trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Inge schreef:Vandaag kreeg ik dit bericht via de mail. Wij hebben de fotograaf al geregeld, maar misschien interessant voor anderen hier die dit nog niet geregeld hebben?
Mag ik zo vrij zijn, om jou een bericht te sturen?
Ik doe het maar gewoon...
Wij zijn een jong en dynamisch maar vooral "out of the box" bedrijf.
Foto en video om jullie huwelijksdag keer op keer te beleven.
Wij zorgen gegarandeerd voor een verrassing...
Sinds kort hebben wij ons bedrijf uitgebreid met een fotograaf.
Daarom mag ik jullie nu een heel AANTREKKELIJK aanbod doen...
2 videografen, 1 fotograaf hele dag aanwezig op jullie huwelijk.
Een film van 20 min + een videoclip van jullie dag.
Een complete fotoreportage op DVD.
Dit alles voor slechts 1000,-......!!
Ik hoor graag van je op info@ridali.nl
Met vriendelijke groet,
Rianne
www.ridali.nl
Emmen
Zo die zijn druk geweest met iedereen aanschrijven via hyves:) Had hetzelfde bericht op hyves en volgens mij zijn we lid van dezelfde hyvesgroepen toch?
Heb wel elke keer je jurk gemist en ben juist zo benieuwd!
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
Haha oke
Ja klopt
Zal morgen de jurk nog even plaatsen denk op de Hyves! Laat anders ff weten wanneer je online ben! Ik ben 's middags ergens vast online
Ja klopt
Zal morgen de jurk nog even plaatsen denk op de Hyves! Laat anders ff weten wanneer je online ben! Ik ben 's middags ergens vast online
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Haha oke
Ja klopt
en dan mis ik weer je jurk.. zal morgen niet veel online zijn..:S
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Inge schreef:Haha oke
Ja klopt
en dan mis ik weer je jurk.. zal morgen niet veel online zijn..:S
Ja Inge, ik mis je jurk ook steeds haha. We zitten zelfs op dezelfde 2 hyves(en?)? Jammer, want ik ben erg benieuwd
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia ja!? Hmz eens bekijken wie jij bent :-p
Stuur via Hyves anders berichtje kan ik de jurk in een priveberichtje sturen
Stuur via Hyves anders berichtje kan ik de jurk in een priveberichtje sturen
Inge- Ratel
Inge schreef:Haha oke
Ja klopt
He jammer weer gemist . Gisteren gewerkt en daarna de hele avond weg geweest. Nou ja het zou ergens toch een keer moeten lukken:)
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
sow tis alweer ff geleden geweest dat er hier iemand heeft geschreven. iedereen vast te druk met kerst;)
wij hebben net de kerstkaarten besteld. we kwamen er maar niet uit.. vonden allebei wel wat kaarten mooi, maar waren weer wat aan de duurdere kant. en de goedkopere vond mn vriend vaak niet mooi genoeg. dus uiteindelijk vandaag de knoop maar doorgehakt en toch voor de wat duurdere gekozen.
en verder met mn vriendin gesproken over bruidskapsels (zij doet mn haren ook). zij zegt dat ze pas weet wat ze gaat doen als ze gaat proberen. dus ben benieuwd! (print wel wat uit wat ik leuk vind, en dan mag zij haar gang gaan!)
en verder na kerst naar de bakker voor een bruidstaart en kijken voor ringen, en dan kunnen we langzamerhand alweer wat van ons lijstje afstrepen:)
wij hebben net de kerstkaarten besteld. we kwamen er maar niet uit.. vonden allebei wel wat kaarten mooi, maar waren weer wat aan de duurdere kant. en de goedkopere vond mn vriend vaak niet mooi genoeg. dus uiteindelijk vandaag de knoop maar doorgehakt en toch voor de wat duurdere gekozen.
en verder met mn vriendin gesproken over bruidskapsels (zij doet mn haren ook). zij zegt dat ze pas weet wat ze gaat doen als ze gaat proberen. dus ben benieuwd! (print wel wat uit wat ik leuk vind, en dan mag zij haar gang gaan!)
en verder na kerst naar de bakker voor een bruidstaart en kijken voor ringen, en dan kunnen we langzamerhand alweer wat van ons lijstje afstrepen:)
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:sow tis alweer ff geleden geweest dat er hier iemand heeft geschreven. iedereen vast te druk met kerst;)
Hebben jullie kerstkaarten of trouwkaarten besteld?
Leuk dat je weer wat van je lijstje kunt afstrepen. Bij ons staat het even stil, we gaan in januari naar een goudsmid in Breda om eens te kijken wat hij kan maken aan trouwringen en wat dat dan zou kosten (ik vrees met grote vrezen haha, maar we zullen zien;)) Ook willen we in januari ter vergelijk nog even bij 2 locaties voor het feest gaan kijken, maar stiekem hebben we wel al een keuze gemaakt. Maar voor de "onderhandeling" met die locatie gaan we toch ook nog even bij de andere kijken.
Verder wil ik in januari gaan kijken voor de jurk. Ik vind het nu allemaal zo druk met kerst en oud en nieuw....
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
sow stom:S
natuurlijk trouwkaarten;)
sanne-84- Ratel
LOL Druk met kerst denk ik ook wel een beetje jijsanne-84 schreef:sow stom:S
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Hebben toevallig wel net de huiskamer in de kerstsferen gebracht haha
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:sow stom:S
Hahaha! Ik zat ook al te denken van huh kerstkaarten
Wij zijn 2 weken terug wezen kijken voor de ringen en we zijn wonderlijk genoeg geslaagd! We hadden verwacht dat we daar maar niet uit zouden komen, maar we zijn alle 2 helemaal weg van de ringen. Het is niet een standaard paar geworden, ik zag gewoon een mooie ring en die past ook mooi bij die van mijn vriend. Ik vind ze wel veel te duur, maar mijn vriend zei van goud is waarde vast en als het goed is heb je die de rest van je leven om, en daar ga ik ook vanuit!
Wij zijn nu echt bijna klaar, alleen nog een kapster en iemand voor de make up regelen en nog het pak voor mijn vriend.
En afgelopen vrijdag zijn we in ondertrouw gegaan.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Fijn dat je geslaagd bent voor de ringen! Hoe zien ze eruit?
Ben bij ons ook benieuw, aangezien we (en vooral mn vriend) wat dat betreft een dure smaak hebben.. Heb betje odee wat ik wil, maar da is ook verschillend. Hoop dat het hetzelfde is als bij de jirk; je loopt er tegenaan en denkt: JA
Ben bij ons ook benieuw, aangezien we (en vooral mn vriend) wat dat betreft een dure smaak hebben.. Heb betje odee wat ik wil, maar da is ook verschillend. Hoop dat het hetzelfde is als bij de jirk; je loopt er tegenaan en denkt: JA
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Fijn dat je geslaagd bent voor de ringen! Hoe zien ze eruit?
Ik had die ring om en dacht van ja, dit is hem haha. Ik had die juist uitgekozen omdat ik dacht van die vind mijn vriend vast het mooiste (dit was ook het geval haha) en uiteindelijk is dat gewoon een ring die gewoon bij mij past. Ik wilde eerst geen goude ring omdat ik er dan perse diamantjes in wilde hebben en dan heel snel heel erg prijzig zou worden. Uiteindelijk toch deze genomen: hij is goud, een grote diamant in het midden en kleine diamantjes over het randje over de hele breedte haha ik heb geen idee hoe ik het anders moet uitleggen haha! En mijn vriend wilde gewoon een simpele goude ring zonder poespas. Met de korting er al af waren wij € 3.000 kwijt.
Jij gaat toch naar een smederij of heb ik nu de verkeerde in gedachten? Ben benieuwd of dat echt bizar duur is of het toch nog meevalt.
Miss G- Fluisteraar
Da klinkt wel mooi! Ga ik in mn achterhoofd houden;)
Wij gaan voor witgoud (vind ik mooier bij de rest van mn sieraaden passen) en mn vriend wil zelf iig een diamant erin. Maar ik vind 3 kleine steentjes schuin bijv mooi, maar vind de 2ringen dan niet bij elkaar passen, geen setje zegnmaar. Maar als we beide 1grotere steen nemen en ik nog wat kleintjes erbij (doe maar duur..) Dan is da wel iets.
Wat laat je erin graveren? Naam+datum? Wil mijn verlovingsring ook graveren, mar weet niet wat ik daar dan on moet laten zetten
Wij gingen niet naar een smederij. Dat is denk ik iemand anders. Wij gaan in antwerpen ki kl en.
Wij gaan voor witgoud (vind ik mooier bij de rest van mn sieraaden passen) en mn vriend wil zelf iig een diamant erin. Maar ik vind 3 kleine steentjes schuin bijv mooi, maar vind de 2ringen dan niet bij elkaar passen, geen setje zegnmaar. Maar als we beide 1grotere steen nemen en ik nog wat kleintjes erbij (doe maar duur..) Dan is da wel iets.
Wat laat je erin graveren? Naam+datum? Wil mijn verlovingsring ook graveren, mar weet niet wat ik daar dan on moet laten zetten
Wij gingen niet naar een smederij. Dat is denk ik iemand anders. Wij gaan in antwerpen ki kl en.
sanne-84- Ratel
Witgoud is ook mooi! Dat wilde ik eerst, maar mijn vriend weer niet want hij vind dat een trouwjurk perse geelgoud moet zijn. Maar nu zijn we gelukkig allebei blij, daar gaat het om! Ja wij gaan alleen de naam en datum laten graveren.
Hoezo gaan jullie in Antwerpen kijken, of wonen jullie daar dicht bij in de buurt?
Hoezo gaan jullie in Antwerpen kijken, of wonen jullie daar dicht bij in de buurt?
Miss G- Fluisteraar
ik begin nu ook wel een beetje te twijfelen aan geelgoud, haha. maar wil mn verlovingsring wel blijven dragen (beetje zonde van het geld anders) en die is ook witgoud.
wij gaan in antwerpen kijken omdat het daar goedkoper zou zijn (in de jodenbuurt). wij wonen zelf in de buurt van eindhoven, dus dat is wel te doen (uurtje rijden)
wij gaan in antwerpen kijken omdat het daar goedkoper zou zijn (in de jodenbuurt). wij wonen zelf in de buurt van eindhoven, dus dat is wel te doen (uurtje rijden)
sanne-84- Ratel
Sanne, ik vond de prijzen in Antwerpen nog erg tegen vallen eigenlijk.
Wij gaan voor een combi van witgoud en geelgoud.
Van mijn ouders op mijn 18e een wit/geelgouden ring gekregen, die draag ik ook nog steeds.
Mijn verlovingsring is zilver, helaas alleen te groot nu :-( Ringmaat is 16 en ik geloof dat ik nu een maat 15 nodig heb van ringen
Wij gaan voor een combi van witgoud en geelgoud.
Van mijn ouders op mijn 18e een wit/geelgouden ring gekregen, die draag ik ook nog steeds.
Mijn verlovingsring is zilver, helaas alleen te groot nu :-( Ringmaat is 16 en ik geloof dat ik nu een maat 15 nodig heb van ringen
Inge- Ratel
Als ik van mn verlovingsring hoor miet t wel schelen.. Mn vriend haalt daar vaker iets. Naja zien wel. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de prijzen in nl ook niet goed weet
maar je kunt je verlovingsring toch laten verkleinen?
maar je kunt je verlovingsring toch laten verkleinen?
sanne-84- Ratel
Wij gaan volgende week op ringenjacht. Maar wij willen titanium dus een hele andere prijsklasse haha! Goud vinden wij beide niets en witgoud vind ik zonde van het geld. Ik vind het als zilver ogen alleen de prijs is een stuk hoger.
Kaarten hebben we ook uitgezocht en ook bij ons vallen ze duurder uit dan begroot. En mijn vriend is zo makkelijk telkens. Ach is maar 40 euro duurder... Wel grappig dat hij het steeds zegt want een half jaar terug vond hij het hele trouwgebeuren nog maar zonde geld. En goedkopere kaarten kan ik gewoon niet vinden die we allebei mooi vinden.
Afgelopen zaterdag zijn we naar Bataviastad geweest en hebben we een aantal pakken bekeken. Maar pfff hij weet niet wat hij wil... Hij wil donkerbruin maar dat is er bijna niet en verder weet hij het niet. Ik heb 'm ook al gezegd dat ik 'm de volgende keer gewoon verplicht om iets te passen. Gewoon net als met het passen van de jurken; eerst maar eens kijken hoe je je erin voelt en hoe het staat en dan verder kijken. Op de hanger ziet het er gewoon allemaal al anders uit. De druif!
Oh en de kapper staat ook vast bij mij! Ik heb een thuiskapster en ze wilde mijn haren ook wel doen. En ze kost maar 25 euro exclusief materialen. Ze rekent niets extra omdat het nu toevallig een bruidkapsel is!
Kaarten hebben we ook uitgezocht en ook bij ons vallen ze duurder uit dan begroot. En mijn vriend is zo makkelijk telkens. Ach is maar 40 euro duurder... Wel grappig dat hij het steeds zegt want een half jaar terug vond hij het hele trouwgebeuren nog maar zonde geld. En goedkopere kaarten kan ik gewoon niet vinden die we allebei mooi vinden.
Afgelopen zaterdag zijn we naar Bataviastad geweest en hebben we een aantal pakken bekeken. Maar pfff hij weet niet wat hij wil... Hij wil donkerbruin maar dat is er bijna niet en verder weet hij het niet. Ik heb 'm ook al gezegd dat ik 'm de volgende keer gewoon verplicht om iets te passen. Gewoon net als met het passen van de jurken; eerst maar eens kijken hoe je je erin voelt en hoe het staat en dan verder kijken. Op de hanger ziet het er gewoon allemaal al anders uit. De druif!
Oh en de kapper staat ook vast bij mij! Ik heb een thuiskapster en ze wilde mijn haren ook wel doen. En ze kost maar 25 euro exclusief materialen. Ze rekent niets extra omdat het nu toevallig een bruidkapsel is!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Sanne, leuk dat jullie ook je kaart hebben gevonden. Is het een standaard kaart of hebben jullie zelf wat gemaakt?
Geesje, hebben jullie nog wat leuks gedaan om jullie ondertrouw te vieren? Je ring klinkt erg mooi, alleen de prijs vind ik wel erg duur. Ons budget ligt qua ringen een stuk lager.
Tsjip, dat is lekker goedkoop voor de kaper. Helaas ken ik niet iemand die kapster is, dus zal ik niet zo goedkoop uit gaan komen.
Wij hebben inmiddels ook de trouwkaart gevonden! Voor de rest staan de voorbereidingen momenteel op een lager pitje, want we zijn druk met opruimen en inpakken bezig, want eind deze maand trekt mijn vriend bij mij in. Wij woonde dus nog niet samen toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg. Maar nu gaat het gebeuren en hebben er echt super veel zin in. Hebben inmiddels ook nieuwe meubels gekocht, om er straks ons plekje samen van te maken.
Dus dat staat volgende week te gebeuren en de dag erna gaan we in ondertrouw!
Volgend jaar gaan we dus maar weer verder met de voorbereiding en ga ik op zoek naar een kapster en mijn vriend op zoek naar een pak. En we moeten onze ringenjacht nog verder vervolgen. Het gaat nu trouwens wel echt opschieten, 1 januari is het nog maar 5 maanden en dat klinkt echt kort.
Geesje, hebben jullie nog wat leuks gedaan om jullie ondertrouw te vieren? Je ring klinkt erg mooi, alleen de prijs vind ik wel erg duur. Ons budget ligt qua ringen een stuk lager.
Tsjip, dat is lekker goedkoop voor de kaper. Helaas ken ik niet iemand die kapster is, dus zal ik niet zo goedkoop uit gaan komen.
Wij hebben inmiddels ook de trouwkaart gevonden! Voor de rest staan de voorbereidingen momenteel op een lager pitje, want we zijn druk met opruimen en inpakken bezig, want eind deze maand trekt mijn vriend bij mij in. Wij woonde dus nog niet samen toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg. Maar nu gaat het gebeuren en hebben er echt super veel zin in. Hebben inmiddels ook nieuwe meubels gekocht, om er straks ons plekje samen van te maken.
Dus dat staat volgende week te gebeuren en de dag erna gaan we in ondertrouw!
Volgend jaar gaan we dus maar weer verder met de voorbereiding en ga ik op zoek naar een kapster en mijn vriend op zoek naar een pak. En we moeten onze ringenjacht nog verder vervolgen. Het gaat nu trouwens wel echt opschieten, 1 januari is het nog maar 5 maanden en dat klinkt echt kort.
Gast- Gast
@ tsjip, dat 'ach is maar 40 euro duurder' komt hier ook wel bekend voor (vandaar dat we dus ook voor de duurdere kaarten hebben gekozen..) zo ook met de dj, verschillende keuzes in lampen en noem maar op, en dan denk je ook al snel; ach maar 100 euro.. op zo'n bedrag lijkt het niet veel meer te zijn:S
@ mila, onze kaart is gewoon van internet;)
en (als ik het zeggen mag) wat bijzonder dat jullie al wel gaan trouwen, maar nog niet samen hebben gewoond! hoe lang zijn jullie bij elkaar?
2012 wordt dan in meerdere opzichten een speciaal jaar;) veel plezier met verhuizen en (extra) van elkaar genieten, en van de ondertrouw!
(wat gaan jullie allemaal vroeg in ondertrouw, wij pas 2 maanden vantevoren)
@ mila, onze kaart is gewoon van internet;)
en (als ik het zeggen mag) wat bijzonder dat jullie al wel gaan trouwen, maar nog niet samen hebben gewoond! hoe lang zijn jullie bij elkaar?
2012 wordt dan in meerdere opzichten een speciaal jaar;) veel plezier met verhuizen en (extra) van elkaar genieten, en van de ondertrouw!
(wat gaan jullie allemaal vroeg in ondertrouw, wij pas 2 maanden vantevoren)
sanne-84- Ratel
Wij gaan hopelijk 13-01 in ondertrouw, omdat dat ook op een vrijdag de 13e :-D En tevens mijn verjaardag
Inge- Ratel
@Mila: nou ik had verwacht dat ondertrouw niet echt iets bijzonders zou zijn (stelde ook niets voor eigenlijk ) maar toen we thuis kwamen stonden er 2 grote bossen bloemen en zijn we de hele dag overladen met felicitaties. Dus toen hebben we taart gehaald, die avond naar de bios geweest en de dag erna uiteten gegaan omdat we toen 8 jaar samen waren. Ja ons budget voor de ringen was eigenlijk ook lager.. ik denk alleen niet dat we met een andere ring blij zouden zijn dus zijn we maar een keer wat duurder uit.
@Sanne & Tsjip: helaas komt die uitspraak van ach het is maar .. euro duurder hier ook regelmatig voor haha!
@Inge: mooie datum!
Nemen jullie trouwens de naam van jullie vriend aan? Tijdens de ondertrouw zei de ambtenaar dat zij dat nooit zou doen omdat het een belediging zou zijn naar haar vader toe. En dat meende ze ook serieus en was ook zeer verbaasd dat ik had ingevuld om wel gewoon mijn vriend zijn naam te nemen en daarna mijn eigen achternaam.
@Sanne & Tsjip: helaas komt die uitspraak van ach het is maar .. euro duurder hier ook regelmatig voor haha!
@Inge: mooie datum!
Nemen jullie trouwens de naam van jullie vriend aan? Tijdens de ondertrouw zei de ambtenaar dat zij dat nooit zou doen omdat het een belediging zou zijn naar haar vader toe. En dat meende ze ook serieus en was ook zeer verbaasd dat ik had ingevuld om wel gewoon mijn vriend zijn naam te nemen en daarna mijn eigen achternaam.
Miss G- Fluisteraar
Ik ga er ook vanuit dat de ondertrouw weinig voorstelt, mss wel uit eten met zn 2tjes, maar verder verwacht ik niks. een vriendin is op de dinsdag met carnaval in ondertrouw gegaan, en daarna gewoon op stap, pmdat het zo weinig voorstelt
En ik neem ook de naam van mn vriend aan, ons pap heeft daar weinig over gezegd;) mn broertje is het enigste neefje, dus ook de enige die de naam kan voortzetten, da wordt al lang geroepen in de familie! En bovendien, ons mam heeft dat toch ook gedaan, dan had zij het ook niet moeten doen:p
Beetje gek mss, maar ik vind het juist fijm voor kinderen dat we allemaal dezelfde naam hebben
En ik neem ook de naam van mn vriend aan, ons pap heeft daar weinig over gezegd;) mn broertje is het enigste neefje, dus ook de enige die de naam kan voortzetten, da wordt al lang geroepen in de familie! En bovendien, ons mam heeft dat toch ook gedaan, dan had zij het ook niet moeten doen:p
Beetje gek mss, maar ik vind het juist fijm voor kinderen dat we allemaal dezelfde naam hebben
sanne-84- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013