Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding? Empty Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding?

Bericht  Kat1980 wo 23 maa 2011 - 0:37

Wanneer gingen jullie over naar 5 voedingen (erg he, weet het niet eens meer van mijn oudste Embarassed )?
En welke tijden hielden jullie dan ongeveer aan?

Mijn zoontje heeft behoefte aan meer voeding per keer (krijgt nu 6 flessen van 150cc met 5 schepjes), maar komt nog wel voor een nachtvoeding. Dus vraag me af hoe ik dan 5 keer 180cc met 6 schepjes in moet plannen op een dag. Hij krijgt trouwens al friso voor hongerige baby's, maar merk daar niet heel veel verschil door.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding? Empty Re: Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding?

Bericht  Flemy wo 23 maa 2011 - 2:10

Ik heb altijd gewoon gegeven naar behoefte, als het maar om de 3-4 uur was (vrijwel altijd om de 4 uur).
Wij zaten ook een kleine periode eens met het ´probleem´ dat de nachtvoeding dan een voeding te veel zou zijn, volgens de richtlijnen dan. Ze kwam dan over een liter. Maar goed, ze had er wel trek in en dronk alle flessen leeg, dus hebben we het wel zo gelaten.
Als ze een fles leeg dronk en meer trek leek te hebben daarna, of als ze snel weer kwam, verhoogden we gewoon de hoeveelheid per keer.
We zaten al wel snel op 5 flessen, weet niet eens meer wanneer precies.. Maar dan niet op vaste tijden hoor, dat is eigenlijk sinds een maand echt steeds hetzelfde en daarvoor voedden we dus gewoon om de 4 uur.
Dus stel ze werd om 6:00 wakker, dan was het 6:00/10:00/14:00/18:00/22:00 en dan de nacht in. Soms kwam ze wel 's nachts en soms niet, als ze wel kwam dan sliep ze na die voeding wel altijd weer 6 uur door zo'n beetje, dus dan telden we weer vanaf dat tijdstip 4 uur door voor de volgende voeding.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding? Empty Re: Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding?

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:04

Janneman zit al op 5 flessen. Hij krijgt 5 keer 120+4 en volgens schema klopt dat.
Hij komt om de 5 uur ongeveer.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding? Empty Re: Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum