Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

+10
Suus
studiebol
SnowWhite
Kaboutertje
Puggle
Jeanette
Burn
Paper Crown
M@niek
Sjaantje
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 11:07

Ik zat rustig even op facebook en ineens zie ik foto's van een kersverse baby op mijn beginscherm verschijnen, dus ik open hem, en ineens zie ik dat het van een vriendin is!!!! Ik heb haar máanden niet gesproken, ze woont in het buitenland en ik kreeg geen contact met haar via facebook/email/adres dus had het maar laten zitten na maanden, en nu ineens heeft ze een kindje gekregen!!! Ahhh, ik zit hier helemaal te stuiteren, zo leuk. Ze heeft al een zoontje. Ze mailde net dat ze me heel veel moet vertellen en sorry dat ik zo lang niks had gehoord, dus ben benieuwd naar de reactie van haar morgen.... ze wist namelijk helemaal niet dat ze zwanger was :shock:

Ook kreeg ik een compliment van een kamerdame, ze is trots op me, vindt dat ik het werk zo goed doe, terwijl ik nog zo jong ben, en dat ik vooral zo door moet gaan omdat ik er dan wel kom! Echt té lief.

Dus mijn dag kan niet meer stuk, met die lekkere zon erbij!

En; jij een leuke dag gehad?? Vertel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Sjaantje vr 23 maa 2012 - 11:12

Je enthousiasme straalt er vanaf, Pippa!!

Ik heb ook een leuke dag gehad vandaag: vanmorgen heb ik samen met Toet mijn tuin een heel eind zomerklaar gemaakt en vanmiddag heb ik lekker geshopt in Nijmegen, wat dingetjes gekocht voor mijn nichtje en neefje. Wat wel minder leuk was, was dat ik tussendoor onverwacht naar de huisarts en KNO-arts moest omdat ik vanmorgen wakker werd met een bloedend oor. Bleek mijn trommelvliesbuisje niet goed meer te zitten en het bloeden werd veroorzaakt door een poliep dus beide zijn verwijderd. Gelukkig niks aan de hand verder, maar ik schrok vanmorgen wél!
Morgen wordt ook weer een leuke dag: eerst terrashangen met vriendin-collega en 's avonds verjaardag van een andere vriendin én niet te vergeten even gauw knuffelen met mijn nichtje die morgen jarig is. Zondag viert ze het dus dan is er wéér feest!
Ben dan ook heel blij dat ik maandag vrij ben haha Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 11:15

Ja, ik stuiter hier ook rond, want ik vind het zó leuk voor haar I love you En ik heb haar gemist, dus blij dat ze nog leeft, want ik maakte me echt grote zorgen en kon niemand van haar familie op facebook oid vinden.

Heerlijk dat je tuin klaar is I love you O nee, je oor. Gaat het nu wel goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  M@niek vr 23 maa 2012 - 11:19

Wat ontzettend leuk pippa. Maar vind je het niet erg dan dat ze ineens een kindje heeft gekregen zonder ooit verteld te hebben dat ze zwanger was?

Wij kregen toevallig een geboortekaartje op de mat van vrienden van mijn man. We hebben ze al heel lang niet gesproken hoor (waren vroeger hele goede vrienden) en we wisten helemaal niet dat ze zwanger waren! Ik vond het eerst wel een beetje vreemd en jammer. Maar daarnaast als je elkaar zo lang niet spreekt.

Voorderest heb ik een hele leuk dag gehad. Met mijn dochtertje lekker in de zon gespeeld, savonds naar de stad geweest en heb ik een mooie ray-ban zonnebril gekregen van manlief en hebben we nog met zn 3tjes ergens lekker gegeten.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 11:19

Zo Pippa, dat zal schrikken zijn geweest voor haar! En leuk dat je complimenten krijgt. Waardering is altijd leuk Heb jij een leuke dag gehad vandaag? 561177

Sjaantje, wij hadden toch op dezelfde dag buisjes gekregen? Ik heb nog steeds last van m'n oren, ik hoor nog niet helemaal goed en heb nog regelmatig oorpijn. Volgens de kno arts moet ik er maar mee leren leven, en blij zijn dat ik buisjes heb anders had het nog meer pijn gedaan Mad

Mijn dag was niet zo. Had saai werk vandaag, maar wel lekker opgeschoten. Was ervan uitgegaan dat mijn vriend vanavond is een keer thuis zou zijn, maar die bleek met vrienden afgesproken te hebben en komt over een uurtje ongeveer thuis. Ik lig nu lekker languit op de bank Moordvrouw te kijken, ben blij dat het weekend is!


Laatst aangepast door Eline op vr 23 maa 2012 - 11:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Paper Crown vr 23 maa 2012 - 11:20

Ik heb een heerlijke dag gehad. Ik ben gister en vandaag thuis gebleven van werk. Gister was ik ziek en vandaan een vrije dag tegenaan gegooid.. Vanmorgen werd ik wakker met felle zon op onze achterdeuren.. Gatver zo vies de glazen! Heb dus om 9:30 de ramen staan lappen.. Schoon dat ze zijn!! Daarna heerlijk naar de kapper geweest.. Omdat ik een goede klant ben heb ik een haarmasker twv €60,- gekregen! Zomaar smile) toen ik net klaar was met afrekenen kwam er een opa binnen een bijzondere man, opgewekt en vrolijk! Hij vroeg of hij geknipt kon worden maar het was al sluitingstijd.. Ik zei tegen de meneer wie weet heeft u geluk vandaag! Zegt hij: 'Lieve meid.. Ik heb altijd geluk, jij toch ook?' ik zei dat ik momenteel niet veel geluk heb.. Zegt hij nadat hij me even aankeek.. Al je wensen worden vervuld, echt waar! Heb een beetje geduld! Ik vond hem
zo positief en krachtig! Gaf me een boost!

Verder was t gewoon zo'n dag dat alles goed ging. Ik vond zelfs een plekje voor de deur bij de kapper en in Amsterdam Centrum is dat even zeldzaam als een flamingo in je tuin!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Burn vr 23 maa 2012 - 11:20

Een redelijke dag gehad!
De datum van vertrek staat zo goed als vast! Ben een beetje teleurgesteld over de datum, maar ach. Het beste er maar van maken!

Vanavond nog wel gelachen! Gelukkig! =)

Sjaan, met de stofzuiger opt gras toch? Haha!
Pippa, wat leuk!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 11:21

M@niek schreef:Wat ontzettend leuk pippa. Maar vind je het niet erg dan dat ze ineens een kindje heeft gekregen zonder ooit verteld te hebben dat ze zwanger was?

De laatste keer dat ik haar sprak, een aantal maanden geleden, wist ze helemaal niet dat ze zwanger was! En er waren heel veel problemen privé dus ik wist wel dat ze daarom niet echt reageerde, maar dit had ik echt nooit verwacht! Maar zij ook niet dus, haha. Ergens zou het anders wel jammer zijn ja, we deelden veel (ook al zagen we elkaar niet, door de afstand), maar er zal wel een reden zijn dat ze het niet heeft/kon vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Jeanette vr 23 maa 2012 - 11:23

Vannacht was het klote, wegens gebeurtenissen op mijn werk waardoor ik non-stop heb gewerkt en als een malle in mijn eentje met 13 cliënten van gisterenavond 19.30 tot vanochtend 09.00 uur. Ik was echt gesloopt. Daarnaast was mijn mobiel er mee gekapt omdat mijn sim volgens de provider te oud zou zijn... Begon lekker allemaal! laughcry

Maar vanmiddag lekker op het terrasje gezeten en geshopt en heb een nieuwe simkaart haha! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  M@niek vr 23 maa 2012 - 11:24

Pippa schreef:
M@niek schreef:Wat ontzettend leuk pippa. Maar vind je het niet erg dan dat ze ineens een kindje heeft gekregen zonder ooit verteld te hebben dat ze zwanger was?

De laatste keer dat ik haar sprak, een aantal maanden geleden, wist ze helemaal niet dat ze zwanger was! En er waren heel veel problemen privé dus ik wist wel dat ze daarom niet echt reageerde, maar dit had ik echt nooit verwacht! Maar zij ook niet dus, haha. Ergens zou het anders wel jammer zijn ja, we deelden veel (ook al zagen we elkaar niet, door de afstand), maar er zal wel een reden zijn dat ze het niet heeft/kon vertellen.

Op een of andere manier ben ik dan altijd toch teleurgesteld dat ze het dan niet hebben verteld. Maar goed als je iemand niet goed kan bereiken kun je dat ook niemand kwalijk nemen en daarnaast heeft ieder zn redenen om het wel/niet te vertellen toch. Maar wel super leuk, hopen dat het contact nu beter blijft. Woont ze ver weg?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 11:26

Ze woont hier 5 uur vliegen vandaan! We hebben jaren geen contact gehad, en hadden net jaar weer contact (was oude schoolvriendin) en was daar zó blij mee, dat ik echt baalde dat ik ineens niks meer hoorde. Maar ik vind de geboorte van een kind dan wel weer een goede reden om niet te reageren hahaha. Maar dat wist ik dus niet laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Puggle vr 23 maa 2012 - 11:28

Wat een nieuws zeg pippa! Je enthousiasme spat er vanaf smile

Ik heb vandaag wat gaatjes geboord in de slaapkamer en leuke dingen opgehangen, de slaapkamer is helemaal naar mijn zin nu Very Happy
Verder nieuwe in between gordijnen voor de woonkamer gekocht. Wilde ik al even maar nu waren ze met 25% korting dus dat scheelde smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  M@niek vr 23 maa 2012 - 11:35

Pippa schreef:Ze woont hier 5 uur vliegen vandaan! We hebben jaren geen contact gehad, en hadden net jaar weer contact (was oude schoolvriendin) en was daar zó blij mee, dat ik echt baalde dat ik ineens niks meer hoorde. Maar ik vind de geboorte van een kind dan wel weer een goede reden om niet te reageren hahaha. Maar dat wist ik dus niet Heb jij een leuke dag gehad vandaag? 394967

De geboorte van een kind brengt toch altijd weer wat los he haha. Mn beste vriendin woont in Thailand sinds 2 jaar en komt morgen voor een maand naar nederland, ben echt zo benieuwd.

Helaas is het voor jou te ver om op kraamvisite te gaan, met dat soort dingen is het toch weer balen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 11:36

Ik zou haar zo graag zien inderdaad! Ik heb haar andere zoontje (2 jaar) dus ook nog nooit gezien, en haar al een jaar of 4 niet. Maar het kost mij alleen maar een vliegticket, want ik kan dan bij haar logeren. Dus misschien als het contact weer beter wordt, en blijft, dat ik er dan heen wil gaan op vakantie met mijn vriend samen; en dan ook haar opzoeken! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Sjaantje vr 23 maa 2012 - 11:38

Pippa schreef:Heerlijk dat je tuin klaar is I love you O nee, je oor. Gaat het nu wel goed?
Tuin is nu iig blaadjes- en takjes-vrij en de tuinset staat weer buiten. Wil de boel nog wel opfleuren met leuke potjes, ik zag in het krantje van Blokker leuke dingen staan!
Ja, met mijn oor gaat het nu wel goed op zich, het is wel nog wat gevoelig en er lijkt druk op te staan. Volgens de dok kwam dat doordat ie in mn oor heeft zitten pielen en zou het wegtrekken maar verbaas me dat dat nu nog niet gebeurd is. Komt wel goed, en anders bel ik maandag gewoon even op als het dan nog zo is.

Wat een verrassing trouwens voor je vriendin... het zal je maar gebeuren joh!


Eline schreef:Sjaantje, wij hadden toch op dezelfde dag buisjes gekregen? Ik heb nog steeds last van m'n oren, ik hoor nog niet helemaal goed en heb nog regelmatig oorpijn. Volgens de kno arts moet ik er maar mee leren leven, en blij zijn dat ik buisjes heb anders had het nog meer pijn gedaan Mad
Oh ja, da's waar ook!! Met mijn oren is het hartstikke goed gegaan al blijf ik met links altijd slechthorend maar dat komt doordat mijn gehoorbeentjes (deels) stuk zijn. De KNO-arts kijkt tegenwoordig met een camera in het oor dus ik kon meekijken Very Happy Op het scherm zag het buisje eruit als een rioolbuis maar hij blijkt in het echt heel klein te zijn (heb m meegenomen haha)
Heb jij een leuke dag gehad vandaag? 485782_3142547316850_1059983783_33114294_509620380_n
Wat ontzettend naar dat je nog steeds regelmatig oorpijn hebt, da's echt vervelend... Wellicht heeft de arts gelijk dat je zonder buisjes nog meer pijn gehad zou hebben maar dat neemt niet weg dat dit vervelend is en het niet leuk is om 'maar mee te leren leven'. Zitten de buisjes er bij jou wel nog steeds in? Mij was verteld dat ze na 6 maanden eruit zouden vallen maar rechts zit nog perfect, alleen links was er dus uitgegaan.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 12:00

Sjaantje: Bij mij zit er ook nog steeds 1 in, die andere is eruit. Ik had ook verwacht dat ze er inmiddels wel allebei uit zouden zijn Heb jij een leuke dag gehad vandaag? 561177 Fijn dat het bij jou goed geholpen heeft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Kaboutertje vr 23 maa 2012 - 12:26

Mijn dag was leuk! Lekker vrij vandaag en heb met een vriendin op het terras gezeten I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  SnowWhite za 24 maa 2012 - 2:56

Tot nu toe wel. Weliswaar mijn bestelde hangstoel nog niet in huis, maar wel het aankoopbedrag in cadeaubonnen terug gewonnen! En het was een lekker bedrag smile
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  studiebol za 24 maa 2012 - 5:16

Heerlijk!
De meiden hadden zin om veel te pitten vanmiddag, dus ik heb heerlijk een paar uurtjes op mijn ligbed in de zon gelegen! Was echt ff genieten!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Suus za 24 maa 2012 - 5:21

Ik heb een heerlijke dag gehad vandaag Very Happy Ik heb eerst een eind gewandeld samen met mijn vriend en onderweg een heerlijke milkshake gehad. Daarna hebben we thuis op het balkon geluncht met lekkere broodjes en heb ik nog heerlijk zitten lezen in de zon, met de poezen om me heen. Vanavond zal ik niet zo veel meer doen, heb maar 4 uurtjes geslapen vannacht, dus zal wel moe zijn Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 5:21

Ja een heerlijke dag. Lekker genoten in de zon op het dakterras smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 5:22

Ik ben aan het opruimen en schoonmaken in huis, maar ben eigenlijk doodmoe, dus het gaat niet zo hard, haha! Ik ga zo stofzuigen & dweilen en dan is het huis in ieder geval weer toonbaar en netjes smile Daarna als ik vanavond nog energie heb beginnen met (wederom) alle kasten uitzoeken en opruimen, dat vind ik heerlijk om te doen en geeft me rust. Niet zoveel van de zon gezien vandaag dus; maar heb wel lekker alle ramen & deuren openstaan, echt héérlijk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 5:54

Ik heb vandaag erg rustig aan gedaan. Redelijk op tijd mijn bed uit, ontbeten en daarna lekker in het zonnetje in de tuin gelegen. Net lekker gedoucht en vanavond lekker voor de tv hangen. Heerlijk, zo'n dag na een werkweek van 42 uur. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 5:58

Ik heb ook een lekker dagje vandaag! Eerst uitgeslapen en lekker samen ontbeten. Daarna even boodschappen gedaan en mijn beddengoed buiten gehangen. Verder lekker zitten lezen en bij mijn oma op bezoek geweest. Vanavond bankhangen Heb jij een leuke dag gehad vandaag? 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Japie za 24 maa 2012 - 6:10

Ik heb ook een lekkere dag gehad. Met collega's wezen lunchen en daarna italiaans ijs gegeten, allebei op het terras. Van mij mag het voorlopig wel dit weer blijven!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een leuke dag gehad vandaag? Empty Re: Heb jij een leuke dag gehad vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum