trouwtopic 2012
+32
Joss1
Cheesegirl
Loes263
Feline
Isis
Bosjesvrouw
Roos
Mizz_S
Rizzo
Ibbeltje
flower
Highway
Julia
Jolanda
**_pearl_**
TukTuk
slaatje
Suus
Minx
Juul
Kamperseboekenwurm
vlinder-2011
mzcharlotte
Miss G
Sjirafje
Inge
Shisha
Chantal1984
Tsjip
Raven
Emma_
sanne-84
36 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: trouwtopic 2012
@ Tsjip, wat grappig, wij gaan misschien bijna voor dezelfde ringen, maar dan in witgoud.
Deze kosten ongeveer €400
@ Slaatje, dat klinkt als een mooi aanzoek. Lekker genoten van jullie vakantie.
Wij zijn gister in ondertrouw geweest. Stelde weinig voor, maar zijn toch even lekker 's avonds uit eten geweest samen. En nu is het alweer bijna 2012! Ons jaar meiden!
Deze kosten ongeveer €400
@ Slaatje, dat klinkt als een mooi aanzoek. Lekker genoten van jullie vakantie.
Wij zijn gister in ondertrouw geweest. Stelde weinig voor, maar zijn toch even lekker 's avonds uit eten geweest samen. En nu is het alweer bijna 2012! Ons jaar meiden!
Gast- Gast
@ mila, nog gefeliciteerd met je ondertrouw!
@ birgit, mn vriend heeft nog niet gekeken voor een pak, zou hij in januari doen, maar de afspraak moet nog gemaakt worden;) hij gaat met zn moeder. toevallig hadden we het er met kerst over of ik ook mee zou gaan, zou mn vriend niet uitmaken. maar wil zelf niet mee, omdat ik het ook als een verassing wil (en 'bang' ben voor 'ruzie' omdat hij toch voor het pak gaat wat hij wil)
hebben de bakker al uitgezocht voor de bruidstaart (wordt de duurste uit het dorp...) wij hebben met alles een dure smaak:S haha. 21 januari hebben we gesprek over hoe en wat en kunnen we ook dingen proeven.
en hier lijken onze ringen op:
witgoud met een randje goud
alleen de diamantjes liggen iets verder van elkaar (net niet tegen elkaar)
@ birgit, mn vriend heeft nog niet gekeken voor een pak, zou hij in januari doen, maar de afspraak moet nog gemaakt worden;) hij gaat met zn moeder. toevallig hadden we het er met kerst over of ik ook mee zou gaan, zou mn vriend niet uitmaken. maar wil zelf niet mee, omdat ik het ook als een verassing wil (en 'bang' ben voor 'ruzie' omdat hij toch voor het pak gaat wat hij wil)
hebben de bakker al uitgezocht voor de bruidstaart (wordt de duurste uit het dorp...) wij hebben met alles een dure smaak:S haha. 21 januari hebben we gesprek over hoe en wat en kunnen we ook dingen proeven.
en hier lijken onze ringen op:
witgoud met een randje goud
alleen de diamantjes liggen iets verder van elkaar (net niet tegen elkaar)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Birgit en Mila: Ook gefeliciteerd met jullie ondertrouw!! (Ook al stelt het weinig voor )
En die ringen zien er idd bijna hetzelfde uit! En de prijs valt bij jullie ook nog wel mee trouwens. Ik ben al heel veel andere prijzen tegengekomen bij witgouden ringen.
Mijn vriend is vandaag geslaagd voor zijn pak. Ik ben zelf meegeweest en hij heeft toch zijn moeder en broertje meegevraagd. We zijn bij Piet Zoomers geweest en zijn pak was nu 50% afgeprijsd! Hij heeft een heel donkerbruin pak, creme-kleurige blouse en een donkerpaarse stropdas. Echt precies wat hij wilde en het stond 'm helemaal super! En ook hier is de prijs weer meegevallen. En ook zijn broertje heeft meteen zijn pak uitgezocht.
En die ringen zien er idd bijna hetzelfde uit! En de prijs valt bij jullie ook nog wel mee trouwens. Ik ben al heel veel andere prijzen tegengekomen bij witgouden ringen.
Mijn vriend is vandaag geslaagd voor zijn pak. Ik ben zelf meegeweest en hij heeft toch zijn moeder en broertje meegevraagd. We zijn bij Piet Zoomers geweest en zijn pak was nu 50% afgeprijsd! Hij heeft een heel donkerbruin pak, creme-kleurige blouse en een donkerpaarse stropdas. Echt precies wat hij wilde en het stond 'm helemaal super! En ook hier is de prijs weer meegevallen. En ook zijn broertje heeft meteen zijn pak uitgezocht.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Slaatje, wat een mooi aanzoek!Gefeliciteerd!
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
Dit wordt waarschijnlijk de indeling van onze kaart voor de daggasten
Links:
You're the one thing
I can't get enough of
So I'll tell you something
This could be love
Wij houden niet van sketches/toneelstukjes;
we vinden jullie aanwezigheid het mooiste
geschenk.
Indien u verhinderd bent horen wij dat graag voor
vrijdag 1 juni 2012.[/b][/b]
Namen + adres + telefoonnummers
Rechts:
Namen in het groot
Gaan elkaar het Ja woord geven!
En wel op vrijdag 29 juni 2012 om 14.00 uur,
in het Trouwkerkje te Etten-Leur.
Wij hopen dit samen met jullie tot een onvergetelijke
dag te maken en vinden het daarom erg fijn, als jullie
om 13.15 uur bij het huis, van het bruidspaar kunnen zijn.
Na het Ja woord zijn jullie van harte welkom bij
................ (naam feestlocatie),
................ (adres en plaats feestlocatie).
Dan volgt na de taart en een toast op ons huwelijk, het diner.
Eten jullie dan gezellig met ons mee?
Ook op onze receptie (van 19:00 tot 20:00 uur) en op het
feest (vanaf 20:30 uur) zijn jullie van harte uitgenodigd!
En in het klein in het hoekje:
Wilt u ons met een cadeau
verrassen, laat het dan in ons
spaarvarken passen.
Ik vond het echt moeilijk!
Nu de tekst nog wat aanpassen voor de gasten van de receptie en de avondgasten :-)
Links:
You're the one thing
I can't get enough of
This could be love
geschenk.
Rechts:
Namen in het groot
spaarvarken passen.
Nu de tekst nog wat aanpassen voor de gasten van de receptie en de avondgasten :-)
Gast- Gast
Wow wat veel tekst Birgit! Dat past bij ons niet op de trouwkaart haha. Ik vind het er wel goed en duidelijk instaan zo. Alleen dat stukje over geen sketches zou ik er niet in zetten. Gasten moeten hiervoor toch contact opnemen met de ceremoniemeester en hij geeft bij ons dan door dat we geen sketches willen. De daggasten hebben we hier ook al van op de hoogte gebracht. Ik mis trouwens ook de naam en telefoonnummer van de ceremoniemeester. Of hebben jullie die niet?
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Het is inderdaad veel tekst maar ik wil het er allemaal zo graag in
Voor de receptie en avondgasten wordt de tekst aan de rechterkant een stuk korter.
Gedichtje of iets dergelijks hoeft van mijn vriend niet, maar misschien vind hij het zo toch wel leuk.
Wij hebben geen ceremoniemeester en ik wil echt geen stukjes. In onze familie is het vaste prik en irriteer me er altijd mateloos aan dus ik wel het graag laten staan . Het komt wel in een kleiner lettertype.
Voor de receptie en avondgasten wordt de tekst aan de rechterkant een stuk korter.
Gedichtje of iets dergelijks hoeft van mijn vriend niet, maar misschien vind hij het zo toch wel leuk.
Wij hebben geen ceremoniemeester en ik wil echt geen stukjes. In onze familie is het vaste prik en irriteer me er altijd mateloos aan dus ik wel het graag laten staan . Het komt wel in een kleiner lettertype.
Gast- Gast
Idd veel tekst, maar maakt toch nie uit, ieder zn kaart.
Mn vriend wil er niks op zetten om geld te vragen, da vind hij schooien. Maar iedereen doet dat voortaan, en ben bang dat we anders lado krokgen, juist omdat we ook nog gaan verbouwen. Nog ff verder ruzien haha (dus als iemand nog goede argumenten heeft)
Mn vriend wil er niks op zetten om geld te vragen, da vind hij schooien. Maar iedereen doet dat voortaan, en ben bang dat we anders lado krokgen, juist omdat we ook nog gaan verbouwen. Nog ff verder ruzien haha (dus als iemand nog goede argumenten heeft)
sanne-84- Ratel
Birgit: Mooie tekst maar inderdaad wel veel! Hier zou het ook niet passen Wij zijn ook nog steeds met de tekst aan het stoeien. Best lastig zoiets... Volgend jaar verder
Hier komt ook wel een envelopje in de kaart te staan hoor. Volgens mij geven de meeste mensen ook wel geld maar toch. En over stukjes zetten wij er niets over in. We zijn nu al druk aan het verkondigen dat we dit gewoon absoluut niet willen!!! Ik heb er een hekel aan en ik vind het vaak van die standaard, flauwe dingen die eigenlijk helemaal niet zo grappig zijn. Wij hebben er absoluut niets mee.
Verder voor iedereen een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
Hier komt ook wel een envelopje in de kaart te staan hoor. Volgens mij geven de meeste mensen ook wel geld maar toch. En over stukjes zetten wij er niets over in. We zijn nu al druk aan het verkondigen dat we dit gewoon absoluut niet willen!!! Ik heb er een hekel aan en ik vind het vaak van die standaard, flauwe dingen die eigenlijk helemaal niet zo grappig zijn. Wij hebben er absoluut niets mee.
Verder voor iedereen een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Mooie tekst hoor, wij vinden het erg moeilijk iets te verzinnen. Heb het maar gevraagd of degene die ze voor ons maakt en drukt nog wat aanpassingen wilt doen.
Ik zit trouwens ook nog met een dilemma, ik wil graag mijn collega's uitnodigen voor de feestavond, maar dan zonder partner want die ken ik niet. Volgens mijn vriend kan dat echt niet. Ik vind dat het best kan.
Anders is de zaal voor de helft gevuld met mijn en zijn collega's met partner en de andere helft zijn onze vrienden en familie.
En van onze vrienden zegt de een het kan wel en de ander zegt nee je moet de partner ook uitnodigen.
Wat zouden jullie doen?
@ iedereen die in ondertrouw is gegaan gefeliciteerd!!!
Wij zijn in ondertrouw gegaan op 29 december en hebben van mijn schoonouders een supermooi kado gehad. Dat is ook al gelijk ons huwelijks kado. een huwelijksreis en huwelijksnacht! Echt super!!! We mogen wel zelf iets uitzoeken voor een bepaald bedrag en op de bruiloft overhandigen ze het officieel!!!!
Ik zit trouwens ook nog met een dilemma, ik wil graag mijn collega's uitnodigen voor de feestavond, maar dan zonder partner want die ken ik niet. Volgens mijn vriend kan dat echt niet. Ik vind dat het best kan.
Anders is de zaal voor de helft gevuld met mijn en zijn collega's met partner en de andere helft zijn onze vrienden en familie.
En van onze vrienden zegt de een het kan wel en de ander zegt nee je moet de partner ook uitnodigen.
Wat zouden jullie doen?
@ iedereen die in ondertrouw is gegaan gefeliciteerd!!!
Wij zijn in ondertrouw gegaan op 29 december en hebben van mijn schoonouders een supermooi kado gehad. Dat is ook al gelijk ons huwelijks kado. een huwelijksreis en huwelijksnacht! Echt super!!! We mogen wel zelf iets uitzoeken voor een bepaald bedrag en op de bruiloft overhandigen ze het officieel!!!!
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Gaaf kado!!
Wij vragen ook alleen de collega's, zonder partner. Scheelt wel dat het redelijk normaal is bij ons. Als het normaal was geweest om de partners wel te vragen dan had ik da wel moeilijk gevonden. Zo heb ik da probleem met de leerlingen, vraag ik die wel of nie. Bij alle uitjes worden ze wel betrokken, dus om da nu nie te doen..
Wij vragen ook alleen de collega's, zonder partner. Scheelt wel dat het redelijk normaal is bij ons. Als het normaal was geweest om de partners wel te vragen dan had ik da wel moeilijk gevonden. Zo heb ik da probleem met de leerlingen, vraag ik die wel of nie. Bij alle uitjes worden ze wel betrokken, dus om da nu nie te doen..
sanne-84- Ratel
Wij vragen ook alleen de collega's zonder partner. Eerst had ik zoiets om ook de partners uit te nodigen omdat ik vind dat dat hoort. Daarna dacht ik er toch anders over, vriend wilde nog wel graag de partners van collega's uit nodigen.
Ik heb geĂŻnformeerd bij mijn collega's en die willen allemaal liever zonder partner komen omdat ze dan met elkaar kunnen kletsen en je anders je eigen partner nog bezig "moet" houden omdat die niemand kent.
Daarom doen wij toch geen partners van collega's uitnodigen.
Voorgaande bruiloften was ook altijd zonder partner
Ik heb geĂŻnformeerd bij mijn collega's en die willen allemaal liever zonder partner komen omdat ze dan met elkaar kunnen kletsen en je anders je eigen partner nog bezig "moet" houden omdat die niemand kent.
Daarom doen wij toch geen partners van collega's uitnodigen.
Voorgaande bruiloften was ook altijd zonder partner
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ff een vraagje, ik heb laatst hier, of in het trouwtopic 2011 iemand gezien die een droom van een trouwjurk ergens had gekocht, en die incl accesoires zo rond de 500 euro kwijt was. Weet iemand nog wie dit was en waar zij haar jurk gekocht heeft. Aanstaande en ik doen een budgetbruiloft, maar kan qua trouwjurk niet zo heel veel vinden op internet. Ik zie nu door de bomen het bos al niet meer. Ben nooit echt een ster geweest in organisatie
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje: Mijn trouwjurk was 350 euro en mijn accessoires zo rond de 100 euro maar ik weet niet of je mij bedoelt. Ik heb mijn jurk via marktplaatst gekocht.
Inge: Mooie tekst!
Wij doen trouwens ook alleen collega's zonder partner. Anders gaat het niet passen in het zaaltje haha!
Wij doen trouwens ook alleen collega's zonder partner. Anders gaat het niet passen in het zaaltje haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Slaatje: Mijn trouwjurk was 350 euro en mijn accessoires zo rond de 100 euro maar ik weet niet of je mij bedoelt. Ik heb mijn jurk via marktplaatst gekocht.
@ Sish, denk dat ik idd iemand anders bedoelde. Die had hem in een winkel gekocht. Heb trouwens niets tegen marktplaats hoor. Hoe heb je dat gedaan met passen enzo. En bedankt voor je tip natuurlijk!!!!
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Shisha schreef:Slaatje: Mijn trouwjurk was 350 euro en mijn accessoires zo rond de 100 euro maar ik weet niet of je mij bedoelt. Ik heb mijn jurk via marktplaatst gekocht.
@ Sish, denk dat ik idd iemand anders bedoelde. Die had hem in een winkel gekocht. Heb trouwens niets tegen marktplaats hoor. Hoe heb je dat gedaan met passen enzo. En bedankt voor je tip natuurlijk!!!!
Ik heb 'm gekocht in een winkel die bemiddelt in 2ehands jurken en was inclusief accessoires ook rond de 500 euro kwijt. Je ziet totaal niet aan de jurken dat ze niet nieuw zijn. Zijn gewoon 1 keer gedragen. Mijne zou nieuw in de 2000 euro hebben gekost. Ik was blij dat ik dat er niet voor neer heb geteld, zo zonde voor 1 dag!
Laatst aangepast door Jolicious op zo 1 jan 2012 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb mijn jurk in Nijmegen bij la soiree gekocht, zij heeft 50% korting op de collectie van 2011 mijn jurk kostte uiteindelijk 750 euro ipv 1500.. Misschien dat er ook nog wat leuks voor een lager budget bij zit?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Jolicious schreef:slaatje schreef:Shisha schreef:Slaatje: Mijn trouwjurk was 350 euro en mijn accessoires zo rond de 100 euro maar ik weet niet of je mij bedoelt. Ik heb mijn jurk via marktplaatst gekocht.
Ik heb 'm gekocht in een winkel die bemiddelt in 2ehands jurken en was inclusief accessoires ook rond de 500 euro kwijt. Je ziet totaal niet aan de jurken dat ze niet nieuw zijn. Zijn gewoon 1 keer gedragen. Mijne zou nieuw in de 2000 euro hebben gekost. Ik was blij dat ik dat er niet voor neer heb geteld, zo zonde voor 1 dag!
Dat klinkt idd zoals ik het ook in mijn hoofd heb, zou mij eventueel de website kunnen pmen (als ze die hebben? )
slaatje- Kletskop
Highway schreef:Ik heb mijn jurk in Nijmegen bij la soiree gekocht, zij heeft 50% korting op de collectie van 2011 mijn jurk kostte uiteindelijk 750 euro ipv 1500.. Misschien dat er ook nog wat leuks voor een lager budget bij zit?
Dat zou idd weer boven mijn budget zijn, maar je weet maar nooit. La soiree in Nijmegen ga ik morgen even op de site zoeken. Ik ga nu mijn laptop uitzetten en bedje in, want ik blijf kijken. Haha. Dank je voor de tip.
slaatje- Kletskop
Birgit schreef:Dit wordt waarschijnlijk de indeling van onze kaart voor de daggasten
Links:
You're the one thing
I can't get enough of
This could be love
geschenk.
Rechts:
Namen in het groot
spaarvarken passen.
Inderdaad veel tekst. Maar zo is het allemaal wel duidelijk toch
Wij zijn er ook nog niet helemaal uit of we een ceremoniemeester willen of niet en willen ook geen stukjes, dus misschien is zoiets voor bij ons op de kaart ook wel wat.
Ik zou alleen toast wel even vervangen door toost
Chantal1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11
He meiden,
IK breek even in, in jullie topic voor een vraag!
Mijn vriend en ik willen in 2013 gaan trouwen, we hebben ook al een datum in ons hoofd maar hoelang van te voren is het verstandig deze vast te leggen bij de gemeente?
IK breek even in, in jullie topic voor een vraag!
Mijn vriend en ik willen in 2013 gaan trouwen, we hebben ook al een datum in ons hoofd maar hoelang van te voren is het verstandig deze vast te leggen bij de gemeente?
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Bij de meeste gemeentes kan dit vanafeen jaar vantevoren
sanne-84- Ratel
idd meestal kan dat een jaar van te voren. Maar verschilt per gemeente. In sommige gemeente kan je het pas vast leggen wanneer je in ondertrouw gaat.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Is hier iemand die nog een sluier nodig heeft?
Ik heb de mijne niet kunnen dragen, omdat m'n kapsel niet geschikt was...
Mocht iemand interesse hebben, dan wil ik wel even een foto maken
Ik heb ook nog een ivoorkleurige stola. Die is op de dag zelf enkele malen gedragen en ligt nu keurig gestreken in de kast.
Ik heb de mijne niet kunnen dragen, omdat m'n kapsel niet geschikt was...
Mocht iemand interesse hebben, dan wil ik wel even een foto maken
Ik heb ook nog een ivoorkleurige stola. Die is op de dag zelf enkele malen gedragen en ligt nu keurig gestreken in de kast.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus