Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen leuke kerst gehad.

+30
Pluk
Tazz
Sneeuwwitje
pitbullgup
RYW
Blair
silly-one
Bolleke
xxDila
Zwerver
CrazyGrace
Lejow
Cassiopeia
Mermaid
Catwoman79
Inge
nisavi
Angela_1986
mzcharlotte
_DoI
Toet
Minx
Guus
VeryCherry
Rovine
Sterre
minoessepoes
Caroow
Caro
Tania
34 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 8 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Lotus ma 3 jan 2011 - 6:41

smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 8 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Lejow ma 3 jan 2011 - 7:14

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:Moet ik dan schijnheilig blij gaan lopen doen terwijl ik gewoon thuis had willen blijven?!
Bijvoorbeeld, ja. Je zou je ook gewoon naar je leeftijd kunnen gedragen, in plaats van de verwende puber uithangen.

Hier ben ik het wel mee eens. Het is niet ikke ikke ikke. Je kunt je gedachten ook eens in iemand anders verplaatsen en het iets doen omdat je een ander daarmee gelukkig maakt. En dan niet schijnheilig blij gaan lopen doen, maar gewoon gemeend blij. Wees blij dat je schoonouders die interesse in jullie tonen, en jullie mee willen nemen. Wat zijn nou die paar dagen samen met je schoonouders op je hele leven.. En oh jee!! Dan ook nog eens 3 keer verplicht met ze moeten eten!!! PANIEK!
Ik snap werkelijk het hele probleem niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 8 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Pluk ma 3 jan 2011 - 22:08

Lejow schreef:
Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:Moet ik dan schijnheilig blij gaan lopen doen terwijl ik gewoon thuis had willen blijven?!
Bijvoorbeeld, ja. Je zou je ook gewoon naar je leeftijd kunnen gedragen, in plaats van de verwende puber uithangen.

Hier ben ik het wel mee eens. Het is niet ikke ikke ikke. Je kunt je gedachten ook eens in iemand anders verplaatsen en het iets doen omdat je een ander daarmee gelukkig maakt. En dan niet schijnheilig blij gaan lopen doen, maar gewoon gemeend blij. Wees blij dat je schoonouders die interesse in jullie tonen, en jullie mee willen nemen. Wat zijn nou die paar dagen samen met je schoonouders op je hele leven.. En oh jee!! Dan ook nog eens 3 keer verplicht met ze moeten eten!!! PANIEK!
Ik snap werkelijk het hele probleem niet.

Ik vind dit eigenlijk wel heel makkelijk gezegd (en dan heb ik het niet alleen over jou, maar ook over alle anderen die er zo over denken). Heeft er ook maar iemand die er zo over denkt ook een slechte relatie met haar schoonouders?
Waarom zou iemand blij moeten zijn met iets wat voor haar totaal niet leuk is? Waarom moet je perse alles doen om een goede relatie met je schoonouders te hebben terwijl er in veel gevallen al genoeg is voorgevallen wat de relatie tot niet goed gemaakt heeft. Ik vind het leven te kort om dingen te moéten doen waar je niet achter staat. Natuurlijk kun je je best doen om de relatie wel goed te laten worden, maar ik ga er vanuit dat Lucky niet vanaf het allereerste moment een negatieve mening over haar schoonouders had, maar dat dat in de loop der tijd zo gegroeid is.
En dat het de ouders van je vriend/man zijn, dat maakt misschien dat je er wat extra je best voor moet doen, voor hem. Maar wil het niet, dan wil het niet en dan hoef je toch geen situaties uit te gaan lokken waarin het alleen maar verder kan escaleren?
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 8 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  blondje1313 di 4 jan 2011 - 0:30

Ik zou ook nooit met mijn schoonouders op vakantie willen, mijn schoonvaders wil is wet en daar kan ik totaal niet tegen. Gelukkig zijn ze zelf nog niet eens ooit op vakantie geweest, laat staan dat ze ons mee zouden willen vragen ergens naartoe.
Ik begrijp dus heel goed dat je niet met ze op vakantie wilt, maar als je eerst als reden aangeeft dat het niet kan vanwege de hond en wanneer je schoonouders hier een oplossing voor bedenken je een andere reden hebt is het wel logisch dat je schoonouders ook niet geloven dat het in eerste instantie vanwege de hond was, maar dat er iets anders achter zit.

De verjaardagen begrijp ik niet helemaal, bedoel je met niet vieren dat er niemand welkom is? Ik vier mijn verjaardag ook niet elk jaar voor veel mensen, maar mijn ouders, schoonouders, broers en schoonzus zijn wel altijd van harte welkom om toch iets te komen drinken met wat lekkers erbij.

Je kunt je schoonouders ook niet verwijten dat je man denkt dat ze niet mee willen naar de vegetarische chinees, hij kent ze waarschijnlijk wel goed, maar weet ook niet alles van ze. Wie weet vinden ze het leuk om met jullie uit eten te gaan, en vinden ze dat gezelliger dan het eten van vlees. Zeker als je ze zou tracteren is het een leuk plan, bevalt het niet weet je dat voor de volgende keer (die dan waarschijnlijk niet komt Wink )

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen leuke kerst gehad. - Pagina 8 Empty Re: Geen leuke kerst gehad.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum