Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je vriend niet wil trouwen....

+19
Roodkapje
Merai
Suus
Snoes
Melis_je
Rush
Arwyn
mickey
Susan
RYW
sanne-84
_Femme
Tabbert
Supertalentje
Sweety
minoessepoes
Niekske
Marin
JD
23 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Marin di 20 sep 2011 - 1:50

Susan schreef:
Melis_je schreef:
Joy_ schreef:
Zolang ik die Bugaboo en chocolade labrador maar krijg, ipv een Stokke en Duitse herder, wat zijn plan is Wink
Als je één kind hebt, neem je gewoon twee wandelwagens mee tijdens het wandelen en halverwege duwt hij het kind verder in de Stokke.

Sowieso al leuk dat je een man hebt die zich actief verdiept in kinderwagens.

Ja haha ik was al helemaal verbaasd, alleen maar leuk dat ie er uberhaupt een mening over heeft en wéét wat het is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 1:53

Ik zou het heel jammer vinden als mijn vriend niet zou willen trouwen, maar het zou voor mij geen onoverkomelijk gegeven zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Suus di 20 sep 2011 - 1:56

Joy_ schreef:
Susan schreef:
Melis_je schreef:
Joy_ schreef:
Zolang ik die Bugaboo en chocolade labrador maar krijg, ipv een Stokke en Duitse herder, wat zijn plan is Wink
Als je één kind hebt, neem je gewoon twee wandelwagens mee tijdens het wandelen en halverwege duwt hij het kind verder in de Stokke.

Sowieso al leuk dat je een man hebt die zich actief verdiept in kinderwagens.

Ja haha ik was al helemaal verbaasd, alleen maar leuk dat ie er uberhaupt een mening over heeft en wéét wat het is.
Haha, ik ben een vrouw en wil ooit kinderen, maar van Stokke heb ik nog nooit gehoord Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Merai di 20 sep 2011 - 6:48

Interessant topic! Ik vind het lastig om me voor te stellen hoe het zou zijn omdat mijn vriend gelukkig ook wil trouwen op den duur. Ik denk dat het geen dealbreaker zou zijn als het verder echt goed zit, hoewel ik er wel veel waarde aan hecht. Anderzijds vind ik dat degene die niet perse wil (en dus niet: perse niet wil!) zich in zo'n geval moet afvragen of het niet toch een optie is om de ander tegemoet te komen. Ik neem aan dat je, op het moment dat trouwen eventueel aan de orde is, je toekomstplannen toch al samen hebt afgestemd en je beide de intentie hebt om samen oud te worden.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW di 20 sep 2011 - 6:54

Vind ik ook hoor, Merai. Als het de één niet zoveel uitmaakt en de ander vindt het heel belangrijk, dan kan de één best de ander tegemoet komen. Net zoiets als dat het mij niet uitmaakt welke kleur de muur geschilderd wordt maar mijn vriend wil heel graag groen. Nou, waarom dan niet groen, als het mij toch niet uitmaakt?

Maar ik vind het inderdaad een ander verhaal als de een echt actief voor, en de ander actief tegen is. Dan wordt het al heel wat moeilijker om compromissen te zoeken.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 6:56

Merai schreef:Interessant topic! Ik vind het lastig om me voor te stellen hoe het zou zijn omdat mijn vriend gelukkig ook wil trouwen op den duur. Ik denk dat het geen dealbreaker zou zijn als het verder echt goed zit, hoewel ik er wel veel waarde aan hecht. Anderzijds vind ik dat degene die niet perse wil (en dus niet: perse niet wil!) zich in zo'n geval moet afvragen of het niet toch een optie is om de ander tegemoet te komen. Ik neem aan dat je, op het moment dat trouwen eventueel aan de orde is, je toekomstplannen toch al samen hebt afgestemd en je beide de intentie hebt om samen oud te worden.
Eens!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Roodkapje di 20 sep 2011 - 15:22

Mijn vriend wil absoluut niet trouwen. Onze grootste verbintenis zijn 3 lieve kindjes en daar kan niets tegen op zegt hij. ( true). Ik wilde nooit kinderen die zijn er toch gekomen, hij wil niet trouwen, maar dat gaat ook niet komen. Ik wacht al 8 jaar Wink

We gaan het gewoon anders doen... we gaan geregistreerd partnerschappen om het gewoon goed geregeld te hebben. Kinderen hebben we al dus erkennen hoeft niet meer (of hooguit 1 keer nog)( enig verschil met huwelijk). Ik ga gewoon lekker in trouwjurk op een dinsdagochtend (gratis!)naar het gemeentehuis en rijden daarna naar schiphol en we vliegen daar direct naar Noorwegen om lekker te honeymonen 4 dgn. ( gewoon een goed excuus om er samen even tussen uit te gaan).
Ik krijg wel een ring van hem, puur omdat hij mij ooit een verlovingsring heeft gegeven ( ooit was hij zo romantisch om me ten huwelijk te vragen samen met ons oudste dochtertje... hij kreeg een dag later al spijt! hij zei dat hij het deed voor mij, hij voelde zich er niet gelukkig bij..) Ik heb hem toen ook gezegd dat ik niet per se hoef te trouwen, als we het maar geregeld hebben voor de kindjes.
Ik krijg zijn naam, evenals de kinderen die vanaf die dag zijn naam gaan dragen. Dat vind ik nog wel het fijnst.. eindelijk dezelfde naam allemaal, dat maakt het leven weer een stuk makkelijker:)

Volgend jaar geven we een bbq in ons nieuwe huis / tuin voor de familie en vieren we onze housewarming en gp samen.



Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 22:48

Mijn vriend heeft ook niet veel met trouwen, maar ik wel, dus wij gaan in de toekomst trouwen. Ik ga hem niet vragen, ik hoef echt geen groots aanzoek of een prinsessenbruiloft, maar ik wil wel zijn vrouw worden en ik wil dat hij mij vraagt. Als je met mij wil zijn dan wordt er getrouwd. Er zijn een aantal dingen heel belangrijk voor hem en er zijn een aantal dingen heel belangrijk voor mij, die dingen gaan in een goede relatie dan ook in vervulling. Als mijn vriend zou zeggen dat hij nooit met me zou trouwen dan zou ik bij hem weggaan, zelfde geldt voor kinderwens. Gelukkig zijn deze twee dingen al in de eerste paar maanden besproken en zijn we er nooit op teruggekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Bolleke wo 21 sep 2011 - 0:40

Ik denk dat het heel persoonlijk is. Ikzelf wil noooooit meer trouwen. Ben nu, na 3 jaar ellende, eeeindelijk gescheiden. Dus zo makeklijk is het niet om van iemand af te komen helaas. Ik heb het hele trouwen ook veel mooier gemaakt dan het daadwerkelijk is, er veranderd niets, je leven gaat gewoon verder alleen heb je 1 (!) super mooie dag gehad waarin je in het middelpunt staat.
Dus mijn toekomstige partner heeft pech als hij wil trouwen, dan zoekt hij maar mooi iemand anders!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Lavendel wo 21 sep 2011 - 3:43

3 jaar of van elkaar af te komen!? Jeeu dat is lang.. dan snap ik dat je niet nog een keer dat risico wilt lopen..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Bolleke wo 21 sep 2011 - 6:55

Ja meneer werkte niet mee, kwam niet naar afspraken, leverde geen documenten aan, is twee keer verhuisd dat ik een derde persoon heb moeten smeken zowat (vriend van hem) wat zijn nieuwe adres was zodat de advocaat weer contact kon opnemen etc.. Echt een drama. Dus voor mij geen huwelijk meer smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Fred vr 23 sep 2011 - 8:11

@ Kruimelje... Ben je op huwelijkse voorwaarden of gemeenschap van goederen getrouwd geweest? Kijk als ik al zou trouwen dat is het op huwelijkse voorwaarden om de grootste rompslomp van een eventuele scheiding voor te zijn. Nu weet ik wel dat er bij huwelijkse voorwaarden vast ook nog wel wat geregeld moet woorden, maar in iedergeval minder dan bij gemeenschap van goederen.

Enfin nu even over mij zelf gezien het feit dat ik een jongen ben die eigenlijk ook niet wil trouwen. Dat zeg ik al jaren, want ik zie er idd. ook de meerwaarde niet van in. Daarnaast houd ik er niet echt van om in de belangstelling te staan. Dat is een van de reden waarom ik in iedergeval niet trouw met een enorm feest en lange dag. Mocht ik trouwen dan is het sowieso op huwelijkse voorwaarden al zal ik niet snel degene zijn die om haar hand vraagt.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 8:20

RYW schreef:Vind ik ook hoor, Merai. Als het de één niet zoveel uitmaakt en de ander vindt het heel belangrijk, dan kan de één best de ander tegemoet komen. Net zoiets als dat het mij niet uitmaakt welke kleur de muur geschilderd wordt maar mijn vriend wil heel graag groen. Nou, waarom dan niet groen, als het mij toch niet uitmaakt?

Maar ik vind het inderdaad een ander verhaal als de een echt actief voor, en de ander actief tegen is. Dan wordt het al heel wat moeilijker om compromissen te zoeken.

Vergelijk jij nou net een huwelijk met het verven van een muur Laughing?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 2:08

Vroeger wilden wij allebei ook eerst trouwen voordat we kindjes wilden.
Maar omdat we een bruiloft willen met een groot feest en een mooie jurk, stellen we dat nog even uit, omdat dat toch een flinke som geld kost. En dat hebben we momenteel niet.

Wel wilden we graag kindjes, dus we hebben gekozen de stappen om te draaien.
Hebben nog gekeken of we gratis konden trouwen, maar dat zit hier vol voor een paar jaar.
Dan wachten we liever.

En erkenning van het kindje en alles is zo gebeurd, allemaal gratis, het enige wat ik moest doen was een krabbel zetten dat het idd zijn kind is en dat het zijn achternaam krijgt, en meegekregen formulieren invullen die we na de geboorte op moeten sturen naar de rechter zodat hij ook zeggenschap over haar krijgt. Zo heel veel moeite vind ik dat niet, tenminste niet genoeg 'zodat het makkelijker is om te trouwen'.

Het enige is idd, ik heb een andere achternaam dan mijn vriend en mijn dochter straks, maar mijn vriend wilt wel trouwen en hij vraagt me heus wel, ik zou alleen niet weten wanneer. Hij heeft wel altijd gezegd dat als ik het in mijn hoofd haal om hem te vragen, hij nee zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 6:48

Haha, dat zegt mijn vriend ook altijd Parels.

Ik wil heel graag trouwen en mijn vriend ook en dat hebben we ook al in de eerste maanden van onze relatie besproken. De kinderwens eveneens. Ik vind het pas gaar als je dat pas na 3 jaar durft te bespreken en dat je er dan achter komt dat het niet gaat gebeuren. Trouwen zou ik nog wel overheen komen als hij niet wilt, maar ik wil gewoon kinderen. Punt.

Gelukkig denken we daar precies hetzelfde over smile. Denk alleen wel dat ons nog wel eens zou kunnen gebeuren, wat Parels ook is gebeurd, dat de stappen omgedraaid gaan worden, maar dat zien we dan wel weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Roos za 24 sep 2011 - 8:45

Wij hebben de stappen omgedraaid Very Happy Hadden ook net een huis gekocht en een grote kinderwens. Een bruiloft zoals wij dat graag willen, kon toen niet. Daarom hebben we een gp afgesloten, voor het praktische. Nu gaan we in maart trouwen... Maar eigenlijk omdat ik dit graag wil, voor mijn vriend hoeft het niet zonodig.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Bolleke za 24 sep 2011 - 10:54

Ik was in gemeenschap getrouwd maar het hele verdelen van spullen was geen probleem, we waren het ook heel snel eens dat ik volledig gezag over mijn zoon zou krijgen. Alleen na dat we die afspraken maakten, kwam er van zijn kant totaal geen respons meer.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:11

kruimelje schreef:Ik denk dat het heel persoonlijk is. Ikzelf wil noooooit meer trouwen. Ben nu, na 3 jaar ellende, eeeindelijk gescheiden. Dus zo makeklijk is het niet om van iemand af te komen helaas. Ik heb het hele trouwen ook veel mooier gemaakt dan het daadwerkelijk is, er veranderd niets, je leven gaat gewoon verder alleen heb je 1 (!) super mooie dag gehad waarin je in het middelpunt staat.
Dus mijn toekomstige partner heeft pech als hij wil trouwen, dan zoekt hij maar mooi iemand anders!
+1. Ik wil ook nooit meer trouwen. Voor mij heeft het geen toegevoegd waarde (meer). En ik ben dan ook heel bang om weer te gaan scheiden. Ik voel me nu al een kneusje dat ik voor mijn 30ste al gescheiden ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 20:22

Roodkapje schreef:Mijn vriend wil absoluut niet trouwen. Onze grootste verbintenis zijn 3 lieve kindjes en daar kan niets tegen op zegt hij. ( true). Ik wilde nooit kinderen die zijn er toch gekomen, hij wil niet trouwen, maar dat gaat ook niet komen. Ik wacht al 8 jaar Wink

We gaan het gewoon anders doen... we gaan geregistreerd partnerschappen om het gewoon goed geregeld te hebben. Kinderen hebben we al dus erkennen hoeft niet meer (of hooguit 1 keer nog)( enig verschil met huwelijk). Ik ga gewoon lekker in trouwjurk op een dinsdagochtend (gratis!)naar het gemeentehuis en rijden daarna naar schiphol en we vliegen daar direct naar Noorwegen om lekker te honeymonen 4 dgn. ( gewoon een goed excuus om er samen even tussen uit te gaan).
Ik krijg wel een ring van hem, puur omdat hij mij ooit een verlovingsring heeft gegeven ( ooit was hij zo romantisch om me ten huwelijk te vragen samen met ons oudste dochtertje... hij kreeg een dag later al spijt! hij zei dat hij het deed voor mij, hij voelde
zich er niet gelukkig bij..) Ik heb hem toen ook gezegd dat ik niet per se hoef te trouwen, als we het maar geregeld hebben voor de kindjes.
Ik krijg zijn naam, evenals de kinderen die vanaf die dag zijn naam gaan dragen. Dat vind ik nog wel het fijnst.. eindelijk dezelfde naam allemaal, dat maakt het leven weer een stuk makkelijker:

Volgend jaar geven we een bbq in ons nieuwe huis / tuin voor de familie en vieren we onze housewarming en gp samen.





Eigenlijk doe je toch precies hetzelfde als trouwen dan? Je vriend is bang voor het woordje trouwen? Je hebt dezelfde rechten en plichten en ook met een GP is het een gedoe om uit elkaar te gaan, dus ik zie het verschil niet eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Bolleke zo 25 sep 2011 - 21:35

Lorna mercedez schreef:
kruimelje schreef:Ik denk dat het heel persoonlijk is. Ikzelf wil noooooit meer trouwen. Ben nu, na 3 jaar ellende, eeeindelijk gescheiden. Dus zo makeklijk is het niet om van iemand af te komen helaas. Ik heb het hele trouwen ook veel mooier gemaakt dan het daadwerkelijk is, er veranderd niets, je leven gaat gewoon verder alleen heb je 1 (!) super mooie dag gehad waarin je in het middelpunt staat.
Dus mijn toekomstige partner heeft pech als hij wil trouwen, dan zoekt hij maar mooi iemand anders!
+1. Ik wil ook nooit meer trouwen. Voor mij heeft het geen toegevoegd waarde (meer). En ik ben dan ook heel bang om weer te gaan scheiden. Ik voel me nu al een kneusje dat ik voor mijn 30ste al gescheiden ben.

Dat gevoel heb ik zelf niet gelukkig.. Ben nu gewoon blij dat ik er van af ben.. Had al allemaal scenario's in mijn hoofd wat mij nog allemaal te wachten zou staan, maar ineens kreeg ik een brief dat ik een handtekening kon komen zetten, halleluja!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Roodkapje do 29 sep 2011 - 6:36

Jolicious schreef:
Roodkapje schreef:Mijn vriend wil absoluut niet trouwen. Onze grootste verbintenis zijn 3 lieve kindjes en daar kan niets tegen op zegt hij. ( true). Ik wilde nooit kinderen die zijn er toch gekomen, hij wil niet trouwen, maar dat gaat ook niet komen. Ik wacht al 8 jaar Wink

We gaan het gewoon anders doen... we gaan geregistreerd partnerschappen om het gewoon goed geregeld te hebben. Kinderen hebben we al dus erkennen hoeft niet meer (of hooguit 1 keer nog)( enig verschil met huwelijk). Ik ga gewoon lekker in trouwjurk op een dinsdagochtend (gratis!)naar het gemeentehuis en rijden daarna naar schiphol en we vliegen daar direct naar Noorwegen om lekker te honeymonen 4 dgn. ( gewoon een goed excuus om er samen even tussen uit te gaan).
Ik krijg wel een ring van hem, puur omdat hij mij ooit een verlovingsring heeft gegeven ( ooit was hij zo romantisch om me ten huwelijk te vragen samen met ons oudste dochtertje... hij kreeg een dag later al spijt! hij zei dat hij het deed voor mij, hij voelde
zich er niet gelukkig bij..) Ik heb hem toen ook gezegd dat ik niet per se hoef te trouwen, als we het maar geregeld hebben voor de kindjes.
Ik krijg zijn naam, evenals de kinderen die vanaf die dag zijn naam gaan dragen. Dat vind ik nog wel het fijnst.. eindelijk dezelfde naam allemaal, dat maakt het leven weer een stuk makkelijker:

Volgend jaar geven we een bbq in ons nieuwe huis / tuin voor de familie en vieren we onze housewarming en gp samen.





Eigenlijk doe je toch precies hetzelfde als trouwen dan? Je vriend is bang voor het woordje trouwen? Je hebt dezelfde rechten en plichten en ook met een GP is het een gedoe om uit elkaar te gaan, dus ik zie het verschil niet eigenlijk..

Dat klopt... hij heeft een klein "trauma" aan zijn jeugd overgehouden aan trouwen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:27

Mijn ex wilde ook niet trouwen en uiteindelijk wilde hij het dan toch wel omdat ik anders geen kinderen wilde. Ja zei hij, je moet ook naar de tandarts en dat is ook niet altijd even leuk; sommige dingen moeten nu eenmaal. Dat was voor mij de druppel haha, waarom zou ik met iemand willen trouwen die dat zo ziet? Uiteraard was dit niet het enige hoor maar het was wel de druppel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Roodkapje za 1 okt 2011 - 10:45

Zusje schreef:Mijn ex wilde ook niet trouwen en uiteindelijk wilde hij het dan toch wel omdat ik anders geen kinderen wilde. Ja zei hij, je moet ook naar de tandarts en dat is ook niet altijd even leuk; sommige dingen moeten nu eenmaal. Dat was voor mij de druppel haha, waarom zou ik met iemand willen trouwen die dat zo ziet? Uiteraard was dit niet het enige hoor maar het was wel de druppel.

Ik wil ook niet dat mijn vriend zou gaan trouwen omdat ik dat wil.Hij moet er zelf 100% achter staan er dat kan hij nu niet. Het is niet zo dat hij zegt dat het nooit gebeurd, maar dat risico wil ik niet lopen. Hij staat 100% achter ons GP en dan maar direct met ringen enzo erbij! Onze honeymoon is 4 daagjes Noorwegen. We zouden anders ook lekker samen een paar dagen weg gaan, dat doen we regelmatig. Deze week gaan we 2 dagen naar Londen.. volgende maand Noorwegen dan. Dat is dan alleen direct achter ons gp gepland.
Het is goed zo voor mij. Ik ben blij dat hij wil dat we samen oud worden en dit ook onderschrijft. Het is voor ons toch meer vastleggen van iets wat we al weten en meer voor een goede basis voor ons verdere leven.
Als hij zou trouwen puur omdat ik het wil, zou ik het niet willen. Dan maar niet getrouwd.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Bolleke za 1 okt 2011 - 10:51

Ha zusje, leuk dat je weer gewoojn gaat posten! Denk dat als je zelf het nuchter bekijkt het huwelijk ook niet meer voorstelt dan dat je er van maakt smile Natuurlijk is het een hele leuke dag maar een week later gaat je leven gewoon verder. Zo zie ik het.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Roodkapje za 1 okt 2011 - 10:55

kruimelje schreef:Ha zusje, leuk dat je weer gewoojn gaat posten! Denk dat als je zelf het nuchter bekijkt het huwelijk ook niet meer voorstelt dan dat je er van maakt smile Natuurlijk is het een hele leuke dag maar een week later gaat je leven gewoon verder. Zo zie ik het.

Dat is ook zo:) Ik moet denk ik alleen heel erg wennen aans de nieuwe naam.. en eigenlijk niet eens die van mezelf , maar vooral die van de kinderen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 4 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum