Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen leuke kerst gehad.

+30
Pluk
Tazz
Sneeuwwitje
pitbullgup
RYW
Blair
silly-one
Bolleke
xxDila
Zwerver
CrazyGrace
Lejow
Cassiopeia
Mermaid
Catwoman79
Inge
nisavi
Angela_1986
mzcharlotte
_DoI
Toet
Minx
Guus
VeryCherry
Rovine
Sterre
minoessepoes
Caroow
Caro
Tania
34 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Bolleke ma 3 jan 2011 - 1:06

Als Lucky een topic opent leest iedereen gelijk al het negatieve. We weten nu toch onderhand wel hoe ze is. Wie weet zijn die schoonouders ook geen heilige boontjes. Ik zou ook geen zin hebben om met mijn ex-schoonouders een weekend weg te gaan, en vooral niet als ik dan ook nog mijn hond weg moest brengen. Ik snap haar aan de ene kant wel.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:15

kruimelje schreef:Als Lucky een topic opent leest iedereen gelijk al het negatieve. We weten nu toch onderhand wel hoe ze is. Wie weet zijn die schoonouders ook geen heilige boontjes. Ik zou ook geen zin hebben om met mijn ex-schoonouders een weekend weg te gaan, en vooral niet als ik dan ook nog mijn hond weg moest brengen. Ik snap haar aan de ene kant wel.

Dank je, eindelijk iemand die het snapt. Idd niemand weet hoe zij zijn behalve ik dus gaat iedereen er maar vanuit dat ik alles verkeerd doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:26

kruimelje schreef:Als Lucky een topic opent leest iedereen gelijk al het negatieve.

De manier waarop ze de hele situatie omschrijft is ook vrij negatief. Ze klaagt alleen. Als ze het ons wilt laten snappen wat er aan de hand is en wat ze met haar verhaal wilt doen, moet ze het zeggen. Of ze wilt het kwijt en ze wilt gewoon gehoord worden (iets in de trant van: "sorry voor al het gezeur, maar ik moest het even kwijt") of ze wilt advies. ("Wat moet ik doen?, Wat vinden jullie?") Maar dat geeft ze bijna nooit aan. Daarnaast heb ik altijd de indruk dat ze continue iedereen 'afkat' die een goed bedoeld, kritisch advies geeft. Ze begrijpt soms niet, dat wij een goed bedoeld advies willen geven.

Maar daarom reageer ik niet meer in haar topics. Mijn adviezen of tips helpt bij haar 9 van de 10 keer niet. (of ze begrijpt het niet) Ik vind het vermakelijker om haar topics te lezen dan erop te reageren. clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:37

Zoals ik al eerder zei heb ik nooit om advies gevraagd en wilde ik enkel mijn verhaal kwijt. Tuurlijk mogen jullie tips geven alleen heb ik er niks aan.

Dat ik Hilda erbij heb gehaald is meer al voorbeeld. Ik vertel tenminste wat er gaande is, iets wat we bij haar maar moeten gissen. Denk ook niet dat het alleen maar haar schoonouders fout is dat ze geen contact meer met ze wil. Wees dan ook zo stoer om te zeggen hoe het zit. Nee, zij is zo laf om dat niet te zeggen en ik ben gewoon open erover.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:41

Dan denk ik dat het beter is dat je aan het eind van je verhaal aan geeft dat je gewoon even je verhaal kwijt wilt en het liefst wel of geen advies wilt hebben. In de openingspost geef je dat namelijk niet aan.

Zoiets als: "Sorry, voor het gezeur en het lange verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt." Of je maakt er een klaagtopic van. angel

Weten wij hier ook hoe we moeten reageren en wie weet krijg je wel de gewenste reacties. Wink

Kortom: als je geen ongewenste reacties wilt hebben moet je wel aangeven wat je met je topic wilt duidelijk maken. Snapez-vous?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Pluk ma 3 jan 2011 - 1:45

Ik kan me wel enigzins voorstellen hoe Lucky zich voelt. Ik moet er ook niet aan denken om met m'n schoonouders op vakantie te gaan, ook niet als ze een of ander jubileum hebben.
Wel had ik ervoor gekozen het op een andere manier duidelijk te maken en het niet op de hond te gooien maar gewoon eerlijk te zeggen dat je geen zin hebt om met hen op vakantie te gaan. Dat sommigen voorstellen je eigen vakantie maar te laten schieten om op vakantie te kunnen met schoonouders vind ik ook absoluut geen optie. No way dat ik ooit m'n eigen vakantie zou laten schieten voor een verplichte vakantie waar je totaal geen zin in hebt.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Winegum ma 3 jan 2011 - 1:50

Caribbeanlover schreef:Zoals ik al eerder zei heb ik nooit om advies gevraagd en wilde ik enkel mijn verhaal kwijt. Tuurlijk mogen jullie tips geven alleen heb ik er niks aan.

Dat ik Hilda erbij heb gehaald is meer al voorbeeld. Ik vertel tenminste wat er gaande is, iets wat we bij haar maar moeten gissen. Denk ook niet dat het alleen maar haar schoonouders fout is dat ze geen contact meer met ze wil. Wees dan ook zo stoer om te zeggen hoe het zit. Nee, zij is zo laf om dat niet te zeggen en ik ben gewoon open erover.

Volgens mij hou je er zelf ook niet van als andere zo over je praten. Hoe kun je dan ook zo over iemand anders praten? silent Dit gaat werkelijk nergens over, bah.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Cassiopeia ma 3 jan 2011 - 1:57

Erg onbeleefd om iemand als voorbeeld te gebruiken en vervolens iemand laf te noemen omdat iemand sommige dingen liever voor zichzelf houdt. Dat valt me echt van je tegen CarribeanLover. Mijn laatste tip: als je je verhaal kwijt wil, doe dat dan en vraag vervolgens om een slotje silent
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:00

Ik hoop dat carribianlover/lucky begrijpt wat ik bedoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:15

Bitterkoek_ schreef:
kruimelje schreef:Als Lucky een topic opent leest iedereen gelijk al het negatieve.

De manier waarop ze de hele situatie omschrijft is ook vrij negatief. Ze klaagt alleen. Als ze het ons wilt laten snappen wat er aan de hand is en wat ze met haar verhaal wilt doen, moet ze het zeggen. Of ze wilt het kwijt en ze wilt gewoon gehoord worden (iets in de trant van: "sorry voor al het gezeur, maar ik moest het even kwijt") of ze wilt advies. ("Wat moet ik doen?, Wat vinden jullie?") Maar dat geeft ze bijna nooit aan. Daarnaast heb ik altijd de indruk dat ze continue iedereen 'afkat' die een goed bedoeld, kritisch advies geeft. Ze begrijpt soms niet, dat wij een goed bedoeld advies willen geven.

Maar daarom reageer ik niet meer in haar topics. Mijn adviezen of tips helpt bij haar 9 van de 10 keer niet. (of ze begrijpt het niet) Ik vind het vermakelijker om haar topics te lezen dan erop te reageren. clown

Of ik nou gelijk had gezegd dat ik het kwijt wilde of niet maakt niks uit, want dan had ik hetzelfde commentaar gehad hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:22

Nou, dat weet je maar nooit. Probeer het eens. smile Maar het komt ook doordat meerendeels weet hoe jij bent en hoe je reageert. Daar zou ik me niks van aantrekken. Als jij je verhaal kwijt wilt, dan ben je die tenminste kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:26

Pluk schreef:Ik kan me wel enigzins voorstellen hoe Lucky zich voelt. Ik moet er ook niet aan denken om met m'n schoonouders op vakantie te gaan, ook niet als ze een of ander jubileum hebben.
Wel had ik ervoor gekozen het op een andere manier duidelijk te maken en het niet op de hond te gooien maar gewoon eerlijk te zeggen dat je geen zin hebt om met hen op vakantie te gaan. Dat sommigen voorstellen je eigen vakantie maar te laten schieten om op vakantie te kunnen met schoonouders vind ik ook absoluut geen optie. No way dat ik ooit m'n eigen vakantie zou laten schieten voor een verplichte vakantie waar je totaal geen zin in hebt.

Ik weet wel dat het niet tactisch heb gebracht, maar had ik het op een andere manier of een andere keer gezegd dan waren ze evengoed teleurgesteld toch?! Ja, ik ben ook schuldig net als mijn schoonmoeder alleen geef ik dat toe iets wat zij niet zal doen.
Als ik nu zou zeggen dat ik geen zin heb om met hun weg te gaan, dan blijft de situatie hetzelfde. Als ik het doe wat waarschijnlijk ook gebeurd, dan is het voor mijn man, niet voor hen.

PLUK, hoe had ik het dan duidelijk moeten maken? Hard zijn en dus gewoon ''nee'' zeggen is denk ik het enige wat te doen.
Wat zou jij doen als jouw schoonouders met jullie op vakantie willen? Wat zeg je dan om duidelijk te maken dat je niet mee wilt? Wat zou je vriend/man zeggen/doen tegen hun en jou?

Met tegenzin zal ik meegaan. Heb ook tegen mijn man gezegd dat er voor niemand wat aan is als ik mee zou gaan omdat ik er geen behoefte aan heb. Moet ik dan schijnheilig blij gaan lopen doen terwijl ik gewoon thuis had willen blijven?!
Nee, ik zal er niet echt met een blij gezicht bij zitten dus kan ik net zo goed niet meegaan omdat dat anders ook niet leuk is voor de anderen.

Ik ben nu zover dat ik bereid ben mee te gaan, maar er zal niet over gepraat worden. Ik ga mee, dus moeten ze niet verder zeuren. Bovendien valt er niks te praten.

Voorbeeld; toen wij jaren geleden zeiden dat we een hond wilde en hem lieten zien op een foto op de pc ging mijn schoonmoeder tekeer als een gek. Mijn ouders, schoonvader, mijn schoonzus, haar man, mijn en ik stonden allemaal te kijken naar de foto. We wilde onze hond laten zien omdat we trots en blij waren.
Begint ze te bleren ''en wie gaat hem dan 3 uur uitlaten, dat kan helemaal niet, je moet geen hond nemen'' etc etc etc!

Echt serieus ik overdrijf echt niet. Niemand zei wat en er word nu gezegd dat ik mijn schoonouders heb gekwetst door te zeggen dat ik niet mee ga, maar toen was ik ook gekwetst.
Nooit heeft ze haar excuses aangeboden, daar heb ik nooit om gevraagd trouwens en al had ik erover willen praten, no way dat zij dat had gedaan.
Dus waarom zou ik er nu over praten als zij dat willen.
Het is maar een voorbeeld en ik weet dat het lang geleden is, maar ik ben er echt een tijd van slag van geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:29

Caribbeanlover schreef:Moet ik dan schijnheilig blij gaan lopen doen terwijl ik gewoon thuis had willen blijven?!
Bijvoorbeeld, ja. Je zou je ook gewoon naar je leeftijd kunnen gedragen, in plaats van de verwende puber uithangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:32

Neutral Juist.... Here we go again

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Pluk ma 3 jan 2011 - 2:46

Caribbeanlover schreef:
Pluk schreef:Ik kan me wel enigzins voorstellen hoe Lucky zich voelt. Ik moet er ook niet aan denken om met m'n schoonouders op vakantie te gaan, ook niet als ze een of ander jubileum hebben.
Wel had ik ervoor gekozen het op een andere manier duidelijk te maken en het niet op de hond te gooien maar gewoon eerlijk te zeggen dat je geen zin hebt om met hen op vakantie te gaan. Dat sommigen voorstellen je eigen vakantie maar te laten schieten om op vakantie te kunnen met schoonouders vind ik ook absoluut geen optie. No way dat ik ooit m'n eigen vakantie zou laten schieten voor een verplichte vakantie waar je totaal geen zin in hebt.

Ik weet wel dat het niet tactisch heb gebracht, maar had ik het op een andere manier of een andere keer gezegd dan waren ze evengoed teleurgesteld toch?! Ja, ik ben ook schuldig net als mijn schoonmoeder alleen geef ik dat toe iets wat zij niet zal doen.
Als ik nu zou zeggen dat ik geen zin heb om met hun weg te gaan, dan blijft de situatie hetzelfde. Als ik het doe wat waarschijnlijk ook gebeurd, dan is het voor mijn man, niet voor hen.

PLUK, hoe had ik het dan duidelijk moeten maken? Hard zijn en dus gewoon ''nee'' zeggen is denk ik het enige wat te doen.
Wat zou jij doen als jouw schoonouders met jullie op vakantie willen? Wat zeg je dan om duidelijk te maken dat je niet mee wilt? Wat zou je vriend/man zeggen/doen tegen hun en jou?

Het is me al vaak overkomen dat ze op vakantie willen met ons. Eén keer ben ik meegeweest en dat was totaal geen succes en daar dacht mijn vriend hetzelfde over. De laatste keer dat ze hebben gevraagd of wij met ze op vakantie wilden (voor 25 jaar huwelijk) heb ik vriendelijk bedankt en eerlijk gezegd dat ik daar geen behoefte aan heb en dat ik het zonde vind van hun geld om mij mee te nemen. Die eerlijkheid konden ze waarderen. Uiteindelijk hebben zij besloten dat ze toch liever feest zouden geven voor hun 25 jarige huwelijk dan op vakantie te gaan. Later begonnen ze over Disneyland Parijs, toen heb ik gezegd dat ik daar over na zou denken en vervolgens is er gelukkig nooit meer over gesproken omdat de oma van mijn vriend het idee om ons mee te nemen heeft overgenomen, dus dat komt wel weer een keer boven water drijven. Maar daar ga ik dan ook voor bedanken.
Mijn vriend snapt mij helemaal, hij is stiekem wel blij dat ik niet mee wil zodat hij zelf niet hoeft te zeggen dat hij niet wil.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:58

Pluk schreef:
Caribbeanlover schreef:
Pluk schreef:Ik kan me wel enigzins voorstellen hoe Lucky zich voelt. Ik moet er ook niet aan denken om met m'n schoonouders op vakantie te gaan, ook niet als ze een of ander jubileum hebben.
Wel had ik ervoor gekozen het op een andere manier duidelijk te maken en het niet op de hond te gooien maar gewoon eerlijk te zeggen dat je geen zin hebt om met hen op vakantie te gaan. Dat sommigen voorstellen je eigen vakantie maar te laten schieten om op vakantie te kunnen met schoonouders vind ik ook absoluut geen optie. No way dat ik ooit m'n eigen vakantie zou laten schieten voor een verplichte vakantie waar je totaal geen zin in hebt.

Ik weet wel dat het niet tactisch heb gebracht, maar had ik het op een andere manier of een andere keer gezegd dan waren ze evengoed teleurgesteld toch?! Ja, ik ben ook schuldig net als mijn schoonmoeder alleen geef ik dat toe iets wat zij niet zal doen.
Als ik nu zou zeggen dat ik geen zin heb om met hun weg te gaan, dan blijft de situatie hetzelfde. Als ik het doe wat waarschijnlijk ook gebeurd, dan is het voor mijn man, niet voor hen.

PLUK, hoe had ik het dan duidelijk moeten maken? Hard zijn en dus gewoon ''nee'' zeggen is denk ik het enige wat te doen.
Wat zou jij doen als jouw schoonouders met jullie op vakantie willen? Wat zeg je dan om duidelijk te maken dat je niet mee wilt? Wat zou je vriend/man zeggen/doen tegen hun en jou?

Het is me al vaak overkomen dat ze op vakantie willen met ons. Eén keer ben ik meegeweest en dat was totaal geen succes en daar dacht mijn vriend hetzelfde over. De laatste keer dat ze hebben gevraagd of wij met ze op vakantie wilden (voor 25 jaar huwelijk) heb ik vriendelijk bedankt en eerlijk gezegd dat ik daar geen behoefte aan heb en dat ik het zonde vind van hun geld om mij mee te nemen. Die eerlijkheid konden ze waarderen. Uiteindelijk hebben zij besloten dat ze toch liever feest zouden geven voor hun 25 jarige huwelijk dan op vakantie te gaan. Later begonnen ze over Disneyland Parijs, toen heb ik gezegd dat ik daar over na zou denken en vervolgens is er gelukkig nooit meer over gesproken omdat de oma van mijn vriend het idee om ons mee te nemen heeft overgenomen, dus dat komt wel weer een keer boven water drijven. Maar daar ga ik dan ook voor bedanken.
Mijn vriend snapt mij helemaal, hij is stiekem wel blij dat ik niet mee wil zodat hij zelf niet hoeft te zeggen dat hij niet wil.

Waarom ben je dan 1x meegeweest, dat is dan toch al 1x teveel toch?! Hadden je schoonouders niet door dat het geen succes was? Zo ja, waarom vragen ze het dan nogmaals? Als ik zeg dat ik het zonde van hun geld vind, dan worden ze boos dat weet ik zeker. Gelukkig reageerde die van jou wel normaal.
Die van mij geven geen feest omdat anderen dat ook niet doen. Ja heel flauw ik weet het ''zij doen het niet, dan wij ook niet''. Ze zouden erover na kunnen denken zodat zij juist boven iedereen staat die niet feesten geeft bij jubileums.

Raar dat ze over Disneyland beginnen nadat jij heel duidelijk had aangegeven niet meer met ze mee te willen.
Dus de oma van je vriend wil jullie ook meenemen op vakantie? Dan ga je zeker ook niet toch?!
Gelukkig denkt je vriend hetzelfde erover als jij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Pluk ma 3 jan 2011 - 3:54

Ik ben 1x mee geweest omdat ik m'n goodwil wilde tonen en ik het nog nooit eerder gedaan had en het altijd het proberen waard is.
M'n schoonouders vonden het wel een succes, maar zij hebben dan ook niet door hoe schoonmoeder tegen mij en mijn vriend doet en als het nodig is kan ik me heel goed aanpassen en dat heb ik toen maar gedaan voor de lieve vrede. Maar je wilt niet weten hoe blij wij waren toen we weer bij mijn ouders thuis waren en die hebben toen met ongeloof zitten genieten van onze verhalen angel

Als de oma van m'n vriend vraagt of we mee gaan zou ik er wel veel meer moeite mee hebben om nee te zeggen. Maar dat komt vooral doordat zij best veel voor ons heeft gedaan, dus dan zou ik me veel te schuldig voelen.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 3:57

Pluk schreef:Ik ben 1x mee geweest omdat ik m'n goodwil wilde tonen en ik het nog nooit eerder gedaan had en het altijd het proberen waard is.
M'n schoonouders vonden het wel een succes, maar zij hebben dan ook niet door hoe schoonmoeder tegen mij en mijn vriend doet en als het nodig is kan ik me heel goed aanpassen en dat heb ik toen maar gedaan voor de lieve vrede. Maar je wilt niet weten hoe blij wij waren toen we weer bij mijn ouders thuis waren en die hebben toen met ongeloof zitten genieten van onze verhalen angel

Hoe doet je schoonmoeder dan tegen jullie? Wat voor verhalen waren dat dan die je tegen je ouders hebt verteld? Je maakt me wel nieuwsgierig hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  _Femme ma 3 jan 2011 - 4:04

Dit topic is echt om hoofdpijn van te krijgen confused

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:17

_Femme schreef:Dit topic is echt om hoofdpijn van te krijgen confused

Waarom lees je het dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  _Femme ma 3 jan 2011 - 4:18

Caribbeanlover schreef:
_Femme schreef:Dit topic is echt om hoofdpijn van te krijgen confused

Waarom lees je het dan?

Ja ik ben er ook snel mee gestopt, het was de eerste en laatste keer, maar moest dit gewoon even kwijt smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Pluk ma 3 jan 2011 - 4:25

Caribbeanlover schreef:
Pluk schreef:Ik ben 1x mee geweest omdat ik m'n goodwil wilde tonen en ik het nog nooit eerder gedaan had en het altijd het proberen waard is.
M'n schoonouders vonden het wel een succes, maar zij hebben dan ook niet door hoe schoonmoeder tegen mij en mijn vriend doet en als het nodig is kan ik me heel goed aanpassen en dat heb ik toen maar gedaan voor de lieve vrede. Maar je wilt niet weten hoe blij wij waren toen we weer bij mijn ouders thuis waren en die hebben toen met ongeloof zitten genieten van onze verhalen angel

Hoe doet je schoonmoeder dan tegen jullie? Wat voor verhalen waren dat dan die je tegen je ouders hebt verteld? Je maakt me wel nieuwsgierig hoor.

Sorry, maar daar wil ik niet al te veel over kwijt i.v.m. herkenbaarheid. Gelukkig word mijn mening over mijn schoonmoeder door velen in mijn omgeving gedeeld.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:26

Caribbeanlover schreef:
Dat ik Hilda erbij heb gehaald is meer al voorbeeld. Ik vertel tenminste wat er gaande is, iets wat we bij haar maar moeten gissen. Denk ook niet dat het alleen maar haar schoonouders fout is dat ze geen contact meer met ze wil. Wees dan ook zo stoer om te zeggen hoe het zit. Nee, zij is zo laf om dat niet te zeggen en ik ben gewoon open erover.

Maar denkt je nou echt dat iemand hier mee zit? Ik heb dit persoonlijk nooit meegekregen en het maakt me ook helemaal niks uit als ze daar niks over wil zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  mzcharlotte ma 3 jan 2011 - 5:58

Alsof je laf bent als je tegenover onbekende mensen geen verantwoording wilt afleggen. Rolling Eyes

Het zou zonde zijn als je relatie met je schoonouders je relatie met je man beinvloedt. Ik las dat je een compromis met een weekend in Nederland hebt gesloten? Goed van je, dat is in elk geval iets.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:36

Dit topic doet me hier een beetje aan denken:

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 863700_01

Reacties geven en afwachten wanneer lucky hapt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 7 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum