Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanvaring met moeder in winkel

+33
VeryCherry
Jelin
marjoleinnn
Mystique
Jeanette
luisa
Olijfje
TukTuk
RYW
LotteK
LMCurious
maiadebij
Printje
nisavi
Rovine
Moon
Coco
Highway
Makamba
Viva
Julia
Arwyn
Starla
Kat1980
Flower_L
Benthe
Liadan
Pussycat
Steep
Tania
Roodkapje
Susan
chipa
37 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 3:48

yvonne schreef:Ik heb ook wel eens tegen een oudere vrouw gezegd dat ze zich met zichzelf moest bemoeien maar dat kwam omdat ze zei: ach arm kind! Wat heb jij een vervelende moeder. Die gunt jou ook niks.. (mijn zoon wou graag een piratenboot hebben van 75 euro en dat mocht niet)

Maar dat is heel wat anders en ik zou t niet eens in mijn hoofd halen om zoiets te zeggen of denken.

Ik bedoelde t goed. Maar dat schelden, daar schaam ik me nog steeds voor. Dat was echt out off line ja. Ben ik compleet met jullie eens.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 3:51

Benthe schreef:
Jolie2 schreef:Ik vind het echt niet kunnen dat jij haar een kutwijf hebt genoemd. Verlaag je je minstens tot haar niveau. Denk dat haar zoontje nog meer in paniek geraakt is op het moment dat een vreemde mevrouw zijn moeder uitscheldt voor kutwijf en dan ook nog zeggen dat je niet meer in die winkel komt.

Ik vind haar reactie belachelijk, maar die van jou vind ik minstens zo erg.

Helemaal mee eens.
Zie mijn uitleg.

En jullie hebben niet gezien hoe eng deze vrouw tegen me deed.

Maar als je dat zo vindt, snap ik dat wel.Ik word ook niet graag uitgescholden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 3:54

[quote="Jolie2" Denk dat haar zoontje nog meer in paniek geraakt is op het moment dat een vreemde mevrouw zijn moeder uitscheldt voor kutwijf en dan ook nog zeggen dat je niet meer in die winkel komt. [/quote]

Dat heeft hij niet gehoord, ik stond al een stuk verder toen ik dat zei en hij huilde nog net zo hard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 3:54

Tea-Leaf schreef:
Benthe schreef:
Jolie2 schreef:Ik vind het echt niet kunnen dat jij haar een kutwijf hebt genoemd. Verlaag je je minstens tot haar niveau. Denk dat haar zoontje nog meer in paniek geraakt is op het moment dat een vreemde mevrouw zijn moeder uitscheldt voor kutwijf en dan ook nog zeggen dat je niet meer in die winkel komt.

Ik vind haar reactie belachelijk, maar die van jou vind ik minstens zo erg.

Helemaal mee eens.
Zie mijn uitleg.

En jullie hebben niet gezien hoe eng deze vrouw tegen me deed.

Maar als je dat zo vindt, snap ik dat wel.Ik word ook niet graag uitgescholden.

In eerste instantie zeg je in je openingspost dat je kon lachen om je reactie. Je hebt je hysterisch gedragen. Die moeder was om wat voor reden dan ook niet in de beste bui (en ze zag er ordinair uit volgens jou, maar dat heeft verder niets met haar gedrag te maken) maar zij schold jou niet uit. Jij gaat als een hysterische tekeer en plein public waar een kind bij is (en andere klanten?). Je zal wel vaker ongewenst een nare blik krijgen, niet alle mensen zijn even aardig, maar dan lijkt het me voor jezelf beter je volgende keer zelf wel netjes te gedragen. Voor de omstanders ben jij minstens zo ordinair als die mevrouw.

Arm kind trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 3:55

Tea-Leaf schreef:[quote="Jolie2" Denk dat haar zoontje nog meer in paniek geraakt is op het moment dat een vreemde mevrouw zijn moeder uitscheldt voor kutwijf en dan ook nog zeggen dat je niet meer in die winkel komt.

Dat heeft hij niet gehoord, ik stond al een stuk verder toen ik dat zei en hij huilde nog net zo hard. [/quote]

Je zei in je openingspost dat je het uitschreeuwde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Flower_L do 13 okt 2011 - 3:56

Benthe schreef:
Jolie2 schreef:Ik vind het echt niet kunnen dat jij haar een kutwijf hebt genoemd. Verlaag je je minstens tot haar niveau. Denk dat haar zoontje nog meer in paniek geraakt is op het moment dat een vreemde mevrouw zijn moeder uitscheldt voor kutwijf en dan ook nog zeggen dat je niet meer in die winkel komt.

Ik vind haar reactie belachelijk, maar die van jou vind ik minstens zo erg.

Helemaal mee eens.

Ook mee eens!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Kat1980 do 13 okt 2011 - 4:03

Ik snap je reactie wel, omdat je het zielig vond dat dat jongetje aan het huilen was. Haar reactie was misschien 'over the top', maar ik kan me voorstellen dat ze het zag als bemoeienis naar de opvoeding van haar kind (hoewel jij dat zo niet bedoelde).

Persoonlijk irriteer ik me ook altijd als mensen er iets van gaan zeggen als mijn kind huilt, boos doet of what ever. Maar goed ik zou niet zo terug reageren op dat moment, ik laat anderen dan maar zeggen wat ze willen zeggen. Ik weet wat de reden is dat ik mijn kind even laat huilen, boos zijn of iets dergelijks (vaak omdat hij zijn zin niet krijgt of al de hele tijd loopt te zeuren).
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 4:16

Ik zou het lef niet eens hebben om zoiets te zeggen tegen een vreemde, maar lucht wel op denk ik?
Moest er stiekum ook wel even om lachen, past totaal niet in het beeld wat ik altijd van jou heb!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 4:20

Ik vind het echt bizar dat je :

a. meteen een oordeel velt over de situatie (intens verdriet, aso moeder).
b. je kutwijf naar iemand roept in een winkel.
c. naar buiten loopt en nog iets roept over de klanten en de winkel.

Maakt dat ik me afvraag: wie is hier nou de aso?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 4:21

Charlie schreef:Ik vind het echt bizar dat je :

a. meteen een oordeel velt over de situatie (intens verdriet, aso moeder).
b. je kutwijf naar iemand roept in een winkel.
c. naar buiten loopt en nog iets roept over de klanten en de winkel.

Maakt dat ik me afvraag: wie is hier nou de aso?


sorry....maar +1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 4:28

HeartBeat schreef:
Charlie schreef:Ik vind het echt bizar dat je :

a. meteen een oordeel velt over de situatie (intens verdriet, aso moeder).
b. je kutwijf naar iemand roept in een winkel.
c. naar buiten loopt en nog iets roept over de klanten en de winkel.

Maakt dat ik me afvraag: wie is hier nou de aso?


sorry....maar +1!

Ik ook +1...
En als het werkelijk zo'n aso was had ze je allang tegen je kop aangepeert toen je dat zei.. Believe me!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Susan do 13 okt 2011 - 4:50

PrinsesBo schreef:
En als het werkelijk zo'n aso was had ze je allang tegen je kop aangepeert toen je dat zei.. Believe me!

laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 4:52

Susan schreef:
PrinsesBo schreef:
En als het werkelijk zo'n aso was had ze je allang tegen je kop aangepeert toen je dat zei.. Believe me!

laughcry

Mwahahaha, ja sorry Laughing dat is echt een van mijn tokkie-achtige uitspraken laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 5:05

Ik vind de reactie van de moeder totaal onnodig en ik snap dat je er van schrok. Want zoals ik het lees was het geen commentaar op die moeder, maar gewoon een goedbedoelde opmerking richting kind.

Maar jouw reactie vind ik dan weer behoorlijk aso en volledig onverwacht. Ik heb wel een paar keer moeten lezen of er wel echt stond dat JIJ 'kutwijf' hebt geroepen.

Dus tja...smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Starla do 13 okt 2011 - 5:23

Charlie schreef:Ik vind het echt bizar dat je :

a. meteen een oordeel velt over de situatie (intens verdriet, aso moeder).
b. je kutwijf naar iemand roept in een winkel.
c. naar buiten loopt en nog iets roept over de klanten en de winkel.

Maakt dat ik me afvraag: wie is hier nou de aso?


+1
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 5:40

Ik heb het redelijk keurig uitgelegd lijkt me zo. Dat eerst typ dat ik schreeuw "k.w!" is impulsief, dat kan iedereen met gezond verstand wel bedenken toch? Ik ben geen aso, maar mocht je dat van me denken: goed hoor.

Was je erbij geweest: had je hetzelfde gedaan als ik. Misschien niet schelden, maar echt wel fel reageren. Want nogmaals: ik bedoelde het lief naar het kindje toe en had de moeder niet gezien. Zij werd meteen agressief.
Het was echt een heel, heel nare vrouw.

Maar goed, ik ben mijn ei kwijt en de voor en tegens snap ik echt wel smile
Alleen mij een aso noemen omdat ik 1 x iemand uitscheldt ( want dat doet verder niemand hier natuurlijk, of het nou openbaar of via roddel is laughcry ), vind ik jammer. Ik was echt bang voor die vrouw en dan doe je wel eens iets geks.

Klaar nu smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 5:41

Tea-Leaf schreef:
Alleen mij een aso noemen omdat ik 1 x iemand uitscheldt ( want dat doet verder niemand hier natuurlijk, of het nou openbaar of via roddel is laughcry ), vind ik jammer.


For your information....jij noemt in je stukje iemand al aso voordat je d'r gesproken hebt.... :shock: .

Je bent zo ignorant Tea!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 5:45

Charlie schreef:
Tea-Leaf schreef:
Alleen mij een aso noemen omdat ik 1 x iemand uitscheldt ( want dat doet verder niemand hier natuurlijk, of het nou openbaar of via roddel is laughcry ), vind ik jammer.


For your information....jij noemt in je stukje iemand al aso voordat je d'r gesproken hebt.... :shock: .

Je bent zo ignorant Tea!

Nee.... Ik vond haar een aso omdat ze zich zo gedroeg. En ja, zo zag ze er ook uit.

Vind je het leuk mij altijd af te zeiken?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Arwyn do 13 okt 2011 - 5:46

Haar uitschelden was natuurlijk totaal nergens voor nodig. Dat je het niet eens ben met haar opmerking en daar wat over zegt kan natuurlijk, maar niet op die manier. Verder snap ik ja reactie wel, ik zou daar ook van schrikken.

Had zoiets trouwens vanochtend in de winkel nog.. Jochie (1,5 misschien) had geen zin om de winkel in te gaan. Moeder schreeuwen en doen en zei op een gegeven moment 'dan blijf je maar hier, ik ga weg' en liep doodleuk de winkel in waarna ze tegen zichzelf zegt 'wat een pokke kut kind'. Toen stond ik echt even met mijn oren te klapperen hoor, dat zeg je toch niet van je eigen kind!? :shock:
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 5:49

Tea-Leaf schreef:
Charlie schreef:
Tea-Leaf schreef:
Alleen mij een aso noemen omdat ik 1 x iemand uitscheldt ( want dat doet verder niemand hier natuurlijk, of het nou openbaar of via roddel is laughcry ), vind ik jammer.


For your information....jij noemt in je stukje iemand al aso voordat je d'r gesproken hebt.... :shock: .

Je bent zo ignorant Tea!

Nee.... Ik vond haar een aso omdat ze zich zo gedroeg. En ja, zo zag ze er ook uit.

Vind je het leuk mij altijd af te zeiken?


Ik wist dat dit ging komen laughcry .

Ik zeik je inderdaad ALTIJD af. nerd

NOT!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 5:51

Ik weet niet op wie je precies doelt en heb ook geen zin om alles weer te lezen, maar jouw reactie aso vinden of jou als persoon als aso bestempelen (die heb ik volgens mij niet gelezen) zijn ook nog twee héél verschillende dingen.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 6:13

freakielief schreef:Ik weet niet op wie je precies doelt en heb ook geen zin om alles weer te lezen, maar jouw reactie aso vinden of jou als persoon als aso bestempelen (die heb ik volgens mij niet gelezen) zijn ook nog twee héél verschillende dingen.smile

Dankje. Ik was ook wel wat asociaal door die vrouw zo te benoemen ( schelden is nooit oké, maar soms is dat overmacht ), en dat is dan asociaal gedrag. Maar zelf ben ik allesbehalve dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 6:16

Och wat ontzettend zielig voor dat jongetje Sad ik kan me ook wel voorstellen dat je uit schrik van haar reactie (want je bedoelde het goed, en ik vond dat die moeder echt belachelijk reageerde!) een scheldwoord laat vallen. Je weet nu dat je te ver bent gegaan maar ik kan me best voorstellen dat zo'n tafereel je erg boos maakt. Arm ventje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 6:18

En val Tea niet zo aan zeg. Alsof we hier met z'n allen heilige boontjes zijn. Roepen we niet allemaal uit schrik/boosheid een lelijk woord?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 6:21

Storm schreef:En val Tea niet zo aan zeg. Alsof we hier met z'n allen heilige boontjes zijn. Roepen we niet allemaal uit schrik/boosheid een lelijk woord?

Thanks meis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aanvaring met moeder in winkel  - Pagina 2 Empty Re: Aanvaring met moeder in winkel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum