Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

+50
Diese
meisje
Marin
Amber-
Jezzie
Flower_L
Muppetje
Steep
Paper Crown
PapillonRose
Happy
L!ND@
SarahKey
TGR
Jasmine
Alex
Viva
Makamba
Dora
Lejow
Jade
Caresses
CCC
JD
Pien
Alyssa
Pussycat
koNijntje
Happydobby
moepie
Supertalentje
Linda
Lavendel
mickey
Mamsie
Clapperdie
Luna
truestar
Annie24
studiebol
woezel
Smaragdje
Sjonno
Susan
kwak
Dani
Shy
Roos
liesje
Ayla
54 plaatsers

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla do 24 nov 2011 - 10:39

Ja en ik heb medische indicatie gekregen tijdens de bevalling en moest dan 24 uur blijven denk ik, ben om half 11 's morgens bevallen en moest 1 nachtje blijven, maar dat was meer voor de kleine als voor mij.

Nog even een aanmoedigingsdansje voor Parels:
cheers cheers cheers Je kan het! cheers cheers cheers

hug
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Star007 do 24 nov 2011 - 10:41

Ohhh wat spannend Very Happy ik kom tijdens de nachtvoeding van D. nog even spieken of er een 'parels is bevallen' topic is :P
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Makamba do 24 nov 2011 - 10:44

Parels zet 'm op! Nog even en dan hebben jullie eindelijk je meisje in jullie armen. Zodra ik de kans heb/krijg kom ik kijken of er een 'Parels is bevallen' topic is. Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  L!ND@ do 24 nov 2011 - 10:49

Oeh....ik wil heel graag leuk nieuws lezen als ik morgenochtend wakker word! Kom op Parels, je kunt het!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla do 24 nov 2011 - 10:49

Je maakt het (bijna) net zo spannend als PM meid! laughcry
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:30

Oh zo spannend he! Ik check als ik wakker ben ook gelijk het forum smile hoop dat het allemaal voorspoedig loopt en dan je snel je meisje vast hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 11:34

Toen ik van Yrsa was bevallen, mochten we gewoon naar huis om 1 uur 's nachts, er was in het ziekenhuis ook geen bed vrij op de kraamafdeling. De kraamverzorgster kwam de volgende ochtend, we konden wel telefonisch contact houden met de verloskundige. Al met al ging het allemaal wel goed. Het scheelde natuurlijk wel dat het onze tweede was, en ook dat mijn ouders er waren om te helpen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  JD do 24 nov 2011 - 12:02

Ohhhhh wat spannend dit!
Maar we weten dus officieel dat ze aan t bevallen is? Of gokken we dat nog steeds omdat ze een forumvrije avond heeft? Hihi!

In ieder geval: zet m op Parels!! Ik ben echt supernieuwsgierig!! Ik ga mn wekker maar even een paar minuutjes eerder zetten voor de Parels is bevallen-topic!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Happydobby do 24 nov 2011 - 22:36

Susan schreef:Toen ik van Yrsa was bevallen, mochten we gewoon naar huis om 1 uur 's nachts, er was in het ziekenhuis ook geen bed vrij op de kraamafdeling. De kraamverzorgster kwam de volgende ochtend, we konden wel telefonisch contact houden met de verloskundige. Al met al ging het allemaal wel goed. Het scheelde natuurlijk wel dat het onze tweede was, en ook dat mijn ouders er waren om te helpen.


Mijn collega was onlangs oma geworden en haar zoon, schoondochter en kleinkind werden om 23.00 gewoon naar huis gestuurd na een poliklinische bevalling. Het meisje woog 2700 gr en ze mochten met een pak voeding erbij gewoon naar huis. Terwijl ze bv wilde gaan geven angel

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 12 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum