Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

+5
yes1984
SparklingEyes
Roodkapje
Coco
Annemie
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Annemie do 10 mei 2012 - 1:51

Ik vroeg me af of hier nou meer meiden zijn die geen weeën gehad hebben? Ik begon met 37 weken hevig te bloeden en toen meteen naar het ziekenhuis en 2 uur later is mijn zoontje gekomen met een keizersnede. Ik heb dus helemaal geen weeën ofzo gehad en het klinkt misschien gek, maar toch miste ik dat wel. Het ging nu allemaal supersnel. Je bereid je toch voor op de bevalling en hoe de weeën zullen zijn enzo, maar ik kan daar dus helemaal niet over mee praten... Meer meiden bij wie het zo plotseling gegaan is of met een geplande keizersnede? Missen jullie het dat je dat nooit gevoeld hebt? Of ben je juist blij? Ik ben natuurlijk ook wel blij, want die pijn lijkt me niks..maar toch..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:09

Ik heb bij de tweeling een spoedkeizersnee gehad, nadat ze de vliezen hadden gebroken. De navelstreng van de onderste kwam toen mee, dus het was even heel kritiek.

Maar nee, ik heb de weeen niet gemist! Ik weet natuurlijk ook al hoe weeen voelen, en van mij hoeft dat nou niet persé! Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) 394967 Vond de naweeen nou ook niet echt lief voor me.

Ik heb er ook geen vervelend gevoel aan over gehouden, ik was allang blij dat het allemaal goed is gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:14

Voor mij was het wel even flink omschakelen, en ik was ook wel even goed overstuur. Om 8.30 werden mijn vliezen gebroken, en om 8.47 en 8.49 waren ze er al. Dat was echt niet te verwerken zo snel, voor ik het wist lag ik op de ok. Die panieksituatie vergeet ik nooit meer.Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Coco do 10 mei 2012 - 2:38

Ik herken het wel. Ik heb een geplande keizersnede gehad. IK heb wel heel wat weken voorweeën gehad, maar geen echte weeën die op een aankomende bevalling wezen. Ik vond het echt heel vreemd. Ik mocht om 11.15 richting de ok voor infuus, ruggenprik, catheter en echo. Zonder ook maar ergens iets lichamelijks te voelen. Om 11.40 begonnen ze en om 11.45 was mijn zoontje er al en om 11.47 mijn dochtertje. In een paar minuten zijn daar ineens je kinderen, ondanks dat ik wist dat dat zou gebeuren, was/is het heel onwerkelijk. Ik viel ook steeds een beetje weg en heb ze beiden tegelijk even een half minuutje bij mij gehad, wat ik mij niet echt goed kan herinneren, alleen van foto's eigenlijk. En werd vervolgens ook pas om 15.30 naar mijn kamer gebracht. Dat was echt heel vreemd. Zeker omdat er ook al bezoek was. Beetje een pats boem idee.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:46

Nois schreef:. Ik viel ook steeds een beetje weg en heb ze beiden tegelijk even een half minuutje bij mij gehad, wat ik mij niet echt goed kan herinneren, alleen van foto's eigenlijk. En werd vervolgens ook pas om 15.30 naar mijn kamer gebracht. Dat was echt heel vreemd. Zeker omdat er ook al bezoek was. Beetje een pats boem idee.

Ik heb ze ook niet bij me gehad verder, ik kreeg ze even snel te zien en ze gingen weer. Dat vond ik ook wel heel jammer.
Wij hadden gelukkig wel van te voren afgesproken, dat mocht het een keizersnee worden, we de familie pas lieten komen nadat ik ook fatsoenlijk kennis heb kunnen maken.
We hebben de familie dus wel meteen gebeld, maar ze kwamen pas na 15.00 's middags op ons verzoek. Kan me voorstellen dat het echt niet leuk is dat anderen ze al goed hebben kunnen zien en jij niet. Dat wilden wij dus voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:56

Ik heb bij de tweede amper weeen gehad, hele lichte waar ik gewoon doorheen kon praten en lopen enzo. Na 20 minuten van die weeen kreeg ik persdrang. Is natuurlijk wel anders omdat ik bij de eerste al flinke weeen heb gehad en het gevoel dus wel kende, maar ik miste dat zeker, kon helemaal niet omschakelen. Is ook natuurlijk denk ik, weeen horen er gewoon bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Coco do 10 mei 2012 - 2:59

Dat wilden wij ook voorkomen, maar mijn schoonouders en zwager waren al op tijd in het ziekenhuis omdat ze ook wisten dat het die ochtend zou gebeuren. Toen mijn man maar niet belde hebben ze hem maar gebeld. Mijn man wist zich geen raad met twee huilende baby's (er werd na de controle bij bevalling niet meer naar hem en de kinderen omgekeken en hij had nog nooit een baby vastgehouden) en snapte maar niet waar ik bleef en wilde daar ook achteraan, dus heeft hij ze laten komen. Ze hadden hem gezegd dat ik met 1,5 uur op de kamer zou worden gebracht en ik kwam pas 3,5 uur later.
Ik ben heel boos op hem geweest daarover, maar eigenlijk lag de fout gewoon bij het ziekenhuis(personeel). Mijn man vind ook nog steeds dat ik een klacht in moet dienen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 3:06

Oja, nu je het zegt herinner ik me dat weer ja. Echt erg.

Hier hadden ze gelukkig wel door dat ik helemaal overdonderd was dat ze er ineens waren, en hoefde ik maar een half uurtje op de uitslaapkamer te blijven.

Jou waren ze 'vergeten' toch? Echt schandalig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Coco do 10 mei 2012 - 3:12

Klopt ja, ze waren mij "gewoon" vergeten. Maar ze waren dan weer niet vergeten dat we hadden doorgesproken dat we pas bezoek wilden als we een uurtje met zijn viertjes waren geweest. Dus toen ze mij wel haalden waarschuwden ze mij, dat ze wisten dat ik het niet wilde, maar dat mijn schoonouders er al wel waren en dat ze die hadden weggestuurd toen ze mij gingen ophalen. Mad



Edit: Ik denk dat ik mijn dossier eens op vraag. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat daar in staat.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 3:15

Ja, dat is helemaal lekker, dan alsnog wegsturen en het jou wel vertellen. Sowieso niet netjes dat ze niet geluisterd hebben naar jullie wens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Roodkapje do 10 mei 2012 - 3:16

Ik heb bij de bevalling van O. geen weeën gehad en ondanks ik wist hoe het voelde van bij de vorige 2 heb ik dit zeker wel gemist. De bevalling voelt voor mij nog steeds een soort van niet compleet. Ik lag aan het ctg al 15 min en moest nodig plassen. Ik werd losgekoppeld van het apparaat en de verpleegkundige ging even haar rondje doen, ik mocht daarna naar bed toe, de volgende ochtend zouden we nog een ctg doen ( lag al 6 dgn opgenomen ivm voortijdig gebroken vliezen). O. is op het toilet geboren. Ik ging plassen en ik voelde zo hem eruit zakken. Heel eng gevoel...

Ik ben naar mate deze zwangerschap vordert ook wel bang dat ik dalijk in de AH ben en opeens de baby komt etc. Ik heb dit al besproken met de gyn. Ze begrijpt mij heel goed maar kan die angst niet wegnemen omdat er een reeële kans is dat het nu weer zo'n snelle bevalling gaat zijn. We zullen zien....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  SparklingEyes do 10 mei 2012 - 4:07

Nou ik heb een keizersnee (gepland) gehad en heb daarna bijna dubbel gelegen van de pijn van de naweeën! Heb hele sterke pijnstilling gehad want ik wist niet waar ik het zoeken moest. Dacht eerst dat er iets mis was, maar het waren toch echt 'gewoon' naweeën.. Ik vond ze erger dan alle weeën bij de bevalling van de oudste!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Coco do 10 mei 2012 - 4:37

Oh ja die naweeën heb ik ook gehad. Verschrikkelijk! En duurde nog tot de volgende dag ook.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  yes1984 do 10 mei 2012 - 7:03

Ik begrijp je wel. Ik ben blij dat ik weeën gevoeld heb, ondanks dat het uiteindelijk een keizersnede is geworden. Nu heb ik het gevoel dat ze het me toch hebben laten proberen.

Wel vind ik het nog steeds jammer dat ik het niet zelf "af kon maken".
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Star007 do 10 mei 2012 - 7:15

met 36 weken en 6 dagen heb ik overdag wat lichte weeën gehad . Met exact 37 weken met een flinke bloeding naar het ziekenhuis. Daar bleek dat mijn placenta aan het los laten was. Ik had pas 2 cm ontsluiting, dus dan konden ze absoluut niet afwachten, dus spoedkeizersnee. Ik vind het nog steeds gek dat ik geen 'echte' weeën ervaren heb. Mensen om me heen zeggen dat ik daar blij moet zijn, maar toch vind ik het jammer.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Annemie do 10 mei 2012 - 7:26

Ohw het ligt dus niet aan mij dat ik dat gevoel weleens heb dat ik het "jammer" vind.

@roodkapje, ohw wat lijkt me dat eng zeg dat je kindje er zo op de wc uitkomt...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  shadow zo 13 mei 2012 - 20:11

Bij de eerste heb ik ook geen wee gehad. Gelukkig maar want ik had net als bij mama rosa een uitgezakte navelstreng (n lag in stuit en de vliezen waren te vroeg gebroken). De artsen vertelden me dat we ontzettend geluk hebben gehad. Het was dat een assistent eens wilde kijken of ik al wat ontsluiting had, anders was dit pas later ontdekt. Het loopt schijnbaar vaak anders af. Gelukkig hadden ze al net een infuus geprikt (wat moeilijk ging) voor ze erachter kwamen. Eenmaal erachter werd het bed meteen gekanteld en werd mijn blaas gevuld. Voor ik het wist was ik mama en lag mijn meisje ergens achter me op de onderzoek tafel. (heb haar niet langs zien komen)

Ik heb altijd op gezien tegen de bevalling en door de eerste bevalling met geen enkele wee zag ik nog meer op tegen de tweede bevalling. Toch ondanks dat ik tijdens een perswee (en ik mocht nog niet persen) heb geroepen: dit nooit meer. Zeg ik wel dat de 2e bevalling veel fijner was (ondanks de pijn). Het kindje mocht meteen bij me op de borst en heeft hier heell lang gelegen. Meteen de borst zoeken en zo intiem.

Ze zeggen wel eens dat je de pijn achteraf vergeet.. Vergeten misschien niet helemaal maar ik merk wel dat ik het relativeer: het is maar even en je krijgt er wat moois voor terug.

Hechten vond ik trouwens erger. Denk je er vanaf te zijn en niemand had me ooit verteld dat het hechten zo'n pijn deed:D

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 21:05

Ik heb alletwee gehad, een bevalling en bij de tweede een keizersnede. Ik moet zeggen dat ik het écht niet snap dat mensen een keizersnede vervelend ervaren (ja, het doet pijn en het is naar, maar ik bedoel in de zin van 'nu heb ik het niet zelf gedaan of ik heb geen bevalling gehad). Een bevalling voegt echt niet zoveel toe hoor, een keizersnede is wat dat betreft 'relaxter' vond ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 21:07

Naweeen heb ik overigens wél heel erg gehad. Echte weeen bij de eerste niet, dat was gewoon een ingreep omdat het moest. En ik heb hem ook niet bij me gehad, zelfs eigenlijk niet gezien, ja ik kon vanaf de operatietafel proberen een beetje mee te kijken, maar er stonden een stuk of 6 mensen omheen dus zien kon ik het niet. Alleen horen. En een week later mocht ik hem voor het eerst vasthouden, en dat is óók goedgekomen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 0:19

shadow schreef:Bij de eerste heb ik ook geen wee gehad. Gelukkig maar want ik had net als bij mama rosa een uitgezakte navelstreng (n lag in stuit en de vliezen waren te vroeg gebroken). De artsen vertelden me dat we ontzettend geluk hebben gehad. Het was dat een assistent eens wilde kijken of ik al wat ontsluiting had, anders was dit pas later ontdekt. Het loopt schijnbaar vaak anders af. Gelukkig hadden ze al net een infuus geprikt (wat moeilijk ging) voor ze erachter kwamen. Eenmaal erachter werd het bed meteen gekanteld en werd mijn blaas gevuld. Voor ik het wist was ik mama en lag mijn meisje ergens achter me op de onderzoek tafel. (heb haar niet langs zien komen)

Ik heb altijd op gezien tegen de bevalling en door de eerste bevalling met geen enkele wee zag ik nog meer op tegen de tweede bevalling. Toch ondanks dat ik tijdens een perswee (en ik mocht nog niet persen) heb geroepen: dit nooit meer. Zeg ik wel dat de 2e bevalling veel fijner was (ondanks de pijn). Het kindje mocht meteen bij me op de borst en heeft hier heell lang gelegen. Meteen de borst zoeken en zo intiem.

Ze zeggen wel eens dat je de pijn achteraf vergeet.. Vergeten misschien niet helemaal maar ik merk wel dat ik het relativeer: het is maar even en je krijgt er wat moois voor terug.

Hechten vond ik trouwens erger. Denk je er vanaf te zijn en niemand had me ooit verteld dat het hechten zo'n pijn deed:D



Dit lijkt echt mijn verhaal wel! Bij mij lagen de meiden beide in stuit, en hier was het ook een heel gedoe met het infuus aanprikken, hadden ze verkeerd gezet dus ik kreeg een enorm ei van vocht op mijn pols. Wat zeer deed dat zeg! Toen moest ik nog bevallen en was ik er al klaar mee. Gelukkig ging de 3e wel goed. En toen dus het breken van de vliezen en ja hoor, de navelstreng kwam mee. Dan wordt ineens iedereen gepiept en breekt er paniek uit. Wat een geren dan ineens zeg. Idd bed kantelen, blaas vullen enz.

Ik ben zo blij dat het allemaal zo snel gegaan is! Was heel heftig om mee te maken, maar het kan heel anders lopen dan! Dat dringt dan niet eens door, maar later speelde de hele film zich af. Het ergste vond ik nog dat ze ondertussen de baby niet meer in de gaten kunnen houden en je maar moet hopen dat ze nog leeft als ze eruit is...Bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Ayla ma 14 mei 2012 - 0:36

Wat is dan het gevaar van een navelstreng die eruit zakt?



Mijn bevalling is gewoon "normaal" verlopen, hoewel ik vanaf 4 cm een ruggenprik heb gehad, maar ik vond die weeën vantevoren wel genoeg voor de hele bevalling hoor Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) 394967 .
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Annemie ma 14 mei 2012 - 0:43

Voor wie een keizersnede heeft gehad, kregen jullie een catheter voor of na de ruggenprik? Ik ervoor, weet ook niet wat normaal is, maar ik weet wel dat het ongelofelijk veel pijn deed.. volgens mij vond ik dat wel het pijnlijkst van alles, ruggenprik enzo heb ik niks van gemerkt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 0:45

Ayla schreef:Wat is dan het gevaar van een navelstreng die eruit zakt?





Het kind krijgt dan geen zuurstof meer, en verkeerd dus in acuut gevaar. Het gaat dan ook ineens in een razend tempo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 0:48

Annemie schreef:Voor wie een keizersnede heeft gehad, kregen jullie een catheter voor of na de ruggenprik? Ik ervoor, weet ook niet wat normaal is, maar ik weet wel dat het ongelofelijk veel pijn deed.. volgens mij vond ik dat wel het pijnlijkst van alles, ruggenprik enzo heb ik niks van gemerkt.



Ik kreeg 'm ervoor, omdat ze mijn blaas ook moesten vullen. Heb er verder niks van gemerkt. Het inbrengen van de vloeistof in mijn blaas zou ook erg pijnlijk zijn zei de verpleegkundige, er moest ineens aardig wat in, maar ook dat merkte ik gelukkig niet. Dat ging volledig langs me heen allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  shadow ma 14 mei 2012 - 2:06

_MamaRosa_ schreef:
Annemie schreef:Voor wie een keizersnede heeft gehad, kregen jullie een catheter voor of na de ruggenprik? Ik ervoor, weet ook niet wat normaal is, maar ik weet wel dat het ongelofelijk veel pijn deed.. volgens mij vond ik dat wel het pijnlijkst van alles, ruggenprik enzo heb ik niks van gemerkt.



Ik kreeg 'm ervoor, omdat ze mijn blaas ook moesten vullen. Heb er verder niks van gemerkt. Het inbrengen van de vloeistof in mijn blaas zou ook erg pijnlijk zijn zei de verpleegkundige, er moest ineens aardig wat in, maar ook dat merkte ik gelukkig niet. Dat ging volledig langs me heen allemaal.

Bij mij hetzelfde.alleen vond ik het inbrengen niet heel prettig maar denk dat dat kwam omdat het snel ging. De blaas vullen vond ik ook niet pijnlijk alleen de heenweg naar de ok... Zo vervelend. Elk inimini hobbeltje voelde ik.

Verder besefte ik later pas dat we met de spoedlift zijn gegaan

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum