Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

+51
blauwwitrood
L!ND@
moepie
Bolleke
xxjojootjexx
Tazz
LMCurious
Fearie
frolic
Koffieleut
Bay
Theezakje13
Pien
rapa nui
Meeko
Mamsie
Annie24
vlindertje
M@niek
Filoria
Darius
*Troela*
LindaK
Printje
Coccinelle
snoezel
Marin
koNijntje
Monte
Nora
PapillonRose
Lavendel
Catwoman79
joyce0606
Thunder
meisjesmama
sheila123
Bruintje Beer
holaagirl
firda
Happydobby
ProudMom
SarahKey
Jasmine
Steep
Nana
Tania
Parisienne
Rush
Liadan
Susan
55 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt. Empty Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:40

Al met al zitten we hier met een clubje meiden toch al wat jaartjes. In die jaren is er vast een hoop gebeurd wat sommige van ons weer zijn vergeten. Als je 1 ding mag noemen, wat heeft bij jou dan het meeste indruk gemaakt ?

Bij mij is dat het lange topic waarin een forumster beweerde bevallen te zijn van een dochter ; Isabeau, en dat meisje was vlak daarna overleven. Na een tijdje bleek dit fake te zijn. Dat iemand in staat is om zoiets te verzinnen, heeft bij mij een diepe indruk achter gelaten.

Laatst aangepast door Mama_van2 op wo 21 sep 2011 - 20:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt. Empty Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:42

Dat is toch wel de bevalling van Pien. Ik heb nog nooit zo met iemand mee geleefd op het forum. Ik kwam iedere dag wel een paar keer kijken of ze al bevallen was smile

Gast
Gast

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt. Empty Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 20:43

Ik denk jouw topics rondom M.ara, vooral haar laatste ziekenhuisopname. Daar praatte ik ook heel veel over met mijn ouders en Dion.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:43

Ja bij mij ook wel dat. Hoewel ik vanaf het begin wel een raar gevoel bij haar had, en ik ook de klokkenluidster was bij dit verhaal. Maar zij was tegelijk met mij uitgerekend dus dat kwam wel dichtbij.

En het verhaal van M.ara maakt op mij veel indruk! Ik denk heel vaak aan jullie, wat jullie doormaken. En het heeft mij ook echt besef gegeven dat het niet vanzelfsprekend is dat je kindje gezond is, en het heeft me ook aan het denken gezet voor deze zwangerschap.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:44

Razz_ schreef:Dat is toch wel de bevalling van Pien. Ik heb nog nooit zo met iemand mee geleefd op het forum. Ik kwam iedere dag wel een paar keer kijken of ze al bevallen was smile
+1

Heb tijdens mijn eigen bevalling nog iemand via Whatsapp gevraagd of er al nieuws van Pien was Laughing

En natuurlijk alles rondom M.ara

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:46

En dat van M.ara natuurlijk ook ! Hoe is het nu met haar Mv2 ?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:47

Inderdaad de bevalling van Pien, ook ik heb steeds die f5 knop in zitten drukken of ze al bevallen was. Ik had het echt met haar te doen.

Over M.ara, ik kan me voorstellen dat het indruk heeft gemaakt, en mensen misschien ook het denken heeft gezet. Ik heb altijd veel steun aan jullie gehad, en nog. Ik hoop dat M.ara haar ziekte mensen heeft doen beseffen dat het echt niet vanzelfsprekend is om een gezond kindje te mogen krijgen, het is een zegen. Knuffel en koester jullie geluk, en sta niet te lang stil bij dingen die er niet toe doen.

Razz, goed ! Ze leeft gelukkig weer verder alsof er niets gebeurd is. Zelf moeten we ons echt af en toe even knijpen 'lag M. 2 weken geleden echt nog in een coma, had ze echt 100 aanvallen per dag ?' M.ara pakt de draad weer op, en wij met haar. Om 12.00 gaan we vandaag naar het WKZ voor het voortraject op haar hersenoperatie. Vanavond zal ik weer een update plaatsen op haar site. Haar ontwikkeling staat gelukkig niet stil, ze heeft een paar keer los gestaan, en ze zegt bewust nieuwe woordjes 'Ja/Opaa en Ond (hond)'.

Laatst aangepast door Mama_van2 op wo 21 sep 2011 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 21 sep 2011 - 20:49

Bij mij het topic over M.ara van afgelopen maand.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Rush wo 21 sep 2011 - 20:49

Isabeau idd.

Mara haar verhaal

Maar ook Weetjewel haar derde zwangerschap, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:50

Maar het meeste indruk heeft het meeleven van de meiden hier op mij gemaakt. De lieve reacties, de lieve en bemoedingende mailtjes, smsjes en Pm's.
De hele berg kadootjes, de kaarten die maar bleven komen... Alex en Suzan die de dag na mijn bevalling al naast mijn bed stonden!

Iedere dag denk ik er weer aan, als ik de kast open doe zie ik de kleertjes van de meiden van het forum. Regelmatig pak ik de draagzak, dan denk ik er ook aan terug en krijg ik een heel warm gevoel van binnen!

Nogmaals (als ik het niet het topic hiervoor, wil het gewoon nog even zeggen); lieve meiden, bedankt voor jullie steun, jullie zijn echt geweldig hug
Ik denk niet dat ik er zo goed doorheen gekomen was zonder jullie, zonder hier te mogen klagen, mijn verhaal doen enz.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 20:52

ProudMama schreef:Maar het meeste indruk heeft het meeleven van de meiden hier op mij gemaakt. De lieve reacties, de lieve en bemoedingende mailtjes, smsjes en Pm's.
De hele berg kadootjes, de kaarten die maar bleven komen... Alex en Suzan die de dag na mijn bevalling al naast mijn bed stonden!

Iedere dag denk ik er weer aan, als ik de kast open doe zie ik de kleertjes van de meiden van het forum. Regelmatig pak ik de draagzak, dan denk ik er ook aan terug en krijg ik een heel warm gevoel van binnen!

Nogmaals (als ik het niet het topic hiervoor, wil het gewoon nog even zeggen); lieve meiden, bedankt voor jullie steun, jullie zijn echt geweldig hug
Ik denk niet dat ik er zo goed doorheen gekomen was zonder jullie, zonder hier te mogen klagen, mijn verhaal doen enz.

Jouw zwangerschap heeft ook veel indruk gemaakt. Vooral die dinsdag waarop je met spoed naar Veldhoven ging. Maar ook daarna, hoe je weer opkrabbelde en er steeds meer weken bij kwamen en je alle mijlpalen voorbij ging.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:53

Wat mij natuurlijk ook aan het hart gaan is de zoon van Susan, E.sra. Het mooie mannetje moet heel wat extra inspanning leveren om een zo normaal mogelijk leven te leiden. Hoe Susan en haar man daar mee omgaan is echt bewonderings waardig. Hij mag ontzettend veel geluk hebben met zijn ouders, maar ook mooie E.sra heeft zijn ouders niet voor niets uitgekozen. Samen komen ze er wel, al zal het niet altijd makkelijk zijn.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 21 sep 2011 - 20:55

Bij mij ook het topic over M.ara van de afgelopen maand. Ik heb er thuis ook over gepraat, het raakte me zo enorm! @Mv2: geef M.ara maar een dikke knuffel!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Tania wo 21 sep 2011 - 20:56

Het verhaal van Yvonne over haar eerste zoontje en het verhaal van Mara.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:57

Mama_van2 schreef:Wat mij natuurlijk ook aan het hart gaan is de zoon van Susan, E.sra. Het mooie mannetje moet heel wat extra inspanning leveren om een zo normaal mogelijk leven te leiden. Hoe Susan en haar man daar mee omgaan is echt bewonderings waardig. Hij mag ontzettend veel geluk hebben met zijn ouders, maar ook mooie E.sra heeft zijn ouders niet voor niets uitgekozen. Samen komen ze er wel, al zal het niet altijd makkelijk zijn.
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:57

Tania schreef:Het verhaal van Yvonne over haar eerste zoontje en het verhaal van Mara.
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 20:58

Inderdaad Yvonne haar eerste zoontje, ik durfde het niet goed te plaatsen omdat ik bang was haar te raken. Maar haar eerste zoontje heeft op mij ook echt een indruk achter gelaten.

Gast
Gast

Bericht  Nana wo 21 sep 2011 - 21:01

Ik kom hier nu bijna drie jaar en het meeste indruk hebben op mij gemaakt:

- De situatie rondom M.ara en de ongelovelijke veerkracht van Mamavan_2.
- De bevalling van Pien.
- De zwangerschap van Proudmama.
- De ontwikkeling van Ez.ra en de manier waarop Susan hiermee omgaat en haar weg hierin vindt.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Tania wo 21 sep 2011 - 21:01

Mama_van2 schreef:Inderdaad Yvonne haar eerste zoontje, ik durfde het niet goed te plaatsen omdat ik bang was haar te raken. Maar haar eerste zoontje heeft op mij ook echt een indruk achter gelaten.

Oh dat was niet mijn bedoeling dus ik hoop dat ze het niet erg vindt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Steep wo 21 sep 2011 - 21:02

Razz_ schreef:Dat is toch wel de bevalling van Pien. Ik heb nog nooit zo met iemand mee geleefd op het forum. Ik kwam iedere dag wel een paar keer kijken of ze al bevallen was smile

+1
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Jasmine wo 21 sep 2011 - 21:05

Lieskuh schreef:
Tania schreef:Het verhaal van Yvonne over haar eerste zoontje en het verhaal van Mara.
+1

+1, net als het fakeverhaal wat mamavan2 in de openingspost noemt.

Maar ook verhalen van meiden die zó lang bezig waren voor een kindje en van wie hun lange strijd eindelijk beloond werd (zoals Nera) en juist de meiden die ondanks de grote wens, die droom moesten laten varen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  SarahKey wo 21 sep 2011 - 21:14

Verhaal van Isabeau, grr kon dat mens wel wat aandoen. Wie bedenkt zoiets :shock: Heb toen heel wat nageplozen wat nu echt was en niet. Raar mens... ze heeft nu zelf in het echt een kind, al een tijdje volgens mij.

Ik vind het nog steeds erg leuk om te lezen dat sommige meiden, na jarenlang proberen, eindelijk zwanger zijn of al bevallen zijn. I love you

Verhaal van Mara, al begon het bij de dikke buiken Laughing Jouw buik staat me nog zo bij mama van 2 Laughing. Maar vind het wonderlijk dat zo'n klein kindje zoveel strijdlust heeft. hug

Sommige scheidingen, waar ik echt :shock: zo bij stond toen ik het las. Maar dat is alweer tijdje terug.

En idd het verhaal over N van yvonne, hug hug
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 21:21

In de loop van de jaren zijn er inderdaad veel stellen uit elkaar gegaan, best veel als je er goed over na gaat denken.

Gast
Gast

Bericht  ProudMom wo 21 sep 2011 - 21:45

Mama_van2 schreef:Bij mij is dat het lange topic waarin een forumster beweerde bevallen te zijn van een dochter ; Isabeau, en dat meisje was vlak daarna overleven. Na een tijdje bleek dit fake te zijn. Dat iemand in staat is om zoiets te verzinnen, heeft bij mij een diepe indruk achter gelaten.

Waaaat? Heeft iemand dat echt gedaan? :shock: Zoiets vreselijks verzonnen.. Neutral
Ben blij dat ik toen nog niet mee las. Daar zou ik echt niet goed mee om kunnen gaan. Verschrikkelijk zeg, bah, walgelijk gewoon dat iemand zoiets durft te verzinnen.. :shock:

Wat op mij veel indruk heeft gemaakt, is idd ook het hele gebeuren rondom jouw dochtertje, Mama_van2.
Helaas maken wij (onze familie) nu ook iets vreselijks mee, waardoor op een harde manier even duidelijk gemaakt word dat het niet zo vanzelfsprekend is dat je een gezond kindje krijgt.
Doordat wij nu zelf ook in zo'n situatie zitten, heeft jou/jullie verhaal extra veel indruk gemaakt. (Het komt zo een beetje raar over, maar ik kan het even niet zo goed verwoorden..)
Ik heb er vaak aan gedacht, en ben echt ontzettend blij voor jullie allemaal dat M.ara het nu zo goed doet. hug
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  Happydobby wo 21 sep 2011 - 22:16

Ik was pas mijn smsberichtjes aan het lezen en kwam een felicitatiesms van pien tegen, het moet erg moeilijk zijn geweest om zolang te moeten wachten op je kindje. Gelukkig heb je zelf je meisje op de wereld gezet.

De zwangerschap van PM en de bevalling.

Met alle meiden uit het 12 weken topic die allemaal tegelijk konden bevallen, PM, Pien, Novalee, kruumel, theezakje en ik.

Het verhaal van M.ara

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: