Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

+33
blondje1313
Jazzlyn
ekjir@M
koNijntje
*Troela*
Teddyaapje
Vancity_girl
miss22
Petteflet
mauwmauw
Smaragdje
PapillonRose
Happydobby
Steep
maiadebij
meisje
Fearie
Annie24
Printje
meisjesmama
Flip Fluitketel
Novalee
Liadan
Tania
Julia
chipa
Pussycat
Pien
bolus26
Darius
Rush
Susan
missy.
37 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Darius wo 21 sep 2011 - 1:02

http://www.chicklit.nl/index.php?page=boekopisbn&isbn=9789022998748
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  missy. wo 21 sep 2011 - 1:03

Ik hoop gewoon dat ze snel gaat doorslapen dan zijn we gelijk van dit probleem af. Heb ook het idee dat ze de voedingen niet echt meer nodig heeft. Vaak gaat het nog meer om huid-honger.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  meisjesmama wo 21 sep 2011 - 1:07

Ik vind het niet normaal dat hij vind dat jij maar op een krukje moet gaan voeden.
Mijn man vond het juist relaxt dat ik de 1ste 4 week borstvoeding gegeven had. Zeker toen ze over ging op flesvoeding en hij ook wel eens een fles moest maken of op haar letten al ik beneden was. Besefde hij hoe weinig hij de 1ste 4 weken hoefde te doen snachts.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Printje wo 21 sep 2011 - 1:19

tsss ik zou ook flink pissig zijn, meneer hoeft er niet eens uit zeg.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Annie24 wo 21 sep 2011 - 1:23

Het is toch een kindje van jullie SAMEN?!? Dat betekent dat je er ook samen voor moet zorgen en niet egoistisch moet zijn. Jij hebt je slaap net zo hard nodig als hij. Een kindje wordt nu éénmaal wakker 's nachts als ze klein zijn (en soms ook nog als ze groot zijn) dat is iets wat hij ook had kunnen bedenken voordat het kindje er was.

Pffffff...ben blij dat ik dan zo'n lieve vriend heb. I love you Toen Y. nog klein was deden we het om en om. Zodat de ander iig een paar uur slaap achter elkaar had.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Fearie wo 21 sep 2011 - 1:25

Ik zou ook flink pissig zijn als mijn vriend dat zou zeggen, ik zou hem dan vriendelijk verzoeken gebruik te gaan maken van ons logeerbed. Gelukkig is hij niet zo en voed ik 's nachts op de kamer van D. in een stoel, vaak merkt hij niet eens dat ik eruit ben geweest voor D.


Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 1:29

Susan schreef:
missy. schreef:Fijn zeg dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik heb maar oordopjes voor hem gekocht.
Hij vind alleen dat hij meer 'recht' heeft op nachtrust omdat hij werkt en ik naar school ga.

Nachtrust is een primaire basisbehoefte, daar heb je allebei evenveel recht op. Zo'n opmerking zou bij mij zo verkeerd vallen dat ik vanaf dat moment echt geen cent moeite meer zou doen om zachtjes te doen. Hoe krijgt hij het zijn mond uit, zeg.

Nou, idd zeg! Lijkt mij dat jij ook juist als moeder je nachtrust wel goed kunt gebruiken, zeker als je ook nog eens zelf alle voedingen moet geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 1:36

Mijn man heeft maar geluk, die slaapt werkelijk overal doorheen, die hoort echt niks. En dan de volgende morgen maar denken dat ze door hebben geslapen...Ja hoor, ze kwamen alleen maar om 2.00, en toen pas weer om 6.00. Haha!
Ik laat hem trouwens wel altijd liggen, hij moet er altijd erg vroeg uit, zoals deze week om 4.00, dan gun ik hem echt die rust wel. Ik kan tijdens het voeden wel dutten, en bovendien ben ik totaal voor 2 kinderen amper 20 minuten bezig.
Ik val 9 van de 10x ook meteen weer in slaap daarna.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  meisje wo 21 sep 2011 - 1:47

Die van mij slaapt ook overal doorheen, maar als hij wel wakker wordt dan heeft hij pech.
Ik zet de lamp ook aan, omdat ik anders in slaap val met onze dochter. En ze ligt gewoon op onze kamer.

Hij zegt ook wel eens ooit dat HIJ de volgende ochtend moet werken en ik vrij ben.
Nou en?

Ik maak hem wel duidelijk dat hij al blij mag zijn dat hij er niet uit hoeft :P
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  maiadebij wo 21 sep 2011 - 1:49

Mijn man slaapt ook overal doorheen. En J komt nog steeds 2x per nacht en slaapt dan het laatste deel van de nacht tussen ons in. Mijn man benoemd juist regelmatig dat hij zo trots op ons is, J die nog BV krijgt en hoe ik het allemaal regel dag en nacht.

Je man mag wel wat meer respect voor je hebben, het is niet niks een pasgeboren babytje en het geven van nachtvoedingen! Ik zou een matras op de babykamer leggen, de co-sleeper weer naast je bed zetten en je man vertellen dat hij heerlijk rustig mag slapen... in de babykamer!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  missy. wo 21 sep 2011 - 1:52

In het begin sliep hij ook overal doorheen. Ik deed zelfs de grote lamp aan! Maar nu wordt hij ook bijna altijd wakker van haar. En als ik vrij ben ga ik vaak 's middags nog ff een uurtje liggen. Waar ik zo boos over wordt is dat hij er zou een stampij (is dit eigenlijk wel een echt woord?) van maakt.
Ik trek me er overigens ook niets van aan en blijf gewoon liggend voeden, hij kan me de pot op.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Printje wo 21 sep 2011 - 1:54

missy. schreef:In het begin sliep hij ook overal doorheen. Ik deed zelfs de grote lamp aan! Maar nu wordt hij ook bijna altijd wakker van haar. En als ik vrij ben ga ik vaak 's middags nog ff een uurtje liggen. Waar ik zo boos over wordt is dat hij er zou een stampij (is dit eigenlijk wel een echt woord?) van maakt.
Ik trek me er overigens ook niets van aan en blijf gewoon liggend voeden, hij kan me de pot op.

heeel goed. Ik zou misschien expres juist af en toe meer herrie maken Twisted Evil laat maar lekker wakker worden hahahahah

Wij deden de nacht trouwens altijd samen, ik verschoonde ons ventje en mijn man maakte het flesje klaar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  missy. wo 21 sep 2011 - 2:18

Printje schreef:
missy. schreef:In het begin sliep hij ook overal doorheen. Ik deed zelfs de grote lamp aan! Maar nu wordt hij ook bijna altijd wakker van haar. En als ik vrij ben ga ik vaak 's middags nog ff een uurtje liggen. Waar ik zo boos over wordt is dat hij er zou een stampij (is dit eigenlijk wel een echt woord?) van maakt.
Ik trek me er overigens ook niets van aan en blijf gewoon liggend voeden, hij kan me de pot op.

heeel goed. Ik zou misschien expres juist af en toe meer herrie maken Twisted Evil laat maar lekker wakker worden hahahahah

Wij deden de nacht trouwens altijd samen, ik verschoonde ons ventje en mijn man maakte het flesje klaar.


Haha daar had ik al wel aan gedacht maar daar schiet ik ook niks mee op. Word hij alleen maar meer chagerijnig van.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Printje wo 21 sep 2011 - 2:21

missy. schreef:
Printje schreef:
missy. schreef:In het begin sliep hij ook overal doorheen. Ik deed zelfs de grote lamp aan! Maar nu wordt hij ook bijna altijd wakker van haar. En als ik vrij ben ga ik vaak 's middags nog ff een uurtje liggen. Waar ik zo boos over wordt is dat hij er zou een stampij (is dit eigenlijk wel een echt woord?) van maakt.
Ik trek me er overigens ook niets van aan en blijf gewoon liggend voeden, hij kan me de pot op.

heeel goed. Ik zou misschien expres juist af en toe meer herrie maken Twisted Evil laat maar lekker wakker worden hahahahah

Wij deden de nacht trouwens altijd samen, ik verschoonde ons ventje en mijn man maakte het flesje klaar.


Haha daar had ik al wel aan gedacht maar daar schiet ik ook niks mee op. Word hij alleen maar meer chagerijnig van.

hahaha ja dat is ook weer zo natuurlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 4:01

Zo'n vriend heb ik dus ook. Sterker nog: hij loopt nu al te zeuren over zijn nachtrust terwijl het als het goed is nog een paar maand duurt voordat deze kleine er is :shock: . We hebben afgesproken dat hij dan maar een paar nachten per week apart moet gaan slapen, maar dat ik geen zin heb in de hele tijd dat gezeur over zijn slaapgebrek. Hij klaagde bij D. echt drie keer zo hard dan mij, terwijl ik alle nachtvoedingen deed. Ik zal maar niet beginnen over de suggestie van dat krukje, ik gok dat mijn vriend dat ook een heel goed idee vindt smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Steep wo 21 sep 2011 - 4:09

Novalee schreef:Als mijn vriend zoiets zou zeggen dan kan hij op de bank slapen. Kom op zeg!

+1
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 4:10

Ik begrijp wel dat als je man een drukke baan heeft hij zijn nachtrust heel flink nodig heeft. Maar dat is nou eenmaal een consequentie van kinderen krijgen. Misschien is het een idee voor hem om oordopjes aan te schaffen zodat hij niet wakker wordt?
En ik vind dat in je dochter's kamertje voeden niet eens een slecht idee.. Kun je niet iets van een schommelstoel aanschaffen waar je je dochter op kunt voeden?

Of zeg ik nu iets heel geks?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Happydobby wo 21 sep 2011 - 4:12

Steep schreef:
Novalee schreef:Als mijn vriend zoiets zou zeggen dan kan hij op de bank slapen. Kom op zeg!

+1

+1, maar die van mij sliep door, en mijn zoon heeft sinds we thuis zijn maar 1 nachtvoeding gehad Embarassed

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 4:13

Storm schreef:
En ik vind dat in je dochter's kamertje voeden niet eens een slecht idee.. Kun je niet iets van een schommelstoel aanschaffen waar je je dochter op kunt voeden?

Of zeg ik nu iets heel geks?

Zij moet die nachtvoedingen doen, dus als zij in bed wil voeden lijkt me dat haar goed recht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 4:15

Susan schreef:
Storm schreef:
En ik vind dat in je dochter's kamertje voeden niet eens een slecht idee.. Kun je niet iets van een schommelstoel aanschaffen waar je je dochter op kunt voeden?

Of zeg ik nu iets heel geks?

Zij moet die nachtvoedingen doen, dus als zij in bed wil voeden lijkt me dat haar goed recht.
Ja dat is wel weer zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Steep wo 21 sep 2011 - 4:16

Storm schreef:Ik begrijp wel dat als je man een drukke baan heeft hij zijn nachtrust heel flink nodig heeft. Maar dat is nou eenmaal een consequentie van kinderen krijgen. Misschien is het een idee voor hem om oordopjes aan te schaffen zodat hij niet wakker wordt?
En ik vind dat in je dochter's kamertje voeden niet eens een slecht idee.. Kun je niet iets van een schommelstoel aanschaffen waar je je dochter op kunt voeden?

Of zeg ik nu iets heel geks?

Ik vind het een beetje liggen aan waar de kleine slaapt eigenlijk. Slaapt zij bij hun op de slaapkamer dan vindt ik het logisch dat ze daar voedt, slaapt ze op haar eigen kamertje dan kan het allebei maar vind ik het logischer om op haar kamer te voeden anders blijf je lopen en van kamer veranderen lijkt me? Ik weet niet hoe anderen dat doen eigenlijk haha! R. slaapt bij ons op de kamer namelijk.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Steep wo 21 sep 2011 - 4:17

Happydobby schreef:
Steep schreef:
Novalee schreef:Als mijn vriend zoiets zou zeggen dan kan hij op de bank slapen. Kom op zeg!

+1

+1, maar die van mij sliep door, en mijn zoon heeft sinds we thuis zijn maar 1 nachtvoeding gehad Embarassed

Haha! Die van mij ook! Was geen succes... Heel chagerijnig werd hij.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Susan wo 21 sep 2011 - 4:22

Reactie van mijn man: 'Hij kan toch op de bank gaan slapen?'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  PapillonRose wo 21 sep 2011 - 4:24

Pffff, doe mij ook zo'n man Wink Mijn ex is ooit 1x blijven logeren omdat 'ie ook eens een nachtje wilde helpen. Zag het al niet zo zitten, maar wil ook weer niet zo vervelend zijn om overal en altijd nee op te zeggen. Dus hij mocht best een nachtje komen. Na dat ene nachtje (toevallig moest hij er 3x uit terwijl ze meestal beter sliep dan dat) heb ik hem er nooit meer over gehoord :P

Ik snap best dat de mannen ook minder nachtrust hebben door de komst van een kindje, maar dat is nu eenmaal een mogelijke consequentie. Zeker als de vrouw alle nachtvoedingen op zich neemt (dat zal met name met bv zijn, dan kan het niet anders) dan vind ik dat de man niet moet zeuren. En als hij dan zo graag wil slapen dan doet hij er toch wat aan? Oordopjes, ergens anders slapen (bijv. logeerkamer als die mogelijkheid er is).. Romantisch is anders natuurlijk, maar dat is het ook niet als hij zeurt dat je in bed voedt en hij chagrijnig aan het zijn is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Novalee wo 21 sep 2011 - 4:37

Gebroken nachten horen er bij in het begin, dat weet je van tevoren. Hij mag blij zijn dat TO borstvoeding geeft en dat hij 's nachts lekker in z'n warme bed kan blijven liggen. Natuurlijk is het vervelend om elke nacht wakker te worden, maar dat is nou eenmaal zo. Dat gaat vanzelf wel een keer over.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer, - Pagina 2 Empty Re: Mijn man trekt de nachtvoeding niet meer,

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum