trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Thx voor de antwoorden. Ik ben verder niet stevig gebouwd, alleen mijn voorgevel is een beetje uit de kluiten gewassen
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
dames vinden jullie het goed als ik weer mee klets .
ik heb dit topic vorig jaar geopend en vervolgens heel lang niet veel geregeld voor mijn bruiloft en ook weinig gereageerd .
ook is er in de tussen tijd vanalles gebeurt wat helaas belangrijker was dan dit topic te volgen ...
hier gaat het nu langzaam de goede kant op .we hebben het volgende geregeld :
hij zijn pak
ik mijn jurk en schoenen
feest zaal
dj
fotograaf
zangroep voor de plechtigheid
ruimte voor de plechtigheid
kapster , nagels en ben nog opzoek naar iemand voor mijn make up .
morgen ga ik mijn getuigen vragen moet alleen nog een leuke manier pfff wat moeilijk zeg .
ceremonie meester en bruidsjonkertje gevraagd
bedankjes en gastenboek ( 2 hangtafels )
trouw auto geregeld en we worden begeleid met motors van mijn vriend zijn werk vond hij zelf natuulijk geweldig haha
de bloemen weet ik wel wat ik wil maar moet het nog wel bestellen .
we twijfelen tussen wat ringen en kaarten .
heeft iemand misschien nog een leuk idee om mijn getuigen te vragen . ( zus )
ik heb dit topic vorig jaar geopend en vervolgens heel lang niet veel geregeld voor mijn bruiloft en ook weinig gereageerd .
ook is er in de tussen tijd vanalles gebeurt wat helaas belangrijker was dan dit topic te volgen ...
hier gaat het nu langzaam de goede kant op .we hebben het volgende geregeld :
hij zijn pak
ik mijn jurk en schoenen
feest zaal
dj
fotograaf
zangroep voor de plechtigheid
ruimte voor de plechtigheid
kapster , nagels en ben nog opzoek naar iemand voor mijn make up .
morgen ga ik mijn getuigen vragen moet alleen nog een leuke manier pfff wat moeilijk zeg .
ceremonie meester en bruidsjonkertje gevraagd
bedankjes en gastenboek ( 2 hangtafels )
trouw auto geregeld en we worden begeleid met motors van mijn vriend zijn werk vond hij zelf natuulijk geweldig haha
de bloemen weet ik wel wat ik wil maar moet het nog wel bestellen .
we twijfelen tussen wat ringen en kaarten .
heeft iemand misschien nog een leuk idee om mijn getuigen te vragen . ( zus )
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn jurk is ook strapless en ik heb een F cup. Ik dacht ook dat dit niet kon bij een strapless jurk maar het stond mij juist hartstikke mooi. Ik vind mijn borsten ook helemaal niet groot lijken in mijn jurk. Ik weet alleen nog niet zeker of dat mijn jurk strapless blijft of dat ik er een halter aan ga laten maken. Maar dat heeft niets met mijn borsten te maken haha!
Ik moet mijn torselet ook nog kopen want de verkoopster in de bruidsmodezaak waar ik mijn jurk heb gekocht gaf aan dat het beste was om dit pas 2/3 maanden voor de bruiloft te doen omdat de meeste bruiden van de stress nog wel wat afvallen en het torselet dan niet meer perfect zou zitten. Ik ga eind februari/ begin maart mijn jurk weer passen en kijk dan ook meteen voor een torselet. Mocht ik dan geen geschikte torselet vinden dan heb ik nog genoeg tijd om ergens anders hiervoor te slagen.
Ik moet mijn torselet ook nog kopen want de verkoopster in de bruidsmodezaak waar ik mijn jurk heb gekocht gaf aan dat het beste was om dit pas 2/3 maanden voor de bruiloft te doen omdat de meeste bruiden van de stress nog wel wat afvallen en het torselet dan niet meer perfect zou zitten. Ik ga eind februari/ begin maart mijn jurk weer passen en kijk dan ook meteen voor een torselet. Mocht ik dan geen geschikte torselet vinden dan heb ik nog genoeg tijd om ergens anders hiervoor te slagen.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Emma_ schreef:Mijn jurk is ook strapless en ik heb een F cup. Ik dacht ook dat dit niet kon bij een strapless jurk maar het stond mij juist hartstikke mooi. Ik vind mijn borsten ook helemaal niet groot lijken in mijn jurk. Ik weet alleen nog niet zeker of dat mijn jurk strapless blijft of dat ik er een halter aan ga laten maken. Maar dat heeft niets met mijn borsten te maken haha!
Klinkt goed!
Edit: Het afvallen dan he?
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
mzcharlotte schreef:Met mijn bouw (grote borsten, stevige bouw) ben ik niet geschikt voor een torselet. Ik heb nu een bh die strapless en in halter kan met corrigerend ondergoed.
Mijn zus is ook erg stevig en die kon gewoon een torselet aan? Weet niet welke cup je dan hebt, dat zou dan het enige zijn waardoor het kan komen, mijn zus had geloof ik een 95D of 100D aan ofzo.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Emma_ schreef:Mijn jurk is ook strapless en ik heb een F cup. Ik dacht ook dat dit niet kon bij een strapless jurk maar het stond mij juist hartstikke mooi. Ik vind mijn borsten ook helemaal niet groot lijken in mijn jurk. Ik weet alleen nog niet zeker of dat mijn jurk strapless blijft of dat ik er een halter aan ga laten maken. Maar dat heeft niets met mijn borsten te maken haha!
Ben blij dat te horen. Hier nog een F achter die F. Kan in ieder geval wat meer jurken bekijken nu :-)
Waar heb jij je jurk gekocht?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ pearl
wij gaan vandaag als het goed is de meeste getuigen vragen (hij zn broers, ik mn broertje en een andere dag een vriendin) wij hebben pennen gekocht met de letter van de voornaam, en met daarbij de vraag of ze met die pen op 16 mei hun handtekening willen zetten. (hoe we dat erbij zeggen zien we wel, mn vriend is niet helemaal fit, en ik heb geen stem, dus het zal wel niet speciaal worden haha)
verder moet ik nog eens uitzoeken naar het verschil tussen korset, torselet ed. ik ben geneigd om gewoon een strapless bh aan te doen..
enne, dat afvallen vind ik ook nie erg! (zolang het maar niet bij mn borsten is haha)
wij gaan vandaag als het goed is de meeste getuigen vragen (hij zn broers, ik mn broertje en een andere dag een vriendin) wij hebben pennen gekocht met de letter van de voornaam, en met daarbij de vraag of ze met die pen op 16 mei hun handtekening willen zetten. (hoe we dat erbij zeggen zien we wel, mn vriend is niet helemaal fit, en ik heb geen stem, dus het zal wel niet speciaal worden haha)
verder moet ik nog eens uitzoeken naar het verschil tussen korset, torselet ed. ik ben geneigd om gewoon een strapless bh aan te doen..
enne, dat afvallen vind ik ook nie erg! (zolang het maar niet bij mn borsten is haha)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Natuurlijk mag je weer meeschrijven Pearl :-)
Ik hoop nog 15 kilo af te vallen en dat zou voor mijn jurk ook nog kunnen. Jurk is 1 maat kleiner besteld en kan nog 2 maten ingenomen worden. Liefste had ze dat ik niet onder de 70 kwam te wegen. Nu ben ik natuurlijk nu streng bezig met afvallen, maar hoop dat in januari februari op te gaan bouwen.
6 weken van te voren ga ik mijn jurk passen en dan waarschijnlijk ook het korset / torselet aanschaffen.
Zelf ben ik vrij breed van boven en overal lees je dat je dan geen halter moet doen. Nou ik had strapless en toen met halter en bij mij stond halter veel mooier. Dat verschilt natuurlijk per persoon :-)
6 weken van te voren ga ik de jurk dan passen en dan gaan ze de jurk verder op maat maken, wordt de halter er aangezet en kan ik aangeven of ik een kale halter wil of met steentjes net zoals op het lijfje.
Morgen moeten we even bellen om ondertrouw vast te leggen
en deze maand ga ik langs de kapper om te informeren naar hun mogelijkheden :-)
Ik hoop nog 15 kilo af te vallen en dat zou voor mijn jurk ook nog kunnen. Jurk is 1 maat kleiner besteld en kan nog 2 maten ingenomen worden. Liefste had ze dat ik niet onder de 70 kwam te wegen. Nu ben ik natuurlijk nu streng bezig met afvallen, maar hoop dat in januari februari op te gaan bouwen.
6 weken van te voren ga ik mijn jurk passen en dan waarschijnlijk ook het korset / torselet aanschaffen.
Zelf ben ik vrij breed van boven en overal lees je dat je dan geen halter moet doen. Nou ik had strapless en toen met halter en bij mij stond halter veel mooier. Dat verschilt natuurlijk per persoon :-)
6 weken van te voren ga ik de jurk dan passen en dan gaan ze de jurk verder op maat maken, wordt de halter er aangezet en kan ik aangeven of ik een kale halter wil of met steentjes net zoals op het lijfje.
Morgen moeten we even bellen om ondertrouw vast te leggen
en deze maand ga ik langs de kapper om te informeren naar hun mogelijkheden :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
@ sanne 84
ik vind een pen wel een heel leuk idee !
ik heb een paar leuke gedichtjes gevonden dat doe ik zeker al maar zo`n pen is inderdaad wel erg leuk thnx .
ik moet wel opschieten want ik ga 16 dec al in ondertrouw hihi
@inge thnx gezellig .
en wat knap dat je zo streng kan lijnen zeg ! pff ik kan dat echt niet ik kan het op een of andere manier maar niet vol houden volg jij een speciaal dieet ??
mijn jurk word 3 weken van te vore op maat gemaakt zodat ik na het op maat maken niet meer met mijn gewicht schommeld zo spannend !!
**_pearl_**- Fluisteraar
Ik heb eerst een tijd gezond eetpatroon + sporten gedaan. Nu ben ik even heel streng en doe ik cambridge (shakes/soepen/repen) doe dit nu 2 maanden en echt super makkelijk en goed vol te houden.
Ik moet 6 weken van te voren mijn jurk passen en dan 2 weken van te voren voor eventueel de laatste aanpassingen
Is het al zo ver :-D
Ik moet 6 weken van te voren mijn jurk passen en dan 2 weken van te voren voor eventueel de laatste aanpassingen
Is het al zo ver :-D
Inge- Ratel
heee meiden!
ik ben in totaal alle 67+11 pagina's trouwen in 2012 doorgeworsteld sinds gisteravond hahahaha. Wat leuk om alle reacties, tips, regeldingetjes en aanzoeken te lezen!
29 oktober, op ons 5-jarig jubileum ben ik ten huwelijk gevraagd!! We waren een heerlijk weekendje weg naar een B&B in Hoogeloon, erg romantisch en een supermooie plek! De mensen waren ook zo ontzettend gastvrij. Mijn aanstaande had een romantisch arrangement geboekt, dus we hadden een champagneontbijt op de ochtend dat we 5 jaar samen waren. Een supermooi gedekte tafel in de ontbijtruimte die ze speciaal vrij hadden geregeld zodat we met z'n 2 van het champagne ontbijt konden genieten. Dat zag er zo mooi uit, dat ik zei wemoeten er eigenlijk een foto van maken, maar de camera lag nog op de kamer. Nu is Marcel nooit te beroerd om wat te halen, maar nu was hij ineens wel heeeel enthousiast om hem te gaan halen, nou ja oke haha. Bleek achteraf dat hij niet zo goed wist hoe hij de ring had mee moeten nemen zonder dat ik het zou zien hahaha.
Ik had een beeldje gekocht ter ere van ons 5-jaar samen zijn, waarbij he ene poppetje de ander ondersteboven op handen draagt. Dus leuk ingepakt en na een kort verhaaltje over hoe hij me altijd 'op handen draagt' cadeau gegeven. Toen kwam Marcel bij me zitten en zei ik heb ook iets voor jou, nou ja toen zag ik het doosje en hij heeft volgens mij nog 3 woorden kunnen zeggen en toen zat ik al te janken en toen vroeg hij me ten huwelijk Waarop ik natuurlijk JAAA TUURLIJK op heb geantwoord!!
Dus na het ontbijt meteen de ouders gebeld, want ook wij konden het niet voor ons houden Mijn moeder was helemaal emo-de-pemo en Marcel z'n ouders, praktisch als ze zijn, hadden het wel al aan zien komen. Maar waren wel blij voor ons.
Als ik zie wat jullie al hebben geregeld denk ik owwwwwwwjeeeeee, maar het komt vast allemaal goed. Ik wil in januari wat afspraken gaan plannen voor de jurk.
Heb voor andere dingen al heel wat aan de tips van Birgit gehad, want die woont volgens mij hier om de hoek haha. Wij wonen ook in Etten-Leur en trouwen ook in het trouwkerkje, maar dan op 31 augustus 2012.
Verder zijn we nu bij 2 feestlocaties wezen kijken, en we gaan er nog naar 2. De kaart is wel al uitgezocht, we hadden allebei zoiets, ja dit is hem, dus mooi niet verder zoeken gaan we alleen maar twijfelen. Getuigen zijn gevraagd. Save the date kaartjes maak ik zelf en doe ik tussen de kerstkaarten. DJ hebben we mailcontact mee gehad.
We hebben afgelopen donderdag de generale gehad, want toen is de zus van Marcel getrouwd, dus hebben we mooi wat dingen kunnen afkijken
Dus ik hoop hier gezellig mee te mogen kletsen over de bruiloft en andere leuke dingetjes!
Liefs,
Jolanda
ik ben in totaal alle 67+11 pagina's trouwen in 2012 doorgeworsteld sinds gisteravond hahahaha. Wat leuk om alle reacties, tips, regeldingetjes en aanzoeken te lezen!
29 oktober, op ons 5-jarig jubileum ben ik ten huwelijk gevraagd!! We waren een heerlijk weekendje weg naar een B&B in Hoogeloon, erg romantisch en een supermooie plek! De mensen waren ook zo ontzettend gastvrij. Mijn aanstaande had een romantisch arrangement geboekt, dus we hadden een champagneontbijt op de ochtend dat we 5 jaar samen waren. Een supermooi gedekte tafel in de ontbijtruimte die ze speciaal vrij hadden geregeld zodat we met z'n 2 van het champagne ontbijt konden genieten. Dat zag er zo mooi uit, dat ik zei wemoeten er eigenlijk een foto van maken, maar de camera lag nog op de kamer. Nu is Marcel nooit te beroerd om wat te halen, maar nu was hij ineens wel heeeel enthousiast om hem te gaan halen, nou ja oke haha. Bleek achteraf dat hij niet zo goed wist hoe hij de ring had mee moeten nemen zonder dat ik het zou zien hahaha.
Ik had een beeldje gekocht ter ere van ons 5-jaar samen zijn, waarbij he ene poppetje de ander ondersteboven op handen draagt. Dus leuk ingepakt en na een kort verhaaltje over hoe hij me altijd 'op handen draagt' cadeau gegeven. Toen kwam Marcel bij me zitten en zei ik heb ook iets voor jou, nou ja toen zag ik het doosje en hij heeft volgens mij nog 3 woorden kunnen zeggen en toen zat ik al te janken en toen vroeg hij me ten huwelijk Waarop ik natuurlijk JAAA TUURLIJK op heb geantwoord!!
Dus na het ontbijt meteen de ouders gebeld, want ook wij konden het niet voor ons houden Mijn moeder was helemaal emo-de-pemo en Marcel z'n ouders, praktisch als ze zijn, hadden het wel al aan zien komen. Maar waren wel blij voor ons.
Als ik zie wat jullie al hebben geregeld denk ik owwwwwwwjeeeeee, maar het komt vast allemaal goed. Ik wil in januari wat afspraken gaan plannen voor de jurk.
Heb voor andere dingen al heel wat aan de tips van Birgit gehad, want die woont volgens mij hier om de hoek haha. Wij wonen ook in Etten-Leur en trouwen ook in het trouwkerkje, maar dan op 31 augustus 2012.
Verder zijn we nu bij 2 feestlocaties wezen kijken, en we gaan er nog naar 2. De kaart is wel al uitgezocht, we hadden allebei zoiets, ja dit is hem, dus mooi niet verder zoeken gaan we alleen maar twijfelen. Getuigen zijn gevraagd. Save the date kaartjes maak ik zelf en doe ik tussen de kerstkaarten. DJ hebben we mailcontact mee gehad.
We hebben afgelopen donderdag de generale gehad, want toen is de zus van Marcel getrouwd, dus hebben we mooi wat dingen kunnen afkijken
Dus ik hoop hier gezellig mee te mogen kletsen over de bruiloft en andere leuke dingetjes!
Liefs,
Jolanda
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Wat leuk Jolanda! Gefeliciteerd! En gezellig dat je komt mee kletsen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Jolanda, wat onwijs leuk en wat romantisch
Gefeliciteerd! Geniet van de voorbereidingen.
Ik heb vandaag het gedichtje voor mijn vader iets veranderd en aangepast. Het is nu:
Lieve papa,
Bij elke nieuwe stap van mij,
stap jij steeds voor mij uit.
en volg ik dan jouw grote stappen,
juich jij mij toe, trots en luid.
Aangemoedigd groei ik verder,
en stap ik stevig door.
want ik weet allang heel goed,
In deze grote wereld gaat mijn papa mij steeds voor.
Nu maak ik weer een nieuwe stap,
Wil jij mij daar bij helpen pap?
Dus wil ik nog 1 ding vragen, omdat ik van je hou
wil jij op 13-07-2012 mijn getuige zijn als ik met *** trouw
Ik wil dit op een delfts blauw tegeltje laten drukken en met zijn verjaardag geven
Gefeliciteerd! Geniet van de voorbereidingen.
Ik heb vandaag het gedichtje voor mijn vader iets veranderd en aangepast. Het is nu:
Lieve papa,
Bij elke nieuwe stap van mij,
stap jij steeds voor mij uit.
en volg ik dan jouw grote stappen,
juich jij mij toe, trots en luid.
Aangemoedigd groei ik verder,
en stap ik stevig door.
want ik weet allang heel goed,
In deze grote wereld gaat mijn papa mij steeds voor.
Nu maak ik weer een nieuwe stap,
Wil jij mij daar bij helpen pap?
Dus wil ik nog 1 ding vragen, omdat ik van je hou
wil jij op 13-07-2012 mijn getuige zijn als ik met *** trouw
Ik wil dit op een delfts blauw tegeltje laten drukken en met zijn verjaardag geven
Inge- Ratel
Ooh wat een leuk gedicht Inge!
Mooi geschreven!
Mooi geschreven!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Het begin is een bestaand gedichtje. Dat heb ik vroeger eens aan mijn vader gegeven met vaderdag (nu iets aangepast)
Het laatste heb ik er zelf bij geschreven
Het laatste heb ik er zelf bij geschreven
Inge- Ratel
Wat een bijzonder en mooi gedichtje! Om in te lijsten!
Ik ben benieuwd hoe je vader reageert!
Ik ben benieuwd hoe je vader reageert!
Jolanda- Fluisteraar
blijft een mooi gedichtje Inge!
Jolanda, welkom!!
hier is de eerste getuige gevraagd. mn broertje snapte hem in eerste instantie natuurlijk niet, maar had ook niet anders verwacht haha.
en wat blijven de kaarten moeilijk.. hadden wel mooie gezien, maar nadat ik eens ging vergelijken vond ik ze toch best wel duur...
Jolanda, welkom!!
hier is de eerste getuige gevraagd. mn broertje snapte hem in eerste instantie natuurlijk niet, maar had ook niet anders verwacht haha.
en wat blijven de kaarten moeilijk.. hadden wel mooie gezien, maar nadat ik eens ging vergelijken vond ik ze toch best wel duur...
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:blijft een mooi gedichtje Inge!
Jolanda, welkom!!
Ja die kaarten... pff...
Vond veel niet mooi, maar had er 1 die ik erg mooi vond. Vriend vond hem ook mooi. Maar nu kwam ik er dus achter dat de prijs behoorlijk op loopt en dat ook nog blijkt dat de kaart te zwaar is voor 1 postzegel.
Had ondertussen nog een kaart gezien en tegen verwachting in vond vriend hem ook mooi. Dus ben nu bezig met een proefdruk te maken, maar vind het nog best lastig qua tekst wat we er op gaan zetten.
Gast- Gast
Gelukkig waren wij er snel uit! We hadden 2 proefkaarten aangevraagd en van 1 van de 2 hadden we allebei zoiets van die is grappig en toch niet druk, dus dat scheelt weer! Nu hebben wij ook allebei wel redelijk dezelfde smaak, dus dat is echt een hele rust in dingen uitzoeken!
Jolanda- Fluisteraar
Jolanda schreef:Gelukkig waren wij er snel uit! We hadden 2 proefkaarten aangevraagd en van 1 van de 2 hadden we allebei zoiets van die is grappig en toch niet druk, dus dat scheelt weer! Nu hebben wij ook allebei wel redelijk dezelfde smaak, dus dat is echt een hele rust in dingen uitzoeken!
wij waren het ook wel redelijk eens, totdat ik me eens in de prijzen ging verdiepen;)
sanne-84- Ratel
heb net mijn zus gevraagd als getuigen en ze vind het helemaal leuk .
ik had een gedichtje van internet gehaald
ik had een gedichtje van internet gehaald
**_pearl_**- Fluisteraar
sanne-84 schreef:wij waren het ook wel redelijk eens, totdat ik me eens in de prijzen ging verdiepen;)
Gelukkig hebben wij maar iets van 40-50 kaarten nodig, kost iets van 100 euro.
Jolanda- Fluisteraar
ik vind 2 euro per stuk dan ook nog wel gaan (vergeleken met de prijzen die ik ben tegengekomen)
sanne-84- Ratel
Die prijzen verschillen echt enorm van de twee kaarten die we nu hebben uitgezocht. De 1e kost 1,65 per stuk, maar daar komt dan nog een wisseldruk bij en voor de kleur van het lettertype betaal je ook zo 50 euro (eenmalig). Kwam bij deze kaart uit op 230 euro voor 75 stuks en dan kwamen er nog dubbele kosten voor de postzegels bij, omdat de kaart te zwaar is wat totaal neer komt op ongeveer 300 euro.
Nu heb ik gister van kaart 2 een proefdruk gemaakt, maar zit nu even te kijken naar de prijzen en kom dan uit op 130 euro voor 80 stuks (1x 20 stuks en 1x60 stuks twee verschillende drukken). Deze kaart heeft ook geen dubbele zegel kosten, want weeg gewoon normaal. Dus kom ik uit op ongeveer 170 euro totaal.
Dat scheelt nog al aardig wat geld. Dus ik hoop nu zo dat deze proefdruk ons bevalt. 1e kaart zouden we ook over het budget van de kaarten heen zitten en bij deze blijven we er ruim binnen. Daarnaast vind ik 300 euro gewoon wel veel voor alleen de kaarten.
Hebben jullie je kaart al gevonden? (foto's) Ben heel benieuwd.
Nu heb ik gister van kaart 2 een proefdruk gemaakt, maar zit nu even te kijken naar de prijzen en kom dan uit op 130 euro voor 80 stuks (1x 20 stuks en 1x60 stuks twee verschillende drukken). Deze kaart heeft ook geen dubbele zegel kosten, want weeg gewoon normaal. Dus kom ik uit op ongeveer 170 euro totaal.
Dat scheelt nog al aardig wat geld. Dus ik hoop nu zo dat deze proefdruk ons bevalt. 1e kaart zouden we ook over het budget van de kaarten heen zitten en bij deze blijven we er ruim binnen. Daarnaast vind ik 300 euro gewoon wel veel voor alleen de kaarten.
Hebben jullie je kaart al gevonden? (foto's) Ben heel benieuwd.
Gast- Gast
Vandaag kreeg ik dit bericht via de mail. Wij hebben de fotograaf al geregeld, maar misschien interessant voor anderen hier die dit nog niet geregeld hebben?
Mag ik zo vrij zijn, om jou een bericht te sturen?
Ik doe het maar gewoon...
Wij zijn een jong en dynamisch maar vooral "out of the box" bedrijf.
Foto en video om jullie huwelijksdag keer op keer te beleven.
Wij zorgen gegarandeerd voor een verrassing...
Sinds kort hebben wij ons bedrijf uitgebreid met een fotograaf.
Daarom mag ik jullie nu een heel AANTREKKELIJK aanbod doen...
2 videografen, 1 fotograaf hele dag aanwezig op jullie huwelijk.
Een film van 20 min + een videoclip van jullie dag.
Een complete fotoreportage op DVD.
Dit alles voor slechts 1000,-......!!
Ik hoor graag van je op info@ridali.nl
Met vriendelijke groet,
Rianne
www.ridali.nl
Emmen
Mag ik zo vrij zijn, om jou een bericht te sturen?
Ik doe het maar gewoon...
Wij zijn een jong en dynamisch maar vooral "out of the box" bedrijf.
Foto en video om jullie huwelijksdag keer op keer te beleven.
Wij zorgen gegarandeerd voor een verrassing...
Sinds kort hebben wij ons bedrijf uitgebreid met een fotograaf.
Daarom mag ik jullie nu een heel AANTREKKELIJK aanbod doen...
2 videografen, 1 fotograaf hele dag aanwezig op jullie huwelijk.
Een film van 20 min + een videoclip van jullie dag.
Een complete fotoreportage op DVD.
Dit alles voor slechts 1000,-......!!
Ik hoor graag van je op info@ridali.nl
Met vriendelijke groet,
Rianne
www.ridali.nl
Emmen
Inge- Ratel
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40