Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 11 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 4:19

slaatje schreef:
Jolicious schreef:
slaatje schreef:
Shisha schreef:Slaatje: Mijn trouwjurk was 350 euro en mijn accessoires zo rond de 100 euro maar ik weet niet of je mij bedoelt. Ik heb mijn jurk via marktplaatst gekocht.

Inge: Mooie tekst!

Wij doen trouwens ook alleen collega's zonder partner. Anders gaat het niet passen in het zaaltje haha!

@ Sish, denk dat ik idd iemand anders bedoelde. Die had hem in een winkel gekocht. Heb trouwens niets tegen marktplaats hoor. Hoe heb je dat gedaan met passen enzo. En bedankt voor je tip natuurlijk!!!!

Ik heb 'm gekocht in een winkel die bemiddelt in 2ehands jurken en was inclusief accessoires ook rond de 500 euro kwijt. Je ziet totaal niet aan de jurken dat ze niet nieuw zijn. Zijn gewoon 1 keer gedragen. Mijne zou nieuw in de 2000 euro hebben gekost. Ik was blij dat ik dat er niet voor neer heb geteld, zo zonde voor 1 dag!

Dat klinkt idd zoals ik het ook in mijn hoofd heb, zou mij eventueel de website kunnen pmen (als ze die hebben? )

Zal ik even doen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shisha wo 4 jan 2012 - 4:26

Youandi schreef:Is hier iemand die nog een sluier nodig heeft?
Ik heb de mijne niet kunnen dragen, omdat m'n kapsel niet geschikt was...

Mocht iemand interesse hebben, dan wil ik wel even een foto maken smile

Ik heb ook nog een ivoorkleurige stola. Die is op de dag zelf enkele malen gedragen en ligt nu keurig gestreken in de kast.

Ik zoek nog een sluier dus ik wil wel een foto! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:37

Shisha schreef:

Ik heb ook nog een ivoorkleurige stola. Die is op de dag zelf enkele malen gedragen en ligt nu keurig gestreken in de kast.

Morgen ga ik een nieuwe poging doen, nu is het te donker Sad

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 4 jan 2012 - 5:41

Youandi schreef:
Shisha schreef:

Morgen ga ik een nieuwe poging doen, nu is het te donker Sad

Is goed hoor, ik wacht geduldig af! smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:57

Jolicious schreef:
slaatje schreef:
Jolicious schreef:
slaatje schreef:
Shisha schreef:Slaatje: Mijn trouwjurk was 350 euro en mijn accessoires zo rond de 100 euro maar ik weet niet of je mij bedoelt. Ik heb mijn jurk via marktplaatst gekocht.

Wij doen trouwens ook alleen collega's zonder partner. Anders gaat het niet passen in het zaaltje haha!

@ Sish, denk dat ik idd iemand anders bedoelde. Die had hem in een winkel gekocht. Heb trouwens niets tegen marktplaats hoor. Hoe heb je dat gedaan met passen enzo. En bedankt voor je tip natuurlijk!!!!

Ik heb 'm gekocht in een winkel die bemiddelt in 2ehands jurken en was inclusief accessoires ook rond de 500 euro kwijt. Je ziet totaal niet aan de jurken dat ze niet nieuw zijn. Zijn gewoon 1 keer gedragen. Mijne zou nieuw in de 2000 euro hebben gekost. Ik was blij dat ik dat er niet voor neer heb geteld, zo zonde voor 1 dag!

Dat klinkt idd zoals ik het ook in mijn hoofd heb, zou mij eventueel de website kunnen pmen (als ze die hebben? )

Zal ik even doen!

Zou ik ook een pm mogen. Het is hier nog niet zover maar hopen in 2013 te trouwen. Maar ben nu al wel een beetje aan het rondkijken.

Gast
Gast

Bericht  Jolanda wo 4 jan 2012 - 8:24

Iedereen natuurlijk een geweldig 2012 gewenst! Kan natuurlijk niet anders dan dat het "ons" jaar wordt meiden!

Wij hebben gisteren onze datum vastgelegd voor de ondertrouw! Het wordt valentijnsdag smile Ach het moest op een dinsdag of donderdagmiddag en laat het nu net op dinsdag vallen! Toch wel een bijzondere dag.

Alle meiden die pas in ondertrouw zijn gegaan nog van harte gefeliciteerd!!

Met de voorbereidingen zijn we eigenlijk nog niet veel verder, behalve dat de DJ vast staat en eigenlijk de feestlocatie wel al aardig besloten is.

@Birgit: heb jij nog tips voor de trouwambtenaar? Aangezien wij pas sinds februari in E-L wonen zijn we daar nog niet helemaal in thuis Wink

Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 10:40

@flower: ik kon het al langer dan een jaar van te voren vastleggen, ben vorig jaar in februari gevraagd en ik heb na het weekend meteen naar de gemeente gebeld.

@Jolanda: welke dj en feestlocatie hebben jullie gekozen?
Ik heb aan onze fotograaf advies gevraagd ivm de ambtenaar omdat ik tussen 2 mensen twijfelde. Ik heb ze namelijk (op 1 na) op de foto gezien en 2 daarvan spraken ons wel aan. Een collega van me heeft verteld welke we absoluut niet moesten kiezen. Wij gaan voor mevrouw Schilder, meneer Dingenouts was onze 2e keus maar ik vind de humor van de mannelijke ambtenaren meestal niet zo leuk smile
Deze 2 mensen maken er wel het meest persoonlijke verhaal van, de rest houdt meer algemene praatjes.

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 4 jan 2012 - 11:32

Ostara schreef:
Jolicious schreef:
slaatje schreef:
Jolicious schreef:
slaatje schreef:

Zal ik even doen!

Zou ik ook een pm mogen. Het is hier nog niet zover maar hopen in 2013 te trouwen. Maar ben nu al wel een beetje aan het rondkijken.
Jolicous, zou je mij ook de website willen pm'en? Ons budget is niet heel groot, maar ik hoop toch wel een mooie betaalbare jurk te kunnen vinden smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 0:50

Voor Shisha of een andere liefhebber,

mijn sluier:
= foetsie! Want verkocht aan Shisha! Very Happy

Er zitten allemaal pareltjes en glittersteentjes op, bestaat uit twee lagen en is zo'n 50 cm lang.

De nieuwprijs was 100 euro pale , maar als je een leuk bod doet, komen we vast tot een overeenstemming.

Laatst aangepast door Youandi op vr 6 jan 2012 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shisha do 5 jan 2012 - 4:39

Mooi Youandi! Je hebt een PM! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 4:47

Vandaag veel geld uitgegeven: huwelijksreis, bedrag aan gemeente en wolkie talkies betaald :-)

Gast
Gast

Bericht  Tsjip do 5 jan 2012 - 5:59

Birgit schreef:Vandaag veel geld uitgegeven: huwelijksreis, bedrag aan gemeente en wolkie talkies betaald :-)

Maar het zijn wel leuke dingen allemaal! En jullie gaan naar Salou of niet? Ik heb namelijk je topic in Reizen gezien. Als dat het hotel is geworden dan zou ik het geld er ook wel voor over hebben. Ziet er super uit.

Hier zijn we aan het haken geslagen voor onze corsages. Mijn vriend heeft de slag te pakken, mij lukt het nog niet maar ik heb er ook nog niet weer de tijd voor genomen... We willen de corsages en de bedankjes af hebben voordat we de sleutel krijgen dus we hebben nog zo'n 4 weken. nerd

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jolanda do 5 jan 2012 - 7:47

Birgit schreef:
@Jolanda: welke dj en feestlocatie hebben jullie gekozen?
Ik heb aan onze fotograaf advies gevraagd ivm de ambtenaar omdat ik tussen 2 mensen twijfelde. Ik heb ze namelijk (op 1 na) op de foto gezien en 2 daarvan spraken ons wel aan. Een collega van me heeft verteld welke we absoluut niet moesten kiezen. Wij gaan voor mevrouw Schilder, meneer Dingenouts was onze 2e keus maar ik vind de humor van de mannelijke ambtenaren meestal niet zo leuk smile
Deze 2 mensen maken er wel het meest persoonlijke verhaal van, de rest houdt meer algemene praatjes.

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk voor het Turfschip, maar ook omdat ze hotelkamers hebben en we er eigenlijk ook een aantal keer al goed hebben gegeten. Onze familie komt allemaal van ver. En van 1 stel heeft de vrouw een aantal jaar geleden een ernstig auto ongeluk gehad, waardoor ze waarschijnlijk af en toe moet rusten tussendoor. Wat natuurlijk fijn is als haar man dan gewoon bij het feest kan blijven. Ik moet zeggen dat we met de dame daar ook een leuke klik hebben.

DJ wordt www.musicandlight4you.nl Kreeg leuke recensies en is nog betaalbaar ook. Hij regelt (omdat de zaal in het Turfschip best groot is) nog wat extra boxen en licht.

Bedankt voor je uitleg van de trouwambtenaren, als ik het zo lees denk ik dat wij ook voor mevrouw Schilder zullen gaan.

Jij bent ook al aardig bezig geweest vandaag met grote dingen betalen smile

Mooie sluier trouwens Youandi!

Ik heb net 2 afspraken gemaakt om trouwjurken te gaan passen. Dus ben benieuwd! Volgende week dinsdag gaan we naar een goudsmit in Breda voor trouwringen en volgende week zaterdag nog naar Art Object in BoZ.
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Emma_ do 5 jan 2012 - 11:07

Tsjip: veel plezier met haken! Hoe zien de corsages eruit die jullie gaan maken? Of had je dit al ergens neergezet en heb ik er overheen gelezen?

Hier hebben we gisteren besloten om toch op een andere locatie te gaan trouwen, alleen moet nu wel de dagplanning omgegooid gaan worden. Is voor mij wel even lastig want als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb dan kan ik dat moeilijk loslaten haha. Ook hebben we de proefdruk voor de save the date kaarten binnen gehad. Er moet nog Ă©Ă©n dingetje aangepast worden en dan kunnen de kaarten gedrukt worden. Ik hoop ze dan over een weekje te kunnen versturen.

We zijn nu bezig om afspraken in te plannen met bloemisten om te bekijken wat de mogelijkheden zijn voor mijn boeket, de corsages en de diverse bloemstukken die wij willen hebben. Ook ben ik nu gerichter aan het zoeken naar bedankjes en zijn we aan het bedenken hoe we het gastenboek vorm gaan geven. Nog erg druk aan het regelen dus!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  slaatje vr 6 jan 2012 - 2:30

Wij hebben maandagavond een afspraak bij een locatie. Ben best benieuw hoe dat allemaal gaat. Geloof dat we flink op moeten schieten, want alleen op die locatie hadden er die dag al drie paren eerder gebeld voor dezelfde datum (12-12-12)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tsjip vr 6 jan 2012 - 3:58

@ Emma: Dit moet 'm worden ongeveer. De hartjes worden creme, de bloemetjes paars, lichtbruin en donkerbruin en het brede lint laten we weg. De dunne lintjes wil ik wel.

trouwtopic 2012 - Pagina 11 Foto-WXM77SRM

Het plaatje waar het omgaat is een beetje klein want het is van een printscreen. Dit ging het snelst Wink

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Shisha vr 6 jan 2012 - 4:20

Mooi Tsjip!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 6 jan 2012 - 6:25

heel mooi Tsjip

Onze ondertrouw ligt ook definitief vast... volgende week 13-01 om 11.00uur :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Tsjip vr 6 jan 2012 - 6:35

Dankje Shisha en Inge. Ik hoop dat ze van ons ook zo mooi worden haha! Maar ik vind het freubelen leuk dus dat komt vast wel goed.

Leuk dat je ondertrouwdatum vaststaat Inge!

Hier blijft de ondertrouw een lastig punt. We zouden nu in mijn voorjaarsvakantie in ondertrouw gaan. Ik werk in het onderwijs en als ik een dag niet werk is er geen geld en ik zit al sinds eind november bijna fulltime thuis dus ik wil eigenlijk iedere dag beschikbaar blijven. Maar nu kwam mijn vriend er van de week achter dat zijn naaste collega die week op vakantie is dus hij kan onmogelijk vrij krijgen. Sad Nu zal het de meivakantie worden of ik zal een dag vrij moeten houden. Meivakantie vind ik persoonlijk te laat. Dat zit je op 3 mei. Nou ja ook dat kijken we dus nog even.

Oh en onze ringen zijn al klaar! Gaan we morgen meteen ophalen. Dan kan ik er een foto van maken voor op onze kaart en dan kunnen we daar ook serieus achteraan gaan.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Ibbeltje vr 6 jan 2012 - 10:00

Tsjip schreef:@ Emma: Dit moet 'm worden ongeveer. De hartjes worden creme, de bloemetjes paars, lichtbruin en donkerbruin en het brede lint laten we weg. De dunne lintjes wil ik wel.

Het plaatje waar het omgaat is een beetje klein want het is van een printscreen. Dit ging het snelst Wink

Voor hoeveel mensen moet je die maken dan? Ze zijn wel leuk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Tsjip vr 6 jan 2012 - 12:05

Ibbeltje schreef:
Tsjip schreef:@ Emma: Dit moet 'm worden ongeveer. De hartjes worden creme, de bloemetjes paars, lichtbruin en donkerbruin en het brede lint laten we weg. De dunne lintjes wil ik wel.

Voor hoeveel mensen moet je die maken dan? Ze zijn wel leuk.

Nu voor 27 mensen. Mijn zusje heeft sinds deze week een vriend Wink
Mijn vriend krijgt ipv de gehaakte bloemen een bloem uit mijn boeket erop.

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Emma_ vr 6 jan 2012 - 23:36

Mooie corsages Tsjip! Is het niet moeilijk om te maken?

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:36

@ Tsjip, leuk die zelfgemaakte corsages. Lijkt mij ook een hoop tijd in gaan, maar wel origineel.

Wij hebben vandaag dan eindelijk de trouwringen besteld. Hadden al wat moois gezien, maar vond de bolling net iets te veel, dus vandaag nog naar een andere juwelier geweest en hier een zelfde soort ring gevonden, maar dan minder bol en hier kregen we de 2e ring gratis. Dus die hebben we besteld. Over een week of zes zijn ze ongeveer klaar en kunnen we het eindresultaat bekijken. De ringen waren nu goudkleurig en zonder steen voor mij en we willen ze in witgoud en voor mij met een steentje. Dus ben benieuwd naar het resultaat.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip za 7 jan 2012 - 4:06

Het haken was even een moeilijk. Maar mijn vriend heeft de slag te pakken en ik ga het dit weekend echt nog een keer weer proberen. Verder zijn de hartjes van vilt en die moeten uitgeknipt worden en daarna alles opplakken. Echt moeilijk is het niet.

En we hebben de ringen net opgehaald! Weer wat binnen Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Shisha za 7 jan 2012 - 5:22

Ok geen kwaliteitsfoto's maar ik heb de sluier net binnen gekregen en dus gelijk op mijn hoofd gezet. :P
Niet heel duidelijk maar voor het idee:

*weg!*

Niet quoten svp, haal ze zo weer weg.

Laatst aangepast door Shisha op za 7 jan 2012 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel