Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

+50
Diese
meisje
Marin
Amber-
Jezzie
Flower_L
Muppetje
Steep
Paper Crown
PapillonRose
Happy
L!ND@
SarahKey
TGR
Jasmine
Alex
Viva
Makamba
Dora
Lejow
Jade
Caresses
CCC
JD
Pien
Alyssa
Pussycat
koNijntje
Happydobby
moepie
Supertalentje
Linda
Lavendel
mickey
Mamsie
Clapperdie
Luna
truestar
Annie24
studiebol
woezel
Smaragdje
Sjonno
Susan
kwak
Dani
Shy
Roos
liesje
Ayla
54 plaatsers

Pagina 3 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 23:40

Spannend parels! Hoe gaat het nu met je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:07

Puggle schreef:Spannend parels! Hoe gaat het nu met je?
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla ma 21 nov 2011 - 0:11

Ze ging om kwart voor 10 proberen te slapen... Misschien slaapt ze, of misschien is het wel echt begonnen... PM jij ook succes dadelijk he!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:13

Ayla schreef:Ze ging om kwart voor 10 proberen te slapen... Misschien slaapt ze, of misschien is het wel echt begonnen... PM jij ook succes dadelijk he!
Dank je hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla ma 21 nov 2011 - 0:17

En eerlijk zijn he... Even je trots opzij zetten, en wel hulp vragen (maar je bent al goed op weg!) hug
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Annie24 ma 21 nov 2011 - 0:31

Zet 'm op! (als het zover is angel )

Hier ook een eigenwijze muts: ik kwam in een weeenstorm en nog ontkennen tegen mijn vriend dat de bevalling begonnen was angel Lag/stond krom van de pijn en maar blijven volhouden dat hij de vk niet hoefde te bellen, want ik had de avond ervoor vast iets verkeerds gegeten toen we uit eten gingen angel
Na 30minuutjes kwam de vk en bleken het toch wel weeen te zijn en had ik bijna 5cm :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:54

Sorry dames, heb 3 uur lang liggen slapen!
Kennelijk had ik het nodog Wink ben nog steeds moe, het wordt me gewoon af en toe ff te veel al dat gerommel en gedoe, ik ben echt normaal vrij goed in relativeren en zelfs nu tijdens de laatste loodjes, maar steeds voel ik echt van alles en dan voel ik me weer zo'n kneus dat het weer niet doorzet! Ben het vertrouwen in mezelf en mn lichaam helemaal kwijt momenteel.

Tijdens het slapen nergens last van gehad en nu draai ik op mn zij, et voila gaan we weer. Ik kan toch niet meer doen dan afwachten, komt vast wel goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:57

Lekker toch dat je 3 uur hebt geslapen, gewoon doen hoor, en anders duik je straks toch gewoon weer het bed in!

Kan me voorstellen dat je er flink door heen zit, elke keer die (voor)weeen is ook niet niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  truestar ma 21 nov 2011 - 0:57

Parels schreef:Sorry dames, heb 3 uur lang liggen slapen!
Kennelijk had ik het nodog Wink ben nog steeds moe, het wordt me gewoon af en toe ff te veel al dat gerommel en gedoe, ik ben echt normaal vrij goed in relativeren en zelfs nu tijdens de laatste loodjes, maar steeds voel ik echt van alles en dan voel ik me weer zo'n kneus dat het weer niet doorzet! Ben het vertrouwen in mezelf en mn lichaam helemaal kwijt momenteel.

Tijdens het slapen nergens last van gehad en nu draai ik op mn zij, et voila gaan we weer. Ik kan toch niet meer doen dan afwachten, komt vast wel goed!

Tuurlijk komt het goed smile je hebt in ieder geval even lekker een paar uurtjes slaap gehad! Ik kom morgen gewoon je broodje filet brengen smile
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:32

Dat kan natuurlijk ook nog, dat ze me dat broodje wilde gunnen, aangezien je er vandaag niet was Wink

Hoop nu eigenlijk dat ze morgen ook nog even blijft zitten en dan dinsdagnacht ofzo komt, dan kan mijn moeder ook komen, morgen moet ze de hele dag oppassen op mijn zus dr kindjes en dan is het toch weer wat moeilijker organiseren allemaal denk ik! Maar ja, aan de andere kant zal het me nu echt worst wezen, áls ze maar komt haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:34

Hahaha dan past ze maar een keertje niet op hoor! Daar moet jij je niet mee bezig houden haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:40

Snoepy87 schreef:Hahaha dan past ze maar een keertje niet op hoor! Daar moet jij je niet mee bezig houden haha

Mijn zus heeft een eigen winkel, en daar ligt al weken een briefje klaar voor op de deur dat ze gesloten is, dus het komt idd wel goed. En anders neemt ze ze maar gewoon mee Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:42

Hahaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Luna ma 21 nov 2011 - 1:44

ProudMama schreef:Mijn weeen kwamen zo kort op elkaar dat ik ook bijna continue pijn had, het zakte bijna niet meer af. Dus zou zeker even aan de bel trekken.

+1

Hier begon mn eerste bevalling ook met continue buikpijn eigenlijk precies zoals jij het beschrijft. Heb die avond met een kruik tegen mn buik gelegen en dat verlichtte wel iets. Hopelijk zet het door bij je.
Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:45

Ik woon trouwens een uur van mijn ouders/zussen vandaan, dus vandaar dat ik mama op tijd in wil lichten, mijn schoonouders wonen hier naast het ziekenhuis, en ik hou echt wel van die mensen maar ik wil eigenlijk eerst mn mama zien laughcry (iom mijn vriend, trouwens, die snapt het wel) vandaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:54

Nou dat snap ik wel hoor! Mijn moeder was bij de bevalling maar anders had ik haar ook als eerste willen zien, het is toch je mama!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Clapperdie ma 21 nov 2011 - 1:54

Parels schreef:Ik woon trouwens een uur van mijn ouders/zussen vandaan, dus vandaar dat ik mama op tijd in wil lichten, mijn schoonouders wonen hier naast het ziekenhuis, en ik hou echt wel van die mensen maar ik wil eigenlijk eerst mn mama zien laughcry (iom mijn vriend, trouwens, die snapt het wel) vandaar!

Ohh dit heb ik ook! Mijn moeder woont op ruim 1 uur rijden en mijn schoonouders hier in de stad. En als de kleine geboren is wil ik eigenlijk dat mijn moeder hem als eerst ziet en niet mn schoonouders Embarassed Maar ja kan toch moeilijk mn schoonouders pas bellen als mijn moeder aangekomen is haha
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:04

Oh maar dat doe ik wel hoor!
Als het s'nachts gebeurd, mag ik gelijk bellen, dan komt ze in dr pyama hierheen haha
Ala de Pfaffs gaan ze dan beneden zitten in de kantine haha

En als ik in het ziekenhuis kom overdag, dan bel ik mijn moeder, kan ze de sleutel bij de overbuurvrouw halen, hier alvast wat slingers ofzo ophangen of weet ik het wat, en dan is ze er ook zo. Heb het al helemaal in de planning haha, nu hopen dat ik het snel mag uitvoeren!

Mijn moeder belt ook elke dag, en vanochtend net na het openen na dit topic, heb ik mijn moeder gelijk gebeld, ik geloof haar en jullie eerder dan een verloskundige Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla ma 21 nov 2011 - 2:04

Ik had dat ook hoor Parels, eerst mijn ouders en opa en oma, en dan schoonouders, nou konden mijn schoonouders ook pas de volgende dag haha, maar zo wilde ik het ook, zo gek is het niet!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Mamsie ma 21 nov 2011 - 2:06

Nou pff ik hoop niet dat ik 3 van zulke schoondochters krijg zeg.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Ayla ma 21 nov 2011 - 2:10

Gewoon zorgen dat ze je liever vinden als hun eigen ouders mamsie Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:11

Ik zou zelf het liefste mijn moeder zien, maar ik geef ook enorm veel om mijn schoonmoeder & ik weet hoe belangrijk zij is voor mijn vriend en hoe graag hij haar ook zijn kind zou willen laten zien, dat ik geen onderscheid ga maken. Beide een uur woonachtig hier vandaan, dus wie het eerste komt heeft mazzel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:15

Mamsie schreef:Nou pff ik hoop niet dat ik 3 van zulke schoondochters krijg zeg.

Die pech heb jij weer Wink
Mijn schoonmoeder weet het overigens al hoor, en zelfs zij snapte het.
Haar dochter is nu ook zwanger en die zal het waarschijnlijk weer in haar voordeel doen.
En weet je het maakt me nog niet eens uit als ze met zijn allen tegelijk binnen komen, maar ik wil zelf gewoon heel graag mijn moeder zien. En omdat ze een stuk verder weg woont, krijgt zij iets eerder een belletje, maar kans is dik dat we gewoon een tijdstipt afspreken wanneer ze kunnen komen.

Mijn vriend is overigens totaal geen familiemens, dat kan je ook nog krijgen, die heeft meer met mijn familie en zijn vrienden, dan met zijn ouders.

Ik snap je beredenering trouwens wel hoor Mamsie, dat idee heb ik ook wel vaker, nu krijg ik een dochter, maar als ik straks een schoondochter krijg, dan hoop ik dat we in elkaars straatje passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Susan ma 21 nov 2011 - 2:16

Mamsie schreef:Nou pff ik hoop niet dat ik 3 van zulke schoondochters krijg zeg.

Omdat ze na de bevalling graag als eerste hun moeder willen zien? Nee, echt heel gek inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:17

Pippa schreef:Ik zou zelf het liefste mijn moeder zien, maar ik geef ook enorm veel om mijn schoonmoeder & ik weet hoe belangrijk zij is voor mijn vriend en hoe graag hij haar ook zijn kind zou willen laten zien, dat ik geen onderscheid ga maken. Beide een uur woonachtig hier vandaan, dus wie het eerste komt heeft mazzel Very Happy

Nou ja, alleen mijn moeder komt, mijn vader krijgt zijn kleinkind niet te zien, en omdat mijn ouders al gescheiden zijn sinds mijn 5de, is die band gewoon heel erg sterk. Wat niet wegneemt dat ik schatten van schoonouders heb, hoor!

De wens is er iig, of het te realiseren valt is natuurlijk een 2de Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...  - Pagina 3 Empty Re: Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum