En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is
+7
Miss G
Mizz_S
JD
Sweety
Lejow
riannuhhhh
claudiaveronique
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is
Ik weet het vele van jullie vinden valentijnsdag een heel commercieel feest maar toch ben ik vandaag aangenaam verrast door mijn vriend. Komt hij net thuis met een bos rozen met kaartje eraan en ....... een keukenmachine waar ik het al 2 weken over heb. En dat terwijl we afgesproken hadden niks te doen aan valentijn maar ik ben stiekem toch wel erg verrast door het feit dat ie echt geluisterd heeft en zijn mond gehouden heeft, ik verlul mijzelf altijd ha ha!! Jullie nog verrast vandaag?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is
claudiaveronique schreef:Ik weet het vele van jullie vinden valentijnsdag een heel commercieel feest maar toch ben ik vandaag aangenaam verrast door mijn vriend. Komt hij net thuis met een bos rozen met kaartje eraan en ....... een keukenmachine waar ik het al 2 weken over heb. En dat terwijl we afgesproken hadden niks te doen aan valentijn maar ik ben stiekem toch wel erg verrast door het feit dat ie echt geluisterd heeft en zijn mond gehouden heeft, ik verlul mijzelf altijd ha ha!! Jullie nog verrast vandaag?
ja leuke kaart en doos bonbons gekregen
hij is niet thuis hij zit op zee en heeft het laten versturen
was leuke verrassing
riannuhhhh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 60
riannuhhhh schreef:claudiaveronique schreef:Ik weet het vele van jullie vinden valentijnsdag een heel commercieel feest maar toch ben ik vandaag aangenaam verrast door mijn vriend. Komt hij net thuis met een bos rozen met kaartje eraan en ....... een keukenmachine waar ik het al 2 weken over heb. En dat terwijl we afgesproken hadden niks te doen aan valentijn maar ik ben stiekem toch wel erg verrast door het feit dat ie echt geluisterd heeft en zijn mond gehouden heeft, ik verlul mijzelf altijd ha ha!! Jullie nog verrast vandaag?
was leuke verrassing
Nou dat is wel heel attent dat ie daaraan gedacht heeft toch?
claudiaveronique- Prater
claudiaveronique schreef:riannuhhhh schreef:claudiaveronique schreef:Ik weet het vele van jullie vinden valentijnsdag een heel commercieel feest maar toch ben ik vandaag aangenaam verrast door mijn vriend. Komt hij net thuis met een bos rozen met kaartje eraan en ....... een keukenmachine waar ik het al 2 weken over heb. En dat terwijl we afgesproken hadden niks te doen aan valentijn maar ik ben stiekem toch wel erg verrast door het feit dat ie echt geluisterd heeft en zijn mond gehouden heeft, ik verlul mijzelf altijd ha ha!! Jullie nog verrast vandaag?
was leuke verrassing
Nou dat is wel heel attent dat ie daaraan gedacht heeft toch?
ja echt wel had het echt niet verwacht:D
riannuhhhh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 60
Ik denk dat ik mijn vriend deze topic moet laten lezen...
We hebben eigenlijk niets afgesproken, maar ik heb een klein chocoladereepje voor hem gekocht met I love You.. Ik ben ZO ZO ZO aan het hopen dat hij (uit zichzelf.......) ook eens aan iets liefs denkt..
'Vroeger' gebeurde dat nog wel eens, maar de laatste tijd :S
*edit* en supergaaf natuurlijk dat de jouwe dat gedaan heeft hahaha
We hebben eigenlijk niets afgesproken, maar ik heb een klein chocoladereepje voor hem gekocht met I love You.. Ik ben ZO ZO ZO aan het hopen dat hij (uit zichzelf.......) ook eens aan iets liefs denkt..
'Vroeger' gebeurde dat nog wel eens, maar de laatste tijd :S
*edit* en supergaaf natuurlijk dat de jouwe dat gedaan heeft hahaha
Laatst aangepast door Lejow op ma 14 feb 2011 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat is wel heel erg leuk dat hij dat heeft gedaan!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
wat lief van hem!
ik heb de mijne vandaag een fotoboek gegeven waar ik alle foto's van ons samen en alle lieve briefjes en kaartjes enzo in heb gedaan, die slingerden tot voorkort overal en nergens door ons huis. had voorin een kaartje gedaan en eropp geschreven "dit boek is om alle momenten die we samen hebben meegemaakt en alle mooie momenten die we nog mee gaan maken vast te leggen" ofzoiets.... hij krijg helemaal vochtige oogjes ahhh
maar ja..ik hoop dan ook heeeeeel stiekem dat ie iets voor mij heeft, ook al hadden we afgesproken om niks te doen...maar helaas, tot nu nog niks. sja kan t ook eigenlijk niet verwachten he, als we hadden afgesproken om er niks aan te doen
ik heb de mijne vandaag een fotoboek gegeven waar ik alle foto's van ons samen en alle lieve briefjes en kaartjes enzo in heb gedaan, die slingerden tot voorkort overal en nergens door ons huis. had voorin een kaartje gedaan en eropp geschreven "dit boek is om alle momenten die we samen hebben meegemaakt en alle mooie momenten die we nog mee gaan maken vast te leggen" ofzoiets.... hij krijg helemaal vochtige oogjes ahhh
maar ja..ik hoop dan ook heeeeeel stiekem dat ie iets voor mij heeft, ook al hadden we afgesproken om niks te doen...maar helaas, tot nu nog niks. sja kan t ook eigenlijk niet verwachten he, als we hadden afgesproken om er niks aan te doen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Lief van je vriend! Hier (nog) niks maar heb hem ook nog maar 3 minuten gezien vandaag haha. Ik heb een kaart met een deel van een songtekst voor hem.
Gast- Gast
*Marietje* schreef:wat lief van hem!
Dat is ook een leuk cadeau!
claudiaveronique- Prater
Ik heb hem een kaart gegeven, en ik heb 1 rode roos gekregen. Zo'n kleinigheidje vind ik wel leuk! Wij doen sowieso nooit echt aan kado's ofzo, want ik ben over een paar dagen jarig en mn vriend is net jarig geweest.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Wij zouden er eigenlijk ook niet aan doen.. Maar hij kwam mooi wel aanzetten met mijn lievelings chocolade reep! Ik vind zo'n klein gebaar wel leuk zie je Vorig jaar zouden we ook niets doen, en toen kwam hij met een elektrische deken hahaha, maar.. ik vind het wel een van zijn beste cadeau's ooit, die had ik wel nodig zie je!!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Mijn vriend vindt valentijnsdag een commerciële prut, dus ik verwacht helemaal niks
Maar wij maken het wel gezellig vanavond op de bank met sushi's en andere hapjes erbij
Maar wij maken het wel gezellig vanavond op de bank met sushi's en andere hapjes erbij
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Maar attent is mijn vriend wel hoor! Bij ons halfjaar jubileum heeft hij een flinke boeket voor mij meegenomen
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Wat lief!!!
Hier hoef ik ook niks te verwachten hahaha.
Mijn dochtertje daarintegen heeft haar allereerste valentijnskaart gehad van haar vriendje
Mijn dochtertje daarintegen heeft haar allereerste valentijnskaart gehad van haar vriendje
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Wat lief!!!
jeetje, dat begint ook steeds vroeger populaire dame, die kleine meid van jou haha!
JD- Ratel
*Marietje* schreef:Hazeltje schreef:Wat lief!!!
jeetje, dat begint ook steeds vroeger populaire dame, die kleine meid van jou haha!
Hahaha, ja echt hoor!
De kleine van een vriendin van mij was zaterdag op haar feestje. Hij pakte de hele tijd haar handje vast en dan begonnen ze zo schattig naar elkaar te lachen! Was echt lief om te zien
En vanmiddag lag er een kaart in de bus
Leuk voor in het plakboek!
Gast- Gast
Wat een lieve dingetjes.
Ik hoef hier ook niets te verwachten (helaas).
Ik hoef hier ook niets te verwachten (helaas).
Gast- Gast
Nee, helaas pindakaas, zoals verwacht kwam meneer met lege handen thuis...
Hoe zeer ik het ook verwacht had, toch vind ik het ergens jammer
Hoe zeer ik het ook verwacht had, toch vind ik het ergens jammer
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hazeltje schreef:*Marietje* schreef:Hazeltje schreef:Wat lief!!!
Hahaha, ja echt hoor!
De kleine van een vriendin van mij was zaterdag op haar feestje. Hij pakte de hele tijd haar handje vast en dan begonnen ze zo schattig naar elkaar te lachen! Was echt lief om te zien
En vanmiddag lag er een kaart in de bus
Leuk voor in het plakboek!
hahaha wat schattig! Maar als dit nu al begint, dan wens ik je veel sterkte te komende 18 jaar haha!!
JD- Ratel
*Marietje* schreef:
hahaha wat schattig! Maar als dit nu al begint, dan wens ik je veel sterkte te komende 18 jaar haha!!
Het scheelt dat zijn moeder en ik de twee al aan elkaar uitgehuwelijkt hebben hahaha.
Gast- Gast
Wat schattig Hazeltje!
Mijn vriend en ik hebben beide niks gedaan voor deze dag. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet eens aan heb gedacht dat het vandaag Valentijsdag is. Ben nog teveel bezig met andere dingen.
Mijn vriend en ik hebben beide niks gedaan voor deze dag. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet eens aan heb gedacht dat het vandaag Valentijsdag is. Ben nog teveel bezig met andere dingen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Hij had bloemen bij zich gisterenavond. Liefffff en ook totaal onverwacht. Ik had ook niks voor hem :-).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Was gister de hele dag op de Huishoudbeurs, en had bij thuiskomst eigenlijk wel iets verwacht, maar helaas! De brievenbus was leeg.
Dus stuurde ik even een smsje om te stangen: 'Dankjewel lieverd, voor je lieve kaartje! Of was hij niet van jou? Stond geen naam op!', kreeg ik terug: 'Als je dat kaartje bedoeld die op je bed ligt, die is wel van mij!'
Maar was helemaal nog niet boven geweest!
En daar lag hij dan, een heel lief kaartje, wanneer je die open deed kwam er: 'Can you feel the love tonight?'
Dus stuurde ik even een smsje om te stangen: 'Dankjewel lieverd, voor je lieve kaartje! Of was hij niet van jou? Stond geen naam op!', kreeg ik terug: 'Als je dat kaartje bedoeld die op je bed ligt, die is wel van mij!'
Maar was helemaal nog niet boven geweest!
En daar lag hij dan, een heel lief kaartje, wanneer je die open deed kwam er: 'Can you feel the love tonight?'
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat lief!
Hier niks, en ook niks verwacht hoor. Had zelf ook niks. Nog nooit aan gedaan overigens hahaha.
Hier niks, en ook niks verwacht hoor. Had zelf ook niks. Nog nooit aan gedaan overigens hahaha.
Gast- Gast
Ik had er zelf ook niets aan gedaan, had hem 2 week geleden al een kaartje gestuurd, omdat we toen 2 jaar verkering hadden.
Maar ik stuur liever eigenlijk gewoon op een andere datum een kaartje! Gewoon, als er niets aan de hand is, maar om even te laten weten dat ik nog steeds blij met hem ben..
Maar ik stuur liever eigenlijk gewoon op een andere datum een kaartje! Gewoon, als er niets aan de hand is, maar om even te laten weten dat ik nog steeds blij met hem ben..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil nee/nee sticker, maar vriend niet....
» Ik wil graag laten dopen mijn vriend niet
» Een weekendje weg met mijn moeder maar ik wil niet..
» Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Ik wil graag laten dopen mijn vriend niet
» Een weekendje weg met mijn moeder maar ik wil niet..
» Het is nog best vroeg om erover na te denken maar...
» Mijn frustraties en mijn vriend
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: