Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 12 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey wo 5 okt 2011 - 23:52

Pfff... heb wéér waardeloos geslapen. Misselijk en hoofdpijn, afwisselend warm en koud. Denk dat ik een griepje ga krijgen Sad Rond half 6 lag ik wakker, mijn vriend ook. Toen ik hem zei dat ik me niet lekker voelde, zei hij: "Ben je zwanger?". Ik moest er zo om lachen Very Happy Echt heel flauwe humor, maar ik kon het wel waarderen.
Ga vandaag niet veel doen denk ik. Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker. Misschien dalijk lekker in bad met een boek of wat tijdschriften ofzo.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 12 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 5:49

Hier weer vanuit bad!

Mickey ; beterschap
PBG ; jij natuurlijk ook!

Vandaag mijn laatste werkdag op de ene groep gehad, heel raar .. Had roze koeken meegenomen en 2 cadeautjes voor toch wel 2 lievelingetjes van me die ik niet meer ga zien, ze worden dan 4 en gaan naar school! Ze vonden het fantastisch! Maandagochtend en dinsdagmiddag nog even op de andere groep en dan zit het erop!

Ben ook weer apk gekeurd vandaag, hoefde me niet te weten maar voor de rest was alles prima, ze lag ook al met dr hoofd naar beneden. Over 2 weken geboorteplanbespreking en liggingsecho en dan kan het wachten beginnen!

Maar vooralsnog is het hier nu heerlijk weeeeeeeeekend! Woehoe!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* do 6 okt 2011 - 8:43

@ Mickey & PGB: Beterschap:

@ Parels: Lijkt me idd vreemd dat je die groep voorlopig niet weer ziet. Wel lekker natuurlijk dat je bijna met verlof kan. En de baby ligt dus al goed? Hij kan nu ook niet meer draaien toch? Mooi dat alles weer oke was tijdens de controle, altijd fijn! Fijn weekend!

@ Studie: Lief van je vriend! Het is voor mannen soms ook wel lastig allemaal, zij beleven het toch weer anders dan wij denk ik. Mijn vriend maakt het dus ook niet uit of we alles wit kopen, of alles zwart of om zijn part paars met oranje stippen. En dan is het niet dat hij niet belangstellend is want dat is hij zeker wel.

@ all: Vandaag ook weer controle gehad en een echo. Alles was weer prima, hij ligt ook mooi met het hoofdje naar beneden al kan hij nog draaien natuurlijk. Gezichtje best duidelijk gezien en het was een 'gewone' echo, geen 3d ofzo. Echt leuk! We kregen ook weer een fotootje mee, waar hij en profil op staat. Ik zag meteen dat hij hetzelfde neusje heeft als mijn vriend! En toen ik mijn schoonmoeder de foto liet zien merkte zij dit ook meteen op, sowieso vond ze het profiel erg op dat van mijn vriend lijken. Misschien is dat nu nog moeilijk te zeggen en wíllen we het gewoon graag zien maar toch heb ik echt het idee dat het zo is. Mijn schoonvader was iig lekker nuchter en moest lachen dat wij mijn vriend erin zagen, dat zag hij dus niet en kon zich ook niet voorstellen dat wij dat zagen. Ach, na de geboorte maar kijken of hij echt op mijn vriend lijkt, zou wel heel schattig en leuk zijn! Very Happy
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 18:37

Lookie ; ze kan nog wel draaien maar volgens mij is de kans nihil dat ze dat doet, ze heeft nooit echt veel gedraaid en ze heeft nu natuurlijk nog maar heel weinig ruimte.

Grappig idd dat je dat zag van je vriend zn neus, mijn vriend ziet er ook nooit iets in. Maar rond dezelfde termijn als jij heb ik ook een groeiecho gehad en een en profil foto, en gisteren naast mijn vriends babyfoto's gelegd en ze heeft echt hetzelfde neusje/kinnetje naar mijn idee! Echt overduidelijk, al kan dat nog veranderen! Ben zo benieuwd haha ik hoop ook wel dat ze echt wel een beetje op mij lijkt, dat doen mijn zus dr kindjes namelijk heel veel, straks raken mensen in de war Laughing

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 19:15

Studiebol, fijn dat je een leuke avond met je vriend gehad hebt.
Hier is het trouwens ook echt herfstweer! Vannacht ging het flink tekeer. Nu ziet het er ook niet rooskleurig uit. De stratenmakers hebben net een grote partij stenen recht voor onze oprit gegooid, dus ik gun ze vandaag eerlijk gezegd ook heel veel regen! Ik twijfel nog of ik de gemeente vandaag ga bellen dat de stapel vanmiddag wel helemaal weg moet zijn omdat we anders het hele weekend niet bereikbaar zijn.
Tja, dat vocht vasthouden, ik begrijp er ook niks van waarom je dat doet, kan al een week mijn horloge en trouwring niet meer aan. En schoenen gaat ook niet goed.

Pbg, mooie buikfoto! Hopelijk voel je je snel weer wat fitter.

Liesje, fijn dat de 3d echo geslaagd was.

Mickey, balen dat je slecht geslapen hebt, hopelijk heb je een betere nacht gehad vannacht!.

Parels, lief dat je een cadeautje voor die twee kindjes had. Wel gek om ze niet meer terug te zien.
Geniet van je weekend!

Lookie, wat fijn dat alles goed was bij de vk en dat je ook een echofoto meegekregen hebt.

Zelf heb ik wel een beetje nieuws, ik denk dat mijn vliezen gebroken zijn vannacht, verlies ook telkens een beetje vocht nog. Over een uurtje komt de verloskundige langs. De weeën zijn alleen nog niet op gang, dus met een beetje pech duurt het nog 3 dagen. Wel moet ik uiterlijk morgenvroeg dan naar het ziekenhuis….

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Supertalentje do 6 okt 2011 - 20:04

Oh Blondje wat spannend! Ik hoop dat het allemaal snel en vlekkeloos mag gaan!
Heb je contact met iemand voor het openen van een topic als jouw wonder geboren is?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 20:09

Ja, Joyce krijgt een smsje van me, maar ja, kan nog zomaar 2 of 3 dagen duren....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje do 6 okt 2011 - 20:12

Dat is ook zo, maar voor mij duurt het nog 14 weken, dus ik vind 2 a 3 dagen heel spannend! Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 20:20

Wel fijn om nu eindelijk een einddatum te hebben!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor do 6 okt 2011 - 20:29

@studiebol, owja de kaartjes ophangen, daar zat ik laatst over na te denken, ik denk dat als ik het voor stel aan mijn man, dat ze hetzelfde komen te hangen als na de bruiloft (verwacht ongeveer van dezelfde mensen kaartjes te krijgen/ongeveer hetzelfde aantal).
Fijn dat de cabaretvoorstelling geslaagd was en dat je man snapt dat hij zich niet op jouw moet af reageren.
Waarom hou je vocht vast… ik heb geen idee, ik wil der ook graag vanaf hahaha

@blondje, dat is wel handig, dat je man ook dingen van z’n zus wil aannemen. Ik heb een vriendin die een kindje heeft van 1.5 jaar, van hun (haar en haar man) wil hij ook veel aannemen, als ik iets zeg krijg ik regelmatig de reactie ‘vraag eens aan B. wat hun doen/kopen/enz’.
De kaart die we al hebben uitgezocht blijft inderdaad gewoon staan, hij staat in bestelling bij de leverancier, maar die blijft het telkens uitstellen, ik hoor al 3 weken lang ‘volgende week mevrouw’. Nu kwamen ze dus met dat de leverancier zei ‘misschien over 2 weken’ maarja dat vind ik wel erg laat, stel dat de kaart er dan nog steeds niet is.. dus volgende week moet ik toch echt maar een reservekaart uit gaan zoeken, ook voor mijn eigen gemoedsrust.
Is de verloskundige al geweest? Ben benieuwd of je vliezen zijn gebroken. Spannend zeg.

@mickey, dat is ook een leuk idee om de kaartjes aan een krans te hangen. Dat kan bij ons in de huiskamer niet. Maar ik zat net te denken, ik kan ze ook op de babykamer ophangen, schuin in de hoek zit een haak in het plafond(van de klamboe van de vorige bewoners) en als ik dan touwtjes span naar de gordijnrails, is dat misschien wel leuk, of zou dat te vol zijn? (het kamertje is maar 6m2)

@liesje, leuk dat je een 3d echo laat maken, fijn dat je hem goed hebt kunnen bewonderen en dat je er gelijkenis in ziet met je dochter.

@joyce, gaat het weer een beetje met je nieren?

@supertalentje, fijn dat de baby het verder wel goed doet. Wat moet je nu met die lage onderdruk? Kan je daar wat aan doen?

@parels, bijna verlof!! Hoe was het bij de verloskundige gisteren?

@pbg, hahaha ja dan maar hopen dat het een jongen is he, dan hebben we wel de kaart die we al hebben uitgezocht.. maar mijn man roept al vanaf het begin dat het een meisje is (al is hij daar nu steeds minder van overtuigd).
Goed dat je je ziek hebt gemeld! Beterschap. Heb je al wat gehoord van de rechtsbijstand?
Mooie buikfoto!!

@mickey, voel je je al wat beter? Ik voel me ook erg grieperig en ben erg verkouden.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  liesje do 6 okt 2011 - 20:43

bondje wat spannend meis ben benieuwd

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 20:56

ze gaan er vanuit dat de vliezen inderdaad gebroken zijn, maar ze hadden de tests niet bij...
Tussen 5 en 7 vanavond komen ze terug om nog een keer naar het hartje te luisteren, verder is het afwachten en hopen dat de weeën nu vlug op gang komen.
Ik word vanavond/morgen overgedragen aan het ziekenhuis, morgenvroeg op controle incl ctg, dan als er nog steeds niets op gang is maandagmorgen inleiden. Kan dus nog lang duren!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup do 6 okt 2011 - 21:39

@liesje; wat leuk dat de 3d echo geslaagd was smile
@mickey; beterschap
@ parels;begint nu echt lekker op te schieten Very Happy
@ lookie; fijn dat de controle goed was! leuk dat de kliene waarschijnlijk op je man lijkt
@ blondje; wahhhh eindelijk t eind is in zicht! spannend hoor
@ floor; jij ook goed vitamientjes eten anders zijn we hier straks allemaal ziek Wink grappig dat je man nu begint te twijfelen over het geslacht... nog maar een paar weekjes Very Happy rechtsbijstand kan pas echt aan de gan als ik een officiëel antwoord heb van mijn werkgevers dus dat is nu ff afwachten.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol do 6 okt 2011 - 21:46

blondje spannend hoor! wel raar dat als jij belt dat je denkt dat de vliezen gebroken zijn, zei niet de test meenemen! apart! Ik heb gisteravond bij de gym geleerd dat je dan naar het ziekenhuis moet omdat je niet langer dan 24 uur met gebroken vliezen mag rond lopen ivm infectiegevaar. Ik hoop voor je dat het gewoon lekker op gang komt en je thuis kan bevallen, dat wilde je toch graag?

Parels fijn dat de kleine al goed lag, tja ze kunnen nog draaien maar ik denk dat ze het niet meer doet joh! Die blijft lekker liggen zoals ze ligt Very Happy Lief dat je een kado'tje had gekocht, krijg jij zelf ook nog een afscheid of doen ze dat niet bij jullie?

Joyce hoest met jou en je nieren?

Floor ik ga denk ik een touwtje spannen in de kamer, van gordijnrails naar gordijnrails en ga dan wasknijpertjes nog halen dan hang ik ze daar mee op denk ik. Zo'n krans idee wat Mickey volgens mij zei is ook leuk maar dat kan hier in de huiskamer ook niet.

Gisteren nog naar de gym geweest, stuk gehad over de bevalling en het puffen, volgende week is het met partner, ben benieuwd of mijn vriend er dan is of niet. Hij had er zelf volgens mij nog niet zo'n zin in Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Supertalentje do 6 okt 2011 - 22:02

Zo, hier mijn bijschrijf-verhaal, haha! Ik heb net de internetverbinding pas hersteld en via mijn bb kan ik niks teruglezen...

@Blondje: Ik denk dat ik aanvullend doe bij mijn huidige verzekering tot eind van het jaar en dan al heb uitgezocht als ik naar een andere maatschappij wil overstappen, dat kan dan in januari, maar stel nou dat de beeb toch nog in december komt... En wat vertelde de uitvoerder, gaat het lang duren? Ik ga ook even kijken naar Zwanger en Fit, als jij ook niet aanvullend verzekerd bent zit het misschien in de basis?! Thanx voor je link, ik ga ff inslaan, haha! Ik hoop dat het zaterdag in ieder geval droog is zodat jullie ongestoord het hondehok kunnen maken, lief dat je vader helpt! Edit: dat hondehok zal even moeten wachten neem ik aan? angel nerd Wat zei de verloskundige?
@Floor: ik zie dat je zelf 6 keer zegt dat je absoluut niet zielig bent, dus dat ga ik ook niet zeggen, maar ik vind het wel rot voor je. hug Heb je al een reservekaart kunnen vinden voor een meisje? Stomme vraag misschien, maar kun je je favo-kaartje niet bij een andere drukker bestellen die er niet zolang over doet? Ik kan trouwens niet goed schatten of het te vol wordt met die kaartjes in de babykamer, als ze tegen de muur hangen zal het toch niet? En anders hang je er gewoon wat post aan, kun je zien hoe het eruit zal zien! Aan die lage bloeddruk is niets te doen, ik moet er vooral heel blij mee zijn want een hoge bloeddruk is schadelijk en een lage niet, maar ik vind het ontzettend vervelend. Als het goed is gaat ie met 30 weken weer omhoog, dan heb ik vanaf dan weer een normale bloeddruk. Jij moet trouwens niet ziek worden hoor, je hebt al zoveel ongemakken!
@Studiebol: Bedankt voor antwoord over die flanellen-dingen, dan leg ik die onder zn hoofdje. Ik vergelijk altijd op Independer en op de sites van verzekeringen die ik ken (voor de vergoedingen en de premie) en ik google wat anderen voor verzekering hebben mbt dingen die voor mij van belang zijn. Gister was baby weer aan het voetballen, dus dan ben ik weer gerustgesteld, ik leg me er maar bij neer dat ie af en toe een rustdag heeft. Volgens de verlos lijkt het misschien ook zo alsof ie soms minder beweegt omdat het in het begin heel speciaal is en je alle 'schopjes' onthoudt en later gaat het wennen of let je er minder op zodat het lijkt alsof baby minder beweegt maar dat heeft dan te maken met je eigen perceptie. Voel jij je meiden al vaker? Ik zou gewoon nog even bellen, want onzekerheid hierover is ook niet fijn! En oh ja, ik plaats snel ff een foto. Foto's die ik zelf maak zien er zo raar uit en man is alleen de weekenden thuis en dan vergeet ik het vaak ;-) Fijn trouwens dat je met je vriend gepraat hebt, hopelijk ga je je nu minder irriteren... Dat van dat vocht weet ik niet, ik heb het (nog) niet. Volgens de verlos moest ik daar vooral blij mee zijn (ik was weer bang dat er iets mis was omdat iedereen het lijkt te hebben behalve ik), niet iedereen krijgt het, maar de functie of reden heb ik niet gevraagd.
@Liesje: Wat gaaf dat je hebt gezien dat baby al haar heeft! En leuk dat baby nu al op jullie dochter lijkt!
@Joyce: eindelijk je eerste verlofdag, hoe bevalt het tot nu toe?
@Pitbull: mooie buik weer! Jammer dat je het fysiek even niet meer trok, maar goed dat je gewoon naar huis bent gegaan om uit te rusten! Al iets gehoord van de rechtsbijstand?
@Mickey: Beterschap. Hopelijk krijg je geen griep en voel je je snel weer beter!
@Parels: gelukkig is alles goed.
@Lookie: wat leuk dat je al overeenkomsten hebt gevonden tussen baby en vriend! Mijn baby heeft iig mijn neus en lippen, dus ik hoop maar dat ie verder op mijn man lijkt, anders wordt het een meisje met een piemeltje!

Ik bedenk me net dat ik nog geen 'beddegoed' heb voor in de wiegbak. Ik zat te denken aan een matrashoesje, maar verder? Ik heb mutsjes, slaapzakken, een berenpak en een kleine fleecedeken, dan is het toch warm zat? En ik geloof niet dat ik in januari met sneeuw hele wandelingen ga maken ;-) Maar wat hebben jullie?

En de kogel is sinds gistermiddag door de kerk, aanstaande maandag is mijn laatste werkdag. Totaal ongepast op het werk, dus ik heb me ingehouden, maar stiekem een vreugdedansje gedaan. Ik wilde daar echt niet meer werken en als ze verlengd hadden dan had ik toch weer gegaan, dus ik ben blij dat zij de keuze voor me gemaakt hebben. Mijn wg zei gister nog wel dat ik voor 16 uur ziek uit dienst ga en voor 16 uur ww aan moet vragen (contract was voor 32 uur) maar ik heb zojuist opnieuw (2 keer) het UWV gebeld en ik ga automatisch voor 32 uur de ziektewet in, ik was alweer volledig in paniek, haha!

En kan ik mijn man even inruilen voor een van jullie mannen? Zo eentje die zich nergens mee bemoeit, alles goed vindt en je niet belt voor 'things-to-do-voor-baby'? Gister moest ik erom lachen omdat ik aan dit topic moest denken toen man zei: "het klinkt alsof jij al besloten hebt, maar ik heb ook een mening en het is ook mijn zoon, dus mag ik ook even zeggen wat ik ervan vind?" Serieus, het ging niet over iets belangrijks, maar over de kleur van de wandcommode... scratch En ik wilde de geboortekaartjes gaan regelen, we hadden al een kaartje, al een tekst etc, dus ik zeg dat ik ze wil gaan bestellen zegt ie dat ie er nog even over wil denken en nog even wil kijken of er niet nog een leuker kaartje is, want meneer heeft ze nog niet ALLEMAAL gezien... Zucht... En ik maar stressen dat ik die geboortekaartjes wil regelen omdat ik dacht dat we er al uit waren. Nu moet ik dus op hem gaan zitten wachten tot hij alles gezien en gewikt en gewogen heeft, pff...
Dat samen winkelen vind ik ook een ramp, ik vraag, zoek en koop wat ik moet hebben, man zeurt bijna ieder weekend of we naar de Prenatal gaan (heeft dan weer iets gezien in de online-shop) en kan zich daar uren vergapen aan allerlei 'geweldige-dure-onnozele-uitvindingen' en babykleertjes. Ik sta dan ergens te wachten en te zuchten tot hij aankomt met een complete garderobe, waarbij ik uitzoek wat we al hebben ("Nee, echt lieffie, 6 slaapzakjes zijn voldoende", "we hebben al 20 paar sokjes", "deze schoentjes kan ie pas aan als ie 3 is" etc) om vervolgens toch weer €100 te kunnen afrekenen want man vindt Stoer & Noppies zo leuk. Redenatie van man is dat de vrouwen op het forum blijkbaar iets liever een kind wilden en daarom zelf zoveel moeten regelen en bij ons wilde hij veel liever een kind dan ik. Buiten dat issie als de dood dat we maar 1 kind krijgen (ik hou het bij 1 hoor en dan kijk ik straks wel hoe het bevalt en wat ik ervan vind) dus hij wil Alles en alles Nu.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 22:34

Supertalentje, ik vind jouw man wel erg schattig hoor, maar kan me indenken dat je er knettergek van kunt worden!

Nu in de regen de hond gaan zoeken die ik heb laten ontsnappen....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol do 6 okt 2011 - 22:35

Haha supertalentje, zo man als jij hebt is misschien ook niet alles Very Happy Ach we zijn ook niet gauw tevreden he! Wat een gedoe. Wat betreft het bedden goed voor de wagen bak, ik heb een hoeslakentje gekocht, en een lakentje en dan een dekentje. Alles in het formaat wieg. En wat jij zegt, ze hebben kleertjes aan, jasje aan kunnen nog een mutsje op, denk dat het dan wel warm genoeg is.
En dat kaartje, 2 weken geleden kreeg mijn vriend het op zijn heupen dat hij het kaartje niet zo leuk vind, want hij had er juist nu meer gezien die hij leuker vond. Ja hallo waarom verdiep je je er dan niet eerder in... pfff dus wij hebben een ander kaartje. Ook heel leuk hoor, maar heb wel gezegd dat we het hier bij houden en dat ik hier de enveloppen voor ga kopen en de adressen er op ga plakken dus dan kan het niet anders meer.... toen moest hij lachen.

Je laatste werkdag al weer, maar komt dat omdat je in de ziektewet zit? Of omdat ze geen werk meer voor je hebben? Je komt daar dus niet meer terug?

En over dat vocht ik heb het gisteren bij de gym gevraagd. Die cursusleidster had een heel ingewikkeld verhaal, maar wat ik er van begrepen heb is dat je bloedvaten klepjes hebben die door de hormonen niet helemaal meer kunnen sluiten, het vocht wat dan in je bloed zit komt in je weefsel en daar door houd je dan vocht vast. Het heeft geen functie verder, of nou ja niet die zij wist.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 22:48

Hahahaha, nee jammer genoeg heeft dat vocht geen functie!
Het heeft alleen als functie dat je waggelt als een eend, je vrij snel pijn hebt en dat je jezelf 1000x minder onaantrekkelijk voelt als dat je je al voelde.
Hij's fijn!

Floor ; alles was goed bij de verloskundige hoor! Ik stond heel snel weer buiten haha
Blondje ; spannend! Ben erg benieuwd, ook naar de naam enzo! Ik wens je iig heel veel succes, ook met het zoeken vd hond Wink
Supertalentje ; ik denk dat jouw vriends redenatie enigszins klopt, maar anderszins ook weer niet, denk dat heel veel mannen er gewoon weinig weet van hebben, letten op het budget en hun vrouwen proberen tegen te houden voordat ze doorslaan Very Happy Maar het lijkt me heel aandoenlijk en bloedirritant tegelijk zo'n man haha! Ik heb trouwens een verschoonkussenhoes als onderdekje voor de reiswieg, dan een lakentje en een dekbedovertrekje met hoes gemaakt door schoonmoeders. Ik heb ook dat berenpak haha, het komt heus wel goed, die kleintjes liggen toch ingepakt en er ligt nog een kap overheen!

Wel chill, maandag je laatste werkdag! Geniet er nog even van he Wink

Ik ben vanochtend niet meer gaan slapen toen mijn vriend wegging om 7 uur, ik had de hele nacht zo'n last gehad van ons bed, de kat is nogal speels tegenwoordig en haart gigantisch uit, dus het hele bed lag vol met haren en dat irriteerde en prikte me zo, dat ik eerst alles heb verschoond vanochtend. Toen ik daarmee bezig was, heb ik ook gelijk besloten dat ze voorlopig niet meer op de slaapkamers komt, en dat ik ook wel even de rest vd slaapkamer af kon nemen, incl. overal op alle kasten, in alle kasten etc. Daarna dacht ik, ohhh dan dweil ik op mn knietjes ook nog wel even de vloer. Toen had ik hem zo te pakken, dat ik beneden verder ben gegaan met alles schoon soppen, daarna alles stofzuigen, incl. trappen haha en nu mag ik even op de pc, omdat ik wacht op de was die is uitgedraaid, die ik dan daarna op kan vouwen en een nieuwe was erin kan doen.

Ohja, de boodschappen ga ik zo ook even doen, maar eerst even ontbijten en mezelf aankleden voordat ik me buitenshuis kan vertonen! Wel heerlijk As The World Turns en Koffietijd gekeken! Ik zie mn verlof wel zitten hoor!

*edit* ohja ; dit is een en profil foto van ons meisje bij 30 weken, en het neusje en kinnetje lijkt bizar veel op die van mijn vriend als baby .. Ben benieuwd of het in het echt ook zo is!
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 12 166987_238037726246054_100001194866618_564868_1333376275_n

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 6 okt 2011 - 22:51

Nee, zo'n man als die van mij is vaak ideaal en 'vast de droom van elke vrouw' (als ik anderen moet geloven) maar soms vind ik het bloedirritant. Altijd dat gezever over alles, van maten tot kleuren tot 'handige dingen' en het maakt niet uit wat het kost, want niks is hem teveel voor 'zijn zoon'. Pfff... Ik heb dus een wit met zwart en grijs interieur, maar man moest en zou het 'groen met gelige' draakje van de Prenatal als waskussenhoes, ledikantlakentje en kruikzak (+ die groene knuffel van draakje). Ja sorry hoor, maar het staat gewoon niet! (vind ik dan). Het is me allemaal te onbelangrijk om ruzie over te maken, dus ik geef meestal wel toe, maar mijn man is echt verandert van een man die de meeste dingen wel goed vindt, naar een hormoonmonster dat zich OVERAL mee wil bemoeien...

Haha, Blondje, moet je nou echt je hond gaan zoeken met gebroken vliezen in de regen? Ik moet er stiekem om lachen, maar leuk is anders kan ik me zo voorstellen...

@Stuiter: gelukkig had jouw vriend ook een change-of-heart wat betreft de kaartjes. Ik baal er wel van omdat we er allebei eentje geweldig vonden (allebei een andere), ik dus weer degene ben die toegeeft (oke, we doen 'jouw' kaartje) en nu wil hij er weer even overnadenken. Ik denk dat ik die van mij er nu maar doorheen ga drukken, mag ik dan iig een stem in de kaartjes?
Ik ga zo werken, werk de middagen omdat ik zo slecht slaap en anders om 7 uur de deur uitmoest. Maandag is mijn laatste werkdag ;-) Jeuj!
Grappig dat je het gevraagd hebt van dat vocht, maar het is dus ook niet schadelijk? Of moet je dan meer drinken, omdat er dus minder vocht in je bloed zit?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 22:54

Hond is weer terecht hoor, kwam gelukkig snel toen ik riep.
Vanmiddag komt mijn vader hier klussen, zo meteen komt waarschijnlijk mijn moeder de honden uitlaten, dan moet ik ook gewoon 'normaal' doen omdat mijn man en ik afgesproken hebben nog even niks te zeggen totdat we iets meer weten.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 22:58

Blondje, waar zijn je vliezen gebroken?
En hoe voelde dat, was dat?
Echt een plens met water in je bed ofzo?
Had je die molton al liggen? Het lijkt me echt verschrikkelijk!

Gast
Gast

Bericht  liesje do 6 okt 2011 - 23:21

blondje ik zou me mond niet kunnen houden en anders mn man niet haha. komt je man niet naar huis dan

supertalentje haha wat een kerel

studie je hebt het te pakken lees ik s6 met soppen en de was

parels leuk dat je nu kan zien dat ze op je vriend lijkt

all hier lekker rustig aan gaat ietsje beterder. verder gisteren de hulp geweest dus hoef ook even niets te doen

liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 23:58

sorry, ben een beetje ego met de reacties vandaag...

Ik was rond 3 uur vannacht naar het toilet geweest, maar had even later in bed het gevoel dat er nog wat druppelde. Toen nog een keer gegaan en er sijpelde een druppel langs mijn been en toen ik bij de wc was kwam er wat vanzelf. Maar er zit waarschijnlijk ergens gewoon een scheurtje, want sinds toen verlies ik gewoon af en toe wat, vooral als ik sta of loop, als ik zit valt het wel mee.
Maar dus geen grote plons en heb er van te voren ook niks van gemerkt of gevoeld, het bed is ook gewoon helemaal schoon.
Nu loop ik rond met kraamverband of incontinentieverband, voelt zo smerig nu!

Mijn man blijft gewoon op het werk totdat ik hem opdraag dat hij naar huis moet komen, hij is in 10 minuten thuis. Hij heeft nu zijn msn aanstaan en blijft zo op de hoogte. Maar heb sinds half 11 nu 4 weeën gehad, dus heel hard schiet het niet op, dan kan hij beter werken dan hier bij mij zitten.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey vr 7 okt 2011 - 0:03

@Blondje: wat spannend!! Hopelijk zet het allemaal door.

@All: voel me nog steeds beroerd. Heb het idee dat ik ieder moment moet spugen, maar tot nu toe niet gebeurd. Heb niet veel energie om op iedereen te reageren, zodra ik me wat beter voel, reageer ik wel weer uitgebreid. Hoop gewoon dat het snel over is.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:07

Beterschap Mick!
Blondje, jij succes! Wen maar aan die kraamverbanden, je zal ze nog genoeg dragen de komende tijd!
En ik hoop dat ze straks in 1x doorzetten, zowel je gebroken vliezen als je weeen!
En je man kan beter idd maar gewoon op zijn werk zijn, anders is zijn vaderschapsverlof nu al begonnen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: