Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zitten hier meiden die..

+45
Phileine
studiebol
Pien
Merai
Inge
Thunder
Coccinelle
Zininzon
Lynn_
blauwwitrood
Ezzer
Liadan
Roze Roos
LoveMusic
Catwoman79
pantuf
Arwyn
Sugarfall
pitbullgup
Rumble
Caresses
Muppetje
Mamsie
Guus
smooch
Flip Fluitketel
Monnie
Limburg85
chocolate
minoessepoes
Didi
Tiara
Bubbelicious
Bruintje Beer
Rouge
Chelle
Lady4
PapillonRose
Susan
Floor
Tania
Océane
Flemy
Fiebje
Highway
49 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 2:40

Hi allemaal,

Na heeeeeeeeeeeel wat gestommel en gedoe heb ik uiteindelijk in december een miskraam gehad. Ik heb weken in onzekerheid gezeten en uiteindelijk toch een miskraam. Ben geen 1 moment blij geweest in die zwangerschap, wist gewoon dat het niet goed zat.. Bij de gyn te horen gekregen dat het geen kwaad kan om (als we willen) weer ervoor te gaan.. mijn man en ik hebben toen besloten, we doen het zonder anticonceptie en we zien 't wel.. alleen.. nou moest ik officieel gisteren ongesteld worden. Maar ben 't niet geworden.. en nu nog steeds niet.. mijn test vanmorgen was na 10 min positief maar clearblue zegt na 5 minuten moet je test positief uitslaan.. niet na 10..

Maar nu komt het weer.. heb weer enorme buikkrampen.. net als de vorige keer, maar ik wilde even kijken of hier meiden zijn die ondanks (precies menstruatieachtige trekkende pijn) toch een kindje op de wereld hebben gezet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Highway wo 26 jan 2011 - 2:47

Wat een naar dat jullie dat mee hebben moeten maken, ik wil jullie in ieder geval sterkte en succes wensen.
De schoonzus van mijn zus (snap je hem nog) heeft een beetje hetzelfde heeft meegemaakt, 2 miskramen, 1 op 4 weken en 1 op 6 weken, ook een jonge meid en ze is nu gelukkig wel 15 weken zwanger! Waarschijnlijk kun je hier niet veel mee maar misschien is het toch een hart onder de riem.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 2:53

Wat vervelend weer die onzekerheid. Tja, mijn idee is dat een test heus niet ineens positief uitslaat, maar daar zijn de meningen ook nogal over verdeeld.
Nogmaals testen dus zou ik zeggen.

Zijn de krampen weer zo erg, of minder? Ik heb alle 3 zwangerschappen wel krampen gehad, en deze zelfs heel erg, ik durfde er daarom ook niet vanuit te gaan dat het allemaal goed zou zitten, maar hier toch 2 kinderen op de wereld gezet, en nu nog 2 in mn buik, ondanks die krampen. Ik dacht ook altijd dat ik wel ongesteld zou worden, maar het is ws. gewoon het oprekken van de baarmoeder geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:07

Logisch dat je je dan meteen weer zorgen maakt. Maar, als je zwanger mocht zijn, kan het echt wel goed gaan hoor. Ik heb ook echt enorme buikkrampen en dergelijke gehad aan het begin van de zwangerschap. Waarschijnlijk door te druk te zijn en stress. Ook ik dacht dat het mis zou gaan, maar het tegendeel is waar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Fiebje wo 26 jan 2011 - 3:16

Hoi Ckc,

Wellicht dat je in het stoppen in aug2010 een beetje van mijn verhaal hebt meegekregen.
Maar ik heb in november ook een miskraam gehad en was daarna gelijk weer zwanger.
Toen ik bijna een week over tijd was heb ik pas een test durven doen. Dacht ook, dit kan niet ik wordt gewoon ongesteld. En had de eerste weken ook krampen en gerommel in mijn buik dat ik dacht **** het zal toch niet weer! Maar gelukkig het zit er nog steeds! Heb het nog niet op de wereld gezet maar tot nu toe gaat het goed. Veel succes meid, en als je twijfelt kan je morgenochtend wellicht nog een test doen. De eerste bij mij waren ook niet duidelijk. Hoop voor je dat het allemaal goed komt!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:18

Ik ben drie keer zwanger geweest en de enige keer dat ik extreme buikkrampen had is het goed gegaan. Het kan echt een zwangerschapskwaal zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:20

Ik had bij de oudste ook buikpijn, voordat ik toen wist dat ik zwanger was dacht ik steeds dat ik op het punt stond om ongesteld te worden want het was net zo heftig.

Maar ik heb ook ervaring met een vals-positieve test, waar dus overduidelijk een streepje stond maar ik bleek niet zwanger te zijn. Ik zou als ik jou was nog een test halen en morgen opnieuw doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:22

Je zou eventueel ook een wat gevoeligere test kunnen halen dan die van Clearblue, bijvoorbeeld die van de Kruidvat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:23

Arden schreef:
Maar ik heb ook ervaring met een vals-positieve test, waar dus overduidelijk een streepje stond maar ik bleek niet zwanger te zijn. Ik zou als ik jou was nog een test halen en morgen opnieuw doen.

Oei, dat is ook vervelend. Ik heb destijds maar 1 test gedaan..niet echt slim dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:30

Bedankt meiden. Ik ga sowieso nog een keer testen aangezien de controle streep direct kwam en de teststreep pas na 10 minuten.. dus dat is sowieso raar.. toch?

Ik heb dus steeds het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden maar nee hoor.. nix!
Ik ga morgen nog een keer testen.. Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:31

Heel veel zwangerschappen beginnen met een gevoel alsof je ongesteld gaat worden, er is natuurlijk behoorlijk wat bezig in een baarmoeder tijdens een zwangerschap, dus dat is ook niet zo gek!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Flemy wo 26 jan 2011 - 3:35

Ik heb een paar keer een miskraam gehad, maar bij alle zwangerschappen (dus ook die goed verliepen) had ik erg buikpijn. De ene keer erger dan de andere, maar ik heb momenten gehad dat ik echt moest gan zitten van de buikkramp.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Océane wo 26 jan 2011 - 3:37

Ckc, ik heb bij mijn dochter ook vreselijke krampen gehad (en zoals je weet de ronde ervoor een miskraam + curretage), zo erg dat ze zelfs een echo hebben gemaakt met 5 weken om te kijken of het wel op de goede plek zat. Dus in mijn baarmoeder i.p.v. eileiders. Er was gelukkig niets aan de hand, die krampen zijn ook vanzelf weer weggegaan... Succes ermee, je kan morgenochtend nog een keer testen. En er zit helaas niets anders op dan afwachten.


Laatst aangepast door Aquala op wo 26 jan 2011 - 3:38; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:37

Ik heb ook steeds van die supervelle stelen opeens.. Mmm, snel slapen vanavond zodat ik morgen snel kan testen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:37

Elodie schreef:
Arden schreef:
Maar ik heb ook ervaring met een vals-positieve test, waar dus overduidelijk een streepje stond maar ik bleek niet zwanger te zijn. Ik zou als ik jou was nog een test halen en morgen opnieuw doen.

Oei, dat is ook vervelend. Ik heb destijds maar 1 test gedaan..niet echt slim dus.

nee in mijn geval niet zo vervelend hoor Wink maar zou wel vervelend zijn als het bij ckc nu wel zo was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:39

Maar ja goed, als het nou wel zo is, is het van harte meer dan welkom natuurlijk.. maar als het niet zo is dan is het ook geen ramp. Ik heb geleerd de afgelopen tijd dat het leven en dood zo dicht bijelkaar zit.. kan zomaar afgelopen zijn.. wat ik wel moeilijk vind is erin geloven dat het allemaal gewoon kan.

Ik kan zwanger worden, ik heb een perfecte cyclus en omdat man niet zeker kon zeggen of hij vroeger de bof heeft gehad, heeft de gyn gevraagd of we een 'potje' wilden inleveren.. which we did en daaruit kwam dat hij perfect zaad heeft. Dus al die factoren bij elkaar maken dus dat ik wel goede hoop heb, maar toch denk ik dat iets me wil straffen omdat alles zo goed gaat, we altijd alles kunnen doen en laten wat we willen en dan dat we dit nooit mogen meemaken.. Doemdenker..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Tania wo 26 jan 2011 - 4:09

Ik heb 8 maanden elke dag buikpijn gehad (ben met 36 weken bevallen) en heb nu een prachtig ventje hier rondkruipen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:17

CKC schreef:Maar ja goed, als het nou wel zo is, is het van harte meer dan welkom natuurlijk.. maar als het niet zo is dan is het ook geen ramp. Ik heb geleerd de afgelopen tijd dat het leven en dood zo dicht bijelkaar zit.. kan zomaar afgelopen zijn.. wat ik wel moeilijk vind is erin geloven dat het allemaal gewoon kan.

Ik kan zwanger worden, ik heb een perfecte cyclus en omdat man niet zeker kon zeggen of hij vroeger de bof heeft gehad, heeft de gyn gevraagd of we een 'potje' wilden inleveren.. which we did en daaruit kwam dat hij perfect zaad heeft. Dus al die factoren bij elkaar maken dus dat ik wel goede hoop heb, maar toch denk ik dat iets me wil straffen omdat alles zo goed gaat, we altijd alles kunnen doen en laten wat we willen en dan dat we dit nooit mogen meemaken.. Doemdenker..

Wat dubbel, je zit waarschijnlijk nog met je hoofd bij de miskraam omdat het zo "vers" is, en dan die onzekerheid nu.. Je zou van minder nerveus worden, bleh. Dus doemdenken? Welnee, volkomen begrijpelijk.

Stiekem hoop ik wel dat je zwanger bent smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Floor wo 26 jan 2011 - 4:34

CKC, dan zit hier nog een doemdenker. Ik snap je gedachten volledig. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Susan wo 26 jan 2011 - 4:38

Elodie schreef:

Oei, dat is ook vervelend. Ik heb destijds maar 1 test gedaan..niet echt slim dus.

Het is tegenwoordig een beetje de gewoonte om meerdere keren te testen, maar op zich is het toch absoluut niet raar als je er maar eentje doet? De kans op een vals-positieve uitslag is echt heel klein, dus op zich hoor je ook gewoon op een positieve uitslag te kunnen vertrouwen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  PapillonRose wo 26 jan 2011 - 4:41

Ik had ook buikpijn alsof ik ongesteld ging worden, en toen het maar niet kwam (slikte de pil) toch maar een test gedaan. Bleek zwanger te zijn, en nu heb ik hier een lief klein meisje Very Happy Zelfs na het doen van de test heb ik nog een aantal dagen krampen gehad, wil dus niet zeggen dat het altijd fout zit bij krampen. Succes!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Susan wo 26 jan 2011 - 4:55

Ik had wel krampen, maar niet heel hevige, volgens de huisarts was dat het groeien van de baarmoeder. Als ik nieste, hoestte of een onverwachte beweging maken had ik wel zo'n felle steek in mijn buik, de verloskundige zei dat dat bandenpijn was. Dat had ik echt al heel vroeg, al voor de positieve test, de tweede keer vermoedde ik mede daardoor dat ik weer zwanger was.

De miskraam is de vorige keer niet uit zichzelf op gang gekomen bij jou, toch? Als het hartje stopt met kloppen heb je daar voor zover ik weet geen krampen van, dat is echt als je baarmoeder samentrekt omdat het vruchtje eruit moet en dat was bij jou niet, want jij moest het opwekken met pillen. Misschien dat jij gewoon nou eenmaal wat meer last hebt van het groeien van je baarmoeder en zijn die krampen bij jou wat pijnlijker. Als je je zorgen maakt kun je (eventueel als je een wat duidelijkere positieve test hebt) ook even zelf contact opnemen met een verloskundige of gynaecoloog om je twijfels voor te leggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 5:00

Susan schreef:Ik had wel krampen, maar niet heel hevige, volgens de huisarts was dat het groeien van de baarmoeder. Als ik nieste, hoestte of een onverwachte beweging maken had ik wel zo'n felle steek in mijn buik, de verloskundige zei dat dat bandenpijn was. Dat had ik echt al heel vroeg, al voor de positieve test, de tweede keer vermoedde ik mede daardoor dat ik weer zwanger was.

De miskraam is de vorige keer niet uit zichzelf op gang gekomen bij jou, toch? Als het hartje stopt met kloppen heb je daar voor zover ik weet geen krampen van, dat is echt als je baarmoeder samentrekt omdat het vruchtje eruit moet en dat was bij jou niet, want jij moest het opwekken met pillen. Misschien dat jij gewoon nou eenmaal wat meer last hebt van het groeien van je baarmoeder en zijn die krampen bij jou wat pijnlijker. Als je je zorgen maakt kun je (eventueel als je een wat duidelijkere positieve test hebt) ook even zelf contact opnemen met een verloskundige of gynaecoloog om je twijfels voor te leggen.

Klopt.
Ik had ong. dezelfde buikkrampen als nu maar dan met bloed. En nu geen bloed..
Ik moest de pillen innemen toen bleek toen ik een week later bij de gyn was dat het zwangerschapshormoon niet gestegen was, maar het bloeden bleef. De gyn kon toen niets zeker zeggen.

Ik ben echt zo bang bloed. Niet eens voor de pijn, maar echt dat bloeden.. pff.. ik heb ook express donker ondergoed aangedaan, zodat ik als ik naar de wc ga niets kan zien..
Ik zal moeten afwachten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Susan wo 26 jan 2011 - 5:04

CKC schreef:

Ik ben echt zo bang bloed. Niet eens voor de pijn, maar echt dat bloeden.. pff.. ik heb ook express donker ondergoed aangedaan, zodat ik als ik naar de wc ga niets kan zien..
Ik zal moeten afwachten..

Oh ja, dat had ik ook, toen ik zwanger was van Ezra had ik tot 18 weken last van bruine afscheiding, ik schrok me elke keer rot, dus op een gegeven moment droeg ik alleen maar donker ondergoed. Je ziet het dan natuurlijk nog wel op het papiertje, maar toch, ik werd er wel wat rustiger van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 5:24

Susan schreef:
Elodie schreef:

Oei, dat is ook vervelend. Ik heb destijds maar 1 test gedaan..niet echt slim dus.

Het is tegenwoordig een beetje de gewoonte om meerdere keren te testen, maar op zich is het toch absoluut niet raar als je er maar eentje doet? De kans op een vals-positieve uitslag is echt heel klein, dus op zich hoor je ook gewoon op een positieve uitslag te kunnen vertrouwen.
Ja maar zulke verhalen zorgen er wel voor dat ik een eventuele volgende keer er ook 2 zou doen Wink

Arden, haha ok duidelijk. Maar het blijft natuurlijk slecht dat er valse uitslagen bestaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zitten hier meiden die..  Empty Re: Zitten hier meiden die..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum