Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanvaring met moeder in winkel

+33
VeryCherry
Jelin
marjoleinnn
Mystique
Jeanette
luisa
Olijfje
TukTuk
RYW
LotteK
LMCurious
maiadebij
Printje
nisavi
Rovine
Moon
Coco
Highway
Makamba
Viva
Julia
Arwyn
Starla
Kat1980
Flower_L
Benthe
Liadan
Pussycat
Steep
Tania
Roodkapje
Susan
chipa
37 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  maiadebij do 13 okt 2011 - 7:39

als je het anders bekijkt, ik zou het heel vervelend vinden als N mij echt een keer kwijt is (of ik hem eigenlijk) en niemand bekommert zich om hem omdat een moeder zich wel eens op haar teentjes getrapt zou kunnen voelen.

Ik krijg ook wel eens reacties als N huilt, maar leg meestal uit dat hij moe/ niet lekker is en dan begrijpen mensen het, geven hem nog een aai over zijn bol en lopen door.

Ik denk dat in de situatie van Tea Leaf de non-verbale houding ook vast meegespeeld heeft. Wij lezen het nu zo, maar ik denk dat Tea Leaf de reactie van de moeder nog een tikkeltje heftiger heeft ervaren.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Coco do 13 okt 2011 - 7:40

Mama_van2 schreef:Zo zie ik dat echt totaal niet. Ze zag gewoon een jongetje huilen, vond het zielig. Waarop ze zei ' aah wat een verdriet', en ze liep weer verder. Naar mijn idee had Tea nooit kunnen weten dat dit als bemoeien werd opgevat. Het zou ook nooit in mij opkomen dat dit als bemoeien wordt gezien.

Nee, zo zie jij dat niet. Zo zou ik het ook niet zien. Zou het juist fijn vinden dat er op dat moment wel iemand is die positieve aandacht geeft aan mijn kind.
Maar een andere moeder kan dat natuurlijk wel zo zien. Zeker op een moment dat ze het echt al even goed zat is.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Starla do 13 okt 2011 - 7:46

Achja, uiterlijk zegt ook niet alles he. Zij ziet er naar jou mening aso en agressief uit, jij gedroeg je aso en agressief.
Ik vind zelf het woord 'overmacht' bij schelden een bijzondere woordkeuze, je was er toch zelf bij? Probeer niet te oordelen over de vrouw en hou het bij jezelf, laat het bij haar waarom ze reageert zoals ze doet.

Je laat jezelf wel erg kennen door op reacties die niet met jou meegaan te ' ja maar'en' en 'vind je het leuk om me af te zeiken', als je er iets van leren kunt, is dat lijkt mij juist fijn, als je er niets mee kunt en het er niet mee eens bent, kun je er niets mee. Het komt op mij over alsof je het heel erg als aanval opvat als mensen niet achter jou staan, is zonde van je tijd en humeur joh Wink
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  LMCurious do 13 okt 2011 - 7:46

de reactie van die moeder en van tea zijn natuurlijk niet om over naar huis te schrijven, zoals tea zelf ook zegt.

Echter vind ik de eerste insteek van tea wel ok. Dat jongetje had ook zomaar verdwaald kunnen zijn natuurlijk. En wat dan als ze haar genegeerd zou hebben. Dan zegt iedereen hier meteen van dat kan niet. Dan zou ineens wel iedereen gereageerd hebben volgens mij. En volgens mij reageert iedereen hier nu anders alleen door het schelden.

Als ik Joris straf geef en hem wat achteraf laat staan, weet ik dat anderen daar iets van kunnen denken. Als ik dan iemand zie aankomen (want je houd je kind dan toch wat meer in de gaten als het niet bij je staat) zou ik proberen oogcontact te maken, zodat die persoon weet het kind met rust te laten. Als je er verder niet naar omkijkt op dat moment kun je toch iemand niet verwijten dat die persoon zich om je kind bekommerd?! (en dan heb ik het over het feit dat tea aangeeft de moeder niet heeft herkend als bij het jongetje horende. alle andere voorbeelden die genoemd worden over opmerkingen vind ik totaal verschillend en inderdaad bemoeien met, maar dit niet!)

Zoals maia dus ook zegt


Laatst aangepast door LMCurious op do 13 okt 2011 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Printje do 13 okt 2011 - 7:48

LMCurious schreef:de reactie van die moeder en van tea zijn natuurlijk niet om over naar huis te schrijven, zoals tea zelf ook zegt.

Echter vind ik de eerste insteek van tea wel ok. Dat jongetje had ook zomaar verdwaald kunnen zijn natuurlijk. En wat dan als ze haar genegeerd zou hebben. Dan zegt iedereen hier meteen van dat kan niet. Dan zou ineens wel iedereen gereageerd hebben volgens mij. En volgens mij reageert iedereen hier nu anders alleen door het schelden.


Ik vond de eerste insteek ook goed, zij heeft immers niet geweten wat er allemaal al is voorgevallen tussen moeder en zoon. Het schelden vind ik gewoon echt diep triest, waarom ga je een vreemde uitschelden? In welke situatie dan ook blijf ik dat zeer associaal vinden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan do 13 okt 2011 - 8:43

Maar het is toch van de gekke dat je je niet meer met een kind zou mogen bemoeien, in de betekenis van tegen dat kind praten of iets aardigs zeggen?

Ik bedoel, jij kan op dat moment wel vinden dat je kind geen aardig woordje van een vreemde heeft verdiend, maar je kunt niet verwachten dat als jij straf uitdeelt, de rest van de wereld dat op een afstand kan ruiken en zich daar volledig naar voegt. Dat iemand een praatje maakt of iets aardigs zegt, dat gebeurt nou eenmaal als je je in het openbaar begeeft. Dat het jou even niet zo uitkomt is iets anders, maar daar kan die ander niks aan doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:44

Charlie schreef:
Tea-Leaf schreef:
Charlie schreef:
Tea-Leaf schreef:
Alleen mij een aso noemen omdat ik 1 x iemand uitscheldt ( want dat doet verder niemand hier natuurlijk, of het nou openbaar of via roddel is laughcry ), vind ik jammer.


For your information....jij noemt in je stukje iemand al aso voordat je d'r gesproken hebt.... :shock: .

Je bent zo ignorant Tea!

Nee.... Ik vond haar een aso omdat ze zich zo gedroeg. En ja, zo zag ze er ook uit.

Vind je het leuk mij altijd af te zeiken?


Ik wist dat dit ging komen laughcry .

Ik zeik je inderdaad ALTIJD af. nerd

NOT!

Ga anders even verder op Facebook, dat kunnen we immers toch niet meer lezen laughcry

Ontopic: ik kan me voorstellen dat je best wel schrok ja.. Ik denk dat ik niet eens zou weten wat ik moest zeggen op dat moment haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Printje do 13 okt 2011 - 8:48

Susan schreef:Maar het is toch van de gekke dat je je niet meer met een kind zou mogen bemoeien, in de betekenis van tegen dat kind praten of iets aardigs zeggen?
Ik bedoel, jij kan op dat moment wel vinden dat je kind geen aardig woordje van een vreemde heeft verdiend, maar je kunt niet verwachten dat als jij straf uitdeelt, de rest van de wereld dat op een afstand kan ruiken en zich daar volledig naar voegt. Dat iemand een praatje maakt of iets aardigs zegt, dat gebeurt nou eenmaal als je je in het openbaar begeeft. Dat het jou even niet zo uitkomt is iets anders, maar daar kan die ander niks aan doen.

Ik vind dat idd ook gek maar volgens mij zit de wereld zo steeds vaker in elkaar. Maar het vervolg door zelf ook te gaan schelden blijf ik ook asociaal vinden, je bent dan zelf niets 'beter' dan de ander.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan do 13 okt 2011 - 8:51

Printje schreef:
Susan schreef:Maar het is toch van de gekke dat je je niet meer met een kind zou mogen bemoeien, in de betekenis van tegen dat kind praten of iets aardigs zeggen?
Ik bedoel, jij kan op dat moment wel vinden dat je kind geen aardig woordje van een vreemde heeft verdiend, maar je kunt niet verwachten dat als jij straf uitdeelt, de rest van de wereld dat op een afstand kan ruiken en zich daar volledig naar voegt. Dat iemand een praatje maakt of iets aardigs zegt, dat gebeurt nou eenmaal als je je in het openbaar begeeft. Dat het jou even niet zo uitkomt is iets anders, maar daar kan die ander niks aan doen.

Ik vind dat idd ook gek maar volgens mij zit de wereld zo steeds vaker in elkaar. Maar het vervolg door zelf ook te gaan schelden blijf ik ook asociaal vinden, je bent dan zelf niets 'beter' dan de ander.

Ja, maar daar gaat het mij nu even niet om. Het gaat mij erom dat meerdere moeders hier hebben aangegeven dat wat Tea-leaf tegen dat kindje zei ook niet op prijs te stellen en dat vind ik dus vreemd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Printje do 13 okt 2011 - 8:52

Susan schreef:
Printje schreef:
Susan schreef:Maar het is toch van de gekke dat je je niet meer met een kind zou mogen bemoeien, in de betekenis van tegen dat kind praten of iets aardigs zeggen?
Ik bedoel, jij kan op dat moment wel vinden dat je kind geen aardig woordje van een vreemde heeft verdiend, maar je kunt niet verwachten dat als jij straf uitdeelt, de rest van de wereld dat op een afstand kan ruiken en zich daar volledig naar voegt. Dat iemand een praatje maakt of iets aardigs zegt, dat gebeurt nou eenmaal als je je in het openbaar begeeft. Dat het jou even niet zo uitkomt is iets anders, maar daar kan die ander niks aan doen.

Ik vind dat idd ook gek maar volgens mij zit de wereld zo steeds vaker in elkaar. Maar het vervolg door zelf ook te gaan schelden blijf ik ook asociaal vinden, je bent dan zelf niets 'beter' dan de ander.

Ja, maar daar gaat het mij nu even niet om. Het gaat mij erom dat meerdere moeders hier hebben aangegeven dat wat Tea-leaf tegen dat kindje zei ook niet op prijs te stellen en dat vind ik dus vreemd.

Oke dan had ik het verkeerd opgevat. Dat vind ik ook raar, ik vind dat eigenlijk nooit erg en zeg, zoals iemand anders ook al zei, meestal dan iets in de trant van hij is moe etc.
Ik vind het juist ook wel fijn dat ook anderen mijn kind in de gaten houden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  LotteK do 13 okt 2011 - 9:00

Susan schreef:
Printje schreef:
Susan schreef:Maar het is toch van de gekke dat je je niet meer met een kind zou mogen bemoeien, in de betekenis van tegen dat kind praten of iets aardigs zeggen?
Ik bedoel, jij kan op dat moment wel vinden dat je kind geen aardig woordje van een vreemde heeft verdiend, maar je kunt niet verwachten dat als jij straf uitdeelt, de rest van de wereld dat op een afstand kan ruiken en zich daar volledig naar voegt. Dat iemand een praatje maakt of iets aardigs zegt, dat gebeurt nou eenmaal als je je in het openbaar begeeft. Dat het jou even niet zo uitkomt is iets anders, maar daar kan die ander niks aan doen.

Ik vind dat idd ook gek maar volgens mij zit de wereld zo steeds vaker in elkaar. Maar het vervolg door zelf ook te gaan schelden blijf ik ook asociaal vinden, je bent dan zelf niets 'beter' dan de ander.

Ja, maar daar gaat het mij nu even niet om. Het gaat mij erom dat meerdere moeders hier hebben aangegeven dat wat Tea-leaf tegen dat kindje zei ook niet op prijs te stellen en dat vind ik dus vreemd.

Helemaal mee eens.
Sinds wanneer is het een trend geworden om van het negatieve uit te gaan. Mensen kunnen iets toch gewoon goed bedoelen? Waarom zoekt iedereen overal iets achter? Hoezo bemoeit ze zich er mee? Ze zegt alleen iets liefs...
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  nisavi do 13 okt 2011 - 9:33

Susan schreef:Maar het is toch van de gekke dat je je niet meer met een kind zou mogen bemoeien, in de betekenis van tegen dat kind praten of iets aardigs zeggen?

Ik bedoel, jij kan op dat moment wel vinden dat je kind geen aardig woordje van een vreemde heeft verdiend, maar je kunt niet verwachten dat als jij straf uitdeelt, de rest van de wereld dat op een afstand kan ruiken en zich daar volledig naar voegt. Dat iemand een praatje maakt of iets aardigs zegt, dat gebeurt nou eenmaal als je je in het openbaar begeeft. Dat het jou even niet zo uitkomt is iets anders, maar daar kan die ander niks aan doen.

Dat zie ik nergens staan, dat er niets gezegd mag worden tegen een kind?

Ik kan het me alleen wel voorstellen dat ik zo'n opmerking niet zou waarderen, wat is daar mis mee? Het heeft volgens mij ook niets te maken dat het kind geen aardig woordje verdiend. Het is meer net de verkeerde opmerking op het verkeerde moment, tenminste zo zou het voor mij voelen. Dat die vrouw zo reageerde slaat nergens op, ik zou er zelf niets van hebben gezegd. Maar de reactie van tea leaf erop is nog erger, zo'n scheldwoord gebruiken en dat waar het kind bij is. Dat gaat gewoon echt te ver.

Ze probeert een bepaald beeld te schetsen in de openingspost van die vrouw.. ze is asociaal in haar ogen. Dat die vrouw zo reageerde is niet netjes, maar zoals ik al eerder aangaf kan ze ook net een zwak moment hebben gehad. Zoals tea leaf die ook had door haar zo uit te schelden. Hoe kun je zo'n vrouw om haar gedrag aso noemen en zelf haar een kutwijf noemen en de winkel verlaten terwijl je nog een opmerkingen maakt en dat gedrag dan niet als aso zien?

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan do 13 okt 2011 - 9:36

Tja, alles kan. Je kunt ook zelf een rotdag hebben en dat iemand je aanspreekt terwijl je daar helemaal geen zin in hebt, maar dat heeft dan niks met de opmerking te maken.

Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellen dat een opmerking als die van Tea-leaf verkeerd zou vallen. Ik heb wel opmerkingen gehad die verkeerd vielen en dan nog reageerde ik niet zo als die vrouw.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:44

Ik moet eigenlijk wel lachen om het hele verhaal. Ik denk dat Tokkiemoeder vanavond tijdens het eten aan Tokkieman heeft verteld dat ze zo'n asociaal mens tegenkwam in de Zeeman Very Happy .

Verder vind ik dit geen bemoeien. Wanneer wildvreemde mensen zich wél ongevraagd met mijn opvoeding zouden bemoeien, zou in mij de Tokkie ook boven komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  nisavi do 13 okt 2011 - 9:45

Susan schreef:Tja, alles kan. Je kunt ook zelf een rotdag hebben en dat iemand je aanspreekt terwijl je daar helemaal geen zin in hebt, maar dat heeft dan niks met de opmerking te maken.

Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellen dat een opmerking als die van Tea-leaf verkeerd zou vallen. Ik heb wel opmerkingen gehad die verkeerd vielen en dan nog reageerde ik niet zo als die vrouw.

Nou in dit geval kan die opmerking er wel mee te maken hebben.

Wanneer je vaak moet corrigeren en dat je kind daardoor moet huilen is dat best zwaar. Niet een leuk gevoel. Komt er dan iemand die (weliswaar goed bedoeld) zoiets zegt zou ik het zelf rot vinden om het te horen. Ik ben de oorzaak van die huilbui (omdat ik dan corrigeer). Dus het kan best dat die opmerking daarom zo verkeerd viel.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:50

Susan schreef:Tja, alles kan. Je kunt ook zelf een rotdag hebben en dat iemand je aanspreekt terwijl je daar helemaal geen zin in hebt, maar dat heeft dan niks met de opmerking te maken.

Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellen dat een opmerking als die van Tea-leaf verkeerd zou vallen. Ik heb wel opmerkingen gehad die verkeerd vielen en dan nog reageerde ik niet zo als die vrouw.

Precies, ik kan mezelf nu echt niet voorstellen dat ik zo als die vrouw zou reageren. Het lijkt nu net alsof Tea iets heel ergs gedaan heeft, iets wat echt niet door de beugel kan. Ze heeft alleen maar een troostend woord tegen dat jongetje gesproken, thats it.

Dat ze die moeder daarna voor K***wijf heeft uitgescholden dat keur ik ook zeker niet goed, maar dat staat ook los van de eerste reactie van die moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 10:10

Ik ga een verdwaald kind dus nooit meer helpen na het lezen van dit topic. Straks verpest ik de opvoeding nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  RYW do 13 okt 2011 - 10:11

Ongeacht hoe onredelijk of onaardig iemand dan ook tegen me zou zijn, ik zou NOOIT iemand zo gaan lopen uitschelden, en al helemaal niet in het openbaar in het bijzijn van haar kind.

Misschien ben ik dan wel een heilig boontje, maar dat zou ik dus persoonlijk echt beneden mijn waardigheid vinden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  TukTuk do 13 okt 2011 - 10:20

Misschien was het niet slim om haar uit te schelden, maar ik snap ook wel dat je misschien zo geraakt was er door dat er emoties te hoog op liepen. Dat heb je niet altijd onder controle.. Niemand is heilig hoor!

De opmerking naar het kindje toe vind ik alleen maar lief, en de reactie van zijn moeder nergens op slaan..

Vind het ook maar raar hoeveel moeders hier dit al bemoeien vinden, en dit niet op prijs zouden stellen.. Altijd dat overdreven gedoe, je kind gaat er niet dood aan, je opvoeding wordt er niet door verpest en je wordt er ook geen slechtere moeder van.. Je bent als moeder zijnde echt geen god ofzo hoor.. Als iets gewoon goed bedoeld is, dan hoef je je daar toch niet aan te irriteren? En dat al helemaal niet zo uiten?

Overigs kan ik me wel voorstellen dat je een mening kan vormen over iemand (aso/tokkie), als iemand er nou eenmaal uitziet als een tokkie, dan is het niet zo raar dat je zo iemand als aso bestempeld.. Daarnaast zie je natuurlijk naast het uiterlijk ook het gedrag/uitstraling van iemand op dat moment, dus je oordeel zal denk ik niet zomaar uit de lucht komen vallen.. Dus waarom iedereen daar zo over valt is me ook een raadsel.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Olijfje do 13 okt 2011 - 10:27

RYW schreef:Ongeacht hoe onredelijk of onaardig iemand dan ook tegen me zou zijn, ik zou NOOIT iemand zo gaan lopen uitschelden, en al helemaal niet in het openbaar in het bijzijn van haar kind.

Misschien ben ik dan wel een heilig boontje, maar dat zou ik dus persoonlijk echt beneden mijn waardigheid vinden.

Je bent niet de enige die dat vindt hoor..
En wat Tealeaf tegen dat kind zei was misschien lief bedoeld, maar je kan het ook opvatten als zwijgend kritiek op de moeder..
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Highway do 13 okt 2011 - 10:27

Moon schreef:
Highway schreef:Ik vind het niet normaal om zomaar kutwijf naar iemand te roepen.

Ben ik helemaal met je eens en Tea vast ook. Inmiddels heeft ze alleen 3 keer uitleg gegeven over het feit dat ze het niet zomaar zei.. Dus voegt het niet echt wat toe.

ik vraag toch ook niet om uitleg van tea; zij vraagt wat wij ervan vinden en ik geef antwoord.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  luisa do 13 okt 2011 - 10:28

Tokkie moeder ja, maar jouw reactie (ook gezien die opmerking ik kom niet meer naar deze winkel) ook enorm tokkie.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  RYW do 13 okt 2011 - 10:29

Ik vind het ook zwaar overdreven dat die moeder dit als bemoeien ziet hoor, en zeker dat ze zo boos werd. Maar dan ga je toch niet lopen schelden? Je bent toch geen viswijf?

Je gaat zo'n mens trouwens toch niet de credit geven dat jij je vanwege haar onredelijke gedrag zo verlaagt?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 10:31

Olijfje schreef:
RYW schreef:Ongeacht hoe onredelijk of onaardig iemand dan ook tegen me zou zijn, ik zou NOOIT iemand zo gaan lopen uitschelden, en al helemaal niet in het openbaar in het bijzijn van haar kind.

Misschien ben ik dan wel een heilig boontje, maar dat zou ik dus persoonlijk echt beneden mijn waardigheid vinden.

Je bent niet de enige die dat vindt hoor..
En wat Tealeaf tegen dat kind zei was misschien lief bedoeld, maar je kan het ook opvatten als zwijgend kritiek op de moeder..
Dus in vervol negeren we elk huilend kind maar als er niemand in de directe omgeving is met als gevolg dat een kind verdwaald ergens staat te huilen omdat mama kwijt is. Jij hebt geen ogen in je rug en een kind is zo weg. Maargoed, met rust laten dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  nisavi do 13 okt 2011 - 10:34

Lorna mercedez schreef:
Olijfje schreef:
RYW schreef:Ongeacht hoe onredelijk of onaardig iemand dan ook tegen me zou zijn, ik zou NOOIT iemand zo gaan lopen uitschelden, en al helemaal niet in het openbaar in het bijzijn van haar kind.

Misschien ben ik dan wel een heilig boontje, maar dat zou ik dus persoonlijk echt beneden mijn waardigheid vinden.

Je bent niet de enige die dat vindt hoor..
En wat Tealeaf tegen dat kind zei was misschien lief bedoeld, maar je kan het ook opvatten als zwijgend kritiek op de moeder..
Dus in vervol negeren we elk huilend kind maar als er niemand in de directe omgeving is met als gevolg dat een kind verdwaald ergens staat te huilen omdat mama kwijt is. Jij hebt geen ogen in je rug en een kind is zo weg. Maargoed, met rust laten dus.

Ik vind jouw reactie echt overdreven. Vaak kun je uit de situatie wel herleiden of er echt iets is of niet.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 4 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum