Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen leuke kerst gehad.

+30
Pluk
Tazz
Sneeuwwitje
pitbullgup
RYW
Blair
silly-one
Bolleke
xxDila
Zwerver
CrazyGrace
Lejow
Cassiopeia
Mermaid
Catwoman79
Inge
nisavi
Angela_1986
mzcharlotte
_DoI
Toet
Minx
Guus
VeryCherry
Rovine
Sterre
minoessepoes
Caroow
Caro
Tania
34 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  RYW vr 31 dec 2010 - 0:48

Caribbeanlover schreef:RYW, mijn man weet hoe zij zijn en dus zouden ze toch niet mee gegaan zijn naa dat restaurant.

Lagom, nou dat was niet zolang voor kerst en ook al was het in april ofzo, dan nog is het stom van haar.

Nou, je man had het dus mooi fout, want het blijkt nu dat ze graag met jullie willen eten en dingen samen doen.

Dus wat ga je nu doen? Je leven lang leuke voorstellen aan je man doen, en hij schiet die dan af omdat hij denkt te weten dat ze het toch niet willen, en ze dan voor altijd blijven verwijten dat ze nooit wat willen?

Stel het eens aan hen ZELF voor. Zelfs als ze niet willen waarderen ze de uitnodiging en het gebaar misschien wel. Iets dat jij ook zou moeten doen over die uitnodiging van dat jubileum. Je doet namelijk precies wat je hen verwijt, alleen met het verschil dat zij dar restaurantje of die lift nooit gehoord hebben. Laat staan geweigerd.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Sneeuwwitje vr 31 dec 2010 - 0:53



Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:41; in totaal 1 keer bewerkt

Sneeuwwitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:24

Zucht..... hoe vaak moet ik het nog zeggen voordat jullie het snappen. Ik ga niet in een andere maand op vakantie, dat heb ik al tig keer gezegd. Jullie hoeven niet alles te herhalen, kost teveel moeite.

Mijn schoonvader heeft mij ook niet gefeliciteerd. Mijn schoonzus weet wel hoe het hoort kaart + sms gehad.
Notabene mijn schoonvader heeft het ook eens niet gevierd en zeek ik daarover.................nee!
Ik heb hem een kaart gestuurd zoals normale mensen die wel weten hoe het hoort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:29

Volgens mij baal je omdat je geen gourmetstel gekregen hebt....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:37

Hazeltje schreef:Volgens mij baal je omdat je geen gourmetstel gekregen hebt....

Dit is dan wel weer flauw Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Mermaid vr 31 dec 2010 - 1:43

Misschien zegt je man al uit voorzorg dat ze niet uit eten willen als jij iets voorstelt om zulk gezeik te voorkomen.
echt als je zo'n last hebt van je hart stop dan met dat eeuwige negatieve gedrag en dat blijven hangen in een slachtoffer rol en constant anderen de schuld geven van jouw onflexibele gedrag.

En tuurlijk geven mensen hier 100 keer hetzelfde advies als je toch alleen meer reageert op de dingen waar jij weer een verwijt in ziet en alle goedbedoelde adviezen negeert.

Ik vraag me serieus af wat voor eacties je dan verwacht? Ik lees in jouw verhaal amper iets wat je schoonmoeder een monster maakt hoor maar goed ik heb blijkbaar een andere kijk op de wereld als jij.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:43

Maar....

Wat voor reacties zou jij graag willen hebben dan op je topic?
Of, wil je misschien gewoon even jouw versie van het verhaal kwijt and that's it?
Want anders blijft het zo'n 'ja/nee' gedoe....

liefs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 2:38

Caribbeanlover schreef:

HILDA, heeft helemaal geen contact met haar schoonouders en wil hier niet vertellen waarom wat haar goed recht is hoor.
Nou daar word ook helemaal nooit wat van gezegd en vind iedereen hier blijkbaar prima.
Dat moet haast ook wel 2 kanten hebben en komt niet alleen door haar schoonouders.
Nee, doe ik zo, dan hebben ze alleen maar te zeiken op mij.

Wat heeft dit er mee te maken, het gaat hier toch om jou?
Beetje flauw om iemand anders van het forum nu in jouw verhaal te betrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Minx vr 31 dec 2010 - 3:03

even een serieuze vraag hoor: maar zou jij mee gaan naar een restaurant waar ze geen vegetarisch eten hebben?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 4:13

Hazeltje, toevallig heb ik mijn man een gourmetstel gegeven en was ik van plan dat morgen te gaan eten, gourmetten dan he niet het apparaat.

Lizardje, nou dat zal toch wel raar zijn en zeker als ze ons mee uit eten willen nemen die dag. Het is ook nooit goed, wil ik ze meenemen, willen ze toch niet.

Dolores, ja dat wilde ik.

Ik weet niet wie het zei, maar nee ik ga nergens eten waar er niks voor mij is, maar dat is logisch. Als je vlees eet kan je best een keer een dag zonder, dat doen heel veel vleeseters trouwens. Dit kan je niet met elkaar vergelijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 4:40

Caribbeanlover schreef:Hazeltje, toevallig heb ik mijn man een gourmetstel gegeven en was ik van plan dat morgen te gaan eten, gourmetten dan he niet het apparaat.

Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Cassiopeia vr 31 dec 2010 - 4:48

Caribbeanlover schreef:Hazeltje, toevallig heb ik mijn man een gourmetstel gegeven en was ik van plan dat morgen te gaan eten, gourmetten dan he niet het apparaat.

Lizardje, nou dat zal toch wel raar zijn en zeker als ze ons mee uit eten willen nemen die dag. Het is ook nooit goed, wil ik ze meenemen, willen ze toch niet.

Dolores, ja dat wilde ik.

Ik weet niet wie het zei, maar nee ik ga nergens eten waar er niks voor mij is, maar dat is logisch. Als je vlees eet kan je best een keer een dag zonder, dat doen heel veel vleeseters trouwens. Dit kan je niet met elkaar vergelijken.

Ik geef het op Lucky. Het enige wat ik de hele tijd lees, is wat je schoonmoeder allemaal wel niet verkeerd doet. Maar het stomme is dat ik nergens een stukje zelfreflectie terugzie. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dat niet iets is waar je ook naar kijkt aangezien je vast niet heel anders op haar reageert in real life dan je hier doet. Reacties roepen reacties op en als er bij mij al virtueel haren overeind gaan staan vanwege de manier waarop je over een ander persoon praat, dan kan ik me een beetje indenken hoe andere mensen op jou reageren in de echte wereld. Lucky,niets is zwart of wit, your way or the highway. Als je niet wil eten waar je schoonouders willen gaan eten, waarom ga je dan niet naar een restaurant waar ze een goede kaart met vlees en vegetarische gerechten hebben? Lijkt me geen te grote opgave eerlijk gezegd..... Maar je verwacht dat je schoonouders dan maar een keer geen vlees eten omdat jij dat dan wil. Vice versa vragen ze dat toch ook niet van jou? Zoek eens een keer een middenweg en ik denk dat het allemaal een beetje gemakkelijker wordt. Wat je zelf ook zegt, deze situaties leveren stress op maar daar heb je zelf ook een aandeel in door je op deze manier op te stellen...
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:24

Als ik uit eten ga wil ik een stuk vlees op mijn bord. Dat vind ik lekker en ik zou niet weten wat ik anders moet eten zonder vlees. Als iemand jarig is die het niet viert, stuur ik nooit een kaart. Hooguit een berichtje op Facebook. Als die persoon dat niet heeft houdt het wel op bij mij. Blijkbaar ben ik ook niet echt Lucky-proof. Je zegt dat het nooit goed is voor je schoonmoeder. Is het wel eens goed genoeg voor jou dan? Waar is inderdaad je zelfreflexie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Lejow vr 31 dec 2010 - 23:42

Ach mens, je viert het toch niet?
Dan is het toch logisch dat je ook niet gefeliciteerd wordt?
Als je zo graag gefeliciteerd wilt worden moet je je verjaardag vieren, wordt er wellicht nog lang zal ze leven voor je gezongen ook.
Hoelang blijft dit je nog dwars zitten?

En ik vind het echt dieptriest dat je H*ilda bij dit verhaal betrekt...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 23:59

Wel, ik vind het fijn dat je in ieder geval aangeeft dat jij vooral hier even jouw versie van alle gebeurtenissen kwijt wilde...Ten slotte is een forum daar ook gewoon voor....

Ik hoop dat je jaarwisseling wél fijn is geweest...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Tazz za 1 jan 2011 - 0:01

June schreef:
Isa schreef:
Sterre schreef:
Caro schreef:Ohh dit is lucky? Dan heeft mijn vorige post niet zoveel zin..smile.

Haha ik wist het na de zin over 'onze hond niet alleen laten'. Daarna heb ik niet meer verder gelezen :-) . Maar leuk dat je er weer bent Lucky!

Hond en schoonouders deed het hem voor mij. En vooral het hele epistel over dat anderen slecht zijn, ook. Very Happy

Bij mij viel het kwartje toen er stond dat het niet waar was dat haar zwager zijn verjaardag vierde, want zij had 'm tenslotte geen cadeau gegeven. Dat vond ik echt de vreemdste logica ooit smile

+1, ik wilde al reageren dat ze echt overkwam als een verwend nest. Maar nu ik weet dat dit Lucky weer is hoef ik haar onzin berichten ook niet meer te lezen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 0:11

Waarom doet iedereen de moeite nog om Lucky dingen in te laten zien die ze toch niet in wíl zien? Ik weet eigenlijk niet wat ik nou irritanter vind, Lucky zelf of die hele Lucky-heisa. Ik denk het laatste, die hele grimmige en opgefokte sfeer, zo ontzettend jammer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 1:58

Ik vind het ook niet al te geweldig om met mijn schoonouders(moeder) op vakantie te gaan.
Net zoals mijn schoonzusje dit ook niet geweldig vindt.

2 jaar geleden waren hadden ze een trouwjubileum en gingen we met zn allen een week weg.
Ik zag er tegenop, maar heb niet aan mezelf gedacht en ben toch meegegaan.
Gewoon omdat ik wist hoe leuk hun het zouden vinden om met zn allen te gaan.
En weet je wat, het was zo ontzettend leuk!
We kregen uitgebreid de kans om dingen voor onszelf te doen.
En de schoonmoeder die ik hier thuis heb, liet echt een hele andere kant van haarzelf zien.

Ik denk dat het ook vanuit jou geven en nemen moet zijn.
En misschien een keer iets voor een ander doen, ook al vind je dat misschien niet zo leuk!
En komop, je hond 2x naar het pension brengen vind ik een stom excuus.
Lijdt dat beestje niks van. (en heb zelf ook een hondje waar ik dol op ben, maar vind dit een beetje een rotexcuus)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  xxDila zo 2 jan 2011 - 6:44

Lejow schreef:Ach mens, je viert het toch niet?
Dan is het toch logisch dat je ook niet gefeliciteerd wordt?
Als je zo graag gefeliciteerd wilt worden moet je je verjaardag vieren, wordt er wellicht nog lang zal ze leven voor je gezongen ook.
Hoelang blijft dit je nog dwars zitten?

En ik vind het echt dieptriest dat je H*ilda bij dit verhaal betrekt...

+ 1,

als iemand zijn/haar verjaardag niet viert.. dan feliciteer ik diegene niet & stuur ik ook geen kaart..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 23:57

Nou ik ben eruit hoor. Ik heb besloten om wel een weekend mee te gaan dus kan de hond mee. Ik doe het voor mijn man, zeker niet voor hun. Ben het gezeik meer dan zat en de spanning is te snijden hier thuis. Ik had tegen m'n man gezegd dat ik er misschien over na wil denken en hij reageert amper. Het is ook nooit goed. Hij wil net als ik niet naar het buitenland met z'n ouders omdat hij dat niet ziet zitten. Gewoon hier in het land vind hij wel best. Ik heb hem wel gezegd dat ik geen zin heb om 3 maaltijden per dag met zijn allen te nuttigen, gewoon onze eigen gang gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:02

Dus jij gaat mee, laat je schoonouders betalen om er vervolgens gewoon je eigen weekend van te maken? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:13

Dat je schoonouders überhaupt nog een weekend met jou erbij weg willen, verbaast me enorm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  xxDila ma 3 jan 2011 - 0:22

Birgit schreef:Dus jij gaat mee, laat je schoonouders betalen om er vervolgens gewoon je eigen weekend van te maken? Laughing

Dat dus.. Suspect

Ik hoop echt serieus dat jij later een schoondochter krijgt die identiek aan jezelf is. Dan kom je er misschien achter komt hoe egoïstischen belachelijk je reageert op de leuke voorstellen van je schoonouders ( en dan vooral moeder )
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:57

Birgit schreef:Dus jij gaat mee, laat je schoonouders betalen om er vervolgens gewoon je eigen weekend van te maken? Laughing

Ze hebben zelf gezegd dat iedereen zijn eigen gang kan gaan, maar dat we bijv. s'avonds samen eten en overdag soms wat gaan doen dus niet elke dag.

Dila, je loopt achter, wij willen never nooit kids.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  VeryCherry ma 3 jan 2011 - 0:58

Caribbeanlover schreef:
Birgit schreef:Dus jij gaat mee, laat je schoonouders betalen om er vervolgens gewoon je eigen weekend van te maken? Laughing

Ze hebben zelf gezegd dat iedereen zijn eigen gang kan gaan, maar dat we bijv. s'avonds samen eten en overdag soms wat gaan doen dus niet elke dag.

Dila, je loopt achter, wij willen never nooit kids.

Houden zo!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 6 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum