Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  *Lookie* za 1 okt 2011 - 6:01

@ Mickey: Goed van je dat je toch eerder met verlof gaat, je moet goed om jezelf denken. En je werk lijkt me best heel zwaar, zeker nu. Ik kan het me heel goed voorstellen! Vooral als je al aan jezelf mertk dat je erg moe bent.

@ Parels: Ja, het wordt zeker wel zwaarder nu. Ook wel logisch natuurlijk. Ik merk het ook wel, veel sneller moe, soms al nadat ik voor mijn gevoel helemaal niet veel heb gedaan. Hoe lang werk jij nog?

@ Studiebol: Ja als wij het allemaal al zwaar vinden, hoe moet het voor jou dan wel niet zijn? Lijkt me echt wel zwaar, een tweeling met je meedragen. Ik kan me ook voorstellen dat je het echt niet ziet zitten om de 40 weken uit te dragen. Maar een tweeling komt haast altijd eerder toch? Dat scheelt wel. En je hebt nu verlof toch? Ik kan me voorstellen dat je daar ok erg aan toe bent.

@ all: Vandaag een kinderwagen gekocht, het is de Maxi Cosi Mura 4 geworden, met 4 wielen in de zwarte kleur. Ik ben normaal helemaal niet zo van zwart trouwens maar voor een kinderwagen vind ik het wel mooi neutraal en deze kinderwagen was er naar mijn mening ook echt niet in leukere kleuren. We hadden niet perse een op het oog, al wisten we wel dat vrienden van ons deze hebben en hen bevalt hij erg goed. Maar andere vrienden hebben een Mutsy en zijn daar weer erg tevreden over, zelf leek een Mutsy mij ook wel wat, samen dus met de Maxi Cosi, maar mijn vriend zn voorkeur ging meteen uit naar de Maxi Cosi dus die is het geworden al is hij iets duurder dan de Mutsy. Nu ook wel moe, vanmorgen op een fancy fair gestaan met mijn genaaide spulletjes en cakejes dus was een druk dagje. En gisteren ook al, de hele dag cakejes gebakken. 's Avonds had ik ook echt weer last van mijn bekken, iets te lang bezig geweest denk ik. Maar vandaag bijna geen last dus dat was wel fijn!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 8 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:26

Ben ik ook weer, ben doodversleten dus sorry als ik iets of iemand vergeet!

@ lookie ; we worden een stel oude wijven hier haha, maar het is logisch dat het zwaarder wordt, wie weet wat we meedragen joh! Ik moet nog 6 dagen werken in totaal, verdeeld over 2 weken, dus ik kan ook gaan aftellen! Als deze week erop zit, nog 2 dagen en dan heb ik minder uren gekregen, maar 10 in totaal over 2 dagen verdeeld! Maar ik werk ook in de kinderopvang, dus ik kan het wel echt wegkijken dat werk!

@ mickey ; ik voel met je mee! Ik heb ook geen idee hoe mijn andere collega's het hebben volgehouden tot 36 weken van tevoren .. alhoewel, al mijn andere collega's hadden verlof in de zomer ofzo en dan is het gewoon op het laatst een stuk rustiger en konden ze later beginnen of eerder weg.

@ studiebol ; het is idd de Brent, wat gezellig dat jij die ook hebt!

@ Star ; jij hebt de 'Sid' van Bopita dan zeker? Die is ook erg mooi, maar was helaas niet voorradig, dus we hebben deze meegekregen!

@ blondje ; ik vind het zo spannend voor je! Ik vind het nog spannender dat ik dat straks ook ga meemaken haha

Ik ben met mijn vriend de stad ingefietst, eerst lekker uitgeslapen, daarna hebben we voor mijn vriend wat t-shirtjes gekocht, een 'baby's 1ste jaar' boek, en een cadeautje voor 2 jongetjes van het kdv die naar de grote school gaan en ik na mijn verlof niet meer terugzie. Toevallig ook 2 dikke vriendjes, en 2 dikke vriendjes van mij dus dat vond ik wel leuk!

Daarna hebben we gezeten op het terras, gegeten in die toko en daarna een ijsje gehaald. Heerlijk!
Ik zit moe maar voldaan op de bank, en heb net mijn vriend en zijn vrienden weggebracht naar het station, hun gaan weer lekker op stap. Ik trek dat echt niet meer! Vannacht heb ik een tijdje opgezeten omdat mevrouw de hik had, ondertussen liep te draaien, ik ontzettend buikkrampen daardoor had en mijn maag zo erg rommelde dat je het aan het einde van de straat vast kon horen en ik alles opboerde :S Pfffff

Ik vind het trouwens wel heel leuk om te lezen dat jullie je billen ook niet zo goed af kunnen vegen haha, kennelijk veegt iedereen anders, want mijn vriend veegt altijd van achterlangs .. hahaha beetje vies onderwerp!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 10:26

Ohja ; mijn vriend zei vandaag nog zoiets schatigs ;

Ik zei dat ik in mijn verlof mijn auto schoon ging maken/uit ging zuigen.
Waarop hij zei ohja dat moet ik met die van mij ook nog eens doen!
Ik antwoorde met ; dan neem je in mijn verlof toch een keer mijn auto mee, dan zuig ik die dag jouw auto uit!
Hij reageerde helemaal niet zoals ik mijn vriend ken met ; in je verlof moet je RUST houden he, dan moet je dat soort dingen niet voor me gaan doen!

Ach gut, jullie zullen het vast niks bijzonders vinden, maar ik vond het wel even heel schattig!
En we hebben het steeds meer over de bevalling, zijn er beiden best benieuwd naar en vinden het heel erg spannend. Ik ben niet bang voor de pijn, maar meer voor de overweldigende emoties die erbij komen kijken. En ik denk ook vooral de welbekende angst voor het onbekende. Het komt toch vrij dichtbij, vooral nu ik echt veel meer van onze kleine ga voelen. Ze irriteert me nu dagelijks met dr getrap en gedraai, caramba!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 1 okt 2011 - 20:36

Goeiemorgen,

Hier alles (helaas) nog steeds rustig, moet me er maar op gaan focussen dat het ook best eens nog een week of 3 kan gaan duren…

Mickey, balen dat je de laatste tijd zo moe bent, wel logisch om dan toch eerder met verlof te gaan. Je mag nu toch ook niet zoveel meer tillen, dat begrijpen je collega’s echt wel!

Lookie, leuk dat je de kinderwagen gekocht hebt, heb je er al rondjes mee door het huis gereden?

Parels, ik begrijp wel dat je collega’s het volgehouden hebben tot 36 weken van tevoren Wink.
Nee, ik begrijp ook niet dat je het in zo’n zwaar beroep zo lang vol hebt kunnen houden, voor mijn gevoel laat je dan ook wel erg veel op je collega’s neerkomen en daar zou ik me niet zo prettig bij voelen (beetje het gevoel wat Mickey ook heeft denk ik).
Je hebt een leuke dag gehad gisteren!
Wat lief dat je vriend vindt dat je rust moet houden tijdens je verlof, dat vinden ze echt niet allemaal zo vanzelfsprekend!

Ik ga zo meteen weer even naar het voetbalveld. Vanmiddag hopelijk de laatste kinderkamerklusjes en dan vanavond bbq en even naar de kermis.
De oma van mijn man belt me nu iedere dag hoe het met me gaat, word er al behoorlijk moe van…

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  liesje za 1 okt 2011 - 20:45

hoi meiden,

wat een weertje zeg heerlijk.

mickey goede beslissing van je om dan eerder te stoppen met werken

parels ach die mannetjes van ons die hebben wat te verduren haha

all hier niet veel nieuws gisteren lekker bbq bij mn vader met broer,schoonzus en neefje was gezellig. alleen gisteravond was ik heel boos op mn zwager en z'n vrouw. mn zwager zou met z'n zoon naar feyenoord gaan belt ie gisteravond op dat mijn man maar met hem moest gaan.ik zei direct nee dat gaat niet door het is zijn zoon en hij zou zelf gaan maar dit is iedere keer zo en ik ben het zat dat mn man voor het karretje gespannen word door hun. als ik dit hier zo neertyp word ik nog boos. ze hebben een groot gezin en hiervoor gekozen dus nu moeten ze er zelf maar voor zorgdragen. maar ze denken echt alleen maar aan der zelf en daar word ik zo pissed van. nou ik ga vanmiddag lekker genieten in de kuip met mn moeder en broer en de rest kan me effe niets schelen.gelukkig zitten we niet in het zelfde vak anders had ik m persoonlijk nog even tegen hem gezegd. nou meiden tot snel weer en geniet van de zon
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 za 1 okt 2011 - 20:52

gisteravond de eerste was gedaan, de hydrofieldoeken, nu zit er nog een wasje flanellen doeken in! toch wel leuk hihi smile

bah, slapen wordt echt een hele opgave zeg....heb nu al 2 dagen zittend moeten "slapend" anders wordt ik gewoon kotsend wakker Sad

straks even shoppen bij de action smile nog even wat spulletjes van het lijstje halen.

geniet van de mooie dag dames!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  blondje1313 za 1 okt 2011 - 20:56

Liesje, is het vak wel 'veilig' waar je schoonbroer zit, lijkt me toch wel een beetje een risiscowedstrijd vandaag waar ik misschien ook niet graag met kinderen heen zou gaan. Of is het zo dat je man met zijn neefje moet gaan, dat vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje apart.

Joyce, balen dat je zo slecht slaapt!
Ik word elke nacht wel 2 tot 3 keer wakker, maar slaap ook snel weer in gelukkig. Wel een heel gehannes met het voedingskussen als ik van mijn ene op mijn andere zij wil draaien!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  liesje za 1 okt 2011 - 21:28

[quote="blondje1313"]Liesje, is het vak wel 'veilig' waar je schoonbroer zit, lijkt me toch wel een beetje een risiscowedstrijd vandaag waar ik misschien ook niet graag met kinderen heen zou gaan. Of is het zo dat je man met zijn neefje moet gaan, dat vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje apart.

mijn man moest met zijn neefje gaan. en ze zitten aan een rustige zijde. maar ik ben het meest kwaad om het feit dat hij tegen mijn schoonvader zegt ik ga wel met mijn zoon naar de kuip. want mijn schoonvader kon niet want het is de kaart van van mijn schoonvader en dan een avond van te voren wil ie effe ze jong droppen. zo voelt het voor mij en mijn man staat aan mijn kant hierin. maar het was vorig jaar nog mooier. ik was net 2 dagen bevallen van ons dochtertje en toen moest feyenoord tegen roda voor de knvb beker wilde die met me man bij hun thuis gaan kijken en zijn vrouw als oppas bij mij neerzetten. wat bezield je dan ik heb toen gezegd tegen me man als je gaat ben ik weg want hier zit ik zeker niet op te wachten. hij is ook niet gegaan toen hij vond het zelf ook raar.
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  studiebol za 1 okt 2011 - 21:52

Hooi allemaal,

Wat is er weer veel geschreven!

Mickey verstandig dat je eerder gaat stoppen, goed aan je zelf denken en de baby natuurlijk! Ga je ook al om je heen kijken naar een andere baan of wacht je daar mee tot je bent bevallen?

Parels en star, die box SID vond ik ook erg mooi, grappig dat we allemaal beetje hetzelfde leuk vinden!

Parels, ach ja je kont afvegen, wat een gedoe allemaal, volgens mijn vriend doe ik het onhandig en moet je idd achterlangs, maar dat doe ik nooit.. pfff misschien binnenkort wel omdat het gewoon niet meer gaat!
Wat betreft stappen ik trek dat ook niet meer hoor, gisteren naar de bioscoop geweest met een vriendin harstikke leuk maar ik was blij dat we naar huis gingen, ik heb ook wel eerlijk gezegd dat ik een drankje doen echt niet meer trek maar ja, het is wel erg jammer! want het is altijd zo gezellig.

Joyce balen dat je zo slecht slaapt! Misschien overdag ff een tukkie doen om toch een beetje te slapen?

Blondje wel balen als je gehoopt had dat de bevalling eerder zou beginnen maar idd het kan nog wel ff duren! Succes met wachten!

Gisteren ff met mijn vriend de stad in geweest, ik hou het maar kort vol dus heel doelgericht. Nog 2 sjaals gekocht bij de pieces en mijn vriend schoenen en toen geluncht op het terras. Was leuk maar daarna was ik kapot, dus thuis nog ff geslapen. En dus gisteravond naar de film geweest met een vriendin, was leuk!

voor vandaag nog geen concrete plannen maar is ff kijken wat we gaan doen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  *Lookie* za 1 okt 2011 - 22:02

@ Joyce: Erg vervelend dat je zittend moet slapen, dan slaap je minder vast lijkt me? En die misselijkheid is ook erg vervelend!

@ Blondje: Het is vast goed bedoeld van je oma, maar ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten. Voor hetzelfde duurt het nog een paar weken. Maar ze zal het wel erg spannend vinden! Ik heb nog niet met de kinderwagen door huis gereden want we hebben hem hier nog niet. We hebben er niet heel veel ruimte voor dus we halen hem pas een paar weken voor de uitgerekende datum op is de bedoeling.

@ Parels: Wat lief van je vriend! Ik moet mijn vriend er soms nog wel aan herinneren dat ik sommige dingen niet meer zo goed kan. Al ging hij vorige week wel uit zichzelf mee boodschappen doen (want ik altijd alleen doe) omdat het dragen niet meer echt handig gaat nu. Wat betreft het billen afvegen, dat doe ik dan vast ook op jouw manier.. het gaat inderdaad minder handig maar is nog wel te doen. De manier van jouw vriend vind ik dus juist helemaal niet handig!

@ Studiebol: Even winkelen is toch wel even gezellig al houd je het niet lang meer vol. En naar de bios ook wel.

@ all: Donderdag 30 wekenecho. Doen jullie verloskundigen dat sinds kort ook standaard? Bij ons is dat dus nu iets nieuws (vind ik helemaal niet erg natuurlijk!)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 0:42

Blondje ; je bent ook nog 'maar' 38,5 week zwanger he, het kán nog even duren (hoop het natuurlijk niet voor je..). Het zegt trouwens niks dat je nu nog niks voelt, mijn collega voelde ook niks s'avonds, en s'nachts braken spontaan dr vliezen! Het kan allemaal. Geniet lekker van je dag vandaag!

Studie & Lookie ; ik dénk (waar je al niet over nadenkt haha) dat mannen vaak achterlangs afvegen omdat er bij hun aan de voorkant natuurlijk altijd iets in de weg zit .. of zou dat het niet zijn?

Mijn vriend begint nu trouwens wel wat bezorgder te worden hoor, tot 2 weken terug trok ie zich er niks van aan dat ik zwanger was en liet ie mij gewoon veel doen. De boodschappen doe ik vooralsnog wel zelf, op mijn vrije dag, al gaat dat heel langzaam. Pasgeleden stond er een geirriteerde man achter me die vond dat ik te sloom was geloof ik en die mijn boodschappen op de band ging leggen :S

Liesje ; ik vind het ook wel een beetje raar dat je man ineens met zijn neefje moet, maar wellicht zag die dat je man liever wilde dan hij? Ik heb totaal geen idee hoe de onderlinge banden zijn natuurlijk dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen! Maar veel plezier vanmiddag, ik hoop alleen niet dat Feyenoord wint hahaha

Joyce ; hoe komt dat dan die misselijkheid? Wat gek! Ga jij eens even heel goed op jezelf letten!

Ik heb vannacht trouwens wel echt rot geslapen, had ontzettend last van mijn rug al de hele avond, en s'nachts (vriend was dus op stap) ontzettend last van nesteldrang waardoor ik om 1 uur s'nachts de logeerkamer aan het opruimen was en spullen aan het uitzoeken was haha. Ook heb ik de boel nog gestreken Laughing

Daarnet gehoord dat de overbuurvrouw in het ziekenhuis ligt, vd week bleek al dat ze een hele dikke nek had, maar ze was de week daarvoor al naar het ziekenhuis geweest en had geen zin om weer te gaan. Helaas, ze is tóch naar de huisarts gegaan, die heeft haar doorverwezen en ze moest gelijk blijven. Nu zijn ze natuurlijk allemaal rare dingen tegengekomen Sad Die overbuurvrouw is serieus als een moeder voor me af en toe, door hun zijn we ook hier komen wonen, maar ik baal er dan van dat we er nu pas achterkomen dat ze al vanaf donderdag ofzo in het ziekenhuis ligt! Het is natuurlijk ook wel een beetje begrijpelijk omdat ik al mijn krachten nu op mijn werk eruit gooi, en s'avonds nergens meer kracht voor heb, maar toch! Heb een grote kaart gemaakt en gepost, en van de week gaan we met een gigantische bos bloemen naar haar toe.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 2 okt 2011 - 2:16

het is inderdaad wel vervelend! en 's middags slapen doe ik wel, maar goed wordt ik dus ook wakker omdat het allemaal naar boven komt. dus heb inmiddels 4 kussens en een voedingskussen achter mij, waardoor ik dus zowat zit.

parels: haha lekker om 1 uur 's nachts, nou met dit weer is het wel beter. en wat naar van je buurvrouw, wat heeft ze dan?

lookie: bij mij vk doen ze het niet, tenminste ik heb niets over gehoort. maar nu ik alleen nog maar op het ziekenhuis loop krijg ik wel verschillende echo's maar goed dat is ook niet standaart natuurlijk!

blondje: nog geen gerommel?

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 2:41

Ja het was heerlijk koel vannacht! Laughing
Ze weten nog niet wat de buurvrouw heeft, daar zijn ze nu druk mee bezig, met onderzoeken, maar bij elk onderzoek komt er weer wat nieuws naar boven, heel triest!

Hoe komt het bij jou dat het zo naar boven komt, weet je dat?
Ik boer namelijk wel alles op, en heb last van maagzuur, maar misselijk ben ik niet ..

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 2 okt 2011 - 4:51

Parels schreef:Ja het was heerlijk koel vannacht! Laughing
Ze weten nog niet wat de buurvrouw heeft, daar zijn ze nu druk mee bezig, met onderzoeken, maar bij elk onderzoek komt er weer wat nieuws naar boven, heel triest!

Hoe komt het bij jou dat het zo naar boven komt, weet je dat?
Ik boer namelijk wel alles op, en heb last van maagzuur, maar misselijk ben ik niet ..

ik heb werkelijk geen idee, ik denk misschien omdat de kleine tegen mijn maag aandrukt, want hij zit wel vrij hoog. krijg ook flinke trappen tegen mijn ribben. ik heb ook al weken het zuur, maar goed dat ik redelijk te onderdrukken, maar nu wordt ik gewoon met kokneiginen wakker, en moet ik echt direct gaan zitten...en zodra ik weer ga liggen...hop komt het weer, ook al blijf ik eerst even 30 minuutjes zitten ofzo! Sad ach nog 6 tot 8 weken smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 5:28

Jeetje wat een gedoe steeds bij jou :P
Maar even serieus, echt niet fijn hoor, dat soort dingen breken je denk ik ook wel op, ik zou het wel echt aangeven op je werk dat je gewoon heel slecht slaapt ook nog eens en dat je het best zwaar vind allemaal. Dan kunnen hun op hun beurt daar weer op anticiperen.

Ik hoop echt voor je dat het niet erger wordt!
Zo het weekend zit er weer bijna op .. Heb net nog het brood gesmeerd voor ons beiden voor morgen, de trap/overloop en huiskamer/bank gestofzuigd, de badkamer oppervlakkig schooongemaakt, een fruitsalade gemaakt en een wasje erin gedaan, en nu lig ik welverdiend in een koud bad, heerlijk verkoelend! Vanavond nog So you think you can dance en/of de zomer voorbij en dan kan ik vanaf morgen gaan aftellen!

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 2 okt 2011 - 8:42

Grrr... had ik een heel verhaal getypt, duw ik weer eens op een verkeerd knopje. Werd meteen uit gelogd. Heb nu geen zin om weer opnieuw te beginnen, maar heb wel alles gelezen.
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik ga niet extreem solliciteren in mijn verlof. Ik hou wel de vacature sites in de gaten, maar ik blijf mijn huidige werkgever ook lastig vallen Wink Hoop gewoon dat ik daar weer terug kan. Als ik ergens anders zou gaan werken, moet ik van voor af aan beginnen met 3 contracten, dat moet ik bij mijn huidige werk ook. Dan ga ik liever daar terug, dan ergens anders waar ik mezelf nog moet bewijzen en waar ik alles en iedereen moet leren kennen. Bovendien is het dan maar de vraag of onze uk mee kan. Bij mijn huidige werk is dat geen probleem, maar niet alle KDV's staan dat toe.
Vandaag een luie dag gehad. We waren al vanaf een uur of 12 aan't bedenken wat we zouden kunnen doen vandaag, vanwege het goede weer. Tegen een uur of 4 uiteindelijk maar eens naar de winkel gegaan voor het avondeten. We waren even op de fiets gegaan, maar ik had er toch wel wat moeite mee. Ik ga ook met de fiets naar het werk, maar ik had vanmiddag het idee dat de kleine al aan't indalen is. Kon mijn benen niet netjes bij elkaar houden tijdens het fietsen, kreeg dan een drukkend gevoel onder in mijn buik. Nadat we de boodschappen hadden gedaan, nog naar een park in de buurt gereden om te wandelen, maar het voelde niet echt prettig daar... We hadden beide een beetje onveilig gevoel, alsof er ieder moment een gestoorde gek uit de bosjes zou komen rennen. Hebben dan ook maar een zeer korte wandeling gemaakt: een kwartier :P We hadden er verder ook niet veel zin meer in (vooral ik niet), dus maar weer naar huis en lekker op de bank gaan hangen.
Zo... dit was het weer. Ga dalijk denk ik lekker naar bed. Fijne avond nog!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  pitbullgup zo 2 okt 2011 - 20:47

@ studie; wat vond je man van het 2e kaartje? ziet er leuk uit al die kleertjes aan de lijn smile en geniet van je verlof!
@parels; wat balen van de box maar wel fijn dat je een mooie vervanging hebt mee gekregen.
@ floor; fijn dat de controle en de echo goed waren!
@ joyce; heerlijk aftelen!
@liesje; wat ben jij actief met de schoonmaak geweest!
@ star; geniet van je verlof!
@ blondje; nu gaan we gewoon voor een "beginoktoberkindje" Wink
@ mickey; verstandig dat je eerder met verlof gaat als het allemaal wt zwaarder word.
@lookie; wij hebben ook mcm4 in het zwart. Vind het een fijne wagen!

Wat lief dat alle mannen ook bezorgder lijken te worden. Dat heeft die van mij ook smile Hij heeft er ook echt zin in dat de kleine er straks is I love you

Bruiloft van mijn vriendin was echt top! Ze hebben het zo getroffen met het weer en het bruidspaar heeft echt de dag gehad die ze graag zouden willen. Was om half 7 op en lag half 3 s'nachts in mijn bed dus ben nog steeds niet helemaal bij gekomen moet ik zeggen. Freggle meld zich ook echt uiterlijk rond de klok van half 9 dus uitslapen zat er niet in helaas. (en ze moet nog geboren worden Rolling Eyes )Was een pittige belasting voor mijn lijf. Volgens mij word ik ook nog ziek want voel me ook niet echt top en mijn darmen zijn flink overstuur.

Had vorige week ook nog lekker geshopt bij de prenatal en weer hele leuke kleertjes ingeslagen en wat andere dingen. k hoef nu alleen nog een waskussen en dan hebben we alles in huis voor de freggle.
Vandaag weer aan het werk en merk het helaas ook aan de buik Neutral Vandaag wat brieven de deur uit en dan neemt de rechtsbijstand het over gelukkig.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol zo 2 okt 2011 - 21:09

Zo mijn eerste ziektewet dag, wat een raar idee zeg! Werd vanmorgen wel wakker van mijn vriend zijn wekker, maar daarna nog wel ff verder geslapen en lekker lang blijven liggen.

PBG wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, ik geloof meteen dat het een aanslag op je lichaam is! Hoop dat je verder een beetje rustig aan kan doen dan trekt het misscihen sneller weg. Heb je nog iets gehoord van je baas of de rechtbijstand?
Mickey ik vroeg dat van het solliciteren, maar ik snap wel dat je gewoon wat om je heen kijkt en verder ook nog op je oude werkgever hoopt!
Parels de nesteldrang is wel bij jou toegslagen of niet? Wat ben jij actief met schoonmaken Very Happy Vanaf welke week is dat gekomen bij jou? Haha hoop dat het hier ook wel een beetje komt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  pitbullgup zo 2 okt 2011 - 21:41

lekker dat je hebt kunnen uitslapen studie smile

Ja rechtsbijstand neemt het in behandeling. Moet zelf nog ff wat brieven de deur uit doen en dan nemen hun het over.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 3:59

Oh studieeee ik wil ooooohooooook uitslapen!
Die nesteldrang heb ik altijd al wel een beetje, maar ik ga vooral schoonmaken als ik me verveel haha! Verwacht er nou niet te veel van, ik ben geen Assepoester hoor, maar soms heb ik zo'n tick! Plus, ik heb een vriend die alles laat slingeren (behalve als ik niet thuis ben, dan kom ik thuis en dan is het netjes ineens, kan die dus wel alles opruimen!) .. dus als ik het niet doe, doet niemand het! Hij zegt dat ik het dan moet vragen, maar ik kan het toch beter en sneller hahaha erg ben ik eigenlijk!

Mickey ; slim hoor dat je eerder met verlof gaat! Ik merk het ook aan mezelf, het wordt nu gewoon écht zwaarder en ik word er voor de kindjes ook niet gezelliger op, ik kan vrij weinig met ze!

PBG ; het levert je echt veel stress op he? Je moet wel op jezelf passen hoor, je mag nu niet meer alleen maar aan jezelf denken zeg maar!

Zo .. nu nog maar 5 dagen werken Laughing
Ik heb morgen nog een lange dag, en dan 4 halve dagen, woehoeeee Very Happy

Gisteravond kwam mijn vriend (ze hadden eindelijk eens gewonnen met de voetbal haha) echt bizar laat thuis voor zijn doen, knettertjelam om 10 uur thuis, en dan gelijk in bed, erg ongezellig was het want ik haat het alstie dronken is haha maar vanochtend bood die daar heel netjes zijn excuses voor aan haha

Vanavond gaan we even op ziekenbezoek bij de buurvrouw, en dan doen we niks meer Very Happy

Gast
Gast

Bericht  liesje ma 3 okt 2011 - 4:17

hoi meiden,

joyce wat vervelend van het slapen. ik word wel meer wakker s'nachts maar verder slaap ik goed.

studiebol lekker dat je hebt kunnen uitslapen hier kan het helaas niet meer met die kleine die rond7.30u wakker is mag nog niet klagen

parels mijn verstandshouding met zwager en schoonzus was al niet best. ze zijn ook erg jaloers op mij en mijn man. ze hebben zelf een groot gezin en hij werkt als enige zij doet verder niets dan de kinderen naar school brengen. ik en mij man werken allebei dus we kunnen wat meer doen maar dat is een keuze die je samen maakt. maar het is eigenlijk vanaf moment 1 dat vooral zij mij gewoon niet mag en daar niet eerlijk over is wat ik nu al doorheb een hele tijd. wbt je man zo 1 heb ik er ook soms hebt die weleens een opruimbui en dan doet ie de keuken opruimen vind ik dan wel weer fijn maar het meeste komt wel op mij neer. ik zou het ook niet leuk vinden als die lazerus thuis kwam doet ie van mij ook weleens en dat weet ie meteen haha. succes met je nesteldrang.

pgb hopelijk komt het goed met je werkgever en word je in het gelijk gesteld en aan jezelf denken hoor meis laat ze maar effe lekker het heen en weer krijgen jij en je beeb zijn het belangrijkst

all hier geen nieuws heb even weer wat opgeruimd in huis. gisteren werd ik in de kuip een beetje flauw door de warmte dus dit was gelijk de laatste keer dat ik voorlopig in de kuip geweest ben. nu gaat het weer goed merk wel dat de kleine tegen me ribben aan zit te schoppen/boksen. geen leuk gevoel. nou meiden ik ga nasi eten tot snel weer

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 ma 3 okt 2011 - 6:51

zooo van het weekend lekker gewassen, ik heb nu alle hydrofieldoeken en matrashoezen gewassen. zometeen gaat er een lading lakentjes in!

wat heb ik veel zeg Embarassed ik heb eigenlijk alles van mijn zus gekregen. ik kom zo tegen de 40 hydrofieldoeken (flanel en gewoon). en ik denk wel 25 matrashoezen (ledikant en wieg/kinderwagen/waskussenhoes). Embarassed

ook nog even de maxicosi hoezen uitgewassen, alleen wilde mijn man toch liever een nieuwe kopen, omdat de gene die wij hebben, toch er wel heel kaal is, en dat piepschuim erin is stuk, en hij is ook al 8 jaar oud! dus maar even een nieuwe halen. (wat ik opzich helemaal niet erg vindt smile )

hier komt het huishouden ook op mij neer hoor. mijn mannetje doet echt niets! als ik hem wat vraag wel hoor, maar goed uit zich zelf komt het niet Sad en om hem nog rond te bazen....

zo morgen weer naar het ziekenhuis, lekker kort werkweekje deze week! en dan nog een week!! woeehooeee

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 3 okt 2011 - 6:58

@Joyce: dat zou ik ook niet fijn vinden nee, een maxi cosi van 8 jaar oud. Ik zag in de vraag&aanbod pijler dat Pien een maxi cosi te koop heeft. Weet niet of die al verkocht is, maar is misschien ook een optie?
Je hebt inderdaad genoeg doeken denk ik zo Wink Al heb ik er ook best veel. Heb er zelf 18 gekocht en heb van een vriendin ook nog een stuk of 15 gekregen. Lijkt me dat dat meer dan genoeg is.
Succes morgen in het ziekenhuis. Waarvoor moet je ook alweer? Controle voor je nieren?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* ma 3 okt 2011 - 7:26

Jeetje wat hebben jullie veel hydrofieldoeken! Ik heb er nu de 12 die op het lijstje van de kraamzorg staan maar hoorde al van verschillende vriendinnen dat wat meer geen overbodige luxe is. Dus binnenkort nog maar een paar aanschaffen!

@ PGB: Grappig dat jullie de MC ook hebben. En goed te horen dat hij jullie ook bevalt!

*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 3 okt 2011 - 7:38

ik denk inderdaad dat overvloed geen overbodige luxe is. en ik heb ook weinig zin om elke dag 5 wassen te moeten draaien ofzo smile dus het is meer mijn luiheid smile

inderdaad cotrole bij de gyn. ik ben benieuwd of de kleine al wat is ingedaalt, omdat ik de laatste dagen wel veel last heb van mijn liezen, en mijn buik. en dan weer nieuwe afspraak voor nierecho.

deze heb ik vandaag in de kleine zijn kamertje op de muur geplakt!

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 8 1418469639_6_MlFo.jpg?v=0
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: