Uitgerekend in November, December of Januari
+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Blondje, spannend hoor allemaal, ben erg benieuwd!
Mickey beterschap!
Parels doe mij wat van jou nesteldrang! Mijn vriend ging vanmorgen ook vroeg weg en was ook wakker, klaar wakker en dacht ik ga er ook maar uit maar ben gelukkig in slaap gevallen. Maar zoveel nesteldrang als jij hebt heb ik absoluut niet. Ik heb een lijstje gemaakt van wat ik vind dat er moet gebeuren en omdat het op een lijstje staat doe ik het wel, maar zodra ik het uit kan stellen stel ik het uit... dus die nesteldrang die moet maar komen!
Ik ben net nog ff met mijn moeder naar de Tuiland geweest, heb van die hoezen gekocht om over de tuinset te doen, zodat ze een beetje beschermd zijn tegen alles wat er aan gaat komen in de herfst en winter. En bij de tuinland hadden ze ook al kerstspullen en daar lagen van die kleine wasknijpertjes in het licht roze bij, dus die heb ik mee genomen ga ik daar de kaartjes aan ophangen
Mickey beterschap!
Parels doe mij wat van jou nesteldrang! Mijn vriend ging vanmorgen ook vroeg weg en was ook wakker, klaar wakker en dacht ik ga er ook maar uit maar ben gelukkig in slaap gevallen. Maar zoveel nesteldrang als jij hebt heb ik absoluut niet. Ik heb een lijstje gemaakt van wat ik vind dat er moet gebeuren en omdat het op een lijstje staat doe ik het wel, maar zodra ik het uit kan stellen stel ik het uit... dus die nesteldrang die moet maar komen!
Ik ben net nog ff met mijn moeder naar de Tuiland geweest, heb van die hoezen gekocht om over de tuinset te doen, zodat ze een beetje beschermd zijn tegen alles wat er aan gaat komen in de herfst en winter. En bij de tuinland hadden ze ook al kerstspullen en daar lagen van die kleine wasknijpertjes in het licht roze bij, dus die heb ik mee genomen ga ik daar de kaartjes aan ophangen
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, nouja weet je wat het stomme is ; ik heb ontzettende nesteldrang om het huis schoon te maken, maar dus absoluut niet om de badkamer of de babykamer schoon te maken haha, heel stom! Dat zijn dingen die mensen toch niet zo snel zien, dus dat kan dan wel wachten ofzo .. Ik kijk er ook helemaal niet naar uit dat ik straks ook nog eens al die babywas heb haha, maar misschien komt het wel als ik meerdere dagen vrij ben, nu natuurlijk alleen op de vrijdag!
Gast- Gast
Blondje: Oeh, wat spannend! Weten ze wel zeker dat het vruchtwater is en geen urine? Vruchtwater ruikt wel heel anders. Toen ze mijn vliezen braken rook ik het gelijk, het ruikt een soort van zoetig.
Wordt wel weer tijd hoor, een nieuwe forumbaby! Zet m op!
Wordt wel weer tijd hoor, een nieuwe forumbaby! Zet m op!
Gast- Gast
Meiden, ik had een mail van de prenatal! 25% korting op alle mode! Positiemode maar ook de kleertjes voor de baby's en kinderen!
Parels, nou ik hoop echt dat ik nog meer actie in mijn kont krijg, zoals jij! Ik heb hier dan wel alles gewassen maar dat was eigenlijk ook gewoon omdat het vorige week mooi weer was, niet omdat ik het perse wilde doen
Parels, nou ik hoop echt dat ik nog meer actie in mijn kont krijg, zoals jij! Ik heb hier dan wel alles gewassen maar dat was eigenlijk ook gewoon omdat het vorige week mooi weer was, niet omdat ik het perse wilde doen
studiebol- Ratel
Wij hebben net de kinderwagen in elkaar gezet, en we hebben lopen klooien joh hahaha
Poeslief ging eerst gelijk in de wandelwagen zitten, en daarna steeds in de reiswieg! Dan haalde ik haar eruit, en ging ze gelijk weer lekker liggen haha! Heb er nu ballonnen in gedaan en een plaid overheen, zodat ze weet dat ze er niet in mag ..
Straks gaan we de box ook nog opzetten, mn vriend heeft de smaak te pakken!
Die gooi ik denk ik ook vol met ballonnen, zodat ze er niet in gaat springen.
Zal straks een mooie foto maken
Poeslief ging eerst gelijk in de wandelwagen zitten, en daarna steeds in de reiswieg! Dan haalde ik haar eruit, en ging ze gelijk weer lekker liggen haha! Heb er nu ballonnen in gedaan en een plaid overheen, zodat ze weet dat ze er niet in mag ..
Straks gaan we de box ook nog opzetten, mn vriend heeft de smaak te pakken!
Die gooi ik denk ik ook vol met ballonnen, zodat ze er niet in gaat springen.
Zal straks een mooie foto maken
Gast- Gast
Deze heb ik gevonden! Was met 15 weken. Ik zal man zo even lief aankijken voor eentje met 26 weken, echt, wat een verschil, haha!
Laatst aangepast door Supertalentje op zo 9 okt 2011 - 7:32; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik wou net zeggen, Supertalentje, wat een bescheiden buikje voor 25 weken!
Maar hier was je dus 10 weken korter zwanger haha, ben wel benieuwd!
Studiebol ; jij hebt toch ook de 'brent' box? Hoe zit die lade bij jullie? Bij ons zit ie een soort van scheef zeg maar en mn vriend irriteert zich een ongeluk. Hij gaat er nu ook echt aan zitten sleutelen, en straks maakt ie hem kapotter dan die is haha maar hij is wel groot, kan er met gemak ook een tweeling in herbergen!
Maar hier was je dus 10 weken korter zwanger haha, ben wel benieuwd!
Studiebol ; jij hebt toch ook de 'brent' box? Hoe zit die lade bij jullie? Bij ons zit ie een soort van scheef zeg maar en mn vriend irriteert zich een ongeluk. Hij gaat er nu ook echt aan zitten sleutelen, en straks maakt ie hem kapotter dan die is haha maar hij is wel groot, kan er met gemak ook een tweeling in herbergen!
Gast- Gast
blondje: en??? je bent zo stil, ik hoop voor je dat het doorgezet heeft, en dat je nu "lekker" aan het puffen ben! ik hoor het wel
vandaag al de hele dag door harde buiken...bleghh wat vervelend is dat zeg! sinds paar dagen voel ik me ook een beetje nat van onder, en dan is mijn onderbroek ook nattig zou het kunnen dat je afscheiding veranderd tege het eind aan?
vandaag al de hele dag door harde buiken...bleghh wat vervelend is dat zeg! sinds paar dagen voel ik me ook een beetje nat van onder, en dan is mijn onderbroek ook nattig zou het kunnen dat je afscheiding veranderd tege het eind aan?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@Joyce: dat heb ik ook, sinds een paar dagen. Ik las op internet wel dat je vanaf nu ongeveer indalingsweeën zou kunnen hebben, wat de pijn zou kunne veroorzaken. Door de druk van de baby zou je dan weer last kunnen krijgen van urineverlies. Ik moet dinsdag naar de VK, vraag het dan toch even na. Vooral dat vochtverlies... Echt fris voelt het niet zo. Heb een paar weken geleden een schimmelinectie gehad, ben daardoor een beetje huiverig om een inlegkruisje te gebruiken, omdat het daardoor terug zou kunnen komen, maar ik doe het toch, anders blijf ik wassen.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
@Parels: Grappig dat je katten in de kinderwagen gaan liggen. Alleen wat minder dat dan alles onder de haren komt natuurlijk. Hopelijk helpen de ballonen. Gelukkig kan onze hond niet zo hoog springen hahah. Ook wel een slim idee om de katten nu al af te leren dat ze niet op de kamers mogen komen. Scheelt inderdaad ook een hoop haren. Onze hond mag vanaf het begin van de zwangerschap niet meer in de slaapkamers komen ( mocht hij eigenlijk toch al niet) en mag nu ook niet meer op de bank. Wil niet dat hij straks zomaar op de bank springt al de baby daar ligt ofzo. Staat de box nu aangekleed en wel?
@Supertalentje: Dat zal zeker een verschil zijn als je nu een foto maakt . Ben benieuwd :-)
@Joyce: Afscheiding veranderd denk ik wel tegen het eind. Ik heb ookal een paar keer gehad dat ik dacht dat het misschien vruchtwater was i.p.v. afscheiding. Het is wel echt om moe van te worden telkens opfrissen, schoon ondergoed aan haha, want ik kan absoluut niet tegen inlegkruisjes , vind ik zo broeierig bahh. Pff laat staan straks die grote kraamverbanden.. heb al in jaren geen maandverband meer gebruikt ( alleen tampons). En ja vervelend he die harde buiken
@Blondje: jeeehj heeft het toch doorgezet gisteren hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter!Ben benieuwd naar de naam en naar je bevallingsverhaal.
Vanmorgen alweer vroeg wakker.. Baal er wel van dat ik niet meer lekker uit kan slapen. Maargoed mijn lichaam zal zich wel aan het voorbereiden zijn op vroeg wakker zijn haha Vanmorgen toen de baby wakker werd en zich uitstrekte(?) hoorde ik weer een enorme knak uit mijn buik..tijdens/na de bevallings dit toch nogmaals benoemen . Hopelijk is er niets met haar botten/gewrichtjes.. al ben ik daar niet zo bang voor, omdat meerdere mensen dit gehad hebben en ik niets terug lees dat er iets met de baby aan de hand was na de bevalling.
Ik vind de tijd nu echt kruipen pff.. vanaf maandag nog 4 weekjes ( of 6? ). Ben benieuwd hoe ik mijn 4 weken nog vol ga krijgen haha. Echt alles ( op een nachthemd en voedingsbeha na ) is in huis en klaar. Mijn vriend en vriendinnen werken overdag .. dus bij iemand langs gaan is ook niet echt een optie. Relaxen heb ik ookal genoeg gedaan dat ik er gewoon verveeld van raak Nooit gedacht dat ik zou klagen als ik zo lang vrij zou hebben haha.
@Supertalentje: Dat zal zeker een verschil zijn als je nu een foto maakt . Ben benieuwd :-)
@Joyce: Afscheiding veranderd denk ik wel tegen het eind. Ik heb ookal een paar keer gehad dat ik dacht dat het misschien vruchtwater was i.p.v. afscheiding. Het is wel echt om moe van te worden telkens opfrissen, schoon ondergoed aan haha, want ik kan absoluut niet tegen inlegkruisjes , vind ik zo broeierig bahh. Pff laat staan straks die grote kraamverbanden.. heb al in jaren geen maandverband meer gebruikt ( alleen tampons). En ja vervelend he die harde buiken
@Blondje: jeeehj heeft het toch doorgezet gisteren hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter!Ben benieuwd naar de naam en naar je bevallingsverhaal.
Vanmorgen alweer vroeg wakker.. Baal er wel van dat ik niet meer lekker uit kan slapen. Maargoed mijn lichaam zal zich wel aan het voorbereiden zijn op vroeg wakker zijn haha Vanmorgen toen de baby wakker werd en zich uitstrekte(?) hoorde ik weer een enorme knak uit mijn buik..tijdens/na de bevallings dit toch nogmaals benoemen . Hopelijk is er niets met haar botten/gewrichtjes.. al ben ik daar niet zo bang voor, omdat meerdere mensen dit gehad hebben en ik niets terug lees dat er iets met de baby aan de hand was na de bevalling.
Ik vind de tijd nu echt kruipen pff.. vanaf maandag nog 4 weekjes ( of 6? ). Ben benieuwd hoe ik mijn 4 weken nog vol ga krijgen haha. Echt alles ( op een nachthemd en voedingsbeha na ) is in huis en klaar. Mijn vriend en vriendinnen werken overdag .. dus bij iemand langs gaan is ook niet echt een optie. Relaxen heb ik ookal genoeg gedaan dat ik er gewoon verveeld van raak Nooit gedacht dat ik zou klagen als ik zo lang vrij zou hebben haha.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Blondje nogmaals gefeliciteerd ik ben idd ook erg benieuwd naar haar naam en je verhaal!
Star vervelend dat je denkt dat je gaat vervelen. Niks meer schoon te maken? Geen zin om boeken te lezen?
Parels volgens mij hebben wij die box ook ja, maar hij zit hier nog in de doos, staat nog niet klaar. Dus sorry ik weet daar niks van. Herken wel dat als het scheef is mijn vriend dan ook door gaat en ik eigenlijk alleen maar denk, ohjee straks maak je het alleen maar erger
Supertalentje mooi buikje, ben benieuwd hoe die nu is!
Ben vanmorgen ff met mijn moeder naar de stad geweest, 2 "pjama's' gevonden waar ik wel mee in het ziekenhuis wil liggen, nog wat roze versiering gehaald. Mijn moeder was er van overtuigd dat er vast ergens Hoera 2 meisjes op stond, maar helaas helaas, ik heb gewoon roze vlaggetjes en vind het nu wel goed. Ga alleen nog kijken naar een raam sticker.Heb me zelf nog getrakteerd op 2 boeken, heb ik volgende week lekker wat te lezen. Volgens mij heb ik dan ook alles wel bij elkaar wat ik voor mezelf moet hebben voor de bevalling. Jullie nog tips?
Star vervelend dat je denkt dat je gaat vervelen. Niks meer schoon te maken? Geen zin om boeken te lezen?
Parels volgens mij hebben wij die box ook ja, maar hij zit hier nog in de doos, staat nog niet klaar. Dus sorry ik weet daar niks van. Herken wel dat als het scheef is mijn vriend dan ook door gaat en ik eigenlijk alleen maar denk, ohjee straks maak je het alleen maar erger
Supertalentje mooi buikje, ben benieuwd hoe die nu is!
Ben vanmorgen ff met mijn moeder naar de stad geweest, 2 "pjama's' gevonden waar ik wel mee in het ziekenhuis wil liggen, nog wat roze versiering gehaald. Mijn moeder was er van overtuigd dat er vast ergens Hoera 2 meisjes op stond, maar helaas helaas, ik heb gewoon roze vlaggetjes en vind het nu wel goed. Ga alleen nog kijken naar een raam sticker.Heb me zelf nog getrakteerd op 2 boeken, heb ik volgende week lekker wat te lezen. Volgens mij heb ik dan ook alles wel bij elkaar wat ik voor mezelf moet hebben voor de bevalling. Jullie nog tips?
studiebol- Ratel
Jaaaaaaaaaaa, de 1ste uit ons topic is bevallen!
Dan gaat het wel dringen voor ons allemaal haha, heel raar!
Ik heb net de enveloppen geschreven, goed he
Lekkere bezigheidstherapie weer gehad!
Voor de rest gaat ze me steeds meer in de weg zitten, alsof ze onbewust weet, hey mama heeft bijna verlof, nu mag ik dik worden en in mama gaan pesten, NIKS uitrusten!
We hadden vanochtend geen wekker gezet, vriend en ik, en we werden pas rond 11 uur wakker en toen waren we nog duf haha, ik gaan plassen, vriend gaan plassen, en hij komt terug in bed en zegt, dát gaat ons écht tegenvallen, dat vroege opstaan! Dat kunnen wij echt niet haha
Dan gaat het wel dringen voor ons allemaal haha, heel raar!
Ik heb net de enveloppen geschreven, goed he
Lekkere bezigheidstherapie weer gehad!
Voor de rest gaat ze me steeds meer in de weg zitten, alsof ze onbewust weet, hey mama heeft bijna verlof, nu mag ik dik worden en in mama gaan pesten, NIKS uitrusten!
We hadden vanochtend geen wekker gezet, vriend en ik, en we werden pas rond 11 uur wakker en toen waren we nog duf haha, ik gaan plassen, vriend gaan plassen, en hij komt terug in bed en zegt, dát gaat ons écht tegenvallen, dat vroege opstaan! Dat kunnen wij echt niet haha
Gast- Gast
@Studiebol: Ik kan de keuken nog wel extra uitsoppen.. maar verder is het hier gewoon helemaal schoon, ben sowieso wel een schoonmaakmiep dus er is niets wat echt vies is en wel een grote beurt kan gebruiken haha
En boeken.. ja ik vind het heerlijk om boeken te lezen, maar heb er al 3 uit Jill Mansel leest zo lekker snel weg haha.
Fijn dat jij ook alles in huis hebt!
@Parels: Ik denk dat het vanzelf wel goed komt met op tijd op staan, als de kleine meid er eenmaal is. Nouja dat hoop ik ook wat betreft mijn vriend hahah
En boeken.. ja ik vind het heerlijk om boeken te lezen, maar heb er al 3 uit Jill Mansel leest zo lekker snel weg haha.
Fijn dat jij ook alles in huis hebt!
@Parels: Ik denk dat het vanzelf wel goed komt met op tijd op staan, als de kleine meid er eenmaal is. Nouja dat hoop ik ook wat betreft mijn vriend hahah
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Sorry meiden, ik ben geen trouwe meeschrijver, maar wel een hele trouwe lezer! Ik vind het ook wel wat lastig, omdat ik de laatste tijd niet zo'n goeie echo's heb en ik hier ook niet alleen maar wil klagen... Volgens de VK is het kindje te klein en het hartje afwijkend. Ook konden ze elke keer het ruggetje niet goed zien en kon ze geen maagvulling vinden. We hebben afgelopen week een extra echo gehad in het ziekenhuis, waarop alles wel prima in orde was. Alleen het ene hartklepje zit niet helemaal recht, maar iets naar beneden. Het lekt niet o.i.d. en de baby lijkt het er ook prima mee te doen, maar toch maak ik me wel behoorlijk wat zorgen... Ook omdat er toch 3 echo's bij de VK gedaan zijn waarbij ons kindje echt achter lag in groei.
Verder probeer ik wel te genieten van al het gewiebel in mijn buik, maar het kan me nu ook al niet meer snel genoeg gaan totdat hij geboren wordt. Ik wil gewoon zeker weten dat het goed met hem gaat! *zo klaagmodus weer uit*
Blondje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
Parels: Wat ben je goed bezig! Bijna verlof he? Heerlijk, lekker gaan genieten!
Studiebol: Wat gek dat er nergens versiering te vinden is voor een tweeling! ook niet ergens op internet?
Verder probeer ik wel te genieten van al het gewiebel in mijn buik, maar het kan me nu ook al niet meer snel genoeg gaan totdat hij geboren wordt. Ik wil gewoon zeker weten dat het goed met hem gaat! *zo klaagmodus weer uit*
Blondje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
Parels: Wat ben je goed bezig! Bijna verlof he? Heerlijk, lekker gaan genieten!
Studiebol: Wat gek dat er nergens versiering te vinden is voor een tweeling! ook niet ergens op internet?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Nou nou, waar is iedereen?
Star ; dat zal idd wel goed komen hoor denk ik, je past toch ook (onbewust) je leven erop aan! En ik heb ook al gezegd, dat we dr gewoon even tussen ons in leggen s'ochtends, even wakker worden met zijn 3en, en dan kan ik gaan douchen en mag mijn vriend nog even snoezelen! En als het ons echt teveel wordt, dan slapen we gewoon om de beurt een beetje uit, de een op zaterdag en de ander op zondag bijvoorbeeld.
Studiebol ; is het nog gelukt met die enveloppen? Ben wel benieuwd naar je ontworpen kaartje haha, bij jullie allemaal eigenlijk! Hierna gaan we gewoon verder hoor, tot iedereen bevallen is en dan beginnen we een 'baby's uit oktober/november/december/januari' topic haha ik wil wel op de hoogte blijven!
Wat een weer vandaag (en gisteren, en eergisteren ..) mijn vriend is gaan voetballen, of tenminste kijken, hij is geblesseerd, dus ik heb hem weggebracht en ben daarna lekker thuis met beschuitjes en een glas optimel gaan computeren, en mijn kasboek bijgewerkt, en mn koopzegels ingeplakt haha
Straks ga ik even lekker op mijn gemak in bad, daarna ga ik denk ik een cake bakken, lang leve de tv terugkijken of ik hou van holland, en voornamelijk alles rustig aan doen! Ik heb mijn voedingskussen meegenomen naar beneden, dus daar kan ik straks lekker mee kroelen op de bank.
Gisteren trouwens een verjaardag van een vriendinnetje gehad, zij heeft een kindje van 5 maanden, en ik heb er lekker even mee op schoot gezeten, erg lief ventje is het! Voor de rest lekker met dr zitten kletsen over zwanger zijn, bevallen etc. Erg gezellig, maar wel raar om te weten dat ik straks dus ook een kindje heb wat bij mensen op hun schoot kan gaan zitten zeg maar, heel gek! Ben zo benieuwd hoe ze is en hoe ze eruitziet!
PBG ; hoe is het met jou? Ben je nu 'gewoon' ziek of meld je je voorlopig ziek?
Supertalentje ; waar ben jeeeeeeee, ik wil een buikfoto!
Ohja, morgen nog 6 uurtjes werken s'ochtends en dinsdagmiddag nog 4 uurtjes, en dan ben ik klaar, jeeeeeeeeej! En vrijdag ga ik naar Nick & Simon!
En vrijdagavond hebben we dus de box en de kinderwagen opgezet, en zo ziet het eruit nu in de huiskamer, lekker vol...
Star ; dat zal idd wel goed komen hoor denk ik, je past toch ook (onbewust) je leven erop aan! En ik heb ook al gezegd, dat we dr gewoon even tussen ons in leggen s'ochtends, even wakker worden met zijn 3en, en dan kan ik gaan douchen en mag mijn vriend nog even snoezelen! En als het ons echt teveel wordt, dan slapen we gewoon om de beurt een beetje uit, de een op zaterdag en de ander op zondag bijvoorbeeld.
Studiebol ; is het nog gelukt met die enveloppen? Ben wel benieuwd naar je ontworpen kaartje haha, bij jullie allemaal eigenlijk! Hierna gaan we gewoon verder hoor, tot iedereen bevallen is en dan beginnen we een 'baby's uit oktober/november/december/januari' topic haha ik wil wel op de hoogte blijven!
Wat een weer vandaag (en gisteren, en eergisteren ..) mijn vriend is gaan voetballen, of tenminste kijken, hij is geblesseerd, dus ik heb hem weggebracht en ben daarna lekker thuis met beschuitjes en een glas optimel gaan computeren, en mijn kasboek bijgewerkt, en mn koopzegels ingeplakt haha
Straks ga ik even lekker op mijn gemak in bad, daarna ga ik denk ik een cake bakken, lang leve de tv terugkijken of ik hou van holland, en voornamelijk alles rustig aan doen! Ik heb mijn voedingskussen meegenomen naar beneden, dus daar kan ik straks lekker mee kroelen op de bank.
Gisteren trouwens een verjaardag van een vriendinnetje gehad, zij heeft een kindje van 5 maanden, en ik heb er lekker even mee op schoot gezeten, erg lief ventje is het! Voor de rest lekker met dr zitten kletsen over zwanger zijn, bevallen etc. Erg gezellig, maar wel raar om te weten dat ik straks dus ook een kindje heb wat bij mensen op hun schoot kan gaan zitten zeg maar, heel gek! Ben zo benieuwd hoe ze is en hoe ze eruitziet!
PBG ; hoe is het met jou? Ben je nu 'gewoon' ziek of meld je je voorlopig ziek?
Supertalentje ; waar ben jeeeeeeee, ik wil een buikfoto!
Ohja, morgen nog 6 uurtjes werken s'ochtends en dinsdagmiddag nog 4 uurtjes, en dan ben ik klaar, jeeeeeeeeej! En vrijdag ga ik naar Nick & Simon!
En vrijdagavond hebben we dus de box en de kinderwagen opgezet, en zo ziet het eruit nu in de huiskamer, lekker vol...
Gast- Gast
Ahhhh, Aimee, wat vervelend!
Allereerst ; het is hier OOK een klaagtopic hoor, als je trouw meeleest dan weet je dat we allemaal wel wat hebben, dus zeker mag je hier ook je verhaal kwijt! En nu MOET je ons wel op de hoogte houden, want dan kan jij je ei kwijt en wellicht kunnen wij je helpen wat te relativeren ..
Ik zou me proberen vast te houden aan de laatste goede echo, maar ik kan je onzekerheid begrijpen! Je wordt nu toch wel extra goed in de gaten gehouden, of niet? Heb je extra echo's en ben je overgeheveld naar het ziekenhuis??
Succes, en als je wat te klagen hebt, vooral doen! Het leven is helaas niet alleen maar rozengeur en manenschijn!
Allereerst ; het is hier OOK een klaagtopic hoor, als je trouw meeleest dan weet je dat we allemaal wel wat hebben, dus zeker mag je hier ook je verhaal kwijt! En nu MOET je ons wel op de hoogte houden, want dan kan jij je ei kwijt en wellicht kunnen wij je helpen wat te relativeren ..
Ik zou me proberen vast te houden aan de laatste goede echo, maar ik kan je onzekerheid begrijpen! Je wordt nu toch wel extra goed in de gaten gehouden, of niet? Heb je extra echo's en ben je overgeheveld naar het ziekenhuis??
Succes, en als je wat te klagen hebt, vooral doen! Het leven is helaas niet alleen maar rozengeur en manenschijn!
Gast- Gast
Even snel. Ik lig in het ziekenhuis. Had vannacht erg veel buikpijn. Dus vanochtend toch maar naar het ziekenhuis gebeld moest meteen komen. Alles ging in sneltrein vaart. Maar ik heb weeën. En ook al ontsluiting. Heb weeënremmers gehad en krijg die nog steeds maar de weeën stoppen nog niet echt. Rond 1 uur zat ik op 4 cm ontsluiting. De hoop is dat ze blijven zitten maar de gynacoloog denkt dat het doorzet.
Ben echt wel ff van slag. Ben er in mijn hoofd nog niet klaar voor maar het moet nu wel.
Ben echt wel ff van slag. Ben er in mijn hoofd nog niet klaar voor maar het moet nu wel.
studiebol- Ratel
Jeetje mina!!
Hier schrik ik echt van!
Ik denk zelf dat het met 4cm ontsluiting ook wel doorzet, en ik kan me voorstellen dat je er met je hoofd absoluut nog niet mee bezig was!
Op het werk bij ons waren ook kindjes 10 weken te vroeg geboren en die maken het nu heel erg goed. Is je vriend wel aanwezig? Ja toch?
Meisje ik wens je heel erg veel succes en ga de hele dag voor je duimen! Ik zal je mijn nr pm-en als je wat kwijt wilt, ik heb ook whatsapp. Liefs
Hier schrik ik echt van!
Ik denk zelf dat het met 4cm ontsluiting ook wel doorzet, en ik kan me voorstellen dat je er met je hoofd absoluut nog niet mee bezig was!
Op het werk bij ons waren ook kindjes 10 weken te vroeg geboren en die maken het nu heel erg goed. Is je vriend wel aanwezig? Ja toch?
Meisje ik wens je heel erg veel succes en ga de hele dag voor je duimen! Ik zal je mijn nr pm-en als je wat kwijt wilt, ik heb ook whatsapp. Liefs
Gast- Gast
Wauw studiebol, wat een bericht! Ik lees nog steeds trouw mee in dit topic, maar reageer nooit. Ik hoor van harte dat je vriend er bij is of zo snel mogelijk kan zijn.
HEEL ERG VEEL STERKTE EN SUCCES
HEEL ERG VEEL STERKTE EN SUCCES
Gast- Gast
Studiebol veel sterkte en een
Is je vriend bij je?
Is je vriend bij je?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jeetje Studie, wat heftig, heel veel sterkte!
Ik hoop voor je dat je vriend bij je is
Ik hoop voor je dat je vriend bij je is
Laatst aangepast door Muppetje op zo 9 okt 2011 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Volgens mij is haar vriend juist thuis nu, doet hij alleen maar wat kantoorwerk, en werd hij daardoor juist heel erg chagrijnig, maar godzijdank is hij dus thuis!
Gast- Gast
studiebol schreef:Even snel. Ik lig in het ziekenhuis. Had vannacht erg veel buikpijn. Dus vanochtend toch maar naar het ziekenhuis gebeld moest meteen komen. Alles ging in sneltrein vaart. Maar ik heb weeën. En ook al ontsluiting. Heb weeënremmers gehad en krijg die nog steeds maar de weeën stoppen nog niet echt. Rond 1 uur zat ik op 4 cm ontsluiting. De hoop is dat ze blijven zitten maar de gynacoloog denkt dat het doorzet.
Jemig meid wat schrikken!! heel veel sterkte voor jou en je meiden...
liefs
Gast- Gast
Studie: Wat schrikken! Zat gister nog te denken dat over een week of 5 je ze misschien wel kon verwachten, maar zo snel..
Succes en sterkte! Hoop dat alles goed is en blijft gaan met de meiden!
Succes en sterkte! Hoop dat alles goed is en blijft gaan met de meiden!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik open het topic ook weer even, want ondanks dat ik me niet zo lekker voel, lees ik wel iedere dag mee. Maar ik schrik behoorlijk van het bericht van studiebol: jeetje! Hopelijk helpen de weeënremmers voldoende en blijven je meisjes nog even zitten. Heel veel sterkte!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: