Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

+33
blondje1313
Jazzlyn
ekjir@M
koNijntje
*Troela*
Teddyaapje
Vancity_girl
miss22
Petteflet
mauwmauw
Smaragdje
PapillonRose
Happydobby
Steep
maiadebij
meisje
Fearie
Annie24
Printje
meisjesmama
Flip Fluitketel
Novalee
Liadan
Tania
Julia
chipa
Pussycat
Pien
bolus26
Darius
Rush
Susan
missy.
37 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  missy. wo 21 sep 2011 - 0:40

terwijl ik borstvoeding geef scratch
Ik snap er echt niks van.
Ik haal onze dochter uit bed, voedt haar dan liggend in ons bed (zodat ik nog wat kan doezelen) en breng haar vervolgens weer terug. En dit doe ik 2 keer per nacht.

Nou had hij een briljant idee. Ik kan haar wel op d'r eigen kamer voeden op een krukje. Mad

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil met dit topic.
Misschien ff klagen en wat steun om de bv door te zetten
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 0:42

Dat lijkt me zijn probleem. Ik neem aan dat je niet echt op een krukje gaat zitten voeden. Kom op zeg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Rush wo 21 sep 2011 - 0:43

Jammer voor 'm.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Darius wo 21 sep 2011 - 0:44

Je man moet niet zeiken. Kom zeg, op een krukje voeden? Evil or Very Mad
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  bolus26 wo 21 sep 2011 - 0:44

gaat hij maar (op een krukje :P) op zolder slapen. Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Pien wo 21 sep 2011 - 0:44

wat een egoist!! Evil or Very Mad

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  chipa wo 21 sep 2011 - 0:45

Pfft lijkt mijn vent wel. Klagen, klagen en nog eens klagen terwijl meneer lekker in bed blijft liggen. Evil or Very Mad mannen.....
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Pussycat wo 21 sep 2011 - 0:45

Een egoistische gedachte gang van je man zeg.
En je kan beter borst dan fles voeding geven hoor s'nachts want dan moet je er helemaal uit.
Dit vind ik echt reuze meevallen hoe jij omschrijft zou ik persoonlijk echt geen last van hebben.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Julia wo 21 sep 2011 - 0:46

Oej ja, dat zou me denk ik ook een beetje in het verkeerde keelgat schieten. Het probleem zal wel zijn dat hij steeds wakker wordt, misschien moet hij eens oordopjes uitproberen?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  missy. wo 21 sep 2011 - 0:47

Fijn zeg dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik heb maar oordopjes voor hem gekocht.
Hij vind alleen dat hij meer 'recht' heeft op nachtrust omdat hij werkt en ik naar school ga.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Pussycat wo 21 sep 2011 - 0:47

Dan nog! Een man mag er toch ook wel uit gaan voor zijn kind? Zou mijn man echt geen oordopjes geven hoor pfff het is ook zijn kind!?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 0:48

missy. schreef:Fijn zeg dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik heb maar oordopjes voor hem gekocht.
Hij vind alleen dat hij meer 'recht' heeft op nachtrust omdat hij werkt en ik naar school ga.

Nachtrust is een primaire basisbehoefte, daar heb je allebei evenveel recht op. Zo'n opmerking zou bij mij zo verkeerd vallen dat ik vanaf dat moment echt geen cent moeite meer zou doen om zachtjes te doen. Hoe krijgt hij het zijn mond uit, zeg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Tania wo 21 sep 2011 - 0:49

Misschien kun je voorstellen om de nachtvoedingen te verdelen aangezien het voor jou vast ook erg vermoeiend is. Dan kolf je 1 voeding die hij dan met een flesje kan geven op een krukje in de babykamer laughcry
En als hij dat dan niet wil moet ie gewoon niet zeuren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  missy. wo 21 sep 2011 - 0:50

chipa schreef:Pfft lijkt mijn vent wel. Klagen, klagen en nog eens klagen terwijl meneer lekker in bed blijft liggen. Evil or Very Mad mannen.....

Nou idd. Ik doe al het werk, en hij maar klagen.
Moet ook wel zeggen dat het mij wel op begint te breken 2 nachtvoedingen.
Maar er is hoop vannacht kwam ze maar 1 keer. Voel me gelijk een stuk beter
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 0:51

Het zou mij niet eens gaan om het feit dat ik die voedingen moet doen, maar meer om dat hij het me in dat geval niet eens gunt dat die voedingen zo prettig mogelijk zijn. En dat hij vindt dat hij meer recht op slaap heeft. Gatver, ik vind dat echt heel onsympathiek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Darius wo 21 sep 2011 - 0:53

Susan schreef:
missy. schreef:Fijn zeg dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik heb maar oordopjes voor hem gekocht.
Hij vind alleen dat hij meer 'recht' heeft op nachtrust omdat hij werkt en ik naar school ga.

Nachtrust is een primaire basisbehoefte, daar heb je allebei evenveel recht op. Zo'n opmerking zou bij mij zo verkeerd vallen dat ik vanaf dat moment echt geen cent moeite meer zou doen om zachtjes te doen. Hoe krijgt hij het zijn mond uit, zeg.

Ja, maar als ik de volgende dag vrij ben en mijn man moet wel werken dan ga ik er wel uit. Dan vind ik dat mijn man meer recht heeft op nachtrust. Maar goed, ik geef nog bv en ik doe Pep.ijn, en als L.aurens wakker wordt, dan is mijn man de sjaak! (en afgelopen nacht is L.aurens om half drie wakker geworden, heeft het licht aangedaan en zei: 'Ikke niet slapen, ikke spelen!' haha!)
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Liadan wo 21 sep 2011 - 0:53

Tania schreef:Misschien kun je voorstellen om de nachtvoedingen te verdelen aangezien het voor jou vast ook erg vermoeiend is. Dan kolf je 1 voeding die hij dan met een flesje kan geven op een krukje in de babykamer laughcry
En als hij dat dan niet wil moet ie gewoon niet zeuren.

Laughing

Ik kan me best voorstellen dat je man gebroken nachten vermoeiend vindt. Dat vindt mijn vriend ook, wij hebben een matras op de babykamer staan, daar slaapt hij regelmatig als hij de volgende dag vroeg moet werken (Kian ligt op onze slaapkamer).

Maar het zou mij ook echt in het verkeerde keelgat schieten als hij tegen mij zou zeggen dat hij meer recht heeft op een goede nachtrust :shock: .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 0:56

Ik zou hem er toch even op wijzen dat er genoeg mannen zijn die (zelfs uit zichzelf) zo vriendelijk zijn de nachtvoedingen voor hun vrouw zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Dat deze mannen zo vriendelijk zijn om hun kind uit bed te halen/in bed te leggen zodat hun vrouw er niet ook nog eens steeds uit hoeft.

Bah, wat een naar gezeur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Novalee wo 21 sep 2011 - 0:56

Als mijn vriend zoiets zou zeggen dan kan hij op de bank slapen. Kom op zeg!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 0:57

Eens met iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  missy. wo 21 sep 2011 - 0:57

Susan schreef:Het zou mij niet eens gaan om het feit dat ik die voedingen moet doen, maar meer om dat hij het me in dat geval niet eens gunt dat die voedingen zo prettig mogelijk zijn. En dat hij vindt dat hij meer recht op slaap heeft. Gatver, ik vind dat echt heel onsympathiek.

Dat vind ik ook. Hij hoeft van mij niet een flesje gekolfde melk te geven, volgens mij zijn we dan alle drie alleen maar langer wakker. Daarbij heeft hij een drukke baan met veel verandwoordelijkheden. Maar ik wil de voedingen wel zo prettig mogelijk maken voor mezelf. Ik ben al akkoord gegaan dat ze naar haar eigen kamer ging. Daarvoor sliep ze bij ons op de kamer in een co-sleeper. Nu ze verkouden is vind ik het ook wel fijn, want door haar gesnurk sliep ik zelf ook niet meer.
Graag wil ik de voedingen wel zo makkelijk laten verlopen zodat het voor mij ook nog goed vol te houden blijft.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 0:58

Darius schreef:

Ja, maar als ik de volgende dag vrij ben en mijn man moet wel werken dan ga ik er wel uit. Dan vind ik dat mijn man meer recht heeft op nachtrust. Maar goed, ik geef nog bv en ik doe Pep.ijn, en als L.aurens wakker wordt, dan is mijn man de sjaak! (en afgelopen nacht is L.aurens om half drie wakker geworden, heeft het licht aangedaan en zei: 'Ikke niet slapen, ikke spelen!' haha!)

Als je de volgende dag thuis bent én in de gelegenheid om iets van de gemiste nachtrust in te halen dan kan ik me voorstellen dat je besluit dat hij blijft liggen, maar je hebt wel in totaal allebei evenveel recht op slaap, dus als er voor allebei geen mogelijkheid is om overdag bij te slapen dan vind ik het normaal dat je dat gewoon verdeelt. Ik vind het in ieder geval bullshit dat iemand die werkt meer recht heeft op nachtrust dan iemand die op school zit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  chipa wo 21 sep 2011 - 0:59

O ja, dat argument ken ik. Hij moet de volgende dag weer werken en ik kan overdag nog een tukje doen. Pfft ja hoor, wie doet dan de boodschapjes, huishouden, en zorgt er voor het eten? Zelfs in de kraamweek heeft meneer meer geslapen dan ik! ' s nachts loop ik bijna op mijn tenen zodat hij niet wakker word en hou ik zoveel mogelijk licht uit. En dan toch nog klagen....

Als ik binnenkort een baan vind dan gaat mooi alles 50/50 en dan zal hij wel merken hoeveel ik eigenlijk doe thuis.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Flip Fluitketel wo 21 sep 2011 - 1:00

Hmmmm mijn haren zouden recht overeind springen van woede als mijn man dat zou zeggen! En mijn/jouw nachtrust dan????

Gelukkig heb ik mijn man nooit horen klagen en hij haalde s'nachts onze dochter uit bed en gaf haar de fles tewijl ik zat te kolven. Was altijd erg gezellig met onze slaperige koppen....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Tania wo 21 sep 2011 - 1:01

missy. schreef:
Susan schreef:Het zou mij niet eens gaan om het feit dat ik die voedingen moet doen, maar meer om dat hij het me in dat geval niet eens gunt dat die voedingen zo prettig mogelijk zijn. En dat hij vindt dat hij meer recht op slaap heeft. Gatver, ik vind dat echt heel onsympathiek.

Dat vind ik ook. Hij hoeft van mij niet een flesje gekolfde melk te geven, volgens mij zijn we dan alle drie alleen maar langer wakker. Daarbij heeft hij een drukke baan met veel verandwoordelijkheden. Maar ik wil de voedingen wel zo prettig mogelijk maken voor mezelf. Ik ben al akkoord gegaan dat ze naar haar eigen kamer ging. Daarvoor sliep ze bij ons op de kamer in een co-sleeper. Nu ze verkouden is vind ik het ook wel fijn, want door haar gesnurk sliep ik zelf ook niet meer.
Graag wil ik de voedingen wel zo makkelijk laten verlopen zodat het voor mij ook nog goed vol te houden blijft.

Ik snapte wel dat dat je bedoeling niet was hoor Wink
Alleen misschien dat hij dan snapt hoe ontzettend raar is dat hij zeurt over het feit dat hij wakker wordt door de nachtvoeding. Hij hoeft helemaal niks te doen en haalt het dan toch nog in z'n hoofd om commentaar te hebben op dat je in bed wil voeden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum