Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 40 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 3:49

Hahahahaha ik ga stuk!
Nou ja ik stel mezelf er maar op in, ik denk dat het me dan wel echt worst zal wezen, dan moet dat kind er gewoon UIT. Hahaha godsamme Laughing

Blondje ; hoe is het met je? En met L?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 40 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 vr 4 nov 2011 - 4:17

90%, yes er is toch nog 10% hoop smile waarschijlijk ben ik aan de dunne en schijt ik mij helemaal leeg zodat de spetters op de muur zitten, dat zou wel weer iets voor mij zijn smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol vr 4 nov 2011 - 4:17

Ik weet eigenlijk niet of ik gepoept heb tijdens de bevalling, haha daar was ik eigenlijk niet mee bezig, heb mijn vriend er niet over gehoord.

Dan ga ik nu iets heel genants vertellen... iedereen weet dat je baby uit je vagina komt smile maaaaar zo voelde het bij mij niet. Daar ben ik eigenlijk echt wel van geschrokken, ik had echt het gevoel dat het uit mijn anus kwam. Zoo raar gevoel, haha daar heb ik wel iets over gezegd tijdens de bevalling. Maar volgens de verpleegkundige klopte dat gevoel wel, omdat je baby langs of tegen je endeldarm aan duwt ofzo? Nou ja dat vertelde ze tijdens het persen haha ik weet het niet meer precies.

Helaas zijn de meiden niet verhuisd, want er was maar plek voor een bed, en tja we hebben er toch twee nodig Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 4:26

Jammer Studie maar ja jullie zijn zo veeleisend dat je er gelijk 2 nodig hebt Wink
Dat wordt later nog leuk in een restaurant bij jullie, dan is het al racen voor kinderstoelen en jullie moeten er gelijk 2!

Die kindjes zijn natuurlijk zo groot dat die 2 gaten gaan aanvoelen als 1 gat denk ik!
Ik zal jullie alles vertellen, incl de gore details als ik bevallen ben, goed Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 4 nov 2011 - 4:27

ja, ik heb wel gehoort dat het perse zo voelt omdat het inderdaad lang je endeldarm komt.

beter om die reden niet verhuisd dan een andere toch! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol vr 4 nov 2011 - 4:31

Ach weet je ik zie het verschil niet tussen medium care en high care, alleen die kamer is wat rustiger van de medium care, verder liggen ze nog aan dezelfde apparaten. Ze hebben gewoon minder controle nodig en daarom mogen ze er heen. Nou ja en nu kan dat nog niet nou dan blijven ze nog maar ff lekker liggen waar ze liggen.

En ja parels, haha wij zijn heel veel eisend, willen eigenlijk gewoon een prive kamer Wink Van de restaurants en kinderstoelen had ik eigenlijk nooit zo bedacht.... tja kansloos we kunnen denk ik nooit meer uit eten Very Happy

Alle ranzige details... mmm, ik weet niet of ik die heb. Weet wel dat ik van het verlosbed af was, en toen heeft mijn vriend daar een foto van gemaakt, lag een behoorlijke plas bloed op, nou dat hoef ik dan weer niet te zien. Mad
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 vr 4 nov 2011 - 4:49

[quote="studiebol"][color=blue]Ach weet je ik zie het verschil niet tussen medium care en high care, alleen die kamer is wat rustiger van de medium care, verder liggen ze nog aan dezelfde apparaten. Ze hebben gewoon minder controle nodig en daarom mogen ze er heen. Nou ja en nu kan dat nog niet nou dan blijven ze nog maar ff lekker liggen waar ze liggen.

dat is ook het enige verschil, minder controle..maar dat betekend natuurlijk dat het de goede kant op gaat!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 vr 4 nov 2011 - 22:53

Hey Meiden,

Ik lees de laatste tijd mee met jullie verhalen.. wat een spanning allemaal met die dames die bijna moeten bevallen..

@ Joyce: Als ik het goed heb gelezen , wordt je Dinsdag ingeleid? Spannendddd!!
@Parels: Hahah moest wel lachen over je 'poepvraag'.. ik maakte me daar enorm druk over van te voren, maarja ben dus niet vaginaal bevallen en heb dus niet gepoept tijdens de bevalling :P Agja als het zo is , is het zo. Heb wel ervaren dat mijn schaamte totaal weg was ook wat betreft met mijn benen wijd liggen en dat Jan en alleman ertussen bezig is met onderzoekjes etc. Ook na de keizersnede , ben ik gewassen van onderen door de verpleegkundige, en de volgende dag tijdens het douchen werd ik geholpen. Nooit gedacht dat mijn schaamte dan weg zou zijn haha. Maar vond het ook heel dubbel, omdat ik normaal zelf mensen verzorg in mijn werk en nu was het andersom.

@Studiebol: Fijn dat het zo goed gaat met de meiden, dat ze zelfs al minder controle nodig hebben. Ik heb de foto van je meiden trouwens telkens net gemist. Zou je m willen PM-en? Ben super benieuwd...
@PBG: Volgens mij las ik dat je lekker een weekendje weg bent? Lekker genieten!!

Sorry de rest weet ik zo even niet meer

Hier gaat alles goed! Ze is alweer bijna 3 weken oud.. de tijd vliegt echt! Het is wel veeeeeeeel vermoeiender en intensiever om zo'n kleintje te verzorgen, als ik ooit had gedacht. Mijn dagen bestaan vooral uit: luiers verschonen, haar om de 3 uur voeden, kolven om de 6 uur ( want heb niet meer zoveel productie, dus krijgt ze om en om afgekolfde borstvoeding en kunstvoeding Neutral ) en dan haar nog badderen en dan rond het middaguur kom ik meestal aan mezelf toe om even vlug te douchen haha. Meestal komt er 's middags wel wat kraambezoek of gaan we lekker naar het winkelcentrum ofzo. Ik vind het heeeeerlijk om mama te zijn ( vooral als ze over een paar weken/maandjes misschien besluit 's nachts door te slapen haha)..

Vanavond naar een verjaardag bij mijn schoonouders .. ben benieuwd hoe ze het doet.. Haar feestjurk hangt al klaar hahaha ( ze past eindelijk een jurkje in maat 56 !! :P )

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 23:16

goedemorgen!!

@ star, haha herkenbaar hoe je de dag omschrijft!!!
veel plezier vanavond bij het feest!!
(wat vermoeiend zeg kolven en voeden zo poeh)

@ parels, ik weet niet eens of ik ontlasting heb gehad tijdens de bevallingen..... ik denk dat je dat niet eens merkt...(al gok ik wel dat ros het gezegd zou hebben haha met zo'n wijzende vinger IEEEHHHHHHH lol! )
Mocht het gebeuren, de verlos is zo snel met opruimen dat je het misschien niet eens in de gaten hebt...

en gezellige tijd gehad met je schoonmonster...(mm volgens de computer klopt het woord schoonmonster niet.. lol! )

@ studie, haha geen gekke eis toch plek voor 2... :-)
Had je nog wel kunnen genieten van je avondje thuis??

@ joyce, en heb je je gipsbuik al gemaakt?? (je hebt maar tot maandagavond he.. :P)

Vanmorgen Jace lekker in de tummy gedaan, meneertje weegt 2110 gram.. Hij groeit weer ineens volop. Gister ook even met merle naar de tandarts geweest, tandje staat gelukkig nog vast maar kan nog wel zwart worden...*helaas*

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 23:55

Star ; zag net een foto van je meisje, wat een wijze blik al, echt heel bijzonder!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het moederschap mij bevalt! Maar zoals jij het omschrijft klinkt het zwaar (ik ga geen borstvoeding geven dus wellicht is dat anders dan) maar wel heel leuk. Het lijkt me met de dag leuker worden, vooral ook omdat je samen zo'n band smeed! Hoe vind je vriend/man het?

BeeGee ; ik denk ook dat ik met hele andere dingen bezig ben dan hoor, en als het zo is is het zo haha, dat zijn van die dingen waar je je vooraf zo lekker druk over kan maken haha Het viel me alles mee met mijn schoonmonster Laughing ze kwam gewoon een praatje maken, en de kans is groot dat we de kinderstoel cadeau krijgen van mijn vriends oudtante! Tja, ze wilde eigenlijk de luiertas geven maar die hebben we al, had ze maar eerder moeten reageren :P Dit is het enige wat we nog echt moeten hebben zeg maar ..

Vervelend van dr tandje, het is dus gewoon even afwachten! Gelukkig zijn dit wel dr melktandjes! En wat groeit hij goed, fijn zeg! Ben wel benieuwd wanneer hij naar huis mag en hoe je het dan gaat ervaren.

Wij gaan vanmiddag denk ik even naar de woonboulevard, zondag met de tijd verzetten is de klok in de woonkamer gesneuveld, en het is zó irritant dat daar geen klok meer hangt, je bent toch echt gewend om erop te kijken! Dus dat is onze missie voor vandaag Laughing Alles op zn tijd!

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 5 nov 2011 - 0:30

@ Parels: Het schijnt inderdaad heel normaal te zijn, en zelfs goed, dat je darmen zich legen tijdens de bevalling. Het lijkt mij ook enorm genant maar ik probeer dan maar te denken dat ze dat natuurlijk al veel vaker hebben gezien. Maar ik hoop voor het persen nog even naar het toilet te kunnen gaan..

@ Beegee en studie: Ja, in jullie geval zou ik te laat zijn idd. Maar ik ga er van uit dat ik nog wel op tijd ben, we hebben nu de 2e lichting boeken al thuis en al een beetje een idee van wat het gaat worden. Maandag maar weer even heen voor wat nieuwe boeken.

@ all: Ik hou weer enorm veel vocht vast, het doet gewoon zeer. Ik kan alleen nog maar mijn uggs aan en slippers van mijn vriend.. Zo maar weer even lekker met de voetjes omhoog.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 za 5 nov 2011 - 2:38

beegee: ik ben stad en land aan het afzoeken naar gipsverband....nog niet gevonde...pfff jammer...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 2:57

blondje1313 schreef:Ik heb mijn darmen echt helemaal leeggeperst (sorry voor de onsmakelijke praat...), maar dat was heel normaal zeiden ze, ongeveer 90% van de vrouwen overkomt het blijkbaar.

Ik ook! En ik schaamde me rot en zei steeds sorry!! En riep ook steeds: haal t weg, haal t weg! Hahah
Ik schaam me er nog voor... Embarassed smile

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 5 nov 2011 - 5:02

Yes! ik heb een gipspakket gevonden, bij de babydump... gelukkig...vanavond heeft mijn mannetje wat te doen Wink

ook mijn taartenspul binnen vandaag, dus kan ik ook vast de geboorte cupcakes voorbereiden smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 5:52

Nou succes dan Joyce!
Jouw weekend zit weer volgepland!

Lookie ; vervelend dat je vocht vasthoudt, ik kan ook alleen nog maar mijn Birkenstocks of Uggs aan en voor het een is het vandaag te koud en zoals ik net gemerkt heb is het voor het ander net weer te warm, mijn voeten vallen qua pijn en opgezwollenheid nog wel mee, maar mijn vingers waren vandaag op de woonboulevard 3x zo dik! En dan gaan ze echt pijn doen en kan ik ze niet meer buigen, dus de hele dag liep ik naar iedereen te zwaaien omdat ik mijn handen omhoog moest houden haha

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 20:07

Goedemorgen,

@ parels, dan was je gister net de koningin (omdat je naar iedereen moest zwaaien)

@ joyce, jeeej je pakketje gevonden!! en uhh nog maar 2 nachtjes slapen.. Spannend Very Happy

@ lookie, in welke stijl willen jullie het geboorte kaartje??

@ studie, en zijn er al 2 plekjes vrij voor je dametjes??
Ik had trouwens hier navraag gedaan of Jace ook met sonde naar huis zou mogen en dat doen ze absoluut niet. Naja we hebben nog 2 weken en dan is hij alweer ''37'' weken dus ik ga er vanuit dat hij dan zijn flesjes wel drinkt..... Hij voldoet tot nu toe aan alle eisen..(naja hij weegt nog net geen 2200 gram nu nog 2110 dus dat is bijnaaaa :-)) Hij ligt in een wiegje zonder kruikjes dus dat is ook al fijn.

Hier een goede nacht gehad, lag gewoon om 21.00 al in bed.. baal een beetje hoor alle avonden lig ik zo ongeveer om 21.00 in bed anders trek ik het niet.. dus niet echt gezellig maar goed...
Dadelijk even bellen hoe mijn kanjer het vannacht heeft gedaan..... en of ik nog voeding heb staat tot 12.00 (soms weet ik echt niet meer hoeveel ik waar heb staan) Ik heb hier trouwens de diepvries al aardig gevuld nu is 1 la echt vol..... :-)

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17259

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: