Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

+50
Diese
meisje
Marin
Amber-
Jezzie
Flower_L
Muppetje
Steep
Paper Crown
PapillonRose
Happy
L!ND@
SarahKey
TGR
Jasmine
Alex
Viva
Makamba
Dora
Lejow
Jade
Caresses
CCC
JD
Pien
Alyssa
Pussycat
koNijntje
Happydobby
moepie
Supertalentje
Linda
Lavendel
mickey
Mamsie
Clapperdie
Luna
truestar
Annie24
studiebol
woezel
Smaragdje
Sjonno
Susan
kwak
Dani
Shy
Roos
liesje
Ayla
54 plaatsers

Pagina 9 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Clapperdie wo 23 nov 2011 - 23:33

Wat fijn dat er wat ondernomen wordt nu! Ik hoop echt dat het doorzet! Stel dat het niet het geval is wil je dan dat ze je maandag gaan inleiden? Of weet je dat nog niet?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  SarahKey wo 23 nov 2011 - 23:38

spannend hoor , de laatste loodjes en het einde is in zicht! Ik hoop dat het strippen idd gaat werken en dat de kleine eigenwijs snel ter wereld wil komen. Succes met de laatste loodjes!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 23:38

Ik krijg maandag dan een hartfilmpje+echo, om te kijken hoe de kleine het doet.
Als alles goed is mag ik ervoor kiezen door te lopen, of die week ingeleid te worden, dat doen ze dan niet gelijk maandag hoor, dat zal dan in de loop van de week worden.

Heel spannend!
Nou ja weet je, deze pijn is ook niks.
En eruit moet ze toch, dus dan ga ik wel van inleiden uit.
Merk wel dat ik na de pijn van het strippen, steeds iets banger wordt voor de bevalling.
Maar ja, als ik het echt niet trek dan mag ik een ruggeprik of iets in die trant. Komt vast allemaal wel goed, bevallen is nu eenmaal niet fijn. Maar net als bij het strippen, als het gebeurd is ben je de pijn eigenlijk alweer vergeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Makamba wo 23 nov 2011 - 23:39

Die paar cm heb je in ieder geval al! cheers Wat zul jij uitgeput zijn van alle spanningen en verwachtingen van de afgelopen tijd. Sad hug Iedere keer als ik mijn laptop aan zet is het eerste wat ik kom doen.. kijken of je al bent bevallen, maar helaas! Sad Echt nog heel eventjes volhouden lieve Parels, het einde is hoe dan ook in zicht. Nogmaals heel veel succes met de allerlaatste loodjes. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Pussycat wo 23 nov 2011 - 23:42

Ben je van plan om sowieso in het ziekenhuis te bevallen dan?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  L!ND@ wo 23 nov 2011 - 23:44

Je houdt de spanning er wel in zeg! Hopelijk zet het nu echt eens door!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Happy do 24 nov 2011 - 0:03

Ik hoop zo voor je dat het strippen geholpen heeft en dat het gaat doorzetten.
Dat jullie meisje dit weekend in je armen ligt , Succes!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  moepie do 24 nov 2011 - 0:05

ik hoop voor je dat het strippen het juiste effect heeft en dat het doorzet!!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Jasmine do 24 nov 2011 - 0:07

Je maakt het wel spannend Parels.

Al weken denk ik iedere ochtend als ik het forum opstart: nu moet Parels wel bevallen zijn, maar nee hoor. Hoop dat het strippen van vandaag wel effect heeft. De eerste ontsluiting is er al en de uitgang zal niet opeens weer sluiten.

En anders kun je nog altijd het eerder genoemde dieet volgen!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 0:10

Pussycat, ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen smile

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden!

Makamba, lief zeg, kan me voorstellen dat jij juist wel andere dingen aan je hoofd hebt, maar ik denk ook aan jou hoor, al zitten we volledig in tegenovergestelde situaties! Ik kan op zich redelijk goed slapen dus fysiek ben ik wel uitgerust, maar mentaal breekt het me wel op idd.

Mijn schoonmoeder wilde vandaag langskomen, maar die heb ik afgezegd. Ik heb gewoon geen zin in gezelschap en wil lekker nog een dagje zwelgen in zelfmedelijden laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 0:12

Het mooie is dat de verloskundigen zelf ook niet snappen waarom het niet op gang komt laughcry elke keer als ik daar binnen stap zeggen ze 'ben je er nou nog?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Pussycat do 24 nov 2011 - 0:19

oow oke dan is het inderdaad wel prettig als je ook van plan bent pijnbestrijding te gebruiken. Of in ieder geval dat je het binnen handbereik kan hebben.

Ik ben ook regelmatig gestript (wat geen enkel effect had) maar ik had dan ook 0,0 ontsluiting en jij hebt gewoon al iets ontsluiting! cheers

Blijkbaar heeft je meisje het nog lekker warm bij je, daarom zit ze nog binnen.

Enne groot gelijk dat je je schoonmoeder hebt afgezegd. Misschien begint het vandaag al. Ik zou nog lekker je rust pakken als ik jou was. Of ben je te zenuwachtig nu? :-)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  PapillonRose do 24 nov 2011 - 0:27

Succes met de allerlaatste loodjes! Hopelijk mag je je meisje snel vasthouden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 0:28

Ja ik had idd al flink ontsluiting, dinsdag al 2 cm, nu al iets beter, ze kon er prima omheen.
Ik ben niet echt zenuwachtig hoor, ben lekker aan het wassen en uitrusten, straks ga ik weer even in bad .. Had gisteren wat tijdschriften gehaald om lekker mee te relaxen, dus die ga ik straks maar even lezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 0:41

Ik hoop echt voor je dat het nu gaat doorzetten, lijkt me vreselijk vervelend als het zo blijft rommelen maar er gebeurt niks.

Bij onze verloskundige hebben ze een nieuw beleid, daar breken ze de vliezen als je al ontsluiting hebt. Dan zet het dus wel door. Maar dat zullen ze vast niet overal zo doen. Je zou het kunnen vragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Linda do 24 nov 2011 - 1:22

_MamaRosa_ schreef:Bij onze verloskundige hebben ze een nieuw beleid, daar breken ze de vliezen als je al ontsluiting hebt. Dan zet het dus wel door. Maar dat zullen ze vast niet overal zo doen. Je zou het kunnen vragen?

Ik had 4 cm ontsluiting toen de vk m'n vliezen brak. Maar ik zou daar een volgende keer toch niet voor kiezen. Het voelde echt heel onnatuurlijk. De bevalling is toen snel gegaan, een beetje te snel naar m'n zin.
Mocht ik ooit nog een keer zwanger raken dan laat ik de natuur z'n gang gaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 1:24

Linda schreef:
_MamaRosa_ schreef:Bij onze verloskundige hebben ze een nieuw beleid, daar breken ze de vliezen als je al ontsluiting hebt. Dan zet het dus wel door. Maar dat zullen ze vast niet overal zo doen. Je zou het kunnen vragen?

Ik had 4 cm ontsluiting toen de vk m'n vliezen brak. Maar ik zou daar een volgende keer toch niet voor kiezen. Het voelde echt heel onnatuurlijk. De bevalling is toen snel gegaan, een beetje te snel naar m'n zin.
Mocht ik ooit nog een keer zwanger raken dan laat ik de natuur z'n gang gaan.

Het lijkt mij niet echt fijn in verband met infectiegevaar, ik bedoel, de kans is groot dat het vlotter gaat als je vliezen gebroken zijn, maar het hoeft natuurlijk niet en het lijkt mij dan alleen maar een onnodig risico als de ontsluiting alsnog stagneert.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  woezel do 24 nov 2011 - 1:37

Je kleine meid houdt het spannend. Hoop voor je dat het doorzet.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Paper Crown do 24 nov 2011 - 1:41

Parels schreef:Het mooie is dat de verloskundigen zelf ook niet snappen waarom het niet op gang komt laughcry elke keer als ik daar binnen stap zeggen ze 'ben je er nou nog?'

Is dat kind er nou nog niet?! Wauw.. tis wel een echt meisje he.
Ik denk dat je de 27ste gaat bevallen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:42

Susan schreef:
Linda schreef:
_MamaRosa_ schreef:Bij onze verloskundige hebben ze een nieuw beleid, daar breken ze de vliezen als je al ontsluiting hebt. Dan zet het dus wel door. Maar dat zullen ze vast niet overal zo doen. Je zou het kunnen vragen?

Ik had 4 cm ontsluiting toen de vk m'n vliezen brak. Maar ik zou daar een volgende keer toch niet voor kiezen. Het voelde echt heel onnatuurlijk. De bevalling is toen snel gegaan, een beetje te snel naar m'n zin.
Mocht ik ooit nog een keer zwanger raken dan laat ik de natuur z'n gang gaan.

Het lijkt mij niet echt fijn in verband met infectiegevaar, ik bedoel, de kans is groot dat het vlotter gaat als je vliezen gebroken zijn, maar het hoeft natuurlijk niet en het lijkt mij dan alleen maar een onnodig risico als de ontsluiting alsnog stagneert.

Ja, daar zou ik ook huiverig voor zijn. Dat heb ik al met strippen: dat zou de verloskundige volgende week wel bij mij willen doen, maar dat gewoel aan de vliezen lijkt me ook een infectiegevaar als het daarna alsnog weken duurt voordat het op gang komt.

En Parels: hopelijk snel een baby voor jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Happydobby do 24 nov 2011 - 1:54

Linda schreef:
_MamaRosa_ schreef:Bij onze verloskundige hebben ze een nieuw beleid, daar breken ze de vliezen als je al ontsluiting hebt. Dan zet het dus wel door. Maar dat zullen ze vast niet overal zo doen. Je zou het kunnen vragen?

Ik had 4 cm ontsluiting toen de vk m'n vliezen brak. Maar ik zou daar een volgende keer toch niet voor kiezen. Het voelde echt heel onnatuurlijk. De bevalling is toen snel gegaan, een beetje te snel naar m'n zin.
Mocht ik ooit nog een keer zwanger raken dan laat ik de natuur z'n gang gaan.

Dat wil ik nooit meer, ze brak me vliezen met 4 cm en kreeg toen zo'n weeënstorm. Vreselijk, daarna ging het trouwens nog niet veel sneller, 2 uur later nog steeds 4 cm.

Het strippen werkte bij mij ook niet trouwens.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:17

Ckc ; Laughing ze speelt nu al hard to get! Nou fantastisch, volhouden tot dr 25ste!

Vliezen breken doen ze hier niet zo gauw geloof ik, dat zie ik vanzelf wel.
Heb wel het idee dat het deze keer wel heeft gewerkt overigens, de krampen die ik nu ervaar komen vrij regelmatig (nog lang niet regelmatig genoeg natuurlijk, maar toch) en zijn nog stukken pijnlijker. Het is nu ontzettende menstruatiekramp, waardoor je echt even op je tanden moet bijten, en dan voornamelijk in mijn onderbuik tot aan mijn navel.

Ik lig nu in bad (wederom als 'pijnstiller') en ga zo nog even wat proberen te slapen, al betwijfel ik of dat lukt.

Maar dan weten jullie waarom ik even afwezig ben, laten we duimen dat ik voorlopig niet terugkom zonder baby Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  L!ND@ do 24 nov 2011 - 2:48

Het lijkt er dus al wat meer op. toi toi!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:49

Spannend Parels, ik duim voor je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Steep do 24 nov 2011 - 3:53

Nou het klinkt alsof er meer schot in de zaak zit! Zet 'm op! Succes!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 9 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum