Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
+50
Diese
meisje
Marin
Amber-
Jezzie
Flower_L
Muppetje
Steep
Paper Crown
PapillonRose
Happy
L!ND@
SarahKey
TGR
Jasmine
Alex
Viva
Makamba
Dora
Lejow
Jade
Caresses
CCC
JD
Pien
Alyssa
Pussycat
koNijntje
Happydobby
moepie
Supertalentje
Linda
Lavendel
mickey
Mamsie
Clapperdie
Luna
truestar
Annie24
studiebol
woezel
Smaragdje
Sjonno
Susan
kwak
Dani
Shy
Roos
liesje
Ayla
54 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
Teigertje schreef:Je moest straks toch ook nog boodschappen doen?
Haal een ananas en eet de harde kern, drink een paar liter bitterlemon, en eet een chineese rijsttafel met als nagerecht mac-food. Dat zou ook allemaal moeten helpen.
Ow en om al het eten eraf te krijgen ga je trap lopen.
En tussendoor nog wat seksen
Wel grappig Parels, wij schelen echt precies de helft met elkaar
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, ik vind jullie wel heel erg lief met jullie tips hoor!
Mijn vriend gaat vanavond voor het eerst alleen boodschappen doen haha, heel spannend vind ie het
Lejow ; succes vanmiddag! Vraag nog even voor de zekerheid na of het echt een meid is
Mijn vriend gaat vanavond voor het eerst alleen boodschappen doen haha, heel spannend vind ie het
Lejow ; succes vanmiddag! Vraag nog even voor de zekerheid na of het echt een meid is
Gast- Gast
Susan schreef:Teigertje schreef:
Haal een ananas en eet de harde kern, drink een paar liter bitterlemon, en eet een chineese rijsttafel met als nagerecht mac-food. Dat zou ook allemaal moeten helpen.
Ik zou liever een weekje later bevallen dan dat ik moet bevallen met dat allemaal achter de kiezen. Je zou van minder kotsmisselijk worden.
Het scheelt dat ik niet hou van harde stukjes, zoals de harde kern van een ananas. En bitter lemon vind ik helemaal niet te zuipen, net zo min als dat ik van chinees hou. Maar die Mac klinkt me als muziek in de oren!
En wat Susan ook zegt is waar, ik weet dat het nog maximaal een week duurt, dan mag ik ervoor kiezen om ingeleid te worden
Gast- Gast
Als je van die lijst alleen een McDonalds-menu hoeft te eten dan is dat nog te doen, al heb ik geen idee wat dat toevoegt aan het bevalgebeuren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hahaha, vet eten misschien?
Kan me niet schelen of het wel of niet helpt, maar lekker is het wel
Kan me niet schelen of het wel of niet helpt, maar lekker is het wel
Gast- Gast
Haha, ik denk dat je er beter vanuit kan gaan dat je tot de 41 weken gaat. Als hè daarvoor bevalt, is het mooi mee genomen.
Gast- Gast
Ik heb terwijl ik al flink weeën had (om de 3/4/5/ minuten die bijna 1 minuut aanhielden om 18.30 uur) nog lekker frietjes gegeten, een kaassoufle en kroket op....
Nog geen 9 uur later was M.aaike er.
Nog geen 9 uur later was M.aaike er.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Heb je niet overgegeven ofzo toen je bijna moest bevallen, Teigertje?
Ik let ook niet echt op wat ik eet nu hoor, behalve de dingen waar ik maagzuur van krijg.
Ik heb mezelf er nu op ingesteld dat ik graag nog in november wil bevallen. Dan vind ik dat ik toch wel lang genoeg heb gewacht haha
Ik let ook niet echt op wat ik eet nu hoor, behalve de dingen waar ik maagzuur van krijg.
Ik heb mezelf er nu op ingesteld dat ik graag nog in november wil bevallen. Dan vind ik dat ik toch wel lang genoeg heb gewacht haha
Gast- Gast
Maar dan was je bevalling toch al begonnen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ga voor je duimen dat dat lukt! En voor mijzelf ookParels schreef:Heb je niet overgegeven ofzo toen je bijna moest bevallen, Teigertje?
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb omdat ik bang was dat ik moest overgeven tijdens de bevalling niks meer gegeten... Vanaf het avondeten de avond ervoor tot het moment dat ze geboren was niks meer gegeten, geloof dat ik om half 12 's morgens ofzo weer brood opheb, weet het niet helemaal precies meer. Ze hebben tussendoor nog wel gevraagd of ik iets wilde maar ik durfde gewoon niet haha.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Nee, ik heb niet overgegeven.
Alleen toen ze mijn vliezen braken en in een weeënstorm terecht kwam werd ik een beetje misselijk, maar dat trok snel weg.
Heb nadat ze de ruggeprik hebben gezet nog heerlijk een kopje soep/boillion op, 2 boterhammen met hagelslag en een bak thee. (en daarna ben ik gaan slapen met flinke weeën en een volle maag)
En ow, ik ben geen ontlasting verloren tijdens het persen (en ook de dag van de bevalling of daarvoor leegloop gehad)
Alleen toen ze mijn vliezen braken en in een weeënstorm terecht kwam werd ik een beetje misselijk, maar dat trok snel weg.
Heb nadat ze de ruggeprik hebben gezet nog heerlijk een kopje soep/boillion op, 2 boterhammen met hagelslag en een bak thee. (en daarna ben ik gaan slapen met flinke weeën en een volle maag)
En ow, ik ben geen ontlasting verloren tijdens het persen (en ook de dag van de bevalling of daarvoor leegloop gehad)
Dora- Kletskop
Waar blijft ze nou.. Dacht dat we 22-11-11 hadden afgeproken omdat dat zo'n mooie datum was.. Je hebt nog 9.5 uur chop chop
Gast- Gast
Als je het zo zegt klinkt het wel heel kort haha
Maar you never know, zijn zat vrouwen die in een paar uur tijd bevallen
Maar you never know, zijn zat vrouwen die in een paar uur tijd bevallen
Gast- Gast
Als je net zo snel bent als ik kun je nog 9x bevallen hopelijk komt ze snel haha.
Gast- Gast
Hahaha het is maar goed dat ik geen octomum ben dan
Gast- Gast
Susan schreef:Teigertje schreef:
Ik zou liever een weekje later bevallen dan dat ik moet bevallen met dat allemaal achter de kiezen. Je zou van minder kotsmisselijk worden.
Zulke hoeveelheden zijn nu voor mij echt peanuts, het is echt ongelooflijk wat ik kan eten sinds ik zwanger ben.
Gast- Gast
Jammer Parels dat het nog niet doorzet, ik dacht dat die buikloop wel een goed teken zou zijn! Maar het kan natuurlijk ieder moment alsnog losbarsten.
Gast- Gast
Ja, aan de ene kant geeft het me 'hoop' dat het kan gebeuren elke keer, maar aan de andere kant put het me ook uit.
Dat is overigens ook de reden dat ik s'avonds vaak niet meer zo heel veel reageer
Ik doe wel mijn best maar ben vaak gewoon heel erg moe en heb weinig te vertellen.
Dat is overigens ook de reden dat ik s'avonds vaak niet meer zo heel veel reageer
Ik doe wel mijn best maar ben vaak gewoon heel erg moe en heb weinig te vertellen.
Gast- Gast
Parels schreef:Ja, aan de ene kant geeft het me 'hoop' dat het kan gebeuren elke keer, maar aan de andere kant put het me ook uit.
Misschien kan je nog even genieten van het getrappel, van het zwanger zijn. ik lees al de hele week dat je denk dat er wat gaat beginnen maar die kleine meid van je zit er nog. Neem maar van mij aan dat als je gaat bevallen dat je echt wel aanvoelt dat het begonnen is.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Parels schreef:Ja, aan de ene kant geeft het me 'hoop' dat het kan gebeuren elke keer, maar aan de andere kant put het me ook uit.
Misschien kan je nog even genieten van het getrappel, van het zwanger zijn. ik lees al de hele week dat je denk dat er wat gaat beginnen maar die kleine meid van je zit er nog. Neem maar van mij aan dat als je gaat bevallen dat je echt wel aanvoelt dat het begonnen is.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, want ik had al vanaf zondagochtend (9 uur) weeën die ook goed geregistreerd werden op de CTG en ik deze ook niet opmerkte, het was omdat ik iets op het scherm en uitdraai zag. Het heeft ook tot een uur of half 5 in de middag geduurd voordat ik door had dat ik ging/bezig was met bevallen. (kwam misschien ook omdat de placenta voorlag en ik vooral rugweeën had en die voelde als een zeurderige rugpijn)
Dora- Kletskop
Lieve Parels, ik wil je nog even heel veel succes wensen met de aller- allerlaatste loodjes! Hopelijk mogen jullie je meisje snel in jullie armen houden.
Laatst aangepast door Makamba op di 22 nov 2011 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Succes Parels, hopelijk zet het snel door!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ze kan niet meer echt bewegen, dat is jammer, ze ligt muurvast en is best een flink mesje waarschijnlijk. Door de kleine bewegingen die ze kan maken is mijn buik beurs en straalt het door naar mijn rug. Maar ik heb net nog even genoten van 'ik ben nog geen mama'-tijd en mijn teennagels gelakt, alles geschoren, gescrubt/gecleaned, heerlijk! Morgen heb ik mn dag weer ingedeeld met boodschappen/schoonmaken/keutelen dus dan moet ik ook uit mn nachtpon geraken
Ik ga hard hopen op een goede nacht!
Ik ga hard hopen op een goede nacht!
Gast- Gast
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
» Wat moeten we hier toch mee...
» Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...
» Omdat er toch al zo veel taal ergernissen zijn..
» Zitten hier ook meiden in de IT?
» Wat moeten we hier toch mee...
» Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...
» Omdat er toch al zo veel taal ergernissen zijn..
» Zitten hier ook meiden in de IT?
Pagina 7 van 12
Permissies van dit forum: