Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

+33
blondje1313
Jazzlyn
ekjir@M
koNijntje
*Troela*
Teddyaapje
Vancity_girl
miss22
Petteflet
mauwmauw
Smaragdje
PapillonRose
Happydobby
Steep
maiadebij
meisje
Fearie
Annie24
Printje
meisjesmama
Flip Fluitketel
Novalee
Liadan
Tania
Julia
chipa
Pussycat
Pien
bolus26
Darius
Rush
Susan
missy.
37 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 5:36

Wat ben ik blij dat mijn man niet zo is en we gewoon samen de nachtvoeding doen! Moet er niet aan denken om in mijn uppie 2 kinderen te voeden s nachts.

Ik vind niet dat jij je aan moet passen, maar HIJ! Dan gaat hij idd maar op de bank...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:27

Wat een vreemde opmerking zeg. Waarom zou hij meer recht hebben op zijn slaap dan jij ? Ik denk dat jij eerder meer recht zou hebben, je bent net bevallen, geeft alleen alle nachtvoeding en gaat ook nog eens naar school. Misschien zorg je ook nog in je eentje voor het huishouden, de boodschappen en de was ? Kom op zeg, dat is toch geen instelling van hem, hij zou jou juist een back up moeten geven, wat dingen uit handen moeten nemen, trots op je zijn dat je bv geeft, noem het maar op.

Als mijn vriend dit soort opmerkingen zou maken, zou ik toch echt een goed gesprek met hem aan gaan. Naar mijn idee is er toch echt iets goed mis in het recpect voor elkaar, in jullie relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Novalee wo 21 sep 2011 - 7:35

Ik vertelde het net aan m'n vriend en hem leek het juist gezellig als hij 's nachts wakker zou worden en ik zou zitten te voeden. Ik had eigenlijk moeten vragen of hij kolven ook gezellig zou vinden, ik kan best wat gezelschap gebruiken 's nachts Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 7:56

Susan schreef:Het zou mij niet eens gaan om het feit dat ik die voedingen moet doen, maar meer om dat hij het me in dat geval niet eens gunt dat die voedingen zo prettig mogelijk zijn. En dat hij vindt dat hij meer recht op slaap heeft. Gatver, ik vind dat echt heel onsympathiek.

+ heel veel. Ik zou echt onwijs boos worden en me er ook niks van aantrekken. Gewoon lekker in bed blijven voeden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 7:57

Susan schreef:Reactie van mijn man: 'Hij kan toch op de bank gaan slapen?'

Dit dacht ik net ook nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Smaragdje wo 21 sep 2011 - 7:57

Hij moet gewoon niet zeuren, als jij aan het voeden bent kan hij toch gewoon weer verder slapen. Hij heeft al geluk dat hij er niet uit hoeft. Dat had mijn man echt nooit moeten proberen te zeggen, denk dat ik dan wel even uit mijn slof geschoten was Embarassed Dus gewoon lekker blijven voeden op bed en zeker niet op een krukje op een andere kamer.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:00

Pfff.. Dat zou de mijne 1x tegen mij moeten zeggen.
Dan stond de stretcher opgemaakt op zolder....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  missy. wo 21 sep 2011 - 8:12

Ik ben blij dat ik er niet alleen zo over denk. Hij had het er met zijn collega's over gehad en die gaven hem groot gelijk. En nee, het zijn niet alleen mannen maar ook vrouwen die zelf kinderen hebben.

Storm schreef:
Ik begrijp wel dat als je man een drukke baan heeft hij zijn nachtrust heel flink nodig heeft. Maar dat is nou eenmaal een consequentie van kinderen krijgen. Misschien is het een idee voor hem om oordopjes aan te schaffen zodat hij niet wakker wordt?
En ik vind dat in je dochter's kamertje voeden niet eens een slecht idee.. Kun je niet iets van een schommelstoel aanschaffen waar je je dochter op kunt voeden?

Of zeg ik nu iets heel geks?

Nee je zegt niet iets heel geks, het gaat mij ook meer om de manier waarop het gaat. En die oordopjes zijn al aangeschaft, moet hij ze wel gebruiken.

Mama_van2
Wat een vreemde opmerking zeg. Waarom zou hij meer recht hebben op zijn slaap dan jij ? Ik denk dat jij eerder meer recht zou hebben, je bent net bevallen, geeft alleen alle nachtvoeding en gaat ook nog eens naar school. Misschien zorg je ook nog in je eentje voor het huishouden, de boodschappen en de was ? Kom op zeg, dat is toch geen instelling van hem, hij zou jou juist een back up moeten geven, wat dingen uit handen moeten nemen, trots op je zijn dat je bv geeft, noem het maar op.

Hij vind dat hij meer mag slapen omdat hij de kostwinnaar is en ik naar school ga en dus geen inkomsten heb. Het is nog maar 1 schooljaar en dan ben ik klaar.
Ik zorg idd voor het huishouden ed. Vind het ook niet erg, ga maar 3 dagen naar school maar zou het wel fijn vinden als hij mijn meer zou steunen met de bv. Het gaat wel heel makkelijk, daar mag ik niet over klagen. Maar naar bijna 4 maanden met 2 nachtvoedingen ben ik ook niet meer heel gezellig. Very Happy
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 8:18

missy. schreef:
Hij vind dat hij meer mag slapen omdat hij de kostwinnaar is en ik naar school ga en dus geen inkomsten heb.

Dus als je het geld binnenbrengt, heb je meer recht op slaap. Hoe doet hij dat dan als jij straks ook een baan hebt? Mogen jullie dan naar rato slapen? Gaat hij dat dan uitrekenen en in een Excel-sheet zetten?

I hate to tell you this, maar jouw man spoort niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:19

Susan schreef:
missy. schreef:
Hij vind dat hij meer mag slapen omdat hij de kostwinnaar is en ik naar school ga en dus geen inkomsten heb.

Dus als je het geld binnenbrengt, heb je meer recht op slaap. Hoe doet hij dat dan als jij straks ook een baan hebt? Mogen jullie dan naar rato slapen? Gaat hij dat dan uitrekenen en in een Excel-sheet zetten?

I hate to tell you this, maar jouw man spoort niet.
Nee dat vind ik ook echt achterlijk inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Steep wo 21 sep 2011 - 8:19

Susan schreef:
missy. schreef:
Hij vind dat hij meer mag slapen omdat hij de kostwinnaar is en ik naar school ga en dus geen inkomsten heb.

Dus als je het geld binnenbrengt, heb je meer recht op slaap. Hoe doet hij dat dan als jij straks ook een baan hebt? Mogen jullie dan naar rato slapen? Gaat hij dat dan uitrekenen en in een Excel-sheet zetten?

I hate to tell you this, maar jouw man spoort niet.

+1
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:21

Dan zou ik zelf een baan en een huis gaan zoeken geloof ik. Dan heb je en je eigen inkomen en je 'stoort' niemand tijdens het voeden. Wat een rare vent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:21

Susan schreef:
missy. schreef:
Hij vind dat hij meer mag slapen omdat hij de kostwinnaar is en ik naar school ga en dus geen inkomsten heb.

Dus als je het geld binnenbrengt, heb je meer recht op slaap. Hoe doet hij dat dan als jij straks ook een baan hebt? Mogen jullie dan naar rato slapen? Gaat hij dat dan uitrekenen en in een Excel-sheet zetten?

I hate to tell you this, maar jouw man spoort niet.

Susan, volgens mij vinden echt heeeeel veel mannen dit. Ik lees regelmatig dingen in deze trant op het forum en ook onder mijn mannelijke collega's hoor ik vaak opmerkingen in deze richting. Het wordt gewoon vaak onderschat hoe druk je bent met een kindje of kindjes en het huishouden. Terwijl ik een dag werken altijd lekker tot rust komen vind!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:22

Eens met Twellie. Ik hoor dit ook best vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:22

oké, ik heb er een uur over na zitten denken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de gedachtengang van je man écht niet snap. Jij gaat naar school, jij doet het huishouden, jij draait op voor álle voedingen en je man zou meer recht hebben op slaap? Wie kan me het verband even uitleggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 8:24

Twellie schreef:
Susan, volgens mij vinden echt heeeeel veel mannen dit. Ik lees regelmatig dingen in deze trant op het forum en ook onder mijn mannelijke collega's hoor ik vaak opmerkingen in deze richting. Het wordt gewoon vaak onderschat hoe druk je bent met een kindje of kindjes en het huishouden. Terwijl ik een dag werken altijd lekker tot rust komen vind!


Ik kan op zich nog wel snappen dat je je in eerste instantie geen voorstelling kan maken hoe het is om hele dagen met een baby thuis te zitten en dat je dus denkt dat werken veel zwaarder is en daarom vindt dat je harder je nachtrust nodig hebt dan je partner die thuis voor de baby zorgt, maar zij gaat ook gewoon drie dagen naar school, het gaat hem puur om het feit dat hij geld verdient en zij niet. Daar valt mijn mond dus echt ver van open. Buiten dat ik het echt een krankzinnige gedachtegang vind, gun je je partner ook geen ene mallemoer als je zo redeneert.


Laatst aangepast door Susan op wo 21 sep 2011 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  mauwmauw wo 21 sep 2011 - 8:24

het had een opmerking van mijn vriend kunnen zijn geweest,die is ook zo'n botte l*l wat dat betreft.Ik heb altijd fles voeding gegeven,maar hij heeft nooit een nacht voeding gegeven,nou was V ook wel al snel van de nacht voeding af,maar wel nog een laatste fles om 23-23.30 en als ik dan op bed lag haalde meneer me gewoon me bed uit om de luier te verschonen en de fles te maken.Zelfs toen ik nog last had van mijn keizersnede en moeilijk op kon staan,moest ik er s'nachts uit voor de voeding,optrekkend aan het hoeslaken kwam ik me bed uit.Achteraf ontzettend stom dat ik er niks van had gezegd,maar op dat moment ging het zo.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:27

Ik heb trouwens ook nog een vriendin met een dochter van D.'s leeftijd en haar vriend is er nog NOOIT 's nachts uit geweest. Terwijl hun dochter sinds de geboorte nog nauwelijks doorgeslapen heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:29

mauwmauw schreef:het had een opmerking van mijn vriend kunnen zijn geweest,die is ook zo'n botte l*l wat dat betreft.Ik heb altijd fles voeding gegeven,maar hij heeft nooit een nacht voeding gegeven,nou was V ook wel al snel van de nacht voeding af,maar wel nog een laatste fles om 23-23.30 en als ik dan op bed lag haalde meneer me gewoon me bed uit om de luier te verschonen en de fles te maken.Zelfs toen ik nog last had van mijn keizersnede en moeilijk op kon staan,moest ik er s'nachts uit voor de voeding,optrekkend aan het hoeslaken kwam ik me bed uit.Achteraf ontzettend stom dat ik er niks van had gezegd,maar op dat moment ging het zo.
Meen je dit serieus? Oh mijn fucking God. Wat een boerenlul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:30

Susan schreef:
Twellie schreef:
Susan, volgens mij vinden echt heeeeel veel mannen dit. Ik lees regelmatig dingen in deze trant op het forum en ook onder mijn mannelijke collega's hoor ik vaak opmerkingen in deze richting. Het wordt gewoon vaak onderschat hoe druk je bent met een kindje of kindjes en het huishouden. Terwijl ik een dag werken altijd lekker tot rust komen vind!


Ik kan op zich nog wel snappen dat je je in eerste instantie geen voorstelling kan maken hoe het is om hele dagen met een baby thuis te zitten en dat je dus denkt dat werken veel zwaarder is en daarom vindt dat je harder je nachtrust nodig hebt dan je partner die thuis voor de baby zorgt, maar zij gaat ook gewoon drie dagen naar school, het gaat hem puur om het feit dat hij geld verdient en zij niet. Daar valt mijn mond dus echt ver van open. Buiten dat ik het echt een krankzinnige gedachtegang vind, gun je je partner ook geen ene mallemoer als je zo redeneert.

Ja, ik ben het helemaal met je eens, maar toch merk ik dat er veel zo gedacht wordt door mannen. Volgens mij hebben de vrouwen hier het dan enorm getroffen met hun mannen wat dat betreft, want in mijn omgeving hoor ik toch vooral veel geklaag van mannen over het voeden op de eigen kamer en dat nachtvoedingen niet te doen zijn naast werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Steep wo 21 sep 2011 - 8:31

@ mauwmauw; dat vind ik eigenlijk best heftig! Ik zou dat denk ik niet naast me neer kunnen leggen. Ik zou het denk ik voelen alsof hij me in de steek zou laten. Ik vind het in ieder geval naar voor je dat het zo is gegaan.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:32

mijn man dacht er in de eerste instantie ook zo over, dat hij meer 'recht' op slaap zou hebben, omdat hij een zware werkdag achter de rug had. Toen hij één dag alleen was geweest met onze dochter is hij 180 graden gedraaid en erkent hij hoe zwaar het is om de hele dag met een pasgeboren baby (die in ons geval niet wilde slapen) te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  mauwmauw wo 21 sep 2011 - 8:33

Storm schreef:
mauwmauw schreef:het had een opmerking van mijn vriend kunnen zijn geweest,die is ook zo'n botte l*l wat dat betreft.Ik heb altijd fles voeding gegeven,maar hij heeft nooit een nacht voeding gegeven,nou was V ook wel al snel van de nacht voeding af,maar wel nog een laatste fles om 23-23.30 en als ik dan op bed lag haalde meneer me gewoon me bed uit om de luier te verschonen en de fles te maken.Zelfs toen ik nog last had van mijn keizersnede en moeilijk op kon staan,moest ik er s'nachts uit voor de voeding,optrekkend aan het hoeslaken kwam ik me bed uit.Achteraf ontzettend stom dat ik er niks van had gezegd,maar op dat moment ging het zo.
Meen je dit serieus? Oh mijn fucking God. Wat een boerenlul.
ja zeker.
op dit moment werk ik ook weer,ga s'morgens om 7.15 de deur uit kom om 19uur weer binnen,maar kan nog geen dag uitslapen hoor.Ik laat het maar zo,elke keer ruzie daarover is ook niet leuk.Ik zeg alleen wel tegen hem,als V kan lopen en hij gaat naar de slaapkamer ik hem niet tegen houd.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Tania wo 21 sep 2011 - 8:33

Ik snap die mannen echt niet hoor. Waarom moet de moeder alles doen? Het is toch net zoveel hun kind als van de moeder. Ik zou dat echt niet pikken en hem mooi z'n bed uit schoppen 'snachts. En als hij me wakker zou maken om een luier te verschonen terwijl hij zelf nog wakker was terwijl ik nog lig te herstellen van een heftige buikoperatie zou ik me echt afvragen of hij wel lekker bij z'n hoofd is en heel boos worden Evil or Very Mad .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:36

mauwmauw schreef:
Storm schreef:
mauwmauw schreef:het had een opmerking van mijn vriend kunnen zijn geweest,die is ook zo'n botte l*l wat dat betreft.Ik heb altijd fles voeding gegeven,maar hij heeft nooit een nacht voeding gegeven,nou was V ook wel al snel van de nacht voeding af,maar wel nog een laatste fles om 23-23.30 en als ik dan op bed lag haalde meneer me gewoon me bed uit om de luier te verschonen en de fles te maken.Zelfs toen ik nog last had van mijn keizersnede en moeilijk op kon staan,moest ik er s'nachts uit voor de voeding,optrekkend aan het hoeslaken kwam ik me bed uit.Achteraf ontzettend stom dat ik er niks van had gezegd,maar op dat moment ging het zo.
Meen je dit serieus? Oh mijn fucking God. Wat een boerenlul.
ja zeker.
op dit moment werk ik ook weer,ga s'morgens om 7.15 de deur uit kom om 19uur weer binnen,maar kan nog geen dag uitslapen hoor.Ik laat het maar zo,elke keer ruzie daarover is ook niet leuk.Ik zeg alleen wel tegen hem,als V kan lopen en hij gaat naar de slaapkamer ik hem niet tegen houd.
O wat naar om te lezen zeg...
Ik hoop dat hij echt wat meer respect voor jou krijgt, want dit klinkt niet goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 3 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum