Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

+50
Diese
meisje
Marin
Amber-
Jezzie
Flower_L
Muppetje
Steep
Paper Crown
PapillonRose
Happy
L!ND@
SarahKey
TGR
Jasmine
Alex
Viva
Makamba
Dora
Lejow
Jade
Caresses
CCC
JD
Pien
Alyssa
Pussycat
koNijntje
Happydobby
moepie
Supertalentje
Linda
Lavendel
mickey
Mamsie
Clapperdie
Luna
truestar
Annie24
studiebol
woezel
Smaragdje
Sjonno
Susan
kwak
Dani
Shy
Roos
liesje
Ayla
54 plaatsers

Pagina 1 van 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:39

Ben ik weer, Annie de ouwe ongeduldige zeur Laughing

Sinds gisteravond uur of 9 heb ik aanhoudende buikkrampen, het gaat heel af en toe heel eventjes weg. Het voelt als een mix van menstruatiepijn/helemaal beurs getrokken van binnen en het straalt gigantisch door naar mijn rug. Hierdoor kan ik niet liggen, maakt niet uit hoe, gisteravond heeft mijn vriend tegen me aan gelegen zodat hij de drtuk kon verzachten.

Ik ben vrijdagochtend met 1cm gestript en zaterdag op zondag overduidelijk flink de slijmprop kwijtgeraakt.

Ik heb geen idee wat ik hiervan moet vinden, of ik hiervoor de verloskundige moet bellen ja of te nee .. Mijn vriend is gewoon gaan werken.

Pfffff ik voel me zo'n doos! Het is absoluut flink pijnlijk, maar ook weer niet zo dat ik ervan moet huilen zeg maar ... O jee wat nou? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:40

Ohja! Het is dus niet echt te klokken omdat het eigenlijk voortdurend is laughcry heel vervelend en ik haat die onzekerheid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:43

Ik zou gewoon even bellen voor de zekerheid. Al is het maar om het aan haar voor te leggen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:48

Ja, zoiets dacht ik ook al.

Ga eerst even kijken of ik er misschien toch een patroon in kan ontdekken, vannacht heb ik gelukkig ook wel weer wat kunnen slapen.

Ik voel me zo waardeloos door al die valse voorweeën, ik kan serieus wel janken. Pfff

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:49

bellen en dan lekker in bad of onder de douche... als het aanblijft houden of wordt erger zullen het wel weeën zijn...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:51

Ja maar in bad voel ik dus eigenlijk bijna niks, tenminste gisteravond om 7 uur .. Zo maar even doen dan, slapen gaat em toch niet meer worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:58

Mhm, het klinkt niet echt als (voor)weeeen, maar flinke pijn lijkt me altijd een reden om de verloskundige te bellen, gewoon doen dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:58

Goedemorgen Annie, dat klinkt wel als beginnende weeën als je het mij vraagt. Zo is het hier wel begonnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla zo 20 nov 2011 - 20:05

En ik kon in het ziekenhuis in bad ook veel beter ontspannen, echt lekker voelde de weeën nog niet maar wel veel minder pijnlijk, dus dat je gisteravond in bad weinig voelde zegt ook niks. Bellen dus! Straks kan je PM nog echt smsen Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:07

Mijn weeen kwamen zo kort op elkaar dat ik ook bijna continue pijn had, het zakte bijna niet meer af. Dus zou zeker even aan de bel trekken.

Je gaat je gewoon aan de afspraak van gister houden, wat leuk cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:09

Oke, misschien toch weeen dus! Ik herken het niet van mijn eigen bevalling, maar ik hoop dat het wel zo werkt bij jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:09

Goedemorgen Jo! (& consorten)

Lig inmiddels in bad en het is nog steeds aanwezig, doordat de rugpijn afzakt door de warmte komen de buikkrampen naar boven drijven en zijn ze dus beter op te merken. Heb vandaag toch niks te doen, dus ik blijf maar even in bad liggen, als het echt zo is, dan zet het vanzelf door, al kan dat met gemak natuurlijk ook nog een tijd duren. Nouja, als het dan toch moet doen we maar een gooi naar de uitgerekende datum Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla zo 20 nov 2011 - 20:10

Wacht niet te lang met bellen he Parels!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:11

ProudMama schreef:Mijn weeen kwamen zo kort op elkaar dat ik ook bijna continue pijn had, het zakte bijna niet meer af. Dus zou zeker even aan de bel trekken.

Je gaat je gewoon aan de afspraak van gister houden, wat leuk cheers

Hahahaha ja, hoop het!
Mn dochter wil nu al gelijk de volle mannelijke aandacht dan, nu ze weet dat er 2 stoere mannen in het ziekenhuis zijn vandaag heeft ze dr ineens wel zin in Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:12

Ayla schreef:Wacht niet te lang met bellen he Parels!

Nee, mam! Wink
Maar nu ik in bad lig vind ik het nog zo goed te behappen eigenlijk dus dan dim ik weer in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:13

Begint dat nu al met de meid van je? Zal ze extra stoer aankleden als dat helpt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:16

Kennelijk! Das ook niet best, dan lijkt ze meer op me dan ik dacht ... Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla zo 20 nov 2011 - 20:23

Parels schreef:
Ayla schreef:Wacht niet te lang met bellen he Parels!

Nee, mam! Wink
Maar nu ik in bad lig vind ik het nog zo goed te behappen eigenlijk dus dan dim ik weer in.

Er was hier iemand die dat ook vond, tot ze persdrang kreeg... Vandaar Wink Ik was blij dat ik met 4 cm een ruggenprik mocht, maar ik lag ook aan de ctg dus kon helaas niet de hele tijd in bad liggen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:28

Ik ga het in de gaten houden, ze komen zo rond de 4 min nu heb ik het idee.
Kan mezelf er nog goed van afleiden ..

Ayla, wie was jij eerst? Of ben je nieuw? Welkom dan, dat had ik nog helemaal niet gezegd geloof ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:30

Ik zou de vk ook even bellen, je kan het iig even voorleggen.
Bad of douche helpt vaak goed, en als het echte weeen zijn dan zal het alleen maar stimuleren.
Hoop voor je dat het doorzet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  liesje zo 20 nov 2011 - 20:34

Parels bel gewoon de vk even meis wie weet ben je begonnen is je vriend ook zo thuis anders zou ik die toch ook even bellen

succes

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Roos zo 20 nov 2011 - 20:36

Zo begon het bij mij... Lag al in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Kreeg erge rugpijn en wilde om een paracetamol vragen. Wist niet meer hoe ik moest gaan liggen. Een half uur later braken mijn vliezen en werd het nog pijnlijker.

Succes!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Shy zo 20 nov 2011 - 20:51

Succes smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Dani zo 20 nov 2011 - 20:53

Misschien toch maar even de VK bellen voor de zekerheid? Dan weten ze in ieder geval dat je aan het rommelen bent. Succes als het doorzet!
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  kwak zo 20 nov 2011 - 20:58

spannend zeg!!
ik hoop door je dat het doorzet!
go girl....!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum