Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanvaring met moeder in winkel

+33
VeryCherry
Jelin
marjoleinnn
Mystique
Jeanette
luisa
Olijfje
TukTuk
RYW
LotteK
LMCurious
maiadebij
Printje
nisavi
Rovine
Moon
Coco
Highway
Makamba
Viva
Julia
Arwyn
Starla
Kat1980
Flower_L
Benthe
Liadan
Pussycat
Steep
Tania
Roodkapje
Susan
chipa
37 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 7 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  RYW vr 14 okt 2011 - 1:06

Susan schreef:Ik vind niet dat ik je woorden op een goudschaaltje weeg, RYW, ik vind dat verschil wel degelijk relevant. Als je mij nu vraagt wat ik zou doen in een dergelijke situatie dan is 'kutwijf roepen' waarschijnlijk geen optie die ik zou bedenken, maar dat het haar zo erg heeft geraakt dat zij het toch heeft gedaan, daar kan ik begrip voor opbrengen, al verdient het dan misschien geen schoonheidsprijs.

Als er hierboven wordt gezegd 'lachwekkend dat reacties helemaal worden uitgeplozen' en 'de grootste tokkie ever genoemd worden vanwege één keer kutwijf' en 'anders vergroot je één woord even 10x uit', dan vind ik het vreemd dat a) mijn ene woord dus kennelijk een probleem is (waarom bij mijn woord wel?) en dat b) die vrouw kennelijk wel een asociale trut is om HAAR ene actie. Dat is toch niet eerlijk? Dat is toch met twee maten meten?

En trouwens, jij zou dan geen kutwijf roepen, maar ik heb ook reacties gelezen (uit mijn hoofd denk ik bijvoorbeeld aan Jeanette, maar misschien zit ik mis) die dat dus wél zeiden. Dus tsja.

Ik vind het dus ook totaal niet nodig dat onder andere mijn reacties nu zo belachelijk gemaakt zijn vanmorgen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 7 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  nisavi vr 14 okt 2011 - 1:07

Ik kreeg zelf niet de indruk dat tea leaf nu door veel mensen werd afgebrand.

Er mag toch wel gezegd worden dat ik de irritaties van de vrouw kan begrijpen, maar dat de reactie van die vrouw niet netjes was. Net zoals bij tea leaf. Ik zie het verschil echt niet, beide reageerden ze waarschijnlijk heftiger dan ze normaal zouden doen.

Ik vond het trouwens ook jammer dat er op de vorige pagina's zo flauw werd gedaan, is toch nergens voor nodig?

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 7 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Koetjeboe vr 14 okt 2011 - 4:52

Ik heb de hele discussie niet helemaal gelezen. Ik begrijp van beide partijen de frustraties, maar ik vind het van beide kanten niet kunnen hoe er met elkaar wordt omgegaan. En ik zou mezelf niet eens meer durven vertonen in die winkel..

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 7 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Moon vr 14 okt 2011 - 7:32

Wat ik zelf wat naar vind in dit topic, is dat Tea echt al 3 keer heeft gezegd dat het er speet, dat ze het niet had moeten zeggen etc. en dat er dan nog mensen zijn die de behoefte voelen (na al 10 van dergelijke reacties) om te zeggen dat dat echt niet kan. Tea geeft zélf toch al aan dat ze het niet had moeten doen. Dan is die discussie toch van de baan?

Een discussie rondom het niet mogen reageren op kinderen op straat lijkt me dan vele malen interessanter.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 7 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  holaagirl vr 14 okt 2011 - 8:13

Tea, ik heb niet de hele discussie hiervoor gelezen.
Wil alleen zeggen dat ik je helemaal begrijp.
Ik ben ook iemand die heel erg vanuit gevoel reageert.
Wanneer ik een kindje zie huilen, zou ik ook ( zonder nadenken) een lieve reactie geven.
Niet over nadenken, dat zou er zo uitploppen:-)
Gewoon lief bedoeld...mijn hoofd denkt ook zo: ik zie verdriet, ik moet goedmaken! hahahah! Noemen ze dat instinctief?

Wanneer het perongeluk een verkeerd moment blijkt te zijn, omdat de moeder los gaat op je ,zou ik ook volledig van slag zijn. Wanneer je wist dat de situatie zo zou zijn, had je natuuuuurlijk niets gezegd. Maar het floepte er gewoon uit voordat je er erg in had.
9 van de 10 keer gaat dit gewoon goed. Dit keer blijkbaar niet.

In je paniek reageer je misschien verkeerd. Maar ook weer heel erg vanuit gevoel. Wanneer je 10 minuten verder ben, wenste je dat je anders had gereageerd.
Ik zou nooit kutwijf roepen, maar mijn excuses aanbieden.
Dat is het verschil.

Maar verder, had ik het kunnen zijn...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 7 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan vr 14 okt 2011 - 8:14

Moon schreef:Wat ik zelf wat naar vind in dit topic, is dat Tea echt al 3 keer heeft gezegd dat het er speet, dat ze het niet had moeten zeggen etc. en dat er dan nog mensen zijn die de behoefte voelen (na al 10 van dergelijke reacties) om te zeggen dat dat echt niet kan. Tea geeft zélf toch al aan dat ze het niet had moeten doen. Dan is die discussie toch van de baan?

Een discussie rondom het niet mogen reageren op kinderen op straat lijkt me dan vele malen interessanter.

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 7 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 8:39

Susan schreef:
Moon schreef:Wat ik zelf wat naar vind in dit topic, is dat Tea echt al 3 keer heeft gezegd dat het er speet, dat ze het niet had moeten zeggen etc. en dat er dan nog mensen zijn die de behoefte voelen (na al 10 van dergelijke reacties) om te zeggen dat dat echt niet kan. Tea geeft zélf toch al aan dat ze het niet had moeten doen. Dan is die discussie toch van de baan?

Een discussie rondom het niet mogen reageren op kinderen op straat lijkt me dan vele malen interessanter.

Eens.
Ook eens. En dan zeggen 'ik heb de hele discussie niet gelezen, maar' laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 7 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum