat ze er van vinden. Ook gaat de DJ misschien mee, dan kan hij meteen kijken voor de ruimte en de afstemming van de muziek (dak loopt in een nok, dus dat zal met muziek ook wel weer anders klinken).
Gast- Gast
Mila, leuk idee voor de bedankjes.
Wij gaan zaterdag ergens kijken voor kaarten en bedankjes. Even kijken of we daar iets vinden.
Gaan zaterdag waarschijnlijk ook voor pak vriend kijken en voor de ringen
Wij gaan zaterdag ergens kijken voor kaarten en bedankjes. Even kijken of we daar iets vinden.
Gaan zaterdag waarschijnlijk ook voor pak vriend kijken en voor de ringen
Inge- Ratel
Ik heb nu een aanvraag lopen bij onze 'wierook'-man, of dat hij nog leuke ideetjes heeft voor bedankjes. Ik dacht eerst iets van mini-boeddha's, maar die werden wel erg prijzig. Hij kwam met speksteen olifantjes, maar krijg hier nog een foto en prijsopgave van.
We hadden de trouwbox aangevraagd, maar daar vond ik niet echt iets origineels bij zitten.... Ieder zijn ding natuurlijk
We hadden de trouwbox aangevraagd, maar daar vond ik niet echt iets origineels bij zitten.... Ieder zijn ding natuurlijk
Jolanda- Fluisteraar
SVP niet quoten
Hij wordt nog op een paar punten ingenomen, en er moet natuurlijk nog de juiste lingerie enzo onder maar hier een sneak-peak:
*en weg is ie weer *
Hij wordt nog op een paar punten ingenomen, en er moet natuurlijk nog de juiste lingerie enzo onder maar hier een sneak-peak:
*en weg is ie weer *
Laatst aangepast door Jolanda op ma 23 jan 2012 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Jolanda- Fluisteraar
MOOOOOOI
Nee de trouwbox vind ik ook helemaal niks en sindsdien krijg ik regelmatig mailtjes en belletjes van bruidszaken, dj's, fotograven etc etc
Collega van mij is vorig jaar getrouwd, had ook de trouwbox toen aangevraagd en krijgt nu nog steeds mails en belletjes :-o
Nee de trouwbox vind ik ook helemaal niks en sindsdien krijg ik regelmatig mailtjes en belletjes van bruidszaken, dj's, fotograven etc etc
Collega van mij is vorig jaar getrouwd, had ook de trouwbox toen aangevraagd en krijgt nu nog steeds mails en belletjes :-o
Inge- Ratel
Mooie jurk! En wat straal je op de foto!
Ik was al informatie over de trouwbox aan het opzoeken maar als ik de reactie van Inge nu lees hoeft dat al niet meer. Geen zin in die mails en telefoontjes! Het klinkt dus leuker dan dat het is
Bedankjes worden bij ons houten hartjes met een touwtje en een kaartje eraan. Ik zal morgen eens een foto maken want ik kwam er net achter dat we ze ook niet eens op onze site hebben staan! *Stom*
Ik was al informatie over de trouwbox aan het opzoeken maar als ik de reactie van Inge nu lees hoeft dat al niet meer. Geen zin in die mails en telefoontjes! Het klinkt dus leuker dan dat het is
Bedankjes worden bij ons houten hartjes met een touwtje en een kaartje eraan. Ik zal morgen eens een foto maken want ik kwam er net achter dat we ze ook niet eens op onze site hebben staan! *Stom*
Tsjip- Prater
Tsjip klinkt leuk. Jullie maken de bedankjes zelf?
Inge- Ratel
Inge schreef:Tsjip klinkt leuk. Jullie maken de bedankjes zelf?
Klopt! Wij maken zelf houten letters en figuren op bestelling. Verder wilde ik de bedankjes goedkoop houden en ik wilde iets blijvends geven dus dit hadden we snel bedacht!
Tsjip- Prater
ow das helemaal leuk natuurlijk als je dat zelf kunt maken!
Jolanda- Fluisteraar
Heel erg leuk zegTsjip schreef:Inge schreef:Tsjip klinkt leuk. Jullie maken de bedankjes zelf?
Klopt! Wij maken zelf houten letters en figuren op bestelling. Verder wilde ik de bedankjes goedkoop houden en ik wilde iets blijvends geven dus dit hadden we snel bedacht!
Inge- Ratel
Heel lang geen reactie meer gegeven maar druk druk
@ jolanda: Super mooie jurk!
Wat betreft de bedankjes: Kijk eens op ebay en dan wereldwijd voor organza zakjes, ik heb 200 voor 5 euro en ze zijn hartstikke mooi! Wij vullen ze met snoepjes en dan een kaartje eraan.
De tekst voor de kaart was bij ons zomaar klaar.. Hebben links een gedicht van 8 regels, en rechts de tekst en dan een extra kaartje aan de kaart voor de daggasten.
Wat doen jullie met het gastenboek?
Wij hebben vandaag de huwelijksreis geboekt, nu al zin in...
@ jolanda: Super mooie jurk!
Wat betreft de bedankjes: Kijk eens op ebay en dan wereldwijd voor organza zakjes, ik heb 200 voor 5 euro en ze zijn hartstikke mooi! Wij vullen ze met snoepjes en dan een kaartje eraan.
De tekst voor de kaart was bij ons zomaar klaar.. Hebben links een gedicht van 8 regels, en rechts de tekst en dan een extra kaartje aan de kaart voor de daggasten.
Wat doen jullie met het gastenboek?
Wij hebben vandaag de huwelijksreis geboekt, nu al zin in...
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Oeh ik lees wat over het gastenboek! Wij zetten onze wc-deur er neer! Nu we een eigen huis hebben kan dat. Hier liep ik al jaren mee rond maar omdat we nu in een huurhuis wonen kon het niet dus ik had het al opgegeven. Maar nu hebben we onverwachts een huis gekocht dus het kan wel!
Ik wil wel onze trouwdatum op de deur dus dat zaagt mijn vriend nog uit (goh!), dan verf ik het in dezelfde kleur als de deur en dan kan de deur naar de feestzaal tzt. Ik laat wel iedereen met een bruine watervaste stift er op schrijven. Ik vind zwart dan te hard qua kleur. En na die tijd lak ik de deur nog een keertje zodat alles er ook goed op blijft staan.
Ik wil wel onze trouwdatum op de deur dus dat zaagt mijn vriend nog uit (goh!), dan verf ik het in dezelfde kleur als de deur en dan kan de deur naar de feestzaal tzt. Ik laat wel iedereen met een bruine watervaste stift er op schrijven. Ik vind zwart dan te hard qua kleur. En na die tijd lak ik de deur nog een keertje zodat alles er ook goed op blijft staan.
Tsjip- Prater
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013