Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen leuke kerst gehad.

+30
Pluk
Tazz
Sneeuwwitje
pitbullgup
RYW
Blair
silly-one
Bolleke
xxDila
Zwerver
CrazyGrace
Lejow
Cassiopeia
Mermaid
Catwoman79
Inge
nisavi
Angela_1986
mzcharlotte
_DoI
Toet
Minx
Guus
VeryCherry
Rovine
Sterre
minoessepoes
Caroow
Caro
Tania
34 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Mermaid di 28 dec 2010 - 21:52

selectief reageren is ook een kunst net als alleen je eigen gelijk willen halen en je eigen kant van een verhaal willen zien.


Laatst aangepast door Lizardje op di 28 dec 2010 - 21:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfout)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Zwerver di 28 dec 2010 - 22:12

Dat inge doordraait vind ik nog wel het toppunt hahaha Laughing
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:09

Wat zullen jouw schoonouders toch blij zijn met een schoondochter als jij. Wat ben jij egoistisch en ondankbaar zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:11

wc-eend schreef:Dat inge doordraait vind ik nog wel het toppunt hahaha Laughing

haha ja daar moest ik ook hard om lachen. Als er 1 iemand is die doordraait is het Lucky zelf Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  xxDila di 28 dec 2010 - 23:57

Caribbeanlover schreef:Mijn moeder zei dat het ook niet leuk was voor me schoonzus die net bevallen is dat mijn schoonmoeder zo zat te bleren waar iedereen bij zat. Zelfs mijn andere nichtje moest het aanhoren en begrijpt het niet natuurlijk.
Mijn schoonmoeder zet zichzelf zo ontzettend voor schut met dat viswijverige gedoe.

Neee jij dan? Ik ken je niet van het vorige forum maar kom op zeg. Als er iemand hier een ondankbaar viswijf is dat loopt te bleren dan ben jij het wel. Wees blij dat je schoonouders nog zo'n akelige schoondochter mee wille hebben.

Doe normaal, ga zelf lekker in juni op vakantie dan kan de hond prima in de kennel in september.

En hou eens op met zo ontzettend respectloos praten over je schoonmoeder. Als mijn kerel dat ooit zou doen over mijn moeder dan is dat het laatste wat hij zegt. Ik laat mijn moeder niet beledigen en zeker niet door één of andere snob die alle schuld buiten zichzelf neer legt. Kan me niet voorstellen dat jouw man het oké vind dat je zo over haar praat of dat je zelfs voorstelt om bij de hond te blijven.. en dan vind je het ook nog gek dat ze normaal niet tegen je praat.. Suspect Ik snap haar wel.. Kijk eerst eens naar jezelf voor je over een ander oordeelt!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Mermaid wo 29 dec 2010 - 1:52

En zo is t maar net Dila, maar dat wil TO zelf niet inzien. de schuld ligt altijd bij anderen, anderen moeten zich maar aan haar aanpassen en zelfrefectie is een vreemd woord.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry wo 29 dec 2010 - 1:54

Om het wat makkelijker te maken Wink

Zelfreflectie is het overdenken van het eigen handelen. Reflecteren, of reflectie, is het doorgronden en herkennen van processen die bewust en onbewust plaatsvinden binnen de eigen psyche. Het gaat hierbij niet alleen om denkprocessen, maar ook om gedrag. Het heeft vaak betrekking op ervaringen en gebeurtenissen. Reflectie wordt gebruikt om gelijkksoortige situaties in de toekomst beter te kunnen hanteren. In deze functie verschilt het niet veel van evaluatie.

Zelfreflectie onderscheidt zich van reflectie in het algemeen door de nadruk die gelegd wordt op de eigen rol in gebeurtenissen:

* welke rol heb ik gespeeld in het geheel?
* welke keuzemogelijkheden had ik?
* welke keuzes heb ik gemaakt
* waarom heb ik díé keuze gemaakt?
* hoe kijken anderen naar mijn gedrag?
* wat betekenen de antwoorden op deze vragen voor mijn gedrag in de toekomst?

Zelfreflectie is een proces waarin duidelijk wordt wat de invloed van de antwoorden op bovenstaande vragen is op het eigen handelen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 1:56

Waarom negeer je de reacties met oplossingen lucky?

En om alvast het één en ander uit te sluiten:
- nee, je kan idd niet op alles reageren, maar alleen reageren op wat je aanstaat is het andere uiterste
- nee, niemand kent jouw schoonmoeder echt
- nee, niemand leest jou de les

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Lejow wo 29 dec 2010 - 2:32

CherrieLola schreef:
_Donnaa schreef:
Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja Lejow, jij weet het weer allemaal zoveel beter he.
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen. Waarom zou ik dan mee gaan?! Daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Woehoe, zoveel reacties, en ik word bij naam genoemd! cheers angel


Mes snijdt aan 2 kanten CL...
Ho eens even!! CherrieLola is al CL.. :shock:

Whahaahaha toen ik het zag staan, dacht ik huh?! Maar bedacht me net op tijd dat het over (un)Lucky ging Wink

Oehhhh... Excuses ! angel Laat ik er 'Carbl' van maken dan
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry wo 29 dec 2010 - 2:33

Lejow schreef:
CherrieLola schreef:
_Donnaa schreef:
Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja Lejow, jij weet het weer allemaal zoveel beter he.
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen. Waarom zou ik dan mee gaan?! Daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Woehoe, zoveel reacties, en ik word bij naam genoemd! cheers angel


Mes snijdt aan 2 kanten CL...
Ho eens even!! CherrieLola is al CL.. :shock:

Whahaahaha toen ik het zag staan, dacht ik huh?! Maar bedacht me net op tijd dat het over (un)Lucky ging Wink

Oehhhh... Excuses ! angel Laat ik er 'Carbl' van maken dan

Whahahaha das goed, we kunnen haar ook gewoon stug Lucky blijven noemen, ze reageert toch niet Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Inge wo 29 dec 2010 - 2:40

Theedoosje schreef:
wc-eend schreef:Dat inge doordraait vind ik nog wel het toppunt hahaha Laughing

haha ja daar moest ik ook hard om lachen. Als er 1 iemand is die doordraait is het Lucky zelf Very Happy
Ik vond het ook een heerlijke reactie Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 2:40

Oh ja ik noemde haar ook gewoon Lucky eigenlijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Lejow wo 29 dec 2010 - 3:24

CherrieLola schreef:
Lejow schreef:
CherrieLola schreef:
_Donnaa schreef:
Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja Lejow, jij weet het weer allemaal zoveel beter he.
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen. Waarom zou ik dan mee gaan?! Daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Woehoe, zoveel reacties, en ik word bij naam genoemd! cheers angel


Mes snijdt aan 2 kanten CL...
Ho eens even!! CherrieLola is al CL.. :shock:

Whahaahaha toen ik het zag staan, dacht ik huh?! Maar bedacht me net op tijd dat het over (un)Lucky ging Wink

Oehhhh... Excuses ! angel Laat ik er 'Carbl' van maken dan

Whahahaha das goed, we kunnen haar ook gewoon stug Lucky blijven noemen, ze reageert toch niet Wink

Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky

Ik hou graag vast aan oude patronen
bounce
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry wo 29 dec 2010 - 3:28



Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky Lucky

Ik hou graag vast aan oude patronen
bounce

Zij ook, dat scheelt Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Bolleke wo 29 dec 2010 - 4:01

Ik dacht bij de zin over wie er altijd die pineut is als er gekookt moet worden, oh dat zal Lucky toch niet zijn! En jawel... Leuk!

Leuk dat je er weer bent Lucky!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  xxDila wo 29 dec 2010 - 4:17

xxDila schreef:
Caribbeanlover schreef:Mijn moeder zei dat het ook niet leuk was voor me schoonzus die net bevallen is dat mijn schoonmoeder zo zat te bleren waar iedereen bij zat. Zelfs mijn andere nichtje moest het aanhoren en begrijpt het niet natuurlijk.
Mijn schoonmoeder zet zichzelf zo ontzettend voor schut met dat viswijverige gedoe.

Neee jij dan? Ik ken je niet van het vorige forum maar kom op zeg. Als er iemand hier een ondankbaar viswijf is dat loopt te bleren dan ben jij het wel. Wees blij dat je schoonouders nog zo'n akelige schoondochter mee wille hebben.

Doe normaal, ga zelf lekker in juni op vakantie dan kan de hond prima in de kennel in september.

En hou eens op met zo ontzettend respectloos praten over je schoonmoeder. Als mijn kerel dat ooit zou doen over mijn moeder dan is dat het laatste wat hij zegt. Ik laat mijn moeder niet beledigen en zeker niet door één of andere snob die alle schuld buiten zichzelf neer legt. Kan me niet voorstellen dat jouw man het oké vind dat je zo over haar praat of dat je zelfs voorstelt om bij de hond te blijven.. en dan vind je het ook nog gek dat ze normaal niet tegen je praat.. Suspect Ik snap haar wel.. Kijk eerst eens naar jezelf voor je over een ander oordeelt!

Ik quote even mezelf want MY GOD :shock: . Ik heb net je hele verhaaltje even gelezen. En serieus.. Jij mag blij zijn dat ik niet jou schoonzus of man ben, dan had je ik toch zo'n ongelovelijk knal verkocht. Dat jij excuses durft te eisen? Misschien moet je even nalezen hoe jij je hebt gedragen. En je gaat haar heus niet haar zin geven!? Het gaat om haar jubilieum, niet of je purree of aardappels gaat eten, egoistisch stuk vreten! En sorry voor mijn grofheid, maar jij bent eigenlijk gewoon te ziek om op te reageren, dat ik het gewoon niet netjes kán houden!
weet je wat jij nodig bent? Geen zelfreflectie.. Gewoon een opname in een kliniek voor mensen met narcistische persoonlijkheidstoornis, juffie ik-ben-geweldig-en-de-rest-van-de-wereld-maar-vooral-mijn-schoonmoeder-is-gek.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 10:20

En hierom had ik eigenlijk liever gezien dat Lucky niet mee was gekomen. Nou, nou, wat een gezelligheid en wat werd ze toch zo gemist hier, als we ons in haar eerste topic al zó over haar op gaan winden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Mermaid wo 29 dec 2010 - 11:31

Volgens mij zit ze zelf te gniffelen om de reacties.
het kan toch niet zijn dat iemand echt zo is? Ik krijg er in ieder geval mijn twijfels over.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:39

Toevallig had ik het hier gisteren met iemand over. Dat het me niets zou verbazen als Lucky, Lucky niet is, zoals Kim, Kim niet is in Yes Weekblad. Dit kan toch niet echt zijn? Iemand die jaar na jaar na jaar hetzelfde aanhaalt en niet leert van wat wij haar aanraden? Zo stug kan toch niemand zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:54

Sodeju wat ben jij een egoistisch stuk vreten zeg! Je mag in je handjes klappen met zo'n schoonmoeder en als er iemand zijn excuses moet aanbieden ben JIJ het wel. Maar goed, na het lezen van dit topic heeft het volgens mij vrij weinig nut om je nog advies te geven Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:00

.... Ik vind dat altijd zo gek, als Lucky er is. Ze opent een topic over haar schoonfamilie en dan krijgt het altijd meer dan 5 pagina's. Met meestal dezelfde reacties. scratch

ikbennietjaloersikbennietjaloersikbennietjaloers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:03

Een topic van Lucky zal inderdaad niet zo snel wegzakken zonder dat er in wordt gereageerd. Het onderwerp maakt vaak niet uit. Het feit dat het van Lucky komt roept al reacties op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:13

Ik snap dat jullie het allemaal goed bedoelen, maar om nou tig keer te zeggen ''kan je niet er voor 1x overheen stappen en meegaan'' en meer van dat soort praat. Ik ben toch heel duidelijk geweest dacht ik en blijf bij mij standpunt. Wat jullie denken mag natuurlijk en wat jullie zouden doen ook, ieder z'n mening, maar......

Door dit gedoe merkte ik dat ik meer last van me hart kreeg, had er best last van. Als ik mee zal gaan ga ik me alleen maar ergeren. Mijn schoonmoeder loopt regelmatig te fitten op haar man wat hij allemaal wel niet goed doet, dit met een hoop gebler. Van dat drukke gedoe word ik niet goed en ga ik me alleen maar opfokken en aan me hart merk ik dat altijd.

Bovendien waarom zou ik meegaan en dus iemands zin geven als ik zo ben uitgekafferd. Daar ben ik niet van gediend hoor.
Zij zei dat ik moet zeggen wat er is, maar dat doet ze zelf ook nooit. Ze zei dat zij en haar man nooit op bezoek komen bij ons, maar dat hebben we NOOIT gezegd. Mijn man heeft dat ook eens tegen haar gezegd en dan reageerd ze er nooit op. Als zij daar altijd al mee heeft gezeten, dan had ze het zelf allang kunnen zeggen. Dus moet ze niet tegen mij lopen zeggen dat ik dingen voor me houd terwijl ze niet eens weet of dat zo is.

Het ligt niet aan hun, want ik heb hier al tig keer gezegd dat ik niet met ouders nachtjes wegga dus ook niet met mijn ouders.
Ik vind het dan raar om wel met die van mijn man te gaan en niet met die van mij terwijl die altijd voor zullen gaan bij mij.
Vind dat lullig tegenover die van mij als ik wel met mijn mans familie mee ga.

Er valt niet over te praten en dus zie ik ook het nut er niet van in. Zij komen met dat idee, niet ik. Als dat idee nooit ter sprake was was er niks gebeurd. Als ze alleen maar uit eten wilde was er niks aan de hand. Nou zou ik met ze moeten praten alleen maar omdat ik uitgekafferd ben, dacht het toch even niet he!
Bovendie heeft het ook geen nut omdat ik toch niet mee wil, praten of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  silly-one wo 29 dec 2010 - 21:18

zucht
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:19

xxDila schreef:
Caribbeanlover schreef:Mijn moeder zei dat het ook niet leuk was voor me schoonzus die net bevallen is dat mijn schoonmoeder zo zat te bleren waar iedereen bij zat. Zelfs mijn andere nichtje moest het aanhoren en begrijpt het niet natuurlijk.
Mijn schoonmoeder zet zichzelf zo ontzettend voor schut met dat viswijverige gedoe.

Neee jij dan? Ik ken je niet van het vorige forum maar kom op zeg. Als er iemand hier een ondankbaar viswijf is dat loopt te bleren dan ben jij het wel. Wees blij dat je schoonouders nog zo'n akelige schoondochter mee wille hebben.

Doe normaal, ga zelf lekker in juni op vakantie dan kan de hond prima in de kennel in september.

En hou eens op met zo ontzettend respectloos praten over je schoonmoeder. Als mijn kerel dat ooit zou doen over mijn moeder dan is dat het laatste wat hij zegt. Ik laat mijn moeder niet beledigen en zeker niet door één of andere snob die alle schuld buiten zichzelf neer legt. Kan me niet voorstellen dat jouw man het oké vind dat je zo over haar praat of dat je zelfs voorstelt om bij de hond te blijven.. en dan vind je het ook nog gek dat ze normaal niet tegen je praat.. Suspect Ik snap haar wel.. Kijk eerst eens naar jezelf voor je over een ander oordeelt!

Jij leest niet goed he. Als we in juni en september gaan, dan moet hij toch 2x naar het pension en dat wil ik niet. Dat heb ik nu al tg keer gezegd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 4 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum