Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen leuke kerst gehad.

+30
Pluk
Tazz
Sneeuwwitje
pitbullgup
RYW
Blair
silly-one
Bolleke
xxDila
Zwerver
CrazyGrace
Lejow
Cassiopeia
Mermaid
Catwoman79
Inge
nisavi
Angela_1986
mzcharlotte
_DoI
Toet
Minx
Guus
VeryCherry
Rovine
Sterre
minoessepoes
Caroow
Caro
Tania
34 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 2:37

CherrieLola schreef:Waarom doe je nu ineens alsof jij heilig bent en geen schuld hebt aan de escalatie hiervan?

Maar ehmz... Dat is Lucky Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 2:38

Isa schreef:
CherrieLola schreef:Waarom doe je nu ineens alsof jij heilig bent en geen schuld hebt aan de escalatie hiervan?

Maar ehmz... Dat is Lucky Very Happy

Oja, das waar Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Mermaid di 28 dec 2010 - 2:43

CherrieLola schreef:Ik ben afgehaakt met lezen, snap er helemaal niks van...

Dat ja. En het stukje wat ik heb gelezen riep bij mij de gedachte op, goh je kan zelf ook wat flexibeler doen en je eigen vakantie eens wat eerder/later doen? probleem van de hond opgelost. verder ben ik niet gekomen met lezen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 2:44

Lijkt me trouwens wel vreselijk om je altijd zo vast te bijten in je eigen principes...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Mermaid di 28 dec 2010 - 2:49

CherrieLola schreef:Lijkt me trouwens wel vreselijk om je altijd zo vast te bijten in je eigen principes...

Ook daar ben ik het mee eens.. Ik dacht dat ik soms een eigenwijs, koppig ezeltje was... Laughing
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 2:50

Lizardje schreef:
CherrieLola schreef:Lijkt me trouwens wel vreselijk om je altijd zo vast te bijten in je eigen principes...

Ook daar ben ik het mee eens.. Ik dacht dat ik soms een eigenwijs, koppig ezeltje was... Laughing

Lucky is hier om te relativeren! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 2:50

Isa schreef:
Lizardje schreef:
CherrieLola schreef:Lijkt me trouwens wel vreselijk om je altijd zo vast te bijten in je eigen principes...

Ook daar ben ik het mee eens.. Ik dacht dat ik soms een eigenwijs, koppig ezeltje was... Laughing

Lucky is hier om te relativeren! Very Happy

Whahahaha Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Cassiopeia di 28 dec 2010 - 4:01

Tja, het enige wat (wederom) in me opkomt, is: hou je zelf eens de spiegel voor en kijk eens naar je eigen aandeel in deze situatie. Wat ik lees, is dat je het ergens niet mee eens bent en je niet over weg kunt met je schoonouders maar menn, jij bent niet het slachtoffer in deze situatie hoor.
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 6:41

Ik vind dat jij het jezelf erg moeilijk maakt. Moet best zwaar zijn, om steeds alles op je schoonmoeder af te schuiven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 7:15

Ik dacht dat je sowieso niet meer een vakantie wilde waarbij je hond niet meekon? Dan kun je zelf toch ook niet op vakantie naar een ver oord?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 7:22

Lucky> echt he ik zou mij enorm rot voelen door de negatieve energie bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:10

_Leaf_ schreef:Ik dacht dat je sowieso niet meer een vakantie wilde waarbij je hond niet meekon? Dan kun je zelf toch ook niet op vakantie naar een ver oord?

Dat was eerst zo en heb ik toen idd gezegd, maar ben erop terug gekomen.
Als we in Nederland op vakantie gaan heeft het eigenlijk geen nut omdat we dan vaak weg gaan. Als we naar het buitenland gaan, dan gaat de hond naar een pension waar hij dag en nacht altijd samen is met anderen honden waardoor het gemis van thuis wat minder is. Beter dat, dan dat wij hier in een huisje zitten en elke dag onderhand weggaan ook al is dat steeds nooit langer dan 6 uur omdat hij natuurlijk ook uitgelaten moet worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Lejow di 28 dec 2010 - 9:49

Mijn god..
Ik ben na 3 regels gestopt met lezen. Tip voor de volgende keer: Enters tussen bepaalde zinnen.. pfoe!

Ik zou je ook niet meer mee willen hebben hoor, wat een gedoe!
En omdat jij het met jouw ouders op een bepaalde manier regelt, moet dat ook maar hetzelfde gebeuren met je schoonouders?
Ik lees alleen maar zij dit, zij dat, zij zus, zij zo. Weet je man (ik zag hier iemand 'vriend' typen, pas op, het is haar man!!) eigenlijk wel dat je zijn moeder 'schoonmonster' noemt? Ik heb echt respect voor hem dat hij het zo lang met jullie volhoudt, want het is jaar in jaar uit, dag in dag uit, hetzelfde gezeur!!!
Nogmaals, hou jezelf een spiegel voor en steek je hand eens in eigen boezem. Jij, jij en jij hebben er ook veel mee te maken..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:58

Het oude forum is in dit soort gevallen wel fijner, nu lijkt het nog gigantischer wat ze allemaal typt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:01

Auxo schreef:Het oude forum is in dit soort gevallen wel fijner, nu lijkt het nog gigantischer wat ze allemaal typt.
Laughing En dan is het nog niet eens vet gedrukt.
Edit: maar het is vast al geopperd, maar waarom laat je dan niet je jaarlijkse vakantie schieten? Dat je je hond geen twee keer vlak achter elkaar weg wilt brengen snap ik (als er meer dan een maand tussen zit zou ik er overigens niet moeilijk over doen), ik zou het zlef in dit geval belangrijker vinden om op goede voet met je schoonouders te blijven en dus een keertje met hun mee te gaan. Ik heb eerder het idee dat het je niet om je hond te doen is, maar dat je gewoon geen zin hebt om met je schoonouders op vakantie te gaan, en dat je je hond daravoor wel een prima excuus vindt.


Laatst aangepast door Maple op di 28 dec 2010 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:03

Ja Lejow, jij weet het weer allemaal zoveel beter he.
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen. Waarom zou ik dan mee gaan?! Daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Lejow di 28 dec 2010 - 10:03

Caribbeanlover schreef:Ja Lejow, jij weet het weer allemaal zoveel beter he.
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen. Waarom zou ik dan mee gaan?! Daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Woehoe, zoveel reacties, en ik word bij naam genoemd! cheers angel


Mes snijdt aan 2 kanten CL...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 11:58

Vervelend om te lezen dat je geen fijne kerst hebt gehad en dat het zo uit de hand is gelopen bij je schoonouders. Is het misschien geen optie om je ouders en je man tegemoet te komen door in September met hun op vakantie te gaan en jullie eigen vakantie te verplaatsen of op te schuiven ? Op die manier is iedereen tevreden en laat jij ook je goede wil zijn m.b.t medewerking en meedenken, dat ben je ook wel eens verplicht tegenover je man, het zijn wel zijn ouders en hij zitten tussen 2 vuren in en dat lijkt me erg moeilijk voor hem. Het is al een erg lief gebaar van je schoonmoeder om dan maar aan te bieden om in nederland op vakantie te gaan vanwege jullie hond, dat hoeft ze helemaal niet te doen maar ze bied het jullie toch aan.

Zelf heb je natuurlijk ook aandeel in deze ruzie dus een excuus moet van 2 kanten komen lijkt mij, misschien moeten jullie eens samen rustig gaan praten. Meestal zul je dan zien dat het allemaal niet zo is bedoeld (van beide kanten). Het is nu niet eerlijk om alle schuld op je schoonmoeder af te schuiven want je hebt erg zelf ook een groot aandeel in.

Probeer het eens van een andere kant te bekijken, waarschijnlijk is je schoonmoeder ook geschrokken van de hele situatie en had ze het ook liever anders gezien. Dat jullie enthousiast reageerde op hun voorstel en zelf zouden aanbieden om jullie vakantie te verschuiven of een jaartje over te slaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  CrazyGrace di 28 dec 2010 - 13:10

Caribbeanlover schreef:Ja Lej
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen.
Ik ook niet, maar je kan niet van je man vragen om het contact te verbreken met zijn ouders. Dat vind ik niet geheel netjes. Maar misschien kan je me een update geven wat zij je allemaal geflikt heeft. Want zo lijkt het niet echt tof van jouw kant.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Mermaid di 28 dec 2010 - 21:03

Mama_van2 schreef:Vervelend om te lezen dat je geen fijne kerst hebt gehad en dat het zo uit de hand is gelopen bij je schoonouders. Is het misschien geen optie om je ouders en je man tegemoet te komen door in September met hun op vakantie te gaan en jullie eigen vakantie te verplaatsen of op te schuiven ? Op die manier is iedereen tevreden en laat jij ook je goede wil zijn m.b.t medewerking en meedenken, dat ben je ook wel eens verplicht tegenover je man, het zijn wel zijn ouders en hij zitten tussen 2 vuren in en dat lijkt me erg moeilijk voor hem. Het is al een erg lief gebaar van je schoonmoeder om dan maar aan te bieden om in nederland op vakantie te gaan vanwege jullie hond, dat hoeft ze helemaal niet te doen maar ze bied het jullie toch aan.

Zelf heb je natuurlijk ook aandeel in deze ruzie dus een excuus moet van 2 kanten komen lijkt mij, misschien moeten jullie eens samen rustig gaan praten. Meestal zul je dan zien dat het allemaal niet zo is bedoeld (van beide kanten). Het is nu niet eerlijk om alle schuld op je schoonmoeder af te schuiven want je hebt erg zelf ook een groot aandeel in.

Probeer het eens van een andere kant te bekijken, waarschijnlijk is je schoonmoeder ook geschrokken van de hele situatie en had ze het ook liever anders gezien. Dat jullie enthousiast reageerde op hun voorstel en zelf zouden aanbieden om jullie vakantie te verschuiven of een jaartje over te slaan.

Zulke reacties geeft iedereen maar die worden genegeerd. Laughing
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 21:05

Tuurlijk worden die reacties genegeerd, je zou maar zelf iets aan de situatie kunnen veranderen... Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Mermaid di 28 dec 2010 - 21:09

Ja alles ligt aan de schoonmoeder natuurlijk.

Wat een nare schoonmoeder dat ze met jullie op vakantie wil. En uiteindelijk nog de reis in Nl wil doen ook. Nee je hebt helemaal gelijk dat je je eigen vakantie niet wilt verplaatsen en de hond als excuus gebruikt. Wat een verschrikkelijke schoonmoeder.

Wil je de mijne hebben, ik heb haar al 2 jaar net gezien en zou graag een meer betrokken schoonmoeder hebben waar ik gewoon welkom ben en die me mee wil hebben bij familiedingen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:38

CrazyGrace schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja Lej
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen.
Ik ook niet, maar je kan niet van je man vragen om het contact te verbreken met zijn ouders. Dat vind ik niet geheel netjes. Maar misschien kan je me een update geven wat zij je allemaal geflikt heeft. Want zo lijkt het niet echt tof van jouw kant.

Je moet toch echt beter lezen, want ik heb het over mezelf, niet over mijn man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:40

Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja Lejow, jij weet het weer allemaal zoveel beter he.
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen. Waarom zou ik dan mee gaan?! Daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Woehoe, zoveel reacties, en ik word bij naam genoemd! cheers angel


Mes snijdt aan 2 kanten CL...
Ho eens even!! CherrieLola is al CL.. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 21:44

_Donnaa schreef:
Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja Lejow, jij weet het weer allemaal zoveel beter he.
Jij weet niet wat ze mij allemaal geflikt heeft dus daar kan je niet over oordelen. Waarom zou ik dan mee gaan?! Daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Woehoe, zoveel reacties, en ik word bij naam genoemd! cheers angel


Mes snijdt aan 2 kanten CL...
Ho eens even!! CherrieLola is al CL.. :shock:

Whahaahaha toen ik het zag staan, dacht ik huh?! Maar bedacht me net op tijd dat het over (un)Lucky ging Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 3 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum