Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie doet er mee? (Weightwatchers)

+13
Schism
Lavendel
Minx
Ellebel
Tatjana1987
Beachgirl
ShallY
Stoplicht
Niekske
Raindrop
Rovine
Oasis
CCC
17 plaatsers

Pagina 9 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 9 Empty Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)

Bericht  Minx vr 14 okt 2011 - 23:29

Wist je dat zoute popcorn veel vetter is dan zoete. De suiker blijft plakken het zout niet daarom moet daar vet aan toegevoegd worden.

Ik ben student fysio. Dus tijdens mijn stage ben ik nog wel eens aan het badmintonnen/volleyballen/gooien/krachtoefeningen aan het doen.

Ik heb twee hele stressvolle dagen gehad. Gesprek op mijn stage gehad over mijn her en daar zag ik zo tegen op. Dat ik vol in de stress ben geschoten en wat te veel heb gehad. Dus vanaf vandaag weer streng.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet er mee? (Weightwatchers) - Pagina 9 Empty Re: Wie doet er mee? (Weightwatchers)

Bericht  Tatjana1987 za 15 okt 2011 - 22:43

Hi meiden,

Vandaag weegdag gehad en weer 0,7 kilo dus na twee weken ben ik 3,7 kilo kwijt...:-)
kortom het gaat goed, deze week weer wat meer bewegen, en nog wat beter op me voeding letten.

Als ik kijk in het programma naar de popcorn staat zowel zoet als zout voor 3punten per 25 gram.

Als ik naar de bioscoop ga neem ik eigelijk alleen drinken mee of een klein zakje chips, omdat ik het gewoon echt enorm duur vindt om iets van eten of drinken te halen bij de bioscoop zelf, wij smokkelen dan ook gewoon het drinken en eten mee in onze tas.

Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 2:46

Kom even snel kijken hier hoor!

Tatjana wat ben je goed bezig! De rest ga ik zo eens even bijlezen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stoplicht zo 16 okt 2011 - 4:34

Hallo!

Afgelopen dinsdagavond bij de WW toch ook weer 1,7kilo kwijt; mooi resultaat nadat ik in 2 weken totaal 0,7kilo was aangekomen!
Nu elaas sinds zaterdagochtend vroeg ( nacht van vrijdag op zaterdag ) fikse buikgriep te pakken; diarree en overgeven...Van eten en drinken komt nu dus maar weinig, hoewel ik nu de laatste uurtjes wel wat lijk op te knappen...
De weegschaal is nu natuurlijk niet echt helemaal objectief want van niets eten naar dadelijk weer normaal eten verandert een hele hoop...Toch wilde even lezen hoe het met jullie ging en gelukkig lukt het allemaal nog goed! Zodra ik opgeknapt ben, hoop ik ook weer door te kunnen gaan!

xx Krista

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:39

Dames ik heb een vraagje! Ik las hier laatst iets over dat sushi zoveel punten 'kost'.
Weet iemand waarom dat is?
Ik ben zelf niet aan het dieeten maar wel op m'n eten aan het letten en ik had niet het idee dat sushi zo slecht is eigenlijk!

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 16 okt 2011 - 6:47

Princess schreef:Dames ik heb een vraagje! Ik las hier laatst iets over dat sushi zoveel punten 'kost'.
Weet iemand waarom dat is?
Ik ben zelf niet aan het dieeten maar wel op m'n eten aan het letten en ik had niet het idee dat sushi zo slecht is eigenlijk!

Het is gemaakt van witte rijst, en daarnaast gaat er rijstazijn en suiker door heen. Ik denk dat het met name in de suiker zit.

Ik begin morgen opnieuw. Na vrijdag zo mijn hoofd verkeerd gehad. Het is nog 1 weekje buffelen en dan heb ik twee weken vrij. Of misschein wel 3 of 4 ligt er even aan hoe snel ik weer ontspannen ben :P haha. Vind het wel goed te doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Rovine zo 16 okt 2011 - 19:57

Hoewel je de suiker en mayonaise niet moet vergeten denk ik dat het hem vooral in zijn gewicht zit. Het is witte rijst, dus ik vermoed bewerkt, net zoals een witte boterham. Een stuk sushi weegt evenveel of meer dan zo'n witte boterham. Van boterhammen eet je er meestal geen 15 op, sushi wel.

In het begin vond ik het maar suf, stickertjes uitdelen aan volwassenen, maar nu wil ik ook zo graag mijn eerste sticker! Denk niet dat dat deze week iets gaat worden, dan zou er 2,1 af moeten zijn en dat is wel erg veel. Wel veel bewogen dit weekend, gisteren nog 6-7 kilometer gelopen (google maps werkt niet mee met de route uitleggen). 33 actipoins verdiend vorige week, eerste halfuurtjes niet meegerekend. Very Happy Ga nu een druk weekje tegemoet, hoop dat ik het sporten er nog tussen geperst krijg. Eten wordt ook een crime, vanavond weer tandarts, daarna moet ik nog eten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Oasis zo 16 okt 2011 - 21:08

Wow goed bezig Nobucta! 33 actieve punten :shock:
Wat is dat, zo'n sticker?

Ik ga helaas deze week niet naar de bijeenkomst kunnen komen ivm een concert, dus ik moet het doen met de weegschaal hier thuis.
Maar weet niet of er iets af is hoor, heb nu al ruimschoots gebruik gemaakt van mijn vrije punten haha.

Koken jullie trouwens veel van de recepten die online staan, of verzinnen jullie zelf iets?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Rovine zo 16 okt 2011 - 21:33

Dagje Efteling tikt natuurlijk wel heel erg aan. :P Voel wel dat ik bewogen heb, lichte spierpijn, al zit die vooral in mijn armen. Weet niet of dat boksen op de Wii zo'n goed idee was. Je slaat in de lucht, dus de klappen worden niet gedempt en kan best pijnlijk zijn.

Ik kook wel veel van die recepten, al beginnen we steeds creatiever te worden en steeds meer zelf te verzinnen. De eerste weken stonden we echt 3 kwartier per dag in de keuken, nu vallen we wel terug in onze oude eetpatronen, hier en daar wat aangepast.

Ik had gisteren brownies gebakken om mee te nemen naar mijn werk. Maar we hadden bezoek gisteravond en ze waren zo op. laughcry Wel leuk dat men dat "dieetvoedsel" zo naar binnen kiept. Deze week maar muffins bakken dan om mee te nemen. Vries ik er gewoon een aantal in.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 22:46

*breekt in*

@Nobucta Met afstandmeten.nl kun je heel precies je route bereken Wink

*gaat weer weg*

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl ma 17 okt 2011 - 8:03

Hier een baalmomentje....

Net terug van de cursus: 0,5 kg erbij vergeleken met 2 weken terug. Snap er niks van. Kan het goed volhouden, kom netjes aan mijn punten en heb de vrije weekpunten nauwelijks nodig...

Moet bij de volgende meeting mijn dagboek even laten zien want de leidster snapt het ook niet.

Weten jullie of dat online dagboek gebeuren alleen voor mensen met een combipas is? Lijkt me erg handig om het online te doen (op mijn werk enzo) ipv opschrijven. Maar ik heb geen conbipas want ik kan niet elke week naar een meeting vanwege onregelmatig werken...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Tatjana1987 ma 17 okt 2011 - 19:50

Ow wat balen inderdaad beachgirl... Maar ja er is wel 0,5 kilo af dat is in iedergeval iets :-)

Ik ben deze week ook maar 0.7 afgevallen terwijl ik ook me vrije punten niet gebruik en me er heel erg netjes aan hou.

Ik heb alleen een online dagboek, en dat kost me 14,95 per maand als je een combipas heb mag je en gebruik maken van het online dagboek en naar de meetings gaan.
wat alles kost staat op de site van weight watchers.

Nou hou vol, hug misschien hield je deze week vocht vast?

Alles wat eraf gaat is natuurlijk gewoon heel mooi meegenomen cheers
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rovine ma 17 okt 2011 - 21:18

Toen ik vorige week zei dat ik 0,4 aangekomen was zei mijn vriend "ooooh, maar dat is gewoon je avondeten, je bent echt niet aangekomen". Misschien houd je wat vocht vast wat er de volgende keer weer af is. En droeg je misschien spijkerbroek en laarzen nu met dat koude weer? Kan ook een kilo schelen. Ik heb van de week mijn gympen en spijkerbroek gewogen, die waren gewoon al 1 kg.

De 1e week was ik ook aangekomen, toen moest ik mijn dagboek de week erna ook laten zien. Maar de week erna 1,7 eraf, dus toen was het niet meer nodig.

Beachgirl, misschien kun je wel elke week gaan, maar dan naar verschillende meetings? Vorige week kon ik ook niet, ben toen naar een andere meeting gegaan.

Gisteravond trouwens Obese gekeken tijdens het roeien. Best confronterend. Toen ze zwaar was leek ze qua gezicht heel erg op me en hebben we ongeveer hetzelfde figuur, hoewel het bij mij minder ver is. Ook zelfde haar (wel ander kapsel), we hadden echt zusjes kunnen zijn. Ik weeg dan geen 160 kilo, maar ben ook nog geen 31. Misschien zou ik er precies hetzelfde uitgezien hebben als ik er nu niks aan doe. Vond het heel erg goed van haar in elk geval, motiveert me enorm. Enerzijds wil ik er op mijn 31e niet uitzien als haar, anderzijds kan zij het ook, dus ik misschien ook wel.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Tatjana1987 di 18 okt 2011 - 0:08

Nobucta schreef:Toen ik vorige week zei dat ik 0,4 aangekomen was zei mijn vriend "ooooh, maar dat is gewoon je avondeten, je bent echt niet aangekomen". Misschien houd je wat vocht vast wat er de volgende keer weer af is. En droeg je misschien spijkerbroek en laarzen nu met dat koude weer? Kan ook een kilo schelen. Ik heb van de week mijn gympen en spijkerbroek gewogen, die waren gewoon al 1 kg.

De 1e week was ik ook aangekomen, toen moest ik mijn dagboek de week erna ook laten zien. Maar de week erna 1,7 eraf, dus toen was het niet meer nodig.

Beachgirl, misschien kun je wel elke week gaan, maar dan naar verschillende meetings? Vorige week kon ik ook niet, ben toen naar een andere meeting gegaan.

Gisteravond trouwens Obese gekeken tijdens het roeien. Best confronterend. Toen ze zwaar was leek ze qua gezicht heel erg op me en hebben we ongeveer hetzelfde figuur, hoewel het bij mij minder ver is. Ook zelfde haar (wel ander kapsel), we hadden echt zusjes kunnen zijn. Ik weeg dan geen 160 kilo, maar ben ook nog geen 31. Misschien zou ik er precies hetzelfde uitgezien hebben als ik er nu niks aan doe. Vond het heel erg goed van haar in elk geval, motiveert me enorm. Enerzijds wil ik er op mijn 31e niet uitzien als haar, anderzijds kan zij het ook, dus ik misschien ook wel.

Waar een wil is, is een weg!

Tuurlijk kan jij het ook, alleen de begeleiding die zij heeft die krijgen wij natuurlijk nooit.
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rovine di 18 okt 2011 - 1:56

Denk dat ik deze begeleiding fijner vind. Nu kan ik zelf inplannen wat ik doe en wanneer. Ik zou echt niet blij zijn als ik me net op de bank heb geïnstalleerd en er belt zo'n coach aan. Of ik even alle trappen van het flatgebouw af wil rennen. Daar zou ik toch echt voor bedanken hoor. Ik vind het fijn dat ik nu gewoon kan trainen wanneer ik wil. De begeleiding van WW vind ik zo genoeg, vragen kan ik stellen en zo nu en dan een bevestiging of ik op de goede weg ben.

Zilvervliesrijst trouwens. Dat is echt superveel punten, 1 per 10 gram. Zou de calculator ongekookte rijst pakken of zou het echt zo zwaar zijn?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl di 18 okt 2011 - 6:15

Tsja vocht vasthouden... zou best kunnen hoor. Heb gisteren namelijk 2 liter water gedronken omdat ik de hele dag vreselijke koppijn had. Dus een halve kilo erbij door t vocht zou me niet verbazen.

Alleen bij de vorige meeting was ik 2kg lichter dan thuis op de weegschaal... dus ik had deze keer ook goede hoop toen de weegschaal thuis vriendelijk was. Maar helaas... de WW weegschaal woog me nu juist zwaarder dan thuis.

Elke week naar een meeting zie ik financieel niet echt zitten... vind 11 euro per week toch wel prijzig. Misschien dat ik wel een keer naar de andere meeting ga die hier in de buurt zit, eens kijken wat de begeleidster daar te zeggen heeft.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl di 18 okt 2011 - 6:16

Tatjana1987 schreef:Ow wat balen inderdaad beachgirl... Maar ja er is wel 0,5 kilo af dat is in iedergeval iets :-)

Ehh nee, er was juist 0,5 bij!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tatjana1987 di 18 okt 2011 - 19:42

Beachgirl_24 schreef:
Tatjana1987 schreef:Ow wat balen inderdaad beachgirl... Maar ja er is wel 0,5 kilo af dat is in iedergeval iets :-)

Ehh nee, er was juist 0,5 bij!

Shit, sorry... das idd balen..
Tatjana1987
Tatjana1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Oasis di 18 okt 2011 - 23:18

Hier gaat het ook nog goed! Alleen moet ik wel echt een nieuwe weegschaal kopen want die we nu hebben is echt waardeloos.
@Nobucta: Ik ben er niet bij vanavond ivm een concert.

@Beachgirl: Dat is wel balen, maar 0,5 is gelukkig niet zo erg veel dus kan er ook weer zo af zijn! Gewoon volhouden smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 19 okt 2011 - 0:21

Oasis, dat had ik al meegekregen. Veel plezier vanavond!

Ik heb het idee dat ik het me verbeeld, maar mijn broeken lijken losser te zitten. Dat vind ik best raar, ik denk dat ik misschien 2 kg kwijt ben in totaal (vanavond wegen, officieel sta ik nu op 0,9). Het lijkt me niet dat het zo snel zal gaan. Wat zou kunnen is dat ik in augustus-september, voordat ik echt begon met WW al wat afgevallen ben. Ik heb toen al gezonder gegeten om zo te oefenen omdat ik het anders best moeilijk zou krijgen in het begin, dacht ik. De kapotte weegschaal gaf op een gegeven moment +10 ten opzichte van nu aan, zou ik misschien stiekem toch al meer afgevallen zijn? Ik realiseerde me deze week dat hij in de slaapkamer staat, daar doet mijn nieuwe het ook niet (zachte vloer), dus misschien is hij toch niet kapot.

Wat ik me momenteel niet voor kan stellen is dat mijn kleren die ik nu aan heb ooit te groot zullen zijn. Dat ze wat ruimer zitten tot daar aan toe, maar zo groot dat ik ze niet meer aan kan, kan ik echt niet geloven.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis wo 19 okt 2011 - 2:11

Nobucta schreef:Oasis, dat had ik al meegekregen. Veel plezier vanavond!

Thanks, zal wel lukken!

Wat ik me momenteel niet voor kan stellen is dat mijn kleren die ik nu aan heb ooit te groot zullen zijn. Dat ze wat ruimer zitten tot daar aan toe, maar zo groot dat ik ze niet meer aan kan, kan ik echt niet geloven.

Dat kan ik mij ook echt niet voorstellen... maar hopelijk is het wel ooit waarheid!
En ben benieuwd of je vanavond weer wat afgevallen bent! Very Happy laat je iets weten?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Kerel wo 19 okt 2011 - 2:58

Haha, ben wel een man :P en doe geen weight watchers, maar ben in n jaar tijd vier maten afgeslankt. Dat is best 'n lekker gevoel, al kost 't zo veel geld smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  TGR wo 19 okt 2011 - 3:52

Kerel schreef:Haha, ben wel een man :P en doe geen weight watchers, maar ben in n jaar tijd vier maten afgeslankt. Dat is best 'n lekker gevoel, al kost 't zo veel geld smile

Lintworm? Overgeven? Sporten? Vertel ons je geheim.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Kerel wo 19 okt 2011 - 3:54

Veel sporten en consequenter en minder eten Wink
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  TGR wo 19 okt 2011 - 3:55

Kerel schreef:Veel sporten en consequenter en minder eten Wink

Ah, heel goed smile En dat ook volhouden neem ik aan smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: