Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 14 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol zo 9 okt 2011 - 4:06

Mijn vriend is er. Zit naast me en i een schatje. Is ook wel erg geschrokken. De ontsluiting was net nog steeds 4 cm dus dat is positief.
Maar wat doen die weeën een pijn mijn god hè. Sorry meiden die nog moeten.

Het is gewoon afwachten nu wat mijn lichaam doet enzo. Hoe langer ze blijven zitten hoe beter natuurlijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 14 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  liesje zo 9 okt 2011 - 4:30

hoi studiebol,

wat een bericht meis hopelijk blijven de meiden nog een poosje zitten om lekker te groeien

heel veel sterkte
liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Floor zo 9 okt 2011 - 4:38

Aimee, wat vervelend dat de eerdere echo’s niet goed waren. Gelukkig is de laatste echo wel goed. Je klaagmodus mag gewoon aan blijven staan hoor.
Krijg je nu nog extra controle’s tot de bevalling en moet je nu vanwege de hartklep die anders is in het ziekenhuis bevallen?

@parels, lekker he op de bank met een voedingskussen (ik heb er gewoon 2 nu hahaha 1 boven in bed en 1 beneden op de bank, zelf mijn man jat het kussen beneden op de bank wel eens, hij snapt helemaal waarom het zo lekker is met zo’n kussen te zitten/liggen/hangen).
Foto van de huiskamer ziet er leuk uit.

@studiebol. Veel sterkte!!
Snap dat je helemaal van slag bent. Hopelijk blijven de meiden nog een tijdje zitten maar zo niet, dan ben je in het ziekenhuis alvast in goede handen toch. Sterkte.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 zo 9 okt 2011 - 4:57

studiebol: NEE! wat een schrik zeg, jeetje, hoe gaat het nu met je? wel fijn dat de ontsluiting niet doorzet, en dat de meiden goed groeien! ik hoop dat ze nog even blijven zitten. hug

Aimee: jeetje wat rot zeg van die echo's, ik kan heel goed begrijpen dat je van slag ben. maar ik denk dat je inderdaad de echo van het ziekenhuis moet aanhouden. ze kunnen niet iets zien wat er niet is, en ze hebben het ruggetje gezien dat dat goed is, en het maagje dat dat goed is. wat betreft het hartje zou ik ook wel schrikken, maar is het en afwijking met veel consequenties? wanneer krijg je weer een echo? sterkte! hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 4:58

Ik was al een paar dagen energie aan het verzamelen om uitgebreid te reageren, maar lees nu jouw bericht studiebol. Heel veel sterkte, ik hoop dat je kleintjes nog even blijven zitten. Wel heel fijn dat je vriend gewoon thuis is nu. Dikke knuffel!hug

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 9 okt 2011 - 5:10

Oei Studiebol, heel veel sterkte!
Hopelijk blijven je meiden nog een hele tijd zitten!

Bedankt voor de felicitaties, ons meisje heet Lotte (kon je in het andere topic ook lezen). Die naam komt zoveel voor dat er voor mij geen . tussen hoeft Wink.
Het bevallingsverhaal enzo komt nog wel een keer, lig nu nog vooral op bed en daar doet internet het niet (waarschijnlijk maar goed ook, anders zou ik niet veel aan rust toekomen!)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 5:35

Ik had even helemaal gemist dat je al was bevallen blondje! Gefeliciteerd met jullie kleine meisje!Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 6:11

studiebol schreef:
Mijn vriend is er. Zit naast me en i een schatje. Is ook wel erg geschrokken. De ontsluiting was net nog steeds 4 cm dus dat is positief.
Maar wat doen die weeën een pijn mijn god hè. Sorry meiden die nog moeten. ik hoop niet dat iemand je verteld had dat het leuk zou zijn :P haha fijn dat het nog ''maar'' 4 cm is en niet meer is geworden.

Het is gewoon afwachten nu wat mijn lichaam doet enzo. Hoe langer ze blijven zitten hoe beter natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 6:20

Oh, Studie, ik schrik van je verhaal!

Hoop dat ze het nog een tijd vol kan houden. Ik heb ook de laatste tijd gelopen met 3 cm ontsluiting, en heb een flinke dosis weeenopwekkers moeten krijgen om verder te komen. Dus hoop dat het bij jou ook zo gaat.

Moet je in het ziekenhuis blijven tot de bevalling of weet je dat niet? En kan je wel blijven waar je nu ligt of moet je nog naar een ziekenhuis met een NICU?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 6:29

Studie, heb even een topic voor je geopend, hoop dat je het niet erg vind. Iedere keer hier updates zoeken is niet zo makkelijk denk ik.
Plus dat je wat meeleven best kan gebruiken denk ik zo? Als ik het weg moet halen moet je het zeggen hoor!!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 9 okt 2011 - 7:38

Ons tabel is weg Sad Althans in kan em niet vinden.....

dus een nieuwe maar! smile maar jullie moeten mij wel even helpen

Naam no. kindje Geslacht Ziekenhuis/thuis uitgerekende datumbevaldatum Naam
Blondje1313 1e MeisjePoli-klinisch 07-10-2011 L.otte
Star07 1e? ? ??
Floor 1e N.B Poli-klinisch14-11-2011 ? ?
? ? ? ?? ? ?
Joyce0606 1e Jongen Klinisch 28-11-2011 ??

Laatst aangepast door joyce0606 op zo 9 okt 2011 - 7:49; in totaal 2 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor zo 9 okt 2011 - 7:44

Ik kan geen tabel maken, wil je mij erin zetten?

Floor, 1ste kindje, geslacht NB, ziekenhuis (poli), 14-11-2011
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  mickey zo 9 okt 2011 - 7:48

Goed gedaan Joyce! Ik zag laatst ook al dat we er geen meer hadden, maar heb geen idee hoe ik er een moet maken hier.

*Heb mijn bijdrage weer even verwijderd, bewerk de post van Joyce even, is makkelijker Wink *
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  mickey zo 9 okt 2011 - 7:50

Naam no. kindje Geslacht Ziekenhuis/thuis uitgerekende datumbevaldatum Naam
Blondje1313 1e MeisjePoli-klinisch 07-10-2011 L.otte
Star07 1e? ? ??
Floor 1e N.B Poli-klinisch14-11-2011 ? ?
Mickey1eOnbekendZiekenhuis24-11-2011Als ik dat al wist Wink ?
Joyce0606 1e Jongen Klinisch 28-11-2011 ??
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 zo 9 okt 2011 - 7:52

@ Joyce: Ik weet niet hoe ik het erin krijg:

1e kindje , meisje, poli -klinisch, 07-11-2011

we hadden bij de andere tabel ook de leeftijd van de mama en papa erbij staan smile

Onze leeftijden zijn 23 & 25
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  joyce0606 zo 9 okt 2011 - 8:00

mickey schreef:
Naam leeftijdno. kindje Geslacht Ziekenhuis/thuis uitgerekende datumbevaldatum Naam
Blondje1313Leeftijd 1e MeisjePoli-klinisch uit. datum 07-10-2011 L.otte
Star0723/25 1eMeisjePoli-klinisch07-11-2011Bevaldatumnaam
Floor leeftijd 1e N.B Poli-klinisch14-11-2011 bevaldatum naam
Mickeyleeftijd 1eN.BPoli-klinisch24-11-2011Als ik dat al wist Wink naam
Joyce0606 26/27 1e Jongen Klinisch 28-11-2011 bevaldatumnaam
Naamleeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
naam leeftijd o. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no.kindje
Naam leeftijd no. kindje
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje zo 9 okt 2011 - 8:38

Naam leeftijdno. kindje Geslacht Ziekenhuis/thuis uitgerekende datumbevaldatum Naam
Mickeyleeftijd 1eN.BPoli-klinisch24-11-2011Als ik dat al wist Wink naam
Supertalentje27 1eJongen Poli-klinisch 14-01-2012 Bevaldatum Nog ff wachten ;-)
Naam leeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
naam leeftijd o. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no.kindje
Naam leeftijd no. kindje

Het was even puzzelen, maar het is gelukt! Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Supertalentje zo 9 okt 2011 - 8:42

Ik hoop maar dat het goed gaat met Studiebol...

Ik heb even wat foto's gevonden, deze is iig van gister, met 26+1 (ik had een vest eroverheen, die moest ff opzij). Het loopwagentje op de achtergrond is van mijn neefje, zo fanatiek ben ik nou ook weer niet ;-)

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 14 8884735926bb7c537b43a2f

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  mickey zo 9 okt 2011 - 8:46

Mickey26/28 1eN.BPoli-klinisch24-11-2011Als ik dat al wist Wink naam
Supertalentje27 1eJongen Poli-klinisch 14-01-2012 Bevaldatum Nog ff wachten ;-)
Naam leeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam leeftijd no. kindje
naam leeftijd o. kindje
Naamleeftijd no. kindje
Naam Leeftijd no.kindje
Naam leeftijd no. kindje

Mooie buik Supertalentje!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 8:50

Mooie buik Supertalentje! Ik ben trouwens bij VGZ verzekerd, dat was voor mij de beste deal omdat ik 10 euro korting per maand krijg als lid van de ANWB. Anders was ik bij CZ gebleven en daar het gezinspakket genomen i.p.v. de jongerenverzekering die ik daarvoor jarenlang heb gehad.

Wil iemand mij ook weer in de tabel zetten? Ik ben 26, mijn man 28, het is onze eerste en het is een jongen. Ik wil poliklinisch bevallen en ben 23 december uitgerekend.

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 9 okt 2011 - 9:14

Beegee niemand had gezegd dat werden leuk zouden zijn hoor. Haha maar nu ik ze zelf heb gevoeld. Wat een ellende.
Pm lief dat hè een topic hebt geopend zal hem zo lezen. Ik kan in dir ziekenhuis blijven want er is een speciale afdeling. Wat ik begrijp moet ik blijven tot aan de bevalling ja. Maar het is nog onduidelijk wat mijn lichaam gaat doen en wat er dus gaat gebeuren.

Verder is het gewoon te hopen dat die longrijping spuiten hun werk kunnen doen tot dinsdagochtend dat zou heel ideaal zijn. En zien we dan weer verder.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 9:18

Sterkte met je eerste nacht in het ziekenhuis studiebol, zal wel even wennen zijn, maar hoop dat je toch een beetje lekker kunt slapen. hug

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 9 okt 2011 - 19:46

Ben de nacht redelijk door gekomen. Op een gegeven moment heel verl pijn gehad. Weer aan de hartfilmpjes. Die blijven goed gelukkig. Ook inwendig onderzoek maar geen verdere ontsluiting. Ik hou dat ontzettende gevoel van druk dus dat is wel vervelend. Gelukkig wat pijn medicatie gehad dus heb wel een paar uurtjes geslapen.

Kids liggen nu al weer aan een hart filmpje voor de artsen omdat zo te bekijken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup zo 9 okt 2011 - 20:37

@studie; jeetje meid ik schrik van je berichtje! Hopelijk gaan de weeën remmers z'n werk doen en blijven de 2 ukken nog ff in je buik zitten! Sterkte... en duim voor jullie
@ aimee; wat vervelend! gelukkig zag de echo in het ZH er beter uit
@ parels; ondanks dat t niet de box is die je wou vind ik deze ook wel erg mooi en goed bij het interieur passen hoor!
@ blondje; Wat een mooie naam heeft jullie dochter gekregen! Fijn dat alles goed gaat geniet lekker van je lraamtijd
@ supertalentje; mooi buikje hoor!

Ik heb de afgelopen dagen veel gerust had t ook echt nodig! Daardoor harde buiken flink afgenomen gelukkig en vandaag weer op het werk. Brieven zijn allemaal de deur uit en heb daar gelukkig ook al heel snel antwoord op gekregen van mijn werkgever dus nu kan de rechtsbijstand echt aan de gang. Geeft ook wel weer een stukje rust gelukkig. Nog maar 5 weekjes werken Very Happy:D:D

Merk nu wel dat de kleine uk steeds lager gaat liggen, ligt ook al de hele week met d'r ruggetje aan de rechterkant. Helaas wordt het nu lichamelijk echt wat zwaarder en heb af en toe best last van mijn schaambot dus paardrijden is ineens helemaal afgelopen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  liesje zo 9 okt 2011 - 21:17

hoi meiden,

studie nogmaals sterkte hug

pbg en wat zei je werkgever ervan? ook aftellen tot je verlof hebt. jammer dat je niet meer kunt paardrijden

aimee wat naar allemaal meis maar hier mag je altijd je verhaal kwijt hoor daar is het forum voor

parels mooie box en kinderwagen leuk

all nou ben sinds vandaag ziek thuis volledig. ik had van de week al last van flauwte gevoel en nu op mn werk zaterdag ook al last gehad en nu vanmorgen weer en nu vond ik het mooi geweest en mn werk was ook heel begripvol gelukkig. verloskundige heb ik ook gebeld voor overleg wat te doen is niet veel aan te doen dan dropjes en boullion nemen en rust houden.het kon iig geen kwaad voor de kleine. dus ik zal hier meer te vinden zijn vanaf nu. lig nu op de bank onder een dekbedje en mn dochter is nog bij mn ouders die komt vanmiddag weer naar me toe. ik ga effe lekker een dutje doen tot snel weer

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: