Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

+7
Miss G
Mizz_S
JD
Sweety
Lejow
riannuhhhh
claudiaveronique
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  claudiaveronique ma 14 feb 2011 - 5:01

Ik weet het vele van jullie vinden valentijnsdag een heel commercieel feest maar toch ben ik vandaag aangenaam verrast door mijn vriend. Komt hij net thuis met een bos rozen met kaartje eraan en ....... een keukenmachine waar ik het al 2 weken over heb. En dat terwijl we afgesproken hadden niks te doen aan valentijn maar ik ben stiekem toch wel erg verrast door het feit dat ie echt geluisterd heeft en zijn mond gehouden heeft, ik verlul mijzelf altijd ha ha!! Jullie nog verrast vandaag?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  riannuhhhh ma 14 feb 2011 - 5:04

claudiaveronique schreef:Ik weet het vele van jullie vinden valentijnsdag een heel commercieel feest maar toch ben ik vandaag aangenaam verrast door mijn vriend. Komt hij net thuis met een bos rozen met kaartje eraan en ....... een keukenmachine waar ik het al 2 weken over heb. En dat terwijl we afgesproken hadden niks te doen aan valentijn maar ik ben stiekem toch wel erg verrast door het feit dat ie echt geluisterd heeft en zijn mond gehouden heeft, ik verlul mijzelf altijd ha ha!! Jullie nog verrast vandaag?

ja leuke kaart en doos bonbons gekregen
hij is niet thuis hij zit op zee en heeft het laten versturen
was leuke verrassing Very Happy
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  claudiaveronique ma 14 feb 2011 - 5:11

riannuhhhh schreef:
claudiaveronique schreef:Ik weet het vele van jullie vinden valentijnsdag een heel commercieel feest maar toch ben ik vandaag aangenaam verrast door mijn vriend. Komt hij net thuis met een bos rozen met kaartje eraan en ....... een keukenmachine waar ik het al 2 weken over heb. En dat terwijl we afgesproken hadden niks te doen aan valentijn maar ik ben stiekem toch wel erg verrast door het feit dat ie echt geluisterd heeft en zijn mond gehouden heeft, ik verlul mijzelf altijd ha ha!! Jullie nog verrast vandaag?

ja leuke kaart en doos bonbons gekregen
hij is niet thuis hij zit op zee en heeft het laten versturen
was leuke verrassing Very Happy

Nou dat is wel heel attent dat ie daaraan gedacht heeft toch?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  riannuhhhh ma 14 feb 2011 - 5:13

claudiaveronique schreef:
riannuhhhh schreef:
claudiaveronique schreef:Ik weet het vele van jullie vinden valentijnsdag een heel commercieel feest maar toch ben ik vandaag aangenaam verrast door mijn vriend. Komt hij net thuis met een bos rozen met kaartje eraan en ....... een keukenmachine waar ik het al 2 weken over heb. En dat terwijl we afgesproken hadden niks te doen aan valentijn maar ik ben stiekem toch wel erg verrast door het feit dat ie echt geluisterd heeft en zijn mond gehouden heeft, ik verlul mijzelf altijd ha ha!! Jullie nog verrast vandaag?

ja leuke kaart en doos bonbons gekregen
hij is niet thuis hij zit op zee en heeft het laten versturen
was leuke verrassing Very Happy

Nou dat is wel heel attent dat ie daaraan gedacht heeft toch?

ja echt wel had het echt niet verwacht:D
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Lejow ma 14 feb 2011 - 5:19

Ik denk dat ik mijn vriend deze topic moet laten lezen...
We hebben eigenlijk niets afgesproken, maar ik heb een klein chocoladereepje voor hem gekocht met I love You.. Ik ben ZO ZO ZO aan het hopen dat hij (uit zichzelf.......) ook eens aan iets liefs denkt..
'Vroeger' gebeurde dat nog wel eens, maar de laatste tijd :S

*edit* en supergaaf natuurlijk dat de jouwe dat gedaan heeft hahaha


Laatst aangepast door Lejow op ma 14 feb 2011 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Sweety ma 14 feb 2011 - 5:19

Dat is wel heel erg leuk dat hij dat heeft gedaan! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  JD ma 14 feb 2011 - 5:47

wat lief van hem!

ik heb de mijne vandaag een fotoboek gegeven waar ik alle foto's van ons samen en alle lieve briefjes en kaartjes enzo in heb gedaan, die slingerden tot voorkort overal en nergens door ons huis. had voorin een kaartje gedaan en eropp geschreven "dit boek is om alle momenten die we samen hebben meegemaakt en alle mooie momenten die we nog mee gaan maken vast te leggen" ofzoiets.... hij krijg helemaal vochtige oogjes ahhh

maar ja..ik hoop dan ook heeeeeel stiekem dat ie iets voor mij heeft, ook al hadden we afgesproken om niks te doen...maar helaas, tot nu nog niks. sja kan t ook eigenlijk niet verwachten he, als we hadden afgesproken om er niks aan te doen
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 5:52

Lief van je vriend! Hier (nog) niks maar heb hem ook nog maar 3 minuten gezien vandaag haha. Ik heb een kaart met een deel van een songtekst voor hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  claudiaveronique ma 14 feb 2011 - 5:56

*Marietje* schreef:wat lief van hem!

ik heb de mijne vandaag een fotoboek gegeven waar ik alle foto's van ons samen en alle lieve briefjes en kaartjes enzo in heb gedaan, die slingerden tot voorkort overal en nergens door ons huis. had voorin een kaartje gedaan en eropp geschreven "dit boek is om alle momenten die we samen hebben meegemaakt en alle mooie momenten die we nog mee gaan maken vast te leggen" ofzoiets.... hij krijg helemaal vochtige oogjes ahhh

maar ja..ik hoop dan ook heeeeeel stiekem dat ie iets voor mij heeft, ook al hadden we afgesproken om niks te doen...maar helaas, tot nu nog niks. sja kan t ook eigenlijk niet verwachten he, als we hadden afgesproken om er niks aan te doen

Dat is ook een leuk cadeau!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Mizz_S ma 14 feb 2011 - 6:39

Ik heb hem een kaart gegeven, en ik heb 1 rode roos gekregen. Zo'n kleinigheidje vind ik wel leuk! Wij doen sowieso nooit echt aan kado's ofzo, want ik ben over een paar dagen jarig en mn vriend is net jarig geweest.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Miss G ma 14 feb 2011 - 7:13

Wij zouden er eigenlijk ook niet aan doen.. Maar hij kwam mooi wel aanzetten met mijn lievelings chocolade reep! Ik vind zo'n klein gebaar wel leuk zie je smile Vorig jaar zouden we ook niets doen, en toen kwam hij met een elektrische deken hahaha, maar.. ik vind het wel een van zijn beste cadeau's ooit, die had ik wel nodig zie je!!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Rev3rie ma 14 feb 2011 - 7:16

Mijn vriend vindt valentijnsdag een commerciële prut, dus ik verwacht helemaal niks Sad
Maar wij maken het wel gezellig vanavond op de bank met sushi's en andere hapjes erbij :P
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Rev3rie ma 14 feb 2011 - 7:17

Maar attent is mijn vriend wel hoor! Bij ons halfjaar jubileum heeft hij een flinke boeket voor mij meegenomen angel
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:22

Wat lief!!!

Hier hoef ik ook niks te verwachten hahaha.

Mijn dochtertje daarintegen heeft haar allereerste valentijnskaart gehad van haar vriendje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  JD ma 14 feb 2011 - 7:26

Hazeltje schreef:Wat lief!!!

Hier hoef ik ook niks te verwachten hahaha.

Mijn dochtertje daarintegen heeft haar allereerste valentijnskaart gehad van haar vriendje :P

jeetje, dat begint ook steeds vroeger :shock: populaire dame, die kleine meid van jou haha! Wink
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:27

*Marietje* schreef:
Hazeltje schreef:Wat lief!!!

Hier hoef ik ook niks te verwachten hahaha.

Mijn dochtertje daarintegen heeft haar allereerste valentijnskaart gehad van haar vriendje :P

jeetje, dat begint ook steeds vroeger :shock: populaire dame, die kleine meid van jou haha! Wink

Hahaha, ja echt hoor!
De kleine van een vriendin van mij was zaterdag op haar feestje. Hij pakte de hele tijd haar handje vast en dan begonnen ze zo schattig naar elkaar te lachen! Was echt lief om te zien :P
En vanmiddag lag er een kaart in de bus Very Happy
Leuk voor in het plakboek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:28

Wat een lieve dingetjes.

Ik hoef hier ook niets te verwachten (helaas).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Lejow ma 14 feb 2011 - 7:34

Nee, helaas pindakaas, zoals verwacht kwam meneer met lege handen thuis...
Hoe zeer ik het ook verwacht had, toch vind ik het ergens jammer Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  JD ma 14 feb 2011 - 7:35

Hazeltje schreef:
*Marietje* schreef:
Hazeltje schreef:Wat lief!!!

Hier hoef ik ook niks te verwachten hahaha.

Mijn dochtertje daarintegen heeft haar allereerste valentijnskaart gehad van haar vriendje :P

jeetje, dat begint ook steeds vroeger :shock: populaire dame, die kleine meid van jou haha! Wink

Hahaha, ja echt hoor!
De kleine van een vriendin van mij was zaterdag op haar feestje. Hij pakte de hele tijd haar handje vast en dan begonnen ze zo schattig naar elkaar te lachen! Was echt lief om te zien :P
En vanmiddag lag er een kaart in de bus Very Happy
Leuk voor in het plakboek!

hahaha wat schattig! Maar als dit nu al begint, dan wens ik je veel sterkte te komende 18 jaar haha!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:36

*Marietje* schreef:
hahaha wat schattig! Maar als dit nu al begint, dan wens ik je veel sterkte te komende 18 jaar haha!!

Het scheelt dat zijn moeder en ik de twee al aan elkaar uitgehuwelijkt hebben hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Kabouter ma 14 feb 2011 - 8:18

Wat schattig Hazeltje!
Mijn vriend en ik hebben beide niks gedaan voor deze dag. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet eens aan heb gedacht dat het vandaag Valentijsdag is. Ben nog teveel bezig met andere dingen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Lynn_ di 15 feb 2011 - 5:43

Hij had bloemen bij zich gisterenavond. Liefffff en ook totaal onverwacht. Ik had ook niks voor hem :-).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Burn di 15 feb 2011 - 6:54

Was gister de hele dag op de Huishoudbeurs, en had bij thuiskomst eigenlijk wel iets verwacht, maar helaas! De brievenbus was leeg.
Dus stuurde ik even een smsje om te stangen: 'Dankjewel lieverd, voor je lieve kaartje! Of was hij niet van jou? Stond geen naam op!', kreeg ik terug: 'Als je dat kaartje bedoeld die op je bed ligt, die is wel van mij!'
Maar was helemaal nog niet boven geweest!
En daar lag hij dan, een heel lief kaartje, wanneer je die open deed kwam er: 'Can you feel the love tonight?'

Embarassed

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:02

Wat lief!

Hier niks, en ook niks verwacht hoor. Had zelf ook niks. Nog nooit aan gedaan overigens hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Burn di 15 feb 2011 - 7:12

Ik had er zelf ook niets aan gedaan, had hem 2 week geleden al een kaartje gestuurd, omdat we toen 2 jaar verkering hadden.

Maar ik stuur liever eigenlijk gewoon op een andere datum een kaartje! Gewoon, als er niets aan de hand is, maar om even te laten weten dat ik nog steeds blij met hem ben..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is Empty Re: En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum