Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanvaring met moeder in winkel

+33
VeryCherry
Jelin
marjoleinnn
Mystique
Jeanette
luisa
Olijfje
TukTuk
RYW
LotteK
LMCurious
maiadebij
Printje
nisavi
Rovine
Moon
Coco
Highway
Makamba
Viva
Julia
Arwyn
Starla
Kat1980
Flower_L
Benthe
Liadan
Pussycat
Steep
Tania
Roodkapje
Susan
chipa
37 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  marjoleinnn do 13 okt 2011 - 18:28

De reactie van die moeder is erg overdreven ja, vooral als ze ook echt agressief wordt ofzo. Maar jouw reactie vind ik ook echt idioot, je gaat toch geen kutwijf in een winkel roepen, dan zet je jezelf aardig voor lul.
Kijk ik was echt wel tegen die moeder in gegaan..maar ik ga geen mensen kutwijf noemen in een winkel.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 18:58

Goedemorgen meiden! smile Wat een lang topic is dit geworden zeg.

Ik wil eigenlijk niet nogmaals mijn excuses aanbieden, want ik heb al vaker gezegd dat ik het zelf ook ongepast vond wat ik riep tegen de vrouw in kwestie.

Maar ik was gewoon enorm geschrokken van haar agressieve gedrag, ik was echt bang. En dan roep je wel eens wat waar je achteraf spijt van hebt. Het mag toch wel duidelijk zijn dat ik geen asociale doos ben die te pas en te onpas loopt te schelden. Ik ben er echt niet trots op, maar ik denk dat die mevrouw ook wel even achter haar oren had mogen krabben voordat ze zo vreselijk uitviel naar me.

Nu lijkt het net of ik volgens velen van jullie helemaal fout ben, terwijl ik ( voor 1 keer leg ik dat dan ook nog maar uit ): een verdrietig kindje alleen zag staan en me daar zorgen om maakte en het zielig vond. De moeder had ik niet eens gezien.

Maar misschien komt mijn andere gedachtengang ook wel door het feit dat ik nog geen kind heb en dus niet weet om welke reden een kindje alleen zielig staat te huilen.

Fijne dag all!




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:40

Joh Tea, maak je niet druk. Ik vind dat er nu een enorm groot issue wordt gemaakt van iets terwijl dat helemaal niet hoeft. Je bent echt geen asociale doos omdat je 1 keer uit je slof schiet hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:50

Storm schreef:Joh Tea, maak je niet druk. Ik vind dat er nu een enorm groot issue wordt gemaakt van iets terwijl dat helemaal niet hoeft. Je bent echt geen asociale doos omdat je 1 keer uit je slof schiet hoor.

+1. Men neme een loep en vergroot het woordje kutwijf even keer 20.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Jelin do 13 okt 2011 - 19:54

Helemaal met Storm eens. Je bedoelde het vast goed en dat schoot bij die moeder in het verkeerde keelgat. Wat ik dan ook heel goed kan begrijpen. Heb mijn dochter ook wel eens straf gegeven bij dezelfde winkel en toen werd ze ook door onbekenden aangesproken.

Maar ik snap ook als je je bedreigt voelt dat je dan dingen gaat roepen die niet door de beugel kunnen. Trek het je niet te veel aan. En je kunt het toch niet meer terugdraaien.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:54

Jolicious schreef:
Storm schreef:Joh Tea, maak je niet druk. Ik vind dat er nu een enorm groot issue wordt gemaakt van iets terwijl dat helemaal niet hoeft. Je bent echt geen asociale doos omdat je 1 keer uit je slof schiet hoor.

+1. Men neme een loep en vergroot het woordje kutwijf even keer 20.
Idd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:56

Jullie hebben gelijk. smile

En nu moet ik zo heel, heel veel in huis gaan doen want Zusje komt vanavond logeren en het is een zooi hier hahahaha.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:57

Ik zit mezelf hier echt een beetje te verbazen achter de computer. Kom op zeg ! Tea heeft die vrouw uitgescholden, iets wat ze nu nooit meer zou doen, dat weet ik wel zeker. Het is zeker niet netjes, dat zeker niet maar kom op zeg. Tea wordt nu neergezet als 1 of ander associaal wijf die iedereen te pas en te onpas maar uitscheld, dat lijkt me niet helemaal eerlijk ?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:59

Mama_van2 schreef:Ik zit mezelf hier echt een beetje te verbazen achter de computer. Kom op zeg ! Tea heeft die vrouw uitgescholden, iets wat ze nu nooit meer zou doen, dat weet ik wel zeker. Het is zeker niet netjes, dat zeker niet maar kom op zeg. Tea wordt nu neergezet als 1 of ander associaal wijf die iedereen te pas en te onpas maar uitscheld, dat lijkt me niet helemaal eerlijk ?!
Ik merk dat wel vaker hier. Er worden dingen enorm uitvergroot en er bijna een schande van gemaakt terwijl het eigenlijk maar om iets 'kleins' gaat. Tuurlijk had Tea niet moeten schelden en het is ook niet erg gepast, maar come on, doen we niet allemaal iets wat niet door de beugel kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  VeryCherry do 13 okt 2011 - 20:01

Storm schreef:
Mama_van2 schreef:Ik zit mezelf hier echt een beetje te verbazen achter de computer. Kom op zeg ! Tea heeft die vrouw uitgescholden, iets wat ze nu nooit meer zou doen, dat weet ik wel zeker. Het is zeker niet netjes, dat zeker niet maar kom op zeg. Tea wordt nu neergezet als 1 of ander associaal wijf die iedereen te pas en te onpas maar uitscheld, dat lijkt me niet helemaal eerlijk ?!
Ik merk dat wel vaker hier. Er worden dingen enorm uitvergroot en er bijna een schande van gemaakt terwijl het eigenlijk maar om iets 'kleins' gaat. Tuurlijk had Tea niet moeten schelden en het is ook niet erg gepast, maar come on, doen we niet allemaal iets wat niet door de beugel kan?

+1 Tea, je bent echt geen tokkie hoor, ik kan me je reactie goed voorstellen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan do 13 okt 2011 - 20:02

Storm schreef:
Mama_van2 schreef:Ik zit mezelf hier echt een beetje te verbazen achter de computer. Kom op zeg ! Tea heeft die vrouw uitgescholden, iets wat ze nu nooit meer zou doen, dat weet ik wel zeker. Het is zeker niet netjes, dat zeker niet maar kom op zeg. Tea wordt nu neergezet als 1 of ander associaal wijf die iedereen te pas en te onpas maar uitscheld, dat lijkt me niet helemaal eerlijk ?!
Ik merk dat wel vaker hier. Er worden dingen enorm uitvergroot en er bijna een schande van gemaakt terwijl het eigenlijk maar om iets 'kleins' gaat. Tuurlijk had Tea niet moeten schelden en het is ook niet erg gepast, maar come on, doen we niet allemaal iets wat niet door de beugel kan?

Inderdaad, en dan heeft bijna het voltallige forum gezegd hoe asociaal het wel niet is en dan wordt er daarna nog gevraagd of er nou serieus mensen zijn die er wel begrip voor hebben, alsof die ook nog overtuigd moeten worden of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:03

Susan schreef:
Storm schreef:
Mama_van2 schreef:Ik zit mezelf hier echt een beetje te verbazen achter de computer. Kom op zeg ! Tea heeft die vrouw uitgescholden, iets wat ze nu nooit meer zou doen, dat weet ik wel zeker. Het is zeker niet netjes, dat zeker niet maar kom op zeg. Tea wordt nu neergezet als 1 of ander associaal wijf die iedereen te pas en te onpas maar uitscheld, dat lijkt me niet helemaal eerlijk ?!
Ik merk dat wel vaker hier. Er worden dingen enorm uitvergroot en er bijna een schande van gemaakt terwijl het eigenlijk maar om iets 'kleins' gaat. Tuurlijk had Tea niet moeten schelden en het is ook niet erg gepast, maar come on, doen we niet allemaal iets wat niet door de beugel kan?

Inderdaad, en dan heeft bijna het voltallige forum gezegd hoe asociaal het wel niet is en dan wordt er daarna nog gevraagd of er nou serieus mensen zijn die er wel begrip voor hebben, alsof die ook nog overtuigd moeten worden of zo.
Haha ja precies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  TGR do 13 okt 2011 - 20:06

Kutwijven konden zich hier melden las ik?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:06

Voor je het weet is Tea de meest asociale tokkie die er rond loopt op deze wereld en hoort ze thuis in het tuigenkamp van Wilders. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:10

TGR schreef:Kutwijven konden zich hier melden las ik?
Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:12

TGR schreef:Kutwijven konden zich hier melden las ik?
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:14

Storm schreef:
Susan schreef:
Storm schreef:
Mama_van2 schreef:Ik zit mezelf hier echt een beetje te verbazen achter de computer. Kom op zeg ! Tea heeft die vrouw uitgescholden, iets wat ze nu nooit meer zou doen, dat weet ik wel zeker. Het is zeker niet netjes, dat zeker niet maar kom op zeg. Tea wordt nu neergezet als 1 of ander associaal wijf die iedereen te pas en te onpas maar uitscheld, dat lijkt me niet helemaal eerlijk ?!
Ik merk dat wel vaker hier. Er worden dingen enorm uitvergroot en er bijna een schande van gemaakt terwijl het eigenlijk maar om iets 'kleins' gaat. Tuurlijk had Tea niet moeten schelden en het is ook niet erg gepast, maar come on, doen we niet allemaal iets wat niet door de beugel kan?

Inderdaad, en dan heeft bijna het voltallige forum gezegd hoe asociaal het wel niet is en dan wordt er daarna nog gevraagd of er nou serieus mensen zijn die er wel begrip voor hebben, alsof die ook nog overtuigd moeten worden of zo.
Haha ja precies.

Inderdaad, vrij lachwekkend Laughing Dat sommige er ook zo diep op in kunnen gaan, alle posts terug lezen en het helemaal woord voor woord uitpluizen. Waar haal je de energie en de tijd vandaag ? Ieder weldenkend mens kan toch begrijpen dat iedereen weleens uit zijn slof kan schieten, nu was dit bij Tea het geval, morgen bij mij. O nee, dat was gisteren toen ik uit mijn slof ben geschoten tegen de zwemschool. Ben ik nu associaal ? Ik heb alleen niet gescholden maar aardig ben ik ook niet gebleven. Mijn excuus angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Mamsie do 13 okt 2011 - 21:25

Zo is de emmer stront leeg?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  TGR do 13 okt 2011 - 23:07

Mamsie schreef:Zo is de emmer stront leeg?

Waar bemoei je je mee :P

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  RYW vr 14 okt 2011 - 0:42

Ik vind je heus geen tokkie hoor Tea, misschien ben ik daar niet duidelijk in geweest, maar net zoals jij geen tokkie wordt van één keer schelden is zo'n vrouw ook geen asowijf of trut van één keer tegen jou tekeer gaan. Ik vind nog steeds dat jullie daar beiden gewoon fout in zaten, zij had flink moeten dimmen tegen jou want je deed niks verkeerd in mijn ogen, en jij had niet moeten schelden want dat is beneden je waardigheid, wat mij betreft.

Wel vind ik het jammer dat het hier nou ook weer belachelijk gemaakt wordt als je het er niet mee eens bent.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan vr 14 okt 2011 - 0:47

Nou, de meerderheid heeft juist gezegd dat het echt niet kon wat Tea heeft gezegd, ik vond het een beetje jammer dat er zo'n reactie kwam in de trant van 'zijn er nou serieus mensen die er WEL begrip voor hebben'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  RYW vr 14 okt 2011 - 0:52

Susan schreef:Nou, de meerderheid heeft juist gezegd dat het echt niet kon wat Tea heeft gezegd, ik vond het een beetje jammer dat er zo'n reactie kwam in de trant van 'zijn er nou serieus mensen die er WEL begrip voor hebben'.

Ik kan me ook oprecht niet voorstellen dat iemand, rustig thuis zittend, zegt: 'ja, ik zou ook kutwijf gaan roepen in zo'n geval'. Tea zelf ook niet geloof ik, aangezien ze al meerdere malen gezegd heeft dat ze dat niet had moeten doen. Dat die dan zogezegd overtuigd zouden moeten worden heb ik al helemaal niet gezegd.

En ik vond juist dat de meerderheid achter Tea's aanpak stond in de trant van 'ja het was niet netjes van je maar dat mens, wat schandalig van haar'.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan vr 14 okt 2011 - 0:54

Ergens begrip voor op kunnen brengen wil nog niet zeggen dat je het een geweldig idee vindt en het ook zo zou doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  RYW vr 14 okt 2011 - 0:59

Susan schreef:Ergens begrip voor op kunnen brengen wil nog niet zeggen dat je het een geweldig idee vindt en het ook zo zou doen.

Oke, goed. Nu worden mijn woorden op een goudschaaltje gewogen en uitgeplozen, maar ja: inderdaad, dat zou je kunnen stellen, ja.

Neemt niet weg dat er in de laatste 2 pagina's volop belachelijk gemaakt wordt wat gewoon niet nodig is, en wat dan weer niet benoemd wordt. Maar ik heb zo de indruk dat we het daar toch niet eens over gaan worden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan vr 14 okt 2011 - 1:01

Ik vind niet dat ik je woorden op een goudschaaltje weeg, RYW, ik vind dat verschil wel degelijk relevant. Als je mij nu vraagt wat ik zou doen in een dergelijke situatie dan is 'kutwijf roepen' waarschijnlijk geen optie die ik zou bedenken, maar dat het haar zo erg heeft geraakt dat zij het toch heeft gedaan, daar kan ik begrip voor opbrengen, al verdient het dan misschien geen schoonheidsprijs.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 6 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum