Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 12 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:34

Mooi Shisha!! cheers

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shisha za 7 jan 2012 - 5:35

Dank je! Nu heb ik nog meer zin in de grote dag! cheers
Van de week maar eens even naar mijn ouders om hem ook bij de jurk te passen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  slaatje za 7 jan 2012 - 5:42

Hij staat je prachtig Sisha!!!!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Shisha za 7 jan 2012 - 6:28

Dank je! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 za 7 jan 2012 - 10:38

@shisha, helaas gemist.. Ik weet nog nie of ik een sluier neem. Ergens hoeft het niet van me, ergens hoort hey er wel bij/maakt t.t af.

@mila, ben.benieuwd naar de ringen! Wij hebben ze inmiddels boven liggen smile

@tsjip, leuk om je.corsages te haken. Freubelen is wel leuk, alleen moet.jr.wel weten hoe en wat.

hier hoop ik morgen de.ceremoniemeester te vragen. Als dat gebeurt kunnen we.andere knopen c86 doorhakken, en dat zou al fijn zijn nu we al met onze verbouwing zijn begonnen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje ma 9 jan 2012 - 3:42

Hoe gaat het hier met iedereen?

Wij hebben inmiddels bericht gehad van een bekende van mij, dat hij wil fotograveren op onze bruiloft. Ik heb al vaker foto's van hem voorbij zien komen, en vind hem erg goed. Ook nog een mooie prijs gekregen (400 euro) dus helemaal happy. Vanavond hebben wij voor het eerst een afspraak voor een locatie voor het feest. Waar moeten we allemaal op letten?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jolanda di 10 jan 2012 - 7:24

slaatje schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?

Wij hebben inmiddels bericht gehad van een bekende van mij, dat hij wil fotograveren op onze bruiloft. Ik heb al vaker foto's van hem voorbij zien komen, en vind hem erg goed. Ook nog een mooie prijs gekregen (400 euro) dus helemaal happy. Vanavond hebben wij voor het eerst een afspraak voor een locatie voor het feest. Waar moeten we allemaal op letten?

Prijs is heel netjes voor de foto's en als je z'n werk gezien hebt en hij mooie foto's maakt is het helemaal goed toch! Wij hebben zelf ook een bekende die het doet (maakt vaker trouwreportages en ze stuurt ons nog wat foto's door), zij rekent €600,- van 's ochtends tot en met het feest en ze komt een paar weken van tevoren een proefshot draaien in onze woonomgeving zodat we op de dag zelf niet lopen te zoeken naar 'leuke' plekken.

Ik ben benieuwd hoe je gesprek bij de feestlocatie gegaan is. Tips lijken me achteraf niet echt meer nodig, maar als je nog wat wil horen laat het maar weten smile

Wij gaan zo op weg naar een goudsmid.... SPANNEND!
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  slaatje wo 11 jan 2012 - 3:26

Jolanda schreef:
slaatje schreef:Hoe gaat het hier met iedereen?

Prijs is heel netjes voor de foto's en als je z'n werk gezien hebt en hij mooie foto's maakt is het helemaal goed toch! Wij hebben zelf ook een bekende die het doet (maakt vaker trouwreportages en ze stuurt ons nog wat foto's door), zij rekent €600,- van 's ochtends tot en met het feest en ze komt een paar weken van tevoren een proefshot draaien in onze woonomgeving zodat we op de dag zelf niet lopen te zoeken naar 'leuke' plekken.

Ik ben benieuwd hoe je gesprek bij de feestlocatie gegaan is. Tips lijken me achteraf niet echt meer nodig, maar als je nog wat wil horen laat het maar weten trouwtopic 2012 - Pagina 12 561177

Wij gaan zo op weg naar een goudsmid.... SPANNEND!

Is ook een mooie prijs :-) Hoe was het bij de goudssmit?

De locatie waar we een afspraak hadden was niet zo denderend. De zaal op zich wel, maar die man heeft ons verder helemaal niets in het pand laten zien. Plus dat hij zijn concutrentie onderuit haalde met woorden. Hij vroeg op een gegeven moment op we ook nog een andere locatie op het oog hadden. Die hebben we, dus hij vroeg welke. Toen ik de naam noemde begon hij over de eigenaar en dat die niet helemaal spoort, dat hij elk nootje stofzuigt wat op de grond viel en dat ie nepalcohol in huis haalt. Toen waren we met deze man en locatie wel klaar, als je op deze manier mensen probeert over te halen, ben je bij ons op het verkeerde adres.

Toen op de bonnevooi nog even langs de andere locatie gereden en heel toevallig was die man aanwezig en maakte zo even tijd voor ons vrij. Heel leuk gesprek gehad, leuk zaaltje ook en hij liet wel alles zien. Begon nog over dat stofzuigen dat ie dat doet na de openingsdans, als er met confetti of rijst is gestrooid. Anders lopen mensen dit nl in de vloerbedekking de hele avond, klonk mij logisch in de oren. Verder was het gewoon allemaal super, en ook nog binnen het budget. Dus van de week gaan we hem nog even bellen om een contractje te ondertekenen en aan te betalen en dan ligt de locatie vast :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Emma_ wo 11 jan 2012 - 8:06

@ Jolanda: hoe was het bij de goudsmid?

@ Slaatje: fijn dat je de feestlocatie gevonden hebt! Jammer dat die ene man zo negatief deed. Ik houd daar ook niet van. Wij hebben op één locatie waar we een gesprek gehad hebben meegemaakt dat de eigenaresse ons vanalles op wilde leggen omdat het volgens haar "zo hoorde". Naar onze voorkeuren luisterde ze niet eens. Van de drie offertes die we hadden was zij wel de goedkoopste maar we hebben haar mooi niet gekozen. Wij hebben nu een feestlocatie waarvan de eigenaar overal voor open staat en heel goed met ons mee denkt. Dat is echt superfijn!

We hebben vandaag de save-the-date kaarten binnen gekregen en ik ga dus vanavond enveloppen schrijven en ze morgen versturen. Morgenochtend gaan we in ondertrouw. Weer wat vorderingen gemaakt dus!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Inge wo 11 jan 2012 - 8:16

Veel plezier Emma!
Wij gaan 1 dagje later in ondertrouw

Fijn slaatje dat je locatie gevonden hebt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Jolanda za 14 jan 2012 - 22:52

De goudsmid waar we dinsdag waren gaf ons niet het gevoel dat we daar onze trouwringen wilden laten maken. Hij was nog maar net van school en mistte nog een flink stukje creativiteit (tenminste op het vlak wat wij mooi zouden vinden). Ik vind dat het met zo iets wel meteen goed moet voelen. En er waren nog wel een paar meer dingen waar we onze vraagtekens bij hadden.

We zijn gisteren nog bij een juwelier in Breda geweest en 's middags bij Art Object in Bergen op Zoom. Bij de juwelier in Breda heel erg goed geholpen en ook wel een stuk 'wijzer' richting Art Object gereden. Hier kregen we een rondleiding door de edelsmederij waarna we nou ik denk zo'n 300 verschillende soorten ringen gezien hebben. Als we iets moois zagen aan een ring moesten we hem er uit halen en op een apart plankje neerleggen zodat hij een beeld zou krijgen wat wij mooi vonden. Daar kwamen zo'n 20 sets uit, waar we dan weer een schifting van 5 sets uit hebben gemaakt. Daarna precies besproken wat we er mooi aan vonden (de 1 het draagcomfort, de volgende de steenzetting, weer de volgende de strakheid van de herenring en zo verder). Uiteindelijk onze droomringen besproken en ze maar meteen besteld!! In mei gaan we voor de 1e doorpas met de ruwe ringen zonder steen en in juli kunnen we ze ophalen!!

Dus we kunnen weer een dingetje afvinken op ons lijstje smile
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jolanda za 14 jan 2012 - 22:58

slaatje schreef:

De locatie waar we een afspraak hadden was niet zo denderend. De zaal op zich wel, maar die man heeft ons verder helemaal niets in het pand laten zien. Plus dat hij zijn concutrentie onderuit haalde met woorden. Hij vroeg op een gegeven moment op we ook nog een andere locatie op het oog hadden. Die hebben we, dus hij vroeg welke. Toen ik de naam noemde begon hij over de eigenaar en dat die niet helemaal spoort, dat hij elk nootje stofzuigt wat op de grond viel en dat ie nepalcohol in huis haalt. Toen waren we met deze man en locatie wel klaar, als je op deze manier mensen probeert over te halen, ben je bij ons op het verkeerde adres.

Toen op de bonnevooi nog even langs de andere locatie gereden en heel toevallig was die man aanwezig en maakte zo even tijd voor ons vrij. Heel leuk gesprek gehad, leuk zaaltje ook en hij liet wel alles zien. Begon nog over dat stofzuigen dat ie dat doet na de openingsdans, als er met confetti of rijst is gestrooid. Anders lopen mensen dit nl in de vloerbedekking de hele avond, klonk mij logisch in de oren. Verder was het gewoon allemaal super, en ook nog binnen het budget. Dus van de week gaan we hem nog even bellen om een contractje te ondertekenen en aan te betalen en dan ligt de locatie vast :-)

Die man heeft klaarblijkelijk niet door dat hij met zulk negatief gepraat over een concullega zijn eigen glazen ingooit. Je zit daar voor de mooiste dag van je leven en wilt dat soort dingen niet horen. Je wilt een leuk gevoel krijgen bij een locatie. Je wilt alle ruimtes zien van zo'n locatie en wilt ook dat hij alle tijd voor je neemt (lijkt me ook dat hij geld wil verdienen) en dat hij zijn 'trots' aan jullie laat zien. Er zullen vast mensen zijn die daar wel naar luisteren en daar gevoelig voor zijn.

Mooi dat de andere zaal achteraf heel goed is bevallen. Je wilt inderdaad gewoon dat iemand tijd voor je maakt en dat het geen moeite kost!
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje zo 15 jan 2012 - 0:55

Jolanda schreef:De goudsmid waar we dinsdag waren gaf ons niet het gevoel dat we daar onze trouwringen wilden laten maken. Hij was nog maar net van school en mistte nog een flink stukje creativiteit (tenminste op het vlak wat wij mooi zouden vinden). Ik vind dat het met zo iets wel meteen goed moet voelen. En er waren nog wel een paar meer dingen waar we onze vraagtekens bij hadden.

We zijn gisteren nog bij een juwelier in Breda geweest en 's middags bij Art Object in Bergen op Zoom. Bij de juwelier in Breda heel erg goed geholpen en ook wel een stuk 'wijzer' richting Art Object gereden. Hier kregen we een rondleiding door de edelsmederij waarna we nou ik denk zo'n 300 verschillende soorten ringen gezien hebben. Als we iets moois zagen aan een ring moesten we hem er uit halen en op een apart plankje neerleggen zodat hij een beeld zou krijgen wat wij mooi vonden. Daar kwamen zo'n 20 sets uit, waar we dan weer een schifting van 5 sets uit hebben gemaakt. Daarna precies besproken wat we er mooi aan vonden (de 1 het draagcomfort, de volgende de steenzetting, weer de volgende de strakheid van de herenring en zo verder). Uiteindelijk onze droomringen besproken en ze maar meteen besteld!! In mei gaan we voor de 1e doorpas met de ruwe ringen zonder steen en in juli kunnen we ze ophalen!!

Dus we kunnen weer een dingetje afvinken op ons lijstje trouwtopic 2012 - Pagina 12 561177

Wat mooi dat jullie zo fijn geholpen zijn, dat vinden wij ook altijd prettig. Spannend dat jullie ze gevonden hebben. Wel jammer dat je dan weer zo lang moet wachten he? Haha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje zo 15 jan 2012 - 0:59

Jolanda schreef:
slaatje schreef:

Die man heeft klaarblijkelijk niet door dat hij met zulk negatief gepraat over een concullega zijn eigen glazen ingooit. Je zit daar voor de mooiste dag van je leven en wilt dat soort dingen niet horen. Je wilt een leuk gevoel krijgen bij een locatie. Je wilt alle ruimtes zien van zo'n locatie en wilt ook dat hij alle tijd voor je neemt (lijkt me ook dat hij geld wil verdienen) en dat hij zijn 'trots' aan jullie laat zien. Er zullen vast mensen zijn die daar wel naar luisteren en daar gevoelig voor zijn.

Mooi dat de andere zaal achteraf heel goed is bevallen. Je wilt inderdaad gewoon dat iemand tijd voor je maakt en dat het geen moeite kost!

Precies, op de manier hoe hij het doet kan ik ook wel elke avond een zaal vol krijgen. Maar netjes is het niet. Gelukkig was die andere zaal wel naar onze verwachtigen en achteraf gezien past die zaal en wat ze aanbieden ook helemaal bij ons. We hebben inmiddels voor maandagavond een afspraak gemaakt om het contract te ondertekenen en de zaalhuur aan te betalen. Mijn vriend heeft zijn beide broers gevraagd als getuige, en we hebben onze kapster, die ons aan elkaar heeft voorgesteld gevraagd als ceremoniemeester. Zijn dus al een flink eind op weg. Nu eens kijken wanneer en waar ik mijn trouwjurkenpassessie ga doen :-) Nog steeds op zoek voor een trouwjurk die niet meer dan 500 euro kost. Heb inmiddels de prijs iets omhoog geschroefd, kwam er voor minder niet echt uit.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tsjip wo 18 jan 2012 - 4:05

Ik werd net gebeld door Trés Chic! Mijn jurk is binnen en ik mag 22 februari de eerste keer komen passen!! Net kwamen toch stiekem de twijfels weer.. Ooh wat nou als ik 'm niet meer mooi vind? Aan de andere kant: Ik heb de jurk niet voor niets uitgezocht!! Hoe dan ook: ik heb er wel enorm veel zin. En ik bekijk meteen de foto's die ik op mijn mobiel heb staan. Deze heeft mijn zusje gemaakt toen we bij daglicht stonden! Daar zie ik er beter uit en het totaalplaatje dus ook eigenlijk.

Oh ik kan trouwens zo de magneetjes voor onze corsages ophalen! Ook weer binnen.

Verder nog nieuwtjes bij jullie?

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 22:47

Spannend dat je weer mag gaan passen Tsjip! Dat met die twijfels komt vast wel goed. Ik had dat paar maanden geleden ook, maar toen ik een week later de jurk weer aan mocht wist ik gelijk weer waarom ik voor deze had gekozen.

Hier verder momenteel weinig nieuwtjes. Volgende week gaan we met onze CM'ers en misschien de DJ even langs de feestlocatie, zodat hun ook kunnen zien om wat voor ruimte het gaat en we een beetje een idee kunnen gaan maken voor de decoratie etc. En daarna gaan we bij ons thuis nog het een en ander doorspreken voor de grote dag!

Hebben jullie trouwens al bloemen besteld en zo nee wanneer gaan jullie dat doen? Wij moeten nog even opzoek naar een goede bloemist en een beetje prijzen vergelijken, want volgens mij zit daar best veel verschil tussen (had een topic gelezen op de 'wij gaan trouwen hyves' en dat liep behoorlijk uit een).

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 19 jan 2012 - 8:52

ow wat leuk je jurk passen!! ik hoop dat ze 1 deze dagen bellen om te melden dat mn jurk binnen is. ben namelijk zo bang dat het de verkeerde is.. (om een lang verhaal kort te maken; op mn bon staat een andere merk, had dat na wat weken daar wel doorgeven, maar zag laatst dat het op de bon van hun niet was aangepast. maar de jurk die ik gepast heb hangt nog wel achter, dus daaraan kunnen ze mss oook zien welke jurk ik heb. is het nog een beetje te volgen??) dus hoop dat ze snel bellen zodat ik er heen kan!

zaterdag gaan we voor de bruidstaart weg. hebben een afspraak bij een echte banketbakker. is wel wat duurder, maar die is ie hopenlijk ook voortreffeljk:P
en hoop dat we deze week nu echt voor de kaarten gaan (zijn daar inmiddels al 2 maanden mee bezig, maar pomdat we er niet uitkomen wordt het dan weer even op een laag pitje gezet)
en onze ceremoniemeester is wel gevraagd (en ze heeft ook ja gezegd)

qua bloemen. ik weet voor nu alleen nog dat het belachelijk duur is... weet ook niet hoeveel geld ik over heb voor een bloemetje. mn schoonzusje werkt bij een bloemenwinkel en kan daar wel iets korting krijgen. en een tante van mij kan het ook (misschien wel niet van die hele uitgebreide) dus moet daar eigenlijk ook nog heen. alleen heb ik daar weinig contact mee, dus durf die stap niet te zetten..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ do 19 jan 2012 - 22:57

Tsjip: spannend dat je je jurk weer mag gaan passen! Mijn jurk zou in februari/maart binnenkomen dus ik moet helaas nog wachten. Nu ik lees dat jij je jurk weer mag gaan passen besef ik pas hoe erg ik hiernaar uit kijk haha!

We hebben volgende week een afspraak bij onze feestlocatie samen met onze CM. We moeten wat dingen uit de offerte laten aanpassen omdat we de dagplanning nu anders moeten gaan doen doordat we op een ander tijdstip gaan trouwen. Verder heb ik de save-the-date kaartjes binnen gekregen en ze zijn precies geworden wat ik ervan verwacht had. Ik heb de enveloppen al geschreven en ga ze vanmiddag posten.

Verder ga ik vandaag weer rondbellen voor een schoonheidsspecialiste en visagiste. Ik las dat veel meiden hier hun eigen make-up gaan doen. Ik heb hier bewust niet voor gekozen. Ik heb nameljk een dunne huid onder mijn ogen waardoor ik altijd wat blauwige kringen heb (als ik geen concealer op heb dan vraagt iedereen of dat ik ziek ben Rolling Eyes) op mijn trouwdag wil ik dus dat daar niets meer van te zien is (en ik ben érg kritisch haha).

Weten jullie al wat voor bedankjes jullie willen?

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Tsjip vr 20 jan 2012 - 1:03

Ja ik vind het ook spannend dat ik mijn jurk weer aan mag! Twijfels zijn wel weer weg nu! Ik weet nu gewoon dat de jurken die ik op foto's uitkies niet bij mij passen. Op de foto's zijn het voor mij echte droomjurken maar toen ik 2 van die modellen had aangehad voelde ik me gewoon niet geweldig. Ook de reactie van de verkoopster toen geeft mij nu wel de doorslag!
Oeh over een maandje gewoon mijn eigen jurk aan met mijn aanpassingen!

Bloemen: Ik maak mijn boeket zelf. Ik wil zo'n ijzeren 'frame' met orchideeën eraan vast. Boeket door de bloemist laten maken is hier nooit een optie geweest. Ik vind de prijzen veel te hoog en ik vind het leuk om zelf te freubelen.

Kaarten: Die zijn uitgezocht maar wij lopen vast met de tekst. Oh en ik moet een goeie foto van onze ringen maken. We hebben wel een spiegelreflexcamera maar niet de goede lens om mooi in te zoomen. Dus nog even denken hoe we dit gaan oplossen. Nu werken deze donkere dagen ook niet mee voor een mooie foto dus het kan nog.

Bruidstaart: Daar moeten wij het ook nog over hebben. Het heeft wel iets en is ook erg mooi maar ze zijn zo duur!

@ Sanne: Ook spannend met jouw jurk! Hoop ook voor je dat het de goede is die ze hebben besteld!! Hier staat op de bon alleen een nummer maar die is nergens terug te vinden. Ik zie het 22 februari wel Wink

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Inge vr 20 jan 2012 - 1:07

Sanne, owjee wat spannend. Kan de bruidszaak geen duidelijkheid geven of ze de goede besteld hebben?

Tsjip, herkenbaar dat je vastloopt op de tekst, wij stuntelen daar ook mee
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip vr 20 jan 2012 - 1:26

Inge schreef:Sanne, owjee wat spannend. Kan de bruidszaak geen duidelijkheid geven of ze de goede besteld hebben?

Tsjip, herkenbaar dat je vastloopt op de tekst, wij stuntelen daar ook mee

Ja de tekst is echt lastig. Ik wil er dit weekend echt weer even voor gaan zitten. Als we binnenkort de sleutel van ons huis krijgen hebben we er ook nog maar weinig tijd voor Wink

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 vr 20 jan 2012 - 1:34

Tsjup, herkenbaar dat je dan minder tijd hebt. Wij zijn nu ook met verbiuwing bezig en dan ben je blij als je gewoon even zit;) en dan ben ik ook nog zo'n stresskip. Het liefst heb ik nu alles al geregeld haha.
Bruidstaart is idd ook zo duur (volgens mij alles waar t woordje bruid voor staat) ik had een skagroomtaart met onze foto.net zo goed gevonden hoor, maar mn vriend is dan.toch voor t chiquere.

Over de tekst op de kaart zullen we denk ik niet zo moeilijk doen. .

En mn jurk, hopenlijk ben ik me voor niks druk aant maken (stresskip he) en aners is t een probleem van de bruidzaak! (zeg ik nu met een grote mond)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 20 jan 2012 - 2:02

Dat is het ook. En dan nog moet er tijd genoeg zijn om wel de goede jurk te regelen :-)
Komt wel goed

Succes met verhuizen Tsjip, dan heb je idd stukken minder tijd

Dit stukje komt er waarschijnlijk in (adele)
I could make you happy
Make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the ends of the earth for you
To make you feel my love

Dit is zo'n beetje ons nummer en ook de beltoon als vriend belt :-)

verder vind ik het nog heel lastig, tekst daggasten / tekst avondgasten pfffff
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip vr 20 jan 2012 - 2:24

Het kopen en verbouwen van een huis stond ook totaal niet in de planning. Maar we kwamen het huis tegen en ik was op slag verliefd. Ik hoopte dat mijn vriend nog helder kon nadenken maar hij was net zo verliefd. Een huis wat we altijd voor ogen hadden, een opknappertje verkocht door de woningbouw, korting krijgen en voorrang krijgen omdat we via de woningbouw huren. Als we dit zouden laten schieten zouden we spijt krijgen. Nu hopen we dat we alles binnen nu en 3 weken voor elkaar hebben en dat we de sleutel ook hebben. We willen er voor onze trouwdag in en dat is wel spannend!

Qua tekst doen wij ook echt niet moeilijk maar we komen er gewoon niet uit! Idd van Inge zegt; daggasten, avondgasten...
Wij zetten denk ik dit gedichtje op de kaart: herinner je gisteren, droom van morgen maar leef vandaag! Deze staat op onze proefkaart en we hadden allebei zoiets van ja dit is het! Terwijl we eerst geen gedichtjes of iets wilden...

Muziek voor het gemeentehuis moeten we ook nog steeds... Ook al zoiets!

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 vr 20 jan 2012 - 3:03

Tekst wordt ook klein gedichtje, 2zinnen. En de rest is gewoon. We zagen wel: startscgit vior huwelijk wordt gegeven om. En aangeziwn mn vriend schiet vonden we dat wel'n tiepasselijk. Verder hebben we 1 tejst voor iedereen, en doen we er voor de daggasten kaartjes in.
En wij zijn ook net begonnen, en hopen ook voor debruiloft klaar te z ijn. Ach uiteindelijk blijkt een bruiloft regelem toch wel mee te vallen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud