Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
+50
Diese
meisje
Marin
Amber-
Jezzie
Flower_L
Muppetje
Steep
Paper Crown
PapillonRose
Happy
L!ND@
SarahKey
TGR
Jasmine
Alex
Viva
Makamba
Dora
Lejow
Jade
Caresses
CCC
JD
Pien
Alyssa
Pussycat
koNijntje
Happydobby
moepie
Supertalentje
Linda
Lavendel
mickey
Mamsie
Clapperdie
Luna
truestar
Annie24
studiebol
woezel
Smaragdje
Sjonno
Susan
kwak
Dani
Shy
Roos
liesje
Ayla
54 plaatsers
Pagina 8 van 12
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
Spannend, Parels! Hopelijk heb je een goede nacht!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik hoop op een productieve nacht voor je
Gast- Gast
Zo jij bent er in ieder geval klaar voor
Een goede nacht gewenst.
Een goede nacht gewenst.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik vind het echt verschrikkelijk de vk uit bed te bellen haha, dus ik hoop op een rustige nacht en productieve dag morgen
Gast- Gast
Tja, dan had hij/zij maar geen verloskundige moeten worden, dat is het risico van het vak zeggen wij dan!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
*Zet verrekijker op het lijstje, kamer van mijn kids is aan het eind van de gang tegenover de verloskamers*Parels schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk de vk uit bed te bellen haha, dus ik hoop op een rustige nacht en productieve dag morgen
Gast- Gast
ProudMama schreef:*Zet verrekijker op het lijstje, kamer van mijn kids is aan het eind van de gang tegenover de verloskamers*Parels schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk de vk uit bed te bellen haha, dus ik hoop op een rustige nacht en productieve dag morgen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
En, hoe was je nacht?
Hebben je nu al 12 uur niet meer online gezien, is het dan nu wel begonnen?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dit vraag ik mij ook af!Yasmine schreef:En, hoe was je nacht?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
oeh inderdaad! Ben ook benieuwd haha. Toch de verloskundige moeten bellen vannacht?
Pussycat- Ratel
Ik had toch beloofd dat ik een goede nacht ging maken? Klokje rond geslapen!
Pm zijn ze nu al opgenomen? Hoe lang? Ik zal extra hard schreeuwen als ik die gang in kom
Pm zijn ze nu al opgenomen? Hoe lang? Ik zal extra hard schreeuwen als ik die gang in kom
Gast- Gast
Parels schreef:Ik had toch beloofd dat ik een goede nacht ging maken? Klokje rond geslapen!
Dat zou ik wel willen zien. Een puffende hoogzwangere vrouw die door de gangen schreeuwd: "Proudddmamaaaaaaaaaaaaaa Proudmamaaaaaaaaa"
Gast- Gast
hahaah sorry parels ik krijg er nog beeld bij ook! En PM komt dan aangescheurd, jaa Parels daar ben je dan!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik denk dat ze serieus eerder reageert op dr forumnaam dan dr echte naam
Maar ik dacht meer aan een 'ooooooooooooooh' schreeuw, maar als je je naam wilt horen PM calculeer ik dat wel in
Maar ik dacht meer aan een 'ooooooooooooooh' schreeuw, maar als je je naam wilt horen PM calculeer ik dat wel in
Gast- Gast
Ik zie het al helemaal voor me!
Enne, PM, als Parels net zo hard loopt (edit:ligt) te gillen als ik, dan kun je haar aan de andere kant van het ziekenhuis nog horen vrees ik.
Enne, PM, als Parels net zo hard loopt (edit:ligt) te gillen als ik, dan kun je haar aan de andere kant van het ziekenhuis nog horen vrees ik.
Jasmine- Ratel
Kun je geen pepernoten voor je doos houden? Kinderen zijn er gek op.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Kun je geen pepernoten voor je doos houden? Kinderen zijn er gek op.
Gast- Gast
Ik denk dat ik echt op PM sneller reageer als op mijn echte naam, ik heb nou niet echt een unieke naam.
Parels, ze liggen hier nu ongeveer al 24 uur.
Parels, ze liggen hier nu ongeveer al 24 uur.
Gast- Gast
Ik zou schuimpjes doen, die smelten tenminste in zo'n tandeloos bekkie, pepernoten niet.TGR schreef:Kun je geen pepernoten voor je doos houden? Kinderen zijn er gek op.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik zou schuimpjes doen, die smelten tenminste in zo'n tandeloos bekkie, pepernoten niet.TGR schreef:Kun je geen pepernoten voor je doos houden? Kinderen zijn er gek op.
Goed idee!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:ProudMama schreef:Ik zou schuimpjes doen, die smelten tenminste in zo'n tandeloos bekkie, pepernoten niet.TGR schreef:Kun je geen pepernoten voor je doos houden? Kinderen zijn er gek op.
Goed idee!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Makamba schreef:TGR schreef:ProudMama schreef:Ik zou schuimpjes doen, die smelten tenminste in zo'n tandeloos bekkie, pepernoten niet.TGR schreef:Kun je geen pepernoten voor je doos houden? Kinderen zijn er gek op.
Goed idee!
Moet je niet de schuimpjes hebben die ze hier met de intocht uitdeelden, die dingen waren knetterhard
Jasmine- Ratel
Hahahhaa ik had die laatste toevoegingen nog niet eens gelezen haha, heb hier wel even hardop zitten lachen! Even een update van vanochtend
Vannacht weer een rare nacht gehad, maar ik denk dat het meer de zenuwen waren voor de afspraak van vanochtend. Ik moest weer naar de vk, en was erg bang dat het strippen weer zo´n pijn ging doen als de afgelopen keer.
Bloeddruk was ietsje hoger, ik was weer wat aangekomen, en ze vroeg aan me of ik gestript wilde worden. Nou ja, baat het niet schaadt het niet dacht ik, maar wel uitgelegd dat ik flink gespannend was. De verloskundige vond het overigens raar dat ik nog kwam want ze had wel het idee dat het door ging zetten bij me vd week, maar helaas
Ik heb een flinke kreet geslaakt toen ze me stripte, maar ze zei 'ik kan je echt HEEL GOED strippen, wil je dat?' dus ik ben maar gewoon braaf gaan liggen. Ze zei ook, ik heb nu echt een heel goed gevoel dat het door gaat zetten. Ook flink bloed aan dr handen en net plaste ik al bloed en verloor ik stolsels dus het is goed. Ze voelde de kleine ook flink bewegen terwijl zij met dr handen eromheen aan het gaan was haha beetje raar!
Als het niet doorzet, moet ik zaterdag bellen, dan komen ze langs om het nogmaals te doen, zet het dan niet door ga ik maandag naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en vruchtwatercontrole. Daarna mag ik kiezen of ik wel of niet ingeleid wil worden.
Heb ook wel meer soort menstruatiekrampen die vrij pijnlijk zijn, dus in principe heb ik wel het idee dat het iets doorzet. En idd die 2/3 cm ontsluiting kunnen ze me niet meer afnemen!
Vannacht weer een rare nacht gehad, maar ik denk dat het meer de zenuwen waren voor de afspraak van vanochtend. Ik moest weer naar de vk, en was erg bang dat het strippen weer zo´n pijn ging doen als de afgelopen keer.
Bloeddruk was ietsje hoger, ik was weer wat aangekomen, en ze vroeg aan me of ik gestript wilde worden. Nou ja, baat het niet schaadt het niet dacht ik, maar wel uitgelegd dat ik flink gespannend was. De verloskundige vond het overigens raar dat ik nog kwam want ze had wel het idee dat het door ging zetten bij me vd week, maar helaas
Ik heb een flinke kreet geslaakt toen ze me stripte, maar ze zei 'ik kan je echt HEEL GOED strippen, wil je dat?' dus ik ben maar gewoon braaf gaan liggen. Ze zei ook, ik heb nu echt een heel goed gevoel dat het door gaat zetten. Ook flink bloed aan dr handen en net plaste ik al bloed en verloor ik stolsels dus het is goed. Ze voelde de kleine ook flink bewegen terwijl zij met dr handen eromheen aan het gaan was haha beetje raar!
Als het niet doorzet, moet ik zaterdag bellen, dan komen ze langs om het nogmaals te doen, zet het dan niet door ga ik maandag naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en vruchtwatercontrole. Daarna mag ik kiezen of ik wel of niet ingeleid wil worden.
Heb ook wel meer soort menstruatiekrampen die vrij pijnlijk zijn, dus in principe heb ik wel het idee dat het iets doorzet. En idd die 2/3 cm ontsluiting kunnen ze me niet meer afnemen!
Gast- Gast
zooo dat is leuk nieuws! Nu maar hopen dat het inderdaad door gaat zetten, maar het klinkt veelbelovend
Pussycat- Ratel
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
» Wat moeten we hier toch mee...
» Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...
» Omdat er toch al zo veel taal ergernissen zijn..
» Zitten hier ook meiden in de IT?
» Wat moeten we hier toch mee...
» Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...
» Omdat er toch al zo veel taal ergernissen zijn..
» Zitten hier ook meiden in de IT?
Pagina 8 van 12
Permissies van dit forum: